0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Tveksamt om Du kan ta ut 20 000 Thb/dag i en ATM maskin.Möjligen en gång, sedan slår säkerhets-spärrar till o Du får vänta till nästa dag eller 2dagar innan Du kan ta ut mera.Där är väl maxbelopp per vecka medMen maxbeloppen o säkerhets spärrarna ändras över tiden . Från år till år har jag märktVi har samma system här i gamla Svedala, fast med högre summor i Sv. kr. räknat
Det går alldeles utmärkt att ta ut 20000 baht om dagen i en ATM, det gör jag själv varje gång jag är nere.Behöver man mer tar man med sig pass och Visakort till en bank.
Har Du aldrig hamnat i en situation där man får som svar ifrån ATM maskinen att man ej har täckning för uttaget, fast man vet att där finns pengar på kontot.
@AlexSwede Jag spelade aldrig billjard inne på Soi 4. Bara utanför på Bullu´s. Bredvid Mdonalds till höger på väg in i Soi 4Zinken
Är du kvar i Bangkok den 27:e Jan då jvlar kör vi ett race på Climax
Vad är Climax? Är det något man inte ska missa?Satan, vilket dåligt rykte du har, -1, är du ensam på minus?. Har du förtjänat det? Om du har det så vill jag hänga med dig en kväll minst, det kan bli sjukt kul.
Håll er till egna trådar! Zinken