0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Chang eller nån: Lite ställd blir jag som junior över bristen på logik. Jag ställde en seriös fråga om ett ställe o nämnde gatan, uppenbarligen dumt nog. Man kan ju faktiskt behöva bra ryggmassage också, och alla vänliga damer är inte alla gånger så bra på det. Ibland går det bra att lägga uppe ett helt ämne om ett ställe (exvis Å..), eller långtjata om ställen och deras invånare i söder som ligger nära t-banestnr som börjar på S eller H, mfl mfl men nästa gång får man inte ens nämna platsen, trots att annonser finns i tidningarna. Beror det på skribenten eller....? Och skälen till att vara försiktig vet jag naturligtvis. F.ö. för att avsluta kommentaren, så är detta oftast ett mycket bra info-forum, men...
Nej inga applåder..då blir han odräglig!!
Risken för farbror blå torde väl vara mindre än för tidningar. Säkerligen finns det nog en å annan journalist som är registrerad här o följer snacket.
Citat från: jimmy skrivet 07 augusti 2007, 09:44:06Nej inga applåder..då blir han odräglig!! BLIR
Nu är det ju så, att så´na som Jimmy och jag med flera, vi bara önsketänker ju och fabulerar. Naturligtvis så finns det inget Thaimassageställe i Stockholm som ägnar sig åt sådan verksamhet som polisen har något med att göra. Den, med något undantag, gemensamma nämnaren för dessa ställen är ju, att det oftast finns väldigt duktiga massöser där.
Men vad kan polisen bevisa egentligen. Man bör väl bli tagen på bar gärning?
....... och eftersom vi trots allt ær ett forum som ska inrikta oss på thai-upplevelser i thailand så kanske vi skulle låta dom andra forumen skøta førmedlingen?
Citat från: Chang skrivet 09 augusti 2007, 11:49:53....... och eftersom vi trots allt ær ett forum som ska inrikta oss på thai-upplevelser i thailand så kanske vi skulle låta dom andra forumen skøta førmedlingen?Från startsidan:"Välkommen till ThaiSex SeDenna sida är för oss som gillar asiatiska tjejer, från Thailand, Filippinerna, Vietnam, mfl."
prova att sætta dig på flyget till bkk ngn gång...... Mvh "Kung" Chang
Haha hærligt att vi fortfarande kan ha en satirisk underton på det hær stællet
visst och hitler va indier