* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Pattaya i Thailand - drömresmål för sexturister  (läst 1633 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
  • Kön: Man
SV: Pattaya i Thailand - drömresmål för sexturister
« Svar #20 skrivet: 05 januari 2012, 18:48:21 »
,JA svarar Lars det är hans dotter.Han var frå Australien gift med Thailändsk tjej o har barn.Jag tittade på kvinnan det verkade som om hon ,inte hade lust att ätta längre.Många är snabba att dömma andra.
Paradis
Mycke bra historia !

Säger väl det mesta om situationen

Den får vi försöka få upp i kvällspressen
                     lol lol lol
Tack Paradis
^^Asia, Here I Come

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #21 skrivet: 15 januari 2012, 01:51:06 »
Lade märke till att det kom en del förfrågningar på detta forum om massagesexställen . Sedan en del andra konstiga, omotiverade frågor som var sexrelaterade på det ena eller det andra sättet.
Nya medlemmar med 1 eller 2 inlägg som frågar var man kunde köpa sex o hur mycke det kostar.
Liksom utgav sej för att vara seriösa.

Lite senare förekom där en kampanj i tidningarna som gav en nidbild av det stolta Asiatiska folken . Thailändarna pekades ut särskilt

Avslutades med att vinkla det hela så att det såg ut som att turister åker till Thailand för att ha sex med småpojkar. Ganska skruvat om jag säger så.

Men lägg märke till hur vissa figgurer var på forumet o fiskade efter uppgifter inledningsvis, Sedan kom vågen av neggativa skriverier som varade 1 månad eller 2

Skulle kunna uttrycka det som att forumet blev utsatt för en kupp. Blev utnytjat helt enkelt
Kan vara bra att tänka på i framtiden
Eller något
^^Asia, Here I Come

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #22 skrivet: 15 januari 2012, 05:49:35 »
Det är klart att "journalister" som har för dåligt på fötterna för att skriva en seriös artikelserie bläddrar runt på nätet för att få tag i något att skriva om. Särskilt kvinnliga som inte vet hur det egentligen är där. Fan vet om någon av dem ens varit på plats?

På det här forumet, och på några andra engelskspråkiga forum är vi öppna och försöker att förklara hur saker och ting fungerar i verkligheten. Vi som skriver vet av egen erfarenhet hur det verkligen fungerar, vi har varit där och vi har erfarenhet.

Tyvärr vinklar de alltid sina historier på samma sätt vilket ger en felaktig bild allt för ofta. Det blir skräp helt enkelt och jag begriper inte att tidning efter tidning publicerar det överhuvudtaget.

Här skriver vi om så mycket annat men det nämns aldrig. Vi har ett flertal medlemmar som tack vare några av våra tips och våra råd och stöd hittat sin drömtjej trots en trevande inledning då de nästan gett upp, mycket p.g.a. kulturkrockar och vanliga missförstånd.

Vi tipsar om platser att besöka och om hur visumansökningar går till bland mycket annat men om det skrivs det inte en rad.

Klart att forumet blir utnyttjat av andra än bara de som är intresserade av att lära sig något för egen del men det är något som nästan är oundvikligt. Det enda vi kan göra är att fortsätta leva i verkligheten och låta andra gå omkring och vara bittra för sig själva.

Synd bara att folk läser skiten som de skriver och får en felaktig bild av landet.
« Senast ändrad: 17 januari 2012, 13:18:42 av Kurios »

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
« Svar #23 skrivet: 15 januari 2012, 18:33:16 »
...

Men lägg märke till hur vissa figgurer var på forumet o fiskade efter uppgifter inledningsvis, Sedan kom vågen av neggativa skriverier som varade 1 månad eller 2

Skulle kunna uttrycka det som att forumet blev utsatt för en kupp. Blev utnytjat helt enkelt
Kan vara bra att tänka på i framtiden
Eller något

Det pågår mer eller mindre hela tiden. En del lägger ner lång tid och mycket energi för att vinna förtroende och de drar sig inte för att själva skriva inlägg som om de själva varit med tjejeri Thailand. De kan också regga fler profiler för  att bekräfta varandra som "seriösa".

Hörde rykten om att det ska göras fler inslag på TV som säkert kommer att innefatta ett eller fler besök på den här sidan tyvärr.

Utloggad Hellgon

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #24 skrivet: 15 januari 2012, 19:14:36 »
Konstigt att inte jänkarna fick sig en släng av sleven. Det är ändå de som startade det hela.

Under Vietnamkriget var B52 stationerade på U-Tapao. Soldaterna roade sig i Pattaya och brudar sökte sig dit.

Jag minns när jag för första och enda gången besökte Pattaya i början av 80-talet. Jag bodde på ett härligt motel som jag tror hette American Motor Inn, eller nått sånt, på soi sipsong (betyder kanske 12). I baren skyltade de med "Home of the B52 shot". Något tydligen soldaterna drack. Skulle vara kul om någon vet om stället finns kvar.

Hursomhelst är det lite ironiskt att Pattaya idag är mer Ryskt än Amerikanskt.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 2
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 21