0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
bäst är väl om ni är 25 - 45 år så har vi något gemensamt att snacka om.MvhNutkurt
Då faller jag pga åldersgränsen. Tråkigt men regler är regler och jag accepterar det och får väl istället försöka hitta några i min egen ålder att prata med.Det blir svårt, dessutom är det svårt att höra vad de säger eftersom vi i vår ålder är både lomhörda och gaggiga.Det finns nog inget gott att säga om oss som passerat 45 nu när jag tänker efter. Kanske att vi är lyhörda och genuint men avslappnat trevliga mot vår omgivning?Men vad gör det, är man för gammal så är man.
Jaa, Du är helt passe.. In på hemmet med dig GUBBE.. Näe då.... förstår inte det där med åldersgränser.. Tar mer än gärna en öl med farbrorn om tillfälle ges i framtiden...
Alltså det var verkligen inget illa menat!!Jag träffar gärna alla av er som svarat i denna tråd! Kanske redan ikväll? Thailändska tigern i Stockholm? Någon som ska haka på? Well... då kör vi nu då!Tack för alla som svarade föresten. Känner mig dum mot alla er som känner er förolämpad. Förlåt! Skål!
Som det ser ut nu så blir jag nog kvar i Bangkok den 24 och hänger gärna på. Eller Pataya om det finns plats. Kan nog tänka mig att åka dit och kolla in stället.Om man kan få hotell dvs.Zinken
Jag vet att det inte var illa ment från din sida och känner mig inte det minsta förolämpad.Däremot är jag lite anti mot att exkludera folk enbart pga deras ålder, gör man det riskerar man att missa massor av trevliga människor och få ta del av deras erfarenheter.Jag skrev lite överdrivet enbart för att förlöjliga åldersgränsen och tycker att jag lyckades ganska bra.