0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Pussy Broken har man hört nån gång! Men det brukar vara innan man tar med dom hem!
Har hænt ett par ggr att man tagit hem en brud som sen kommer till sæng mer påpælsad æn ngnsin och vid sexuella inviter bara rullt øver på sidan och ignorerat en
inte fan tar man med sig 2000kr svenska ut på bar rundan inte jag i alla fall när man hört om ALLA ÄRLIGA thai
Citat från: Chang skrivet 11 augusti 2007, 12:42:29Har hænt ett par ggr att man tagit hem en brud som sen kommer till sæng mer påpælsad æn ngnsin och vid sexuella inviter bara rullt øver på sidan och ignorerat en Den ar grymt jobbig, Sa har gick en diskussionen mellan mig och en tjej som gjorde sa en gang...Jag: Do you like sex or not?Hon: Sex is ok sometimes...J: So why dont we make it now?H: No I am tired, but you can go shockwaw ( stavning? ) in toilet if you want...Nasten sa man blev lite irriterad
Citat från: 35baht_for_mycket skrivet 11 augusti 2007, 13:04:16Citat från: Chang skrivet 11 augusti 2007, 12:42:29Har hænt ett par ggr att man tagit hem en brud som sen kommer till sæng mer påpælsad æn ngnsin och vid sexuella inviter bara rullt øver på sidan och ignorerat en Den ar grymt jobbig, Sa har gick en diskussionen mellan mig och en tjej som gjorde sa en gang...Jag: Do you like sex or not?Hon: Sex is ok sometimes...J: So why dont we make it now?H: No I am tired, but you can go shockwaw ( stavning? ) in toilet if you want...Nasten sa man blev lite irriterad Jag grenslade en brud en gång som inte ville sexa och runkade över henne hon var inte jättesugen men hon förstod nog att det var ett lindrigt sätt att komma undan penetrering
Vänta nu. Nu måste jag reda ut en sak här. Menar ni att om man går till en bar, och jag pratar inte om freelancers nu, utan en bar. Så kan dom sen när man dealat om priset säga väl i sängen att det inte blir nåt sex? Då en följd fråga, om man säger inget sex, inga pengar. Vad händer då?Jag har inga erfarenheter av detta, så ni får ursäkta "dumma frågor" Sen om man tar en tjej från en bar igen då, kan man säga att det ens finns en risk att bli blåst? För jag har fått för mig att så länge man rör sig med bar tjejer så är allt frid och fröjd?