* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Smygaren i Patong  (läst 1877 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 19
Smygaren i Patong
« skrivet: 15 januari 2012, 09:11:48 »
Hejsan alla och god fortsättning på er, om man fortfarande kan säga det :) Ny på forumet fast ändå inte då jag luskat runt och läst här i ett drygt år. Får börja med att tacka alla eminenta författare för såväl skratt som matnyttigheter som information om allt mellan himmel och jord.

För att presentera mig själv lite kort är jag en social man i en pojkes kropp, 30+, gillar öl,  fotboll och poker (som är det jag försörjer mig på).

Bestämde mig IDAG, efter min värsta pokerdag EVER resultatmässigt att jag behöver koppla från det hela lite så bokade 2 veckors avkoppling (? :burp :hb) i patong i februari  :P Boende hade jag tänkt kolla upp via den eminenta "Boende i patong" tråden så det löser sig säkert riktigt bra.

Har dock lite frågor angående några små formaliteter  :q Detta kanske låter väldigt dumt då man alltid skall stå för den man är MEN jag vill inte riktigt bli sedd som en sexturist (vilket jag obv kommer vara). Vill som sagt inte visa upp mig för thailands alla ungdomar med något "fynd" längs med hela bangla road, vart bör jag då söka mig? Alltså typ någon lugn bar en bit från turismens hjärta med chans att "ragga" med någon till hotellet? Hur är möjligheten att lyckas "ragga" med sig 2 damer för en förhoppningsvis oförglömlig natt? Är dom väldigt anti detta eller är pengar kung? Vad bör det kosta för barfine plus en natt? Ska man satsa på någon ung för het kropp eller någon lite äldre (30årsåldern) för rutin?

Fö tänkte jag försöka använda denna tråd som någon form av resedagbok när det väl är dags  :yahoo Planen.. Sol, bad, kanske någon som vill ses över en öl?

Bara skjuta frågor om det är något som det undras över, är dock begränsad i de flesta ämnen utom just poker då  :v

/vänlig häslning, Smygaren

« Senast ändrad: 15 januari 2012, 09:28:43 av Smygaren »

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6296
  • Kön: Man
SV: Smygaren i Patong
« Svar #1 skrivet: 15 januari 2012, 11:20:36 »
Gå med vem du vill, var du vill och när du vill. Ingen kommer att höja på något ögonbryn för det, tro mig.

Hinner inte svara mer nu men säkert finns det andra som kan göra det.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #2 skrivet: 15 januari 2012, 11:41:34 »
Själv är jag ganska nöjd när jag får en vit tjej att fnysa högt när jag glider runt med en kambodjansk godbit. :D
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #3 skrivet: 15 januari 2012, 18:19:23 »
Pengar är kung!
Men bjud helst mamasan på något att dricka i valfri bar eller där du ser några du skulle vilja ha.
Det bästa för att få riktigt kul är nog att välja en tjej som du kan prata med och fråga om hon kan ta med sig en kompis.
Tjejen jag träffade i Chiang Mai frågade flera ggr om jag ville ha två inatt, hon var så hjälpsam.  lol

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #4 skrivet: 15 januari 2012, 19:13:56 »
Om du inte vill gå på Bangla road så kan du hitta ställen nära ditt hotell som serverar alkohol och där finns det oftast tjejer som kan tänka sig att gå med dig.
Du kan också testa massage ställen.
Inte för att det gör något att gå med en eller flera tjejer längst bangla.
Inte många som bryr sig och du kommer inte att vara ensam.
Men annars kan du gå in på andra gator och hitta tjejer och ta en taxi till hotellet i fall du inte vill ses av andra.
Det finns barer överallt och därför behöver du inte ses på Bangla i fall du inte vill.
Det är svårt att tala om vart du ska gå då du kan gå nästan vart som helst för att hitta tjejer.
Men en tjej med "det" för dig kan sitta vart som helst och det är bara att gå runt och titta.
Lycka till.
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
« Svar #5 skrivet: 16 januari 2012, 00:56:02 »
Pengar är kung!
Men bjud helst mamasan på något att dricka i valfri bar eller där du ser några du skulle vilja ha.
Det bästa för att få riktigt kul är nog att välja en tjej som du kan prata med och fråga om hon kan ta med sig en kompis.
Tjejen jag träffade i Chiang Mai frågade flera ggr om jag ville ha två inatt, hon var så hjälpsam.  lol
@Andlin
@Kambodja
@Kurios

