* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Priser på Kamagra ?  (läst 12130 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad pickaren

• Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 576
SV: Priser på Kamagra ?
« Svar #280 skrivet: 19 november 2016, 20:18:45 »
Apropå att bara Phuket var intressant :thumbsup I Pattaya får man en låda med 50 lätt för 1200 men det hjälper fortfarande inte en som skall till Phuket :D

Nu var det ett tag sedan jag var i Phuket men då var det apoteket som ligger under Ocean på Bangla som var bra om man skulle ha tag på lite suspekta mediciner men jag kan tänka mig att apotek som ligger lite mer off är det bästa alternativet, så är det i Pattaya iallafall.

Fattar att det var i Phuket du ville handla men kan man köpa över disk i ett apotek i BKK kan man med all säkerhet göra det i Phuket också

Utloggad thaimax

• Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 2192
  • Kön: Man
« Svar #281 skrivet: 19 november 2016, 20:51:16 »
Fattar att det var i Phuket du ville handla men kan man köpa över disk i ett apotek i BKK kan man med all säkerhet göra det i Phuket också

Tack, inga problem. Vill såklart försöka få det bästa priset till kompisen min. Några hundra Baht mer eller mindre spelar ingen roll. Men ju billigare jag kan köpa en box för, ju mer Satang får jag över till mitt "privata" bruk.  :D

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 79
« Svar #282 skrivet: 26 november 2017, 18:33:33 »
Ska till Phuket om ett par veckor och har inte varit där på 11 år.

Jag undrar om någon har färska prisuppgifter på Kamagra Gel och var ska man köpa för bästa pris?    :wai2

Utloggad thaimax

• Platinum V.I.P
SV: Priser på Kamagra
« Svar #283 skrivet: 26 november 2017, 19:16:28 »
Jag undrar om någon har färska prisuppgifter på Kamagra Gel och var ska man köpa för bästa pris?    :wai2

Köpte en box i januari i år på Pharmacy i Kata Center med 50 st i. Har för mig jag fick betala 3000 Baht för den. Det är säkert billigare i Bangkok om du har vägarna förbi där.

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
« Svar #284 skrivet: 26 november 2017, 21:38:12 »
Jag köpte 2 boxar för 3.000 baht i Bkk i januari men det blir bara Phuket denna resa.

Utloggad thaimax

• Platinum V.I.P
« Svar #285 skrivet: 26 november 2017, 22:12:45 »
Jag köpte 2 boxar för 3.000 baht i Bkk i januari men det blir bara Phuket denna resa.

Halva priset i BKK alltså. :thumbsup

Får du ett bra pris i Phuket så skriv gärna hur mycket du får betala och var det är.

Åker själv till Thailand om 16 dagar. Till Phuket kommer jag den 18 december.  :D

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
« Svar #286 skrivet: 27 november 2017, 19:54:35 »
Jag landar den 9:e.   :v

Jag har gott om Kamagra Gel hemma, har gett det mesta till jobbarkompisar, men vill inte ta det till Thailand om jag kan köpa på plats. Ser det som en krydda under hård press med alla fina, sexiga tjejer i Thailand.   :thumbsup

* Info

• *Totala Poster: 141927
  • *Total Ämnen: 6868
  • *Online idag: 17
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 13:48:13)
  • *Medlemmar: 0
  • *Gäster: 15
  • *Totalt: 15