* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Blast pa konfekten!  (läst 2117 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 35baht_for_mycket

• Big strong handsome man
  • Junior
  • *
  • Antal inlägg: 20
  • Kön: Man
Blast pa konfekten!
« skrivet: 11 augusti 2007, 09:44:01 »
Har hant mig, och sakert er ocksa , att ni traffat pa en tjej ni vill alska med, men som sagt nej av en lustig anledning eller dar ni blivit blasta pa annat satt...jag delar med mig av nagra situationer sa kan ni fortsatta om ni har lust...

Soi 8 Pattis Brukade sitta och lira tarning med en tjej, 22-23 ar nagonting, i stort sett varje dag. Hon var inte direkt super het, men med tiden vaxte hennes charm pa mig...Key mao som man ar var vall inte jag alltid varldens hetaste kille alla ganger heller...men iaf en kvall nar tjejen inte var hemma tankte jag att nu ar det dags...sa iborjan av kvallen fragar jag om hon vill "umgas" inatt. Hon sager ja, fragar hur mycket hon far betalt, ok inga bekymmer...men jag marker genast en forandring i hennes humor, fran glad och sprallig till mer tyst och tillbakadragen...sa nar klockan borjar narma sig 04.00 och hemgang sager hon: Sorry Andy, tomorrow I test HIV, can not make love today...Bittert bittert da det inte ar ofta jag kan ga med tjejer i pattis samtidigt som frugan ar dar...

ocksa Soi 8 Pattis Spanat pa en brud flera kvallar, men aldrig riktigt haft ratta laget...Sa en kvall sitter vi o snackar...Hon ar valdigt sot och resonabelt trevlig efter en flaska Sangsom tom riktigt trevlig...Vi drar till min lagenhet och skall precis duscha nar hennes tfh ringer....Visar sig att nan het kille fran England vantar i hennes bar och hon drar som en...Bittert bittert...nasta kvall nar jag av ren pricip gar ner till hennes bar for att hamta tillbaka min barfine tittar hon inte ens pa mig...

Soi 7 Pattis Sent sent en natt eller tidigt en morgon glider jag in pa en bar dar 2 tjejer sover och en laser spicy magasine....jag tar en bira och borjar prata med tjejen som laser...Hon ar snygg som fa ( tyckte jag da iaf ) och trevlig...Vi pratar och dricker...Jag fragar om hon vill med hem...Hon fragar: Have u used drugs...Full som man ar tror jag hon menar: har du nagon gang provat droger...Yes sometimes svarar jag....I can see that in your eyes sager hon...Sorry I dont like fallang use drugs....Att jag sedan forsoker forklara att det vara flera ar sen jag tog nagra droger var lonlost...bittert bittert...

Som nam na (stavning?)
Du...jag älskar henne - Jan Banan

är det här spännar bussen till tallin? Det blev tyst, då har vi kommit rätt - Jan Banan

Utloggad swede

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3804
SV: Blast pa konfekten!
« Svar #1 skrivet: 11 augusti 2007, 12:03:16 »
Bra Ämne! :thumbsup
Måste iväg snart!!

Utloggad Chang

• Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 3047
  • Skrumplever
« Svar #2 skrivet: 11 augusti 2007, 12:42:29 »
Har hænt ett par ggr att man tagit hem en brud som sen kommer till sæng mer påpælsad æn ngnsin och vid sexuella inviter bara rullt øver på sidan och ignorerat en
"Ser det ut som fitta och luktar fitta, så är det fitta......."

cockfaces ;)

Utloggad swede

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
« Svar #3 skrivet: 11 augusti 2007, 12:45:15 »
Pussy Broken har man hört nån gång!  :-) Men det brukar vara innan man tar med dom hem! :hmm
Måste iväg snart!!

Utloggad Chang

• Platinum V.I.P
  • Skrumplever
« Svar #4 skrivet: 11 augusti 2007, 12:47:27 »
Pussy Broken har man hört nån gång!  :-) Men det brukar vara innan man tar med dom hem! :hmm

Asshole working?

cockfaces ;)

Utloggad swede

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
« Svar #5 skrivet: 11 augusti 2007, 12:49:09 »
 :D :D :D
Måste iväg snart!!