Hehe klart jag förstår att ingen egentligen bryr sig men det är nog mest jag själv som "skäms" lite över tanken bara. Min käre mor och far pratar alltid om den "hemska prostitutionen" i Thailand och någonstans inne i bakhuvudet sitter det väl att Pokerguden Dan Glimne sitter där uppe på något moln och bevakar mig, redo att skvallra för päronen hemma  :D

Står det alltid en alkoholglad mamasan i ALLA barer? eller finns det "papasans" oxå? Seriös fråga alltså haha Jaja av den uppfattningen jag fått här från forumet verkar det ju inte direkt vara svårt att se vem man ska deala med i allafall  :)

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
« Svar #6 skrivet: 16 januari 2012, 01:02:28 »
Om du inte vill gå på Bangla road så kan du hitta ställen nära ditt hotell som serverar alkohol och där finns det oftast tjejer som kan tänka sig att gå med dig.
Du kan också testa massage ställen.
Inte för att det gör något att gå med en eller flera tjejer längst bangla.
Inte många som bryr sig och du kommer inte att vara ensam.
Men annars kan du gå in på andra gator och hitta tjejer och ta en taxi till hotellet i fall du inte vill ses av andra.
Det finns barer överallt och därför behöver du inte ses på Bangla i fall du inte vill.
Det är svårt att tala om vart du ska gå då du kan gå nästan vart som helst för att hitta tjejer.
Men en tjej med "det" för dig kan sitta vart som helst och det är bara att gå runt och titta.
Lycka till.

Aah Guld. Precis detta jag tänkte och nu fick jag bekräftat att jag alltså kan smyga runt lite i utkanterna  :yahoo

Tusen tack för snabba svar, skall göra mitt bästa för att uppdatera lite inför och under själva resan. Såvida intresse för detta finns alltså  :-)

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #7 skrivet: 16 januari 2012, 04:12:57 »

Oj, såg att jag skrev fel här.

Tjejen du blir vald av, ska det naturligtvis vara, jag hinner nästan aldrig välja själv.

Jag satt på en bar, det var bara en kvinna med sin ca: 4 år gamla son som skötte baren och jag var ensam kund, drack en öl och pratade lite med henne.
Om du kommer som ensam man in på en bar så är det nästan garanterat att samtalet kommer in på damer, inte jag som tog upp ämnet, och hon tyckte väl att jag verkade som ett lämpligt offer, eller möjligen trevlig, för hon rekommenderade baren där syster jobbar och en annan där kusinen jobbade. Hon erbjöd sig att ringa efter någon av dom
Kusin vet jag inte riktigt vad dom menar med, det kanske är kusin, syster kan vara en kompis, kollega, från samma by eller t.o.m. syster på riktigt.

Vad jag menar är att man kan gå in på en nästan tom bar och få napp där också, diskretare än så går det väl inte att bli. Det ska vara roomservice då.

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
« Svar #8 skrivet: 16 januari 2012, 05:23:53 »
Haha självklart  :D

Är ingen jättehejjare på att dricka mig redlös så förmodligen kommer jag ha "välja själv" reflexen kvar. Dom förstår väl om man säger nej och inte är intresserad eller har dom smittats av vad jag hört om de indiska skräddarnas obotliga ihärdighet?

Sitter fö just nu och försöker pilla in mig själv i vilket fack jag kommer tillhöra enligt Kurios betraktelser från en barstol. Jag kommer ju vara en ensam man som ramlar in på någon bar. Dricker alltid öl, bara öl  :D Dock snackar jag nog hellre med bargäster än med chicks, iallafall till en början. Jag spenderar ju hellre nån runda bira på några goa gubbar och surrar lite skit än att gå rakt på sak till en massa damer (dom bör nog finnas kvar, annars är det väl bara att byta bar?)

Jaja jag är iallafall inte någon snoris i 20åren som förväntar mig saker och ting gratis. Att dela med sig är en av livets karameller  :drunk

Föresten ni som har lite mer kött på benen. Vad är den bästa varianten för förvaring av mobil/pengar? Midjeväska är TOTALT UTESLUTET då jag ännu inte uppnått en så pass respektabel ålder att man kan bära den med värdighet. Funderar på en sådan "ung och trendig" halsväska istället. Eller finns det några andra knep för en man med shorts utan någon form av zip för fickorna som finaste gå bort byxan?

