0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
I Patong förra året drog jag med en söt tjej hem, frågade vad hon skulle ha osv..1000bath inga problem, sen när jag duschat och ska börja slita av henne kläderna, så börjar hon yra "no boom boom" jag bara what? sen säger hon att hon har "menn" typ mens, jaha säger jag, fick bli röven då, men det skulle jag ångra, i mörket fummla jag på kondom iaf och börjar trycka henne i röven, aja efter man kommit, så smiter hon in i duschen, och jag tänder lampan, då är fan hela jävla sängen full av små jävla thai-harpluttar (bajs) nej fyfan, tyckte det gick lite väl lätt att trycka in drulen i henne...uchh, luktade ju satan och hade ramlat harpluttar på mattan som man trampat på..fyfan.
aha okej. Är det ofta folk behandlar dom dåligt då? På vilket sätt då menar ni?Sen undrar jag en sak till. Finns det riktiga ladyboy barer där?
Så hur är det i Thailand?
Har aldrig betalat i förskott skulle du glömma att betala säger dom till
Citat från: mema89 skrivet 16 augusti 2007, 08:21:06Har aldrig betalat i förskott skulle du glömma att betala säger dom till
Pussy Broken har man hört nån gång! Men det brukar vara innan man tar med dom hem!
Lättare om man får värma upp i Ettan ett tag!
Ky ær en vælsignelse