• Junior
  • *
« Svar #6 skrivet: 11 augusti 2007, 13:04:16 »
Har hænt ett par ggr att man tagit hem en brud som sen kommer till sæng mer påpælsad æn ngnsin och vid sexuella inviter bara rullt øver på sidan och ignorerat en

Den ar grymt jobbig, Sa har gick en diskussionen mellan mig och en tjej som gjorde sa en gang...

Jag: Do you like sex or not?

Hon: Sex is ok sometimes...

J: So why dont we make it now?

H: No I am tired, but you can go shockwaw ( stavning? ) in toilet if you want...

Nasten sa man blev lite irriterad  >:(
« Senast ändrad: 11 augusti 2007, 13:14:01 av 35baht_for_mycket »

är det här spännar bussen till tallin? Det blev tyst, då har vi kommit rätt - Jan Banan

Utloggad swede

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
« Svar #7 skrivet: 11 augusti 2007, 13:34:34 »
Det där lät lite jobbigt! ;-)
Måste iväg snart!!

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #8 skrivet: 11 augusti 2007, 20:12:25 »
Inte riktigt blåst på konfekten men nästan. I fyllan och villan :burp på väg hem en natt lät jag mig plockas upp av en donna på en Honda Dream på beachroaden. Vi åkte till hennes "plåtskjul" i Phuket town!!! :crazy: där vi tillbringade natten. På fm när jag vaknade i det stekheta kvava rummet och det smakade kattskit i munnen pröjsade jag henne 1000 baht. Hon blev så glad att hon skjutsade tillbaka mig till Patong. När jag gick igenom plånkan upptäckte jag att 2000 SEK var borta, så även hon. Trodde att jag gömt pengarna i ett "säkert" fack. Men man får väl kalla det lärpengar :banghead

Utloggad darr

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 362
  • nästa resa 4/8
« Svar #9 skrivet: 11 augusti 2007, 20:18:07 »
inte fan tar man med sig 2000kr  svenska ut på bar rundan inte jag i alla fall när man hört om ALLA ÄRLIGA thai   :nono:

Utloggad gotte

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5056
« Svar #10 skrivet: 11 augusti 2007, 22:07:52 »
inte fan tar man med sig 2000kr  svenska ut på bar rundan inte jag i alla fall när man hört om ALLA ÄRLIGA thai   :nono:
Nej som sagt, det gör man inte och hör sen :nono:

Utloggad ramlosa

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 80
« Svar #11 skrivet: 11 augusti 2007, 23:21:11 »
I Patong förra året drog jag med en söt tjej hem, frågade vad hon skulle ha osv..1000bath inga problem, sen när jag duschat och ska börja slita av henne kläderna, så börjar hon yra "no boom boom" jag bara what? sen säger hon att hon har "menn" typ mens, jaha säger jag, fick bli röven då, men det skulle jag ångra, i mörket fummla jag på kondom iaf och börjar trycka henne i röven, aja efter man kommit, så smiter hon in i duschen, och jag tänder lampan, då är fan hela jävla sängen full av små jävla thai-harpluttar (bajs) nej fyfan, tyckte det gick lite väl lätt att trycka in drulen i henne...uchh, luktade ju satan och hade ramlat harpluttar på mattan som man trampat på..fyfan.
:(

Utloggad Chang

• Platinum V.I.P
  • Skrumplever
« Svar #12 skrivet: 11 augusti 2007, 23:23:35 »

Den ar grymt jobbig, Sa har gick en diskussionen mellan mig och en tjej som gjorde sa en gang...

H: No I am tired, but you can go shockwaw ( stavning? ) in toilet if you want...

Jag grenslade en brud en gång som inte ville sexa och runkade över henne hon var inte jättesugen men hon förstod nog att det var ett lindrigt sätt att komma undan penetrering

cockfaces ;)

Utloggad Baxer

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 316
« Svar #13 skrivet: 12 augusti 2007, 05:14:25 »
Jag blev lite besviken i natt, när vi hade sexat ett par gånger ringer damens gamla kille som precis kommit från England.
Hon frågade om hon kunde gå och träffa honom och snäll som man är så sa jag ok. Men tydligen så gillade hon mitt sällskap för hon tog mitt telefonnummer och sa att nästa gång behöver jag inte betala. Får väl se om hon ringer eller inte. :hmm

Utloggad Kedde

• Surr medlem
  • Platinum V.I.P
  • Antal inlägg: 2971
  • Can´t get enugh
« Svar #14 skrivet: 12 augusti 2007, 09:47:44 »

Jag grenslade en brud en gång som inte ville sexa och runkade över henne hon var inte jättesugen men hon förstod nog att det var ett lindrigt sätt att komma undan penetrering

Tror att jag aldrig har varit med om det i pattis i alla fall. Fast någon gång måste väl vara den första.
Pattaya Pattaya Pattaya !!!!!!!!!!