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #9 skrivet: 16 januari 2012, 06:53:58 »
Föresten ni som har lite mer kött på benen. Vad är den bästa varianten för förvaring av mobil/pengar? Midjeväska är TOTALT UTESLUTET då jag ännu inte uppnått en så pass respektabel ålder att man kan bära den med värdighet. Funderar på en sådan "ung och trendig" halsväska istället. Eller finns det några andra knep för en man med shorts utan någon form av zip för fickorna som finaste gå bort byxan?

Så ung var du väl inte, 30+??

Finns ju både trendiga men framförallt små midjeväskor som nästan helt göms av nederkanten av t-shirten/linnet. Det putar ut högst marginellt och är min favorit till förvaring.
Det som inte får plats där och extra betalkort förvaras givetvis i säkerhetsskåpet på hotellet.
Men är det uteslutet så...satsa på något som hänger runt halsen och slänger och är i vägen. 
Föresten, är Dan Glimne avliden? Vad gör han annars uppe bland molnen?

Välkommen hit och hoppas du trivs bra.  :)
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
« Svar #10 skrivet: 16 januari 2012, 07:02:53 »
Så ung var du väl inte, 30+??

Finns ju både trendiga men framförallt små midjeväskor som nästan helt göms av nederkanten av t-shirten/linnet. Det putar ut högst marginellt och är min favorit till förvaring.
Det som inte får plats där och extra betalkort förvaras givetvis i säkerhetsskåpet på hotellet.
Men är det uteslutet så...satsa på något som hänger runt halsen och slänger och är i vägen. 
Föresten, är Dan Glimne avliden? Vad gör han annars uppe bland molnen?

Välkommen hit och hoppas du trivs bra.  :)
Nej precis, har passerat 30 men just den midjeväskan passar inte helt in i min stil. Tror jag satsar på en sådan halsvariant som "ungdomarna" har. De ska tydligen vara så pass smidiga att de skall kunna stoppas innanför tröja/linne utan att det ser ut som att man har en stor sten där innanför så.

Och nej den gode Dan är vid liv, bara ett tråkigt internskämt som väl kanske bara är roligt.. Internt. Gentlemannen Dan var iallafall i god form när vi talades vid i Riga under poker SM i slutet av november, önskar honom all lycka i framtiden

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #11 skrivet: 16 januari 2012, 08:42:11 »
Ok, ja den typ av midjeväska jag avser är den du trär livremmen igenom ett clips på baksidan.
Och jag är 76:a och känner mig inte gammal av det.  :-)

Hehe jaha, du fick mig att googla Danne men fanns bara födelsedata på Wiki.
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad Punta Brava

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 11
« Svar #12 skrivet: 16 januari 2012, 17:55:52 »
Jag är ny här, och tackar smygaren för att han kastat fram några av de funderingar jag själv har. Undrar särskilt över prisnivån: Vad bör det kosta för barfine plus en natt?

Vill varken betala för mycket eller förstöra marknaden för mina vänner. (Åker till Phuket om en mnad, då för första gången till den ön)

Utloggad Hud

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5367
    • hgs.st
« Svar #13 skrivet: 16 januari 2012, 18:19:55 »
Aah Guld. Precis detta jag tänkte och nu fick jag bekräftat att jag alltså kan smyga runt lite i utkanterna  :yahoo

Tusen tack för snabba svar, skall göra mitt bästa för att uppdatera lite inför och under själva resan. Såvida intresse för detta finns alltså  :-)
Intresse finns för alla som vill dela med sig av vad dom upplever.
Varför måste ag vara i ett land där det fortfarande snöar i april?!

Utloggad AlexSwede

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 325
« Svar #14 skrivet: 16 januari 2012, 19:59:59 »
Jag är ny här, och tackar smygaren för att han kastat fram några av de funderingar jag själv har. Undrar särskilt över prisnivån: Vad bör det kosta för barfine plus en natt?

