0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det här har man ju funderat på länge, varför de inte slagit till mot ett av västvärldens populäraste turistställen.
Kanske för att då får dom hela världen imot sej på riktigtSnacka om att folk blir förbannadeBlir faktiskt förvånad över dumheten
Ja, fy, känns ju lite sådär att de bara gripit den ena än. Den där med svenskt pass ... kan man inte ta ifrånhonom ett eventuellt svenskt medborgarskap? Ger liksom lite skam åt Sverige ...Jaja, blir väl att undvika sukomhvit ngr dgr och hålla sig borta från judiska kvarter och ambassadområden ... Lite trist ... Men, som vi säger här:
ta ifrån?i Sverige där belönas brottslingarna med PUT när dom sitter i fängelse för att ha gjort grova brott, släpps sedan ut och begår fler brott, våldtäkter osv...kanske om SD hade egen majoritet att det skulle bli som du vill ---jahapp, detta har lett till ännu en Anti-Thailand kampanj av farsan.skönt att han har gripits (hoppas att det är rätt person bara )men jag är nog mer orolig för en invasion av rödskjortor än att en ny Taimour Abdulwahab spränger sig själv i bitar. (rödskjortorna höll möte utanför mitt hotell i Pattaya, har en polare som var sjukt nära att fastna på Suvarnabhumi, hans flyg blev inställt, men han lyckades betala för ett annat flyg minutrarna före det avgick, folk från samma sällskap fastnade....)
Rödskjortorna e okej, det har ju varit gulskjortorna som ställt till det, rödskjortornas Yingluck styr ju nu som dom e softa
Hur man än vänder och vrider på det hela så framstår det så att där det finns muslimer där finns det gnissel och bråk. Eller ska man tolka det omvänt, att varän där finns kristna (av olika inriktningar) uppstår det friktion?
Hur kan man ha ett libanesiskt pass och vara libanesisk medborgare och ha ett svensk pass??Nu när åker till i mars kommer jag säga att jag är från Liechtenstein så slipper jag skämmas
Rödskjortorna e okej, det har ju varit gulskjortorna som ställt till det, rödskjortornas Yingluck styr ju nu ¨så dom e softa....
Precis som vilken annan svensk som helst.http://www.expressen.se/nyheter/1.2679488/hussein-atris-47-greps-for-terrorplaner-i-thailandAllt annat är bara islamofobi som Israelvännerna Jan Guillou och Henrik Mankell säger. Det finns inga islamistiska terrorister.Eller hur?