Utloggad bamse100

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #15 skrivet: 13 augusti 2007, 00:55:25 »
Vänta nu. Nu måste jag reda ut en sak här. Menar ni att om man går till en bar, och jag pratar inte om freelancers nu, utan en bar. Så kan dom sen när man dealat om priset säga väl i sängen att det inte blir nåt sex?

Då en följd fråga, om man säger inget sex, inga pengar. Vad händer då?

Jag har inga erfarenheter av detta, så ni får ursäkta "dumma frågor"

Sen om man tar en tjej från en bar igen då, kan man säga att det ens finns en risk att bli blåst? För jag har fått för mig att så länge man rör sig med bar tjejer så är allt frid och fröjd?

• Junior
  • *
« Svar #16 skrivet: 13 augusti 2007, 04:37:23 »
Vänta nu. Nu måste jag reda ut en sak här. Menar ni att om man går till en bar, och jag pratar inte om freelancers nu, utan en bar. Så kan dom sen när man dealat om priset säga väl i sängen att det inte blir nåt sex?

Sen om man tar en tjej från en bar igen då, kan man säga att det ens finns en risk att bli blåst? För jag har fått för mig att så länge man rör sig med bar tjejer så är allt frid och fröjd?

Absolut kan de saga nar som helst att det inte blir nagot sex! Du har ju inte kopt dem utan en tjanst de erbjuder. Saledes om de inte langre onskar erbjudan denna tjanst som ni kommit overrens om kan ju inte du behova betala for nagot du inte fatt! Du gar ju inte till donken och betalar for ett happy meal om du bara far titta pa leksaken men aldrig smaka pa burgaren, ellerhur...

No money No honey - No honey No money enkelt enkelt...

Det ar absolut mycket sakrare att ga med tjejer fran barer an att plocka upp nagon pa gatan...Behover inte vara nagra problem med frilansare heller, men du som konsument har ju ingen stans att ga och klaga om tjansten ej ar till belatenhet som du har om du tar en tjej fran en bar...

De allra flesta som foljer med dig hem och som du ar schysst mot kommer absolut att sexa med dig utan problem. Det ar undantagsfallen vi pratar om har...

Utloggad Baxer

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 316
« Svar #17 skrivet: 14 augusti 2007, 11:51:05 »

Du kan inte kräva tillbaka din barfee från baren, då den bara innebär att du tar tjejen därifrån. Vad som ni gör upp sedan är upp till er. Har du väl hamnat i bingen och hon nekar sex så får du troligtvis stora problem om du kastar ut henne utan någon betalning. Du kan ju knappast kalla på polis och säga att ni kom överens om sex mot betalning, då det är förbjudet.
Jag skulle nog kasta till henne en 500 Bahtare och skicka hem henne(ger du henne inga pengar så finns ju viss risk att hon skickar sin pojkvän/polare på dig), för att dagen efter klaga i hennes bar så hon inte fortsätter med dumheterna. Ingen bar vill ha en anställd som lurar kunderna.

Utloggad mema89

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5419
« Svar #18 skrivet: 14 augusti 2007, 12:10:48 »
Behandla dom väl så fårdu knulla så mycket du vill du skall låta dom välj dig och inte tvärt om har dom valt dig så passa dom upp dej då är du deras ägodel så länge du är där det är bara att betala gärna en ny Eriksson eller Nokia

Utloggad bamse100

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #19 skrivet: 14 augusti 2007, 21:42:47 »
aha okej. Är det ofta folk behandlar dom dåligt då? På vilket sätt då menar ni?

Sen undrar jag en sak till. Finns det riktiga ladyboy barer där?

* Info

• *Antal Medlemmar: 11035
  • *Senast: hanpar

• *Totala Poster: 110177
  • *Total Ämnen: 5347
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 9
  • *Gäster: 24
  • *Totalt: 33