0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
SVT kommer aldrig missa chansen att vara PK på ett eller annat sätt. Tyvärr.
Just som skådespelarna ser ut i Sverige från första klippet känner jag mig nu, tur det bara är årets kortaste månad kvar att vänta....
Någon som vet när 30 grader i Thailand kommer på tv?
Helt klart riktigt bra! Tycker de "driver" med fördomar på helt rätt sätt. Detta kan bli bra! Duden strunta i minimodellerna o kolla på denna på svt play nu!
Jo Glenn kan bli en klassiker. Anlända Bangla i mörk kostym borgar för succé! Allt mitt negativa inför serien är bortblåst nu, trots att de spelar på fördomar, men de gör det bra hittills..
Jag har sett den nu, var tvungen att vänta tills efter minimodellerna när dottern gått och lagt sig.Fan den här serien ser jag fram emot, kan bli riktigt bra! Diggar Glenn men jag hade trott att han skulle bli rånad där ett tag men det kommer kanske senare. Enligt en av trailarna så skulle han gå på en massa minor.Fasen kommer att missa en massa när jag är nere i Los om jag inte kollar via wifi på play vid tillfälle.
Synd, för då kommer du missa det !SVTplay är blockerat utomlands var det i bkk för två veckor sedan i a f
har sett klart nu, verkar lovande, dock så tycker jag att han i rullstolen sprider så dålig energi så att jag känner mig nästan deprimerad så fort dom visar honom...
Tänkte se programmet nu (i Patong) men den var "av upphovsrättsliga skäl geografiskt blockerad utanför Sverige." (Se bif. bild)Nåja, den kommer säkert som torrent inom en inte allt för avlägsen framtid.
Den finns att ladda ner på TPB.http://thepiratebay.se/torrent/7013510/30_grader_i_Februari_-_Del_1_av_10
Varför är Glenn så aggressiv? Skriker åt dansken som översatte, massage svensken och bar-grannen osv.Borde han inte ha tagit reda på hur det funkar med barflickor innan han reste?
Hej,finns på, Tanka Fetast med många andra filmer och alla med svensk text.
Tack för tipset, men den finns också på SVT play. Men är inte tanke fetast stängd ? Eller det var en liknande ställe. Jag använder inte själv torrent utan USENET.
Så har ni avsnitten på youtube ... Så slipper man ladda ner
tack tack TPBuppkopplingen här är alldeles för dålig/instabil, så att då tanka via torrent över natten så gick det ju att se utan problem.har en annan serie jag vill se på 5an, i lägsta kvalitén så kommer jag kanske 10 sekunder åt gången och måste ladda om jag ha mig