0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
bäst är väl om ni är 25 - 45 år så har vi något gemensamt att snacka om.MvhNutkurt
Då faller jag pga åldersgränsen. Tråkigt men regler är regler och jag accepterar det och får väl istället försöka hitta några i min egen ålder att prata med.Det blir svårt, dessutom är det svårt att höra vad de säger eftersom vi i vår ålder är både lomhörda och gaggiga.Det finns nog inget gott att säga om oss som passerat 45 nu när jag tänker efter. Kanske att vi är lyhörda och genuint men avslappnat trevliga mot vår omgivning?Men vad gör det, är man för gammal så är man.
Jaa, Du är helt passe.. In på hemmet med dig GUBBE.. Näe då.... förstår inte det där med åldersgränser.. Tar mer än gärna en öl med farbrorn om tillfälle ges i framtiden...
Alltså det var verkligen inget illa menat!!Jag träffar gärna alla av er som svarat i denna tråd! Kanske redan ikväll? Thailändska tigern i Stockholm? Någon som ska haka på? Well... då kör vi nu då!Tack för alla som svarade föresten. Känner mig dum mot alla er som känner er förolämpad. Förlåt! Skål!
Som det ser ut nu så blir jag nog kvar i Bangkok den 24 och hänger gärna på. Eller Pataya om det finns plats. Kan nog tänka mig att åka dit och kolla in stället.Om man kan få hotell dvs.Zinken
Jag vet att det inte var illa ment från din sida och känner mig inte det minsta förolämpad.Däremot är jag lite anti mot att exkludera folk enbart pga deras ålder, gör man det riskerar man att missa massor av trevliga människor och få ta del av deras erfarenheter.Jag skrev lite överdrivet enbart för att förlöjliga åldersgränsen och tycker att jag lyckades ganska bra.
Det värkar du ju vara jämt ju När kommer du hem ?Zinken
Ojoj. Shit! Ja gårdagen vill man helst glömma. Tjejen gick på hårfrisörskan.. jag sprang runt och letade bra massageställe. När jag gått ett varv och nästan var tillbaka t hotellet så blev jag haffad av en snygg thailändska precis runt hörnet. Upp en våning och en dusch. Sedan ned på golvet där hon började massera benen. Söt hon var! När jag kollade på henne..
@ Nutkurt Är du i Thailand den 26e Jan redo för festa loss ?
@Zinken: fullt möjligt.. MEN jag som lovat mig själv att aldrig gå dit igen. Men i erat sällskap kanske.. man vill inte gärna byta ned sig och det gör man sannerligen om man springer på Tiger efter att ha varit i .@AlexSweet. Ja, om du lovar att ta med dom där pattarna på din avatar. Vill knulla dom där pattarna!!Fan att jag inte är singel!!!! Har trotsallt ett samvete till min underbara flickvän.
Fan att jag inte är singel!!!! Har trotsallt ett samvete till min underbara flickvän.
hahahhaa o vart fan hitta du det samvetet din knull-putteVi vet allt kan hålla med om att Tigern e lite 2a-sortering men va fasen god mat och Zinken o jag där då rockar det !!!
Sa fruktansvart manga ryssar i den dar forbannade staden nu... oerhort acklande.
Vad är det du stör dig på vad gäller ryssarna?
Att dom är så jvla arroganta och många av dem jag sett behandlar Thai:arna som skit exvis skriker o gormar och pratar bara deras äckliga språk. Nä dom går fet bort.
... Jag vill inte forvaxlas med ryssar overhuvudtaget. Ser jag ryssar pa ett dansgolv sa ar det forsta jag tanker pa luder. Jag ar hellre ende svensken pa ett dansgolv i Liberia an uppblandad med en massa ryssar....
Jag har ingen egen erfarenhet av ryssar i Thailand, har ju bara varit där en gång ännu så länge. Men jag tycker ändå det känns som om ni tar i nåt alldeles väldigt nu. Visst kan man ha synpunkter på människors beteende, men att generalisera så hårt känns lite ovärdigt enligt min ringa mening. Kanske bör man också vårda sitt språk en smula, det gör folk här på Gulafebern, och det är en av de saker jag verkligen gillar med detta forum. Jag har t ex svårt att förstå hur man kan kalla ryska språket "äckligt"! Jag menar bara: har ni inga bättre argument? Och att ryssar i gemen är dåliga på engelska beror möjligen på deras undermåliga skolor på den tid dessa människor fick sin utbildning.Sen är det förvisso ett faktum att många nyrika ryssar tar chansen att bete sig överlägset och utan stil när de befinner sig på "grönbete", jag är medveten om det problemet. Men ändå, vill man kritisera andra så bör man akta sig en smula, så man inte själv hamnar på neanderthalar-nivå...
neanderthalar-nivå står Ryssarna i Thailand för Är alltid lika fascinerande när man ser Ryssar som skriker på thaiarna (på ryska) och tror dom ska fatta vad de säger