0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
4,vet ni vilken sida man kan få bäst flygbiljett? hittade bra priser men rätt långa flygtider kan ni några bättre sidor?.
Finnair brukar ju ofta ligga väldigt bra till prismässigt och har ju riktigt fina maskiner
det jag frågade om servicen var bra för chinaair var det sämsta jag flög med.
Varför inte åka med något annat mer känt bolag som vi medlemmar vanligtvis åker med?Gör man det så vet man vilken nivå det brukar vara på servicen och då blir man sällan besviken.Det finns medlemmar som har varit grymt nöjda med kineserna så du kanske bara hade otur när du åkte med dem?Jag har inte provat dem själv då jag tycker att det är för långt att först åka till Peking och sedan tillbaka.Nu blir det som ett lotteri för dig och eftersom du valt att chansa så får du stå ditt kast om det inte skulle vara så bra som du hoppas.Men de är som sagt trestjärniga så en viss standard på servicen håller de säkert.
Varför inte åka nått nytt? Det är ju ett arabflygbolag och dom brukar i regel vara väldigt bra.
gurka79: jag kollade på qatar innan men de hade som in i he***te långa tider i mellan när jag sökte fick jag som dit resan var 23timmar och hemresan 21timmar så nä jag tror inte på dem, iallafall inte från köpenhamn men kanske stockholm och göteborg är det en fördel.
sådär ja då fick man biljetten bokat, blev gulfair via bahrain. någon som har åkt med dem innan? om ja hur är deras service?.mvh Piotr
nu har jag en anna fråga som kanske inte direkt ha med flyg att göra med ha med ämnet att göra. jag hade tänkt mig att ta med polsk öl zywiec som är min favorit och bjuda mina vänner på så fann jag inget uppgift om införsel av öl så kan nån av er svara hur mycket man få ta med eller ingår öl i 1liter alkohol enligt thaitullen?.för övriga sidor om länder står det hur mö öl man få men inte om thailand så man blir lite confused. om det friktionsfritt hur bar ni er åt att packa ner burkar utan de gick sönder under resan?.mvh Piotr
Det är väl skillnad om man har det i handbagaget, där får man ha högst 10-20 cloch då är all vätska med i det, munvatten ,tandkräm champo o.s.vVad man får ha i bagaget de är nog något helt annat.
Tror inte det är lönt att ta med t.ex. öl hemifrån - skulle du åka dit på det kan jag lova att det varken var värt vare sig pengar eller besvär att släpa det genom tullen som jag ser på saken.