0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har oxå nappat på dom billiga sista minuten priserna...underbart!
Finns det någon som kan ge mig bra tips om boende i Patong,men OBS inte i kvarteren där pojkar är på bilder på hotelen!!!Tack för svar...Mvh.Paradis
Nu hänger jag faktiskt inte riktigt med...vad är problemet med att flyga charter?Det är ju bara en transportsträcka som ska genomföras, vad är det som är så mycket sämre med en charterstol mot en reguljär?
Jag förstår inte heller det hackandet på charterflygen, jo bekväma är dom inte och jag skulle aldrig betala fullpris för en sådan biljett men kan man få en riktigt billig biljett på sista minuten så hade ju inte jag backat brukar dock aldrig passa när jag har chans att vara ledig eller så har jag redan köpt biljett långt i förväg och skräckresor med barn i ryggen kan man lika gärna ha otur att få på ett reguljärflyg eller oftare än på charterflygen, fyllon som utnyttjar den fria drickan och skall pissa hela tiden
Det är ju naturligtvis så att det är ens egna erfarenheter/eller andras som får en vara för eller emot. men jag skulle aldrig utgå från hur servicen är vid förseningar föredrar att utgå från att allt löper på som det ska.