0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Pengar är kung!Men bjud helst mamasan på något att dricka i valfri bar eller där du ser några du skulle vilja ha.Det bästa för att få riktigt kul är nog att välja en tjej som du kan prata med och fråga om hon kan ta med sig en kompis.Tjejen jag träffade i Chiang Mai frågade flera ggr om jag ville ha två inatt, hon var så hjälpsam.
Om du inte vill gå på Bangla road så kan du hitta ställen nära ditt hotell som serverar alkohol och där finns det oftast tjejer som kan tänka sig att gå med dig.Du kan också testa massage ställen.Inte för att det gör något att gå med en eller flera tjejer längst bangla.Inte många som bryr sig och du kommer inte att vara ensam.Men annars kan du gå in på andra gator och hitta tjejer och ta en taxi till hotellet i fall du inte vill ses av andra.Det finns barer överallt och därför behöver du inte ses på Bangla i fall du inte vill.Det är svårt att tala om vart du ska gå då du kan gå nästan vart som helst för att hitta tjejer.Men en tjej med "det" för dig kan sitta vart som helst och det är bara att gå runt och titta.Lycka till.
Det bästa för att få riktigt kul är nog att välja en tjej som du kan prata med och fråga om hon kan ta med sig en kompis.
Föresten ni som har lite mer kött på benen. Vad är den bästa varianten för förvaring av mobil/pengar? Midjeväska är TOTALT UTESLUTET då jag ännu inte uppnått en så pass respektabel ålder att man kan bära den med värdighet. Funderar på en sådan "ung och trendig" halsväska istället. Eller finns det några andra knep för en man med shorts utan någon form av zip för fickorna som finaste gå bort byxan?
Så ung var du väl inte, 30+??Finns ju både trendiga men framförallt små midjeväskor som nästan helt göms av nederkanten av t-shirten/linnet. Det putar ut högst marginellt och är min favorit till förvaring. Det som inte får plats där och extra betalkort förvaras givetvis i säkerhetsskåpet på hotellet. Men är det uteslutet så...satsa på något som hänger runt halsen och slänger och är i vägen. Föresten, är Dan Glimne avliden? Vad gör han annars uppe bland molnen? Välkommen hit och hoppas du trivs bra.
Aah Guld. Precis detta jag tänkte och nu fick jag bekräftat att jag alltså kan smyga runt lite i utkanterna Tusen tack för snabba svar, skall göra mitt bästa för att uppdatera lite inför och under själva resan. Såvida intresse för detta finns alltså
Jag är ny här, och tackar smygaren för att han kastat fram några av de funderingar jag själv har. Undrar särskilt över prisnivån: Vad bör det kosta för barfine plus en natt?Vill varken betala för mycket eller förstöra marknaden för mina vänner. (Åker till Phuket om en mnad, då för första gången till den ön)
Jag skulle säga BF 300 och 1000 THB per natt för en bartjej. Men det handlar ju om tillgång och efterfrågan - som allt annat. Det beror på var du är och om du accepterar utgångspriset.
Själv har jag en liten fallenhet för show-tjejerna då brukar barfinen vara 800b från 1000b för natten är helt ok det med
Och jag är 76:a och känner mig inte gammal av det.