* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Angeles  (läst 760 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Smartson

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
  • Kön: Man
Angeles
« skrivet: 16 juli 2005, 16:04:55 »
Jag l?ngtar tillbaka...  :'(

Angeles m?ste vara den b?sta platsen p? jorden. Sl?r allt vad Pattis har att komma med. Ok det ?r litet men det ?r s? j?vla mycket brudar...

mvh SmartSon
Filippinerna rockar!

Utloggad josj

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 73
SV: Angeles
« Svar #1 skrivet: 24 juli 2005, 13:21:04 »
Hall?!

har varit i thailand ett par ggr men aldrig i fillipins. Men b?rjar att bli mycket nyfiken p? att ?ka ditt. har du lite mer info om fillipins typ priser inte bara p? tjejerna d?. vart ska man. bra hotell mm.

Utloggad Smartson

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
  • Kön: Man
SV: Angeles
« Svar #2 skrivet: 24 juli 2005, 19:30:54 »
Beror ju p? vad man ?r ute efter. Jag tar f?r givet att det ?r damer du letar efter och d? finns det ett par platser.

Manila ?r grymt bra, men ganska dyrt och k?nns, speciellt om man inte varit d?r f?rut, lite os?kert. Har inget bra hotell att rekommendera. vill man kunna ta sig runt l?tt b?r man bo i stadsdelen Makati. Dyrast men aldrig n?gra problem att f? en taxi att ?ka dit plus att det ?r s?kert. Jag har bott p? Travelers Inn vilket egentligen ?r ett l?genhetshotell. Vardagsrum, Sovrum + K?k. Alla med Aircon. Kostar 1600 peso natten eller 10,000 veckan.

Angeles ?r deras "foreigner town" och ligger mitt inne i landet. Allts? inga str?nder. Bara nattliv egentligen ?ven om det p?g?r dygnet runt mer eller mindre. Har bott p? en massa st?llen och rummen kostar ca $25 natten. Camelot A-go-go var billigare och det som jag tyckte var prisv?rdast. N?ra till allt ocks?. h?ll dig borta fr?n Hotel Europhil, det s?g. Finns rum f?r 200 peso natten, men enligt folk jag tr?ffade d?r ?r de inte ens v?rda att titta p?.

Subic ska tydligen vara bra ocks?, ligger vid kusten i n?rheten av Angeles, men mindre barer och det har bra str?nder.

Finast f?r bad och sol ?r Boracay. B?sta strand jag n?gonsin sett. Inte mycket tjejbarer, mer vanliga turistbarer men inga st?rre problem att greja lokala flickor.

Puerto Galera ?r r?tt ok ocks?. Flertal tjejbarer och dykning handlar det om d?r.

Enklast att komma till Angeles ?r at t flyga fr?n Kuala Lumpur med Air Asia. D? landar man mitt i smeten. Fr?n Manilas flygplats kostar det ca 2000 oeso med taxi. Tar drygt en timme, men kan ta l?ngre beroende p? trafiken i Manila.

Hoppas det hj?lpte... Funderar p? att flytta dit faktiskt.
mvh SmartSon
Filippinerna rockar!

* Info

• *Antal Medlemmar: 11035
  • *Senast: hanpar

• *Totala Poster: 110177
  • *Total Ämnen: 5347
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 9
  • *Gäster: 24