0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Brukar själv frekventera Beer Garden när jag är i Bangkok och tycker att det varit ett trevligt vattenhål, fler forumsmedlemmar med samma erfarenhet?Inside and outside of beergarden, Sukhumvit Soi 7, Bangkok
Japp ett bra ställe där thailändska landslaget av frilansare håller till. Men inget ställe man hänger så länge på om man gillar när det händer saker. Mkt tillmötesgående damer däremot.
Maten är väl så där men funkar.
Det stället snett emot beergarden som kameran åker in på i filmen var ett av de prisvärdaste ställena som jag åt på. En mycket god Pad Thai Gai och en stor chang för 180 bath. Det är klart att det är billigare att käka från gatuköken, men det där var helt ok.
Precis, det jag gillar skarpt med stället är att brudarna är lite "mjukare" och väldigt sociala. Maten är väl så där men funkar.
Jag gillar stället skarpt. Stort och oftast ganska mycket folk. Man kan dricka bira, kolla fotboll, läsa blaskan. Mer laidback än på dom flesta tjejbarer, där det är ett väldans tjat om drinkar o annat. Man kan sitta o småprata med tjejerna, ofta är det 2 eller 3 kompisar som går dit tillsammans. Kort sagt en skön stämning. Har inte provat att käka där ännu.Beer garden, Country Road på Soi Cowboy och Hillary på Soi 4 är mina absoluta favoritställen i Bangkok.
Angående Beergarten och Thaistämmningen. Jag tycker det vore på sin plats att få samma stämning i Stockholm.
Vi kunde ju börja med att försöka ändra sexköpslagen. Den är väl mindre kul tycker iaf jag.
Käkade frukost en (hmmm) morgon på Beer garden. Var inte såå illa men bättre har jag ätit. Redan då vid 12-13 tiden var det en del damer där. Appropå vattenhål finns det en trång gränd hundra meter innan Beer garden. Där finns en del mysiga ställen med livemusik, bland annat ett ställe som spelar country.
Menar du språnget mellan soi 5 och soi 7? Själv tycker det är ganska sunkigt därinne.
Kom just hem från 6 veckors resa i Thailand. Hyrde bil och åkte runt till en massa ställen. Har aldrig varit i Bangkok tidigare för att jaga brudar. Denna gång fick jag tillfälle att kolla in Nana och Soi Cowboy i 2 dagar dock. Bodde på Nana Hotell och det var ju jävligt praktiskt. Med Beer Garden menar ni den stora Baren som heter just "Beer garden" en liten bit från Annies massage? Gick förbi stället ett par gånger men det var aldrig en kotte där. Detta var straxt innan jul så det borde ju varit bra tryck. Kanske var jag där för tidigt? Tror inte jag var där efter 24. Jag gillar FL så var lite besviken att det jämt var tomt. Hittade gott om FL på Irländska puben utanför Nana Plaza dock. Kommer inte ihåg vad den hette men de spelade bra live musik där med en filippinsk sångerska som var grymt snygg! Tror fan jag drar till Filippinerna nästa gång om de ser ut så där! Såg förresten samma sångerska på Scruffy i Patong ett par veckor senare. Besökte också Annies för första gången. Bästa soapy stället jag varit på. Ser ut som skit på rummen men fick otroligt bra behandling av brudarna! Båda gångerna inleddes med såpa body to body och en härlig avsugning med deep throat och avslut i munnen. Sedan massage på sängen och efter det Boom Boom. Värt varenda en av de 2500 bath de skulle ha. Ända negativa var att Ena bruden hade egenheten att prata med min stora som det vore en bebis. Avvändande..En riktig 10 poängare fanns det också. Tog aldrig henne och tur var det för fick veta från en av tjejerna att hon bara var 16 år. WTF är inte det lite väl ungt? Är det lagligt att sätta på en 16 åring i Thailand? Var går gränsen? Svårt att avgöra åldern på brudarna. Tror jag dem är 20 så brukar de vara 30-35. Soi Cowboy var jag en kort sväng på men tröttnade snabbt. Överpriser! Nana mycket bättre.
Min erfarenhet är att det thailänska landslaget på Beer Garden är av den äldre generationen som tröstlöst försöker komma in i matchen igen. Några timmar på dagen kan masn sitta där och ha trevligt men när skymningen faller på finns det så mycket bättre ställen ha hänga på.
. Besökte också Annies för första gången. Bästa soapy stället jag varit på. Ser ut som skit på ..En riktig 10 poängare fanns det också. Tog aldrig henne och tur var det för fick veta från en av tjejerna att hon bara var 16 år. WTF är inte det lite väl ungt? Är det lagligt att sätta på en 16 åring i Thailand? Var går gränsen? Svårt att avgöra åldern på brudarna. Tror jag dem är 20 så brukar de vara 30-35.
Om vi då återgår till topic så var undertecknad så sent som igår på Beer garden och imundigade mat och dryck och kan tilägga att det var bra fart med mycket damer.ps även det yngre av det sk "landslaget" var igår representerat där
Det blir lite konstigt ibland nar man skriver pa luren kanske ska investera I en liten surfplatta.Alex, sla en signal om du ska ut I bkk ikvall0807838015Jag tror jag drar till pattis imorgon