Vill varken betala för mycket eller förstöra marknaden för mina vänner. (Åker till Phuket om en mnad, då för första gången till den ön)
Jag skulle nog säga ca 600 bath barfine och ungefär1500 bath för natten.
Till Thailand 2012/07/28

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1461
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #15 skrivet: 16 januari 2012, 23:49:01 »
Jag skulle säga BF 300 och 1000 THB per natt för en bartjej. Men det handlar ju om tillgång och efterfrågan - som allt annat. Det beror på var du är och om du accepterar utgångspriset.
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad AlexSwede

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 325
« Svar #16 skrivet: 17 januari 2012, 00:09:45 »
Jag skulle säga BF 300 och 1000 THB per natt för en bartjej. Men det handlar ju om tillgång och efterfrågan - som allt annat. Det beror på var du är och om du accepterar utgångspriset.

Själv har jag en liten fallenhet för show-tjejerna då brukar barfinen vara 800b från 1000b för natten är helt ok det med
Till Thailand 2012/07/28

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1461
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #17 skrivet: 17 januari 2012, 00:29:19 »
Själv har jag en liten fallenhet för show-tjejerna då brukar barfinen vara 800b från 1000b för natten är helt ok det med
Ja, du ser :) Alla hittar sina oaser, även i Thailand. Jag föredrar bartjejer och förtydligade att det var dessa jag menade när jag skrev vad jag betalade i/på Phuket Januari 2011.

Var lite oklart för mig vilken typ av tjejer frågan gällde, huvudsaken är att man blir nöjd av servicen man får och priset spelar kanske mindre roll då, men jag ger hellre lite i dricks än betalar jämt med en besvikelse. 

Som en fingervisning om priset för en bartjej så godtar de flesta beloppet jag skrev. Men allt är upp till dig, vilket du ofta lär får höra (up-to-you) men oftast förväntar de sig mer än vad du måste betala om du går med på deras "up-to-you" uppgörelse. Sagt pris är bäst och dricks kan du ge om du är nöjd, eller mer än nöjd. Men ge inte för mycket i dricks, det blir ofta fel det med.....

Lycka till på resan!
MVH Tomtebloss
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #18 skrivet: 17 januari 2012, 05:26:11 »
Och jag är 76:a och känner mig inte gammal av det.  :-)

Jag kunde varit far till dig och känner mig bara gammal på morgonen efter för mycket alkohol kvällen före  lol
Men en midjeväska går bort, kan vara fåfänga men det känns inte bra.
Köp bättre byxor, blixtlås på fickorna känns hyfsat säkert tycker jag.

Att hålla på och pruta före akten känns fel, då sjunker förmodligen ambitionsnivån på damerna. Går dom ut med ett pris som inte är ok, så gå vidare bara det kommer nya damer eller barer.

Mellan 300 och 600 har jag betalt i BF, fått förslag om 1000 men då har jag sagt nej. Barfinen verkar svårförhandlad och har ett samband med klassen på baren, damerna vill jag inte pruta med p.g.a. risken för sämre behandling.

300 har jag även betalat för att köpa loss tjejer från andra jobb, ska vi kalla dom deltidare eller extraknäckare, massage, kock.  :D

En thailändsk snubbe som jag satt och drack och snackade med frågade en tjej om hon gick med falang för pengar. -Sometimes for money and sometimes for fun, svarade hon då. Skönt svar tyckte jag, och fick med henne till rummet.

Dom damer jag träffat som inte ville ha betalt har jag stuckit till en tusenbatting som morgongåva, det känns bättre då.

Vad som är prisvärt till damen är "up to you" och även beroende på var du är.

Den här donnan ville ha 600 i BF och 2000 till henne för en ST, vilket hon ville göra till en LT, om jag inte skulle ha flugit hem tidigt dagen efter......

[bifogad fil raderad av administratör]

Inloggad zinken

• V.I.P
  • Antal inlägg: 211
« Svar #19 skrivet: 19 januari 2012, 16:14:01 »
Priserna gick upp i BKK runt nyår och dagarna efter. Är det så eller blev man lurad ? 1000 THB i BF och 4000 THB för en LT.
Det var på Nana G-Spot.

Zinken

* Info

• *Antal Medlemmar: 11035
  • *Senast: hanpar

• *Totala Poster: 110177
  • *Total Ämnen: 5347
  • *Online idag: 45
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 12
  • *Gäster: 26