0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Vilket är hotellet du använder poolen på?
Kurios min vän, du som bor "mitt i smeten" kan väl slänga ett öga om du går förbi hotellet som vi har bokat.http://www.thepavilion.asia/location.htmlSer det bra ut, ligger det bra eller "offside"?
Ni skulle sett det hela, som en episod ur Seinfeld där vi alla var Kramer figuren.
Törs fan filma eller ens ta kort på Kurios, han är ju rent ut sagt livsfarlig.... Iaf hans ironi... Den kommer ta död på honom en vacker dag när han kör sina bästa skämt på styckmördaren från säffle
Det verkar ju vara ett visst sug efter olika artiklar från Thailand och någon tidning skulle säkert nappa.Jag skulle lätt kunna skriva både objektivt men även från olika vinklar, kanske skulle man kunna skriva olika vinklade artiklar som man sedan säljer med jämna mellanrum. En ny karriär kanske?
Men det visar sig att han är en riktig liten kanin. Han får dagligen erbjudanden från äldre damer om att besöka deras rum och de betalar villigt för hans tjänster. Förmodligen har han ett av världens bästa jobb.Men nu undrar ju vän av ordning: Vart är aftonblaskornas reportrar nu? Varför hittar de inte några av dessa damer och intervjuar dem?