0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har flugit -Manila med Philipine airlines ett antal gånger och varit helnöjd. Har inte blivit med Cebu Pacific pga deras usla tider.Såg att biljetter ligger på i vanlig economy runt 400 US dollar ToR
Philippine Airlines har vanliga bagagebestämmelser=20 kg och priset på Cebu ökar inte speciellt mycket om man vill ha med bagage också 500 peso extra kostade det för mig och jag valde 20 kg
När var det du betalade 500p med Cebu Air? 2011?
Klart jag har koll , Air Asia har aldrig flygit direkt utan man får flyga via och sen är det inte Bangkok Airways utan Tiger air som man kan åka dit med via Singapore. Ett alternativ -Manila är också http://www.philippineairlines.com/ som flyger till en egen terminal i Manila. Nackdelen med Cebu pacific är att dom har riktigt usla flygtider, mitt i natten eller väldigt tidig morgon för att hålla nere priserna.
Tjena Qbase..vore tacksam om du fick reda på va' de' var för problem som dom hade på sin resa innan jul.. ???skall ju' själv flyga me' dom(Tigerairways) i feb..hoppas på info. innan jag drar ner till los om 2 veckor !!
Det finns även ett alternativ direkt från till Clark(Angeles City) med Tiger Airways. Avgång kl 15.40 .Du slipper mellanlandning i SingaporeÄven Cebu Pacific flyger direkt till Clark från . Avgång kl 23.40Båda verkar ligga på samma pris.Varför inte starta med ett par dagar i Angeles City