* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)  (läst 8098 gånger)

Nico och 4 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
  • Kön: Man
SV: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« Svar #40 skrivet: 22 december 2011, 09:28:52 »
Kommer nog upp för att möta dig när du landar om du vill.
Det får du gärna göra. :thumbsup

Det blir ju lite enklare att hitta "bra" platser tillsammans med någon som har lokalkännedom.

Men har du inte möjlighet så klarar jag mig säkert själv, det har jag ju gjort tidigare men som sagt, det blir betydligt enklare att hitta det man är ute efter.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #41 skrivet: 22 december 2011, 20:25:48 »
Klart jag kan och har möjlighet till, mitt boende härnere är såpass billigt att jag kan resa bort flera veckor utan att behöva bry mig om dubbla "hyror".

Snooky håller på att bli värsta turistorten dock, så det kanske bara blir 1 år till härnere, sedan blire kanske någon mer obskyr plats so allmänheten inte besöker så ofta.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #42 skrivet: 24 december 2011, 13:04:06 »
2 Dagar till gick som smort I Phnom Penh, ingen brud i sikte på hela tiden dock, var lite för mycket festande med Aussie snubbarna.

14dec (om jag minns rätt) så tar vi en minivan ned till Sinnyville. Aldrig skrattat så mycket under en 3.5timmars tripp förut, Bruce vill börja pimpa ut mig i Sinnyville och efter det tog skämten aldrig slut.

Vi anlände runt middagstid och checkar in på G'day mate, som tyvärr inte håller särskilt hög standard, priset är lågt, men inte SÅ lågt... Jag bestämmer mig direkt för att checka ut så snart jag orkar...

Det går ett par dagar, det blir liksom ingen fart på hela saken, på Steves födelsedag så sunkar vi mest på diverse syltor där han känner folk, en del riktigt tråkiga ställen... Jackswede höll på att hamna i koma på minst 1 av dem, så jag fick sparka liv i Steve och få iväg gänget till ett ställe med lite tjejer iaf.

Vi slutar av nere på stranden där vissa av sällskapet drar iväg med ett par tjejer, samma tjejer som efter 45min  kommer fram och hälsar igen, errrr Righto, kanske skulle bli buksvåger med någon....

Skiter dock i tjejerna denna kvällen också, blir ordentligt full istället och kommer hem runt 5:30, hittar iaf till sängen och försvinner snabbt in i John Blunds värld.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #43 skrivet: 24 december 2011, 13:38:43 »
En av kvällarna får jag med mig JS upp till victory hill där vi dricker lite bira och får lite uppmärksamhet från det kvinnliga klientelet.
Mest JS som får en liten godbit på halsen redan på Tropicana, han är ändå snäll och hänger med till Upstairs bar med tjejen i släptåg.
Vi slår oss ned vid några sköna soffor och vips så sitter den fulaste tjockaste tjejen på stället vid min sida....
Nämen, vadfan!
Vid biljardbordet står en smal långbent tjej som hela tiden skojar och skrattar, helt underbart leende och hennes ögon formligen glittrar av skoj.
Det är ju henne jag vill ha, det har ju JS redan hajjat, så när tillfälle ges så fixar jag till det hela, med den inte så snygga tjejens sura min som tack...

Hon kallas för Luna och är helt underbart trevlig, jag bestämmer mig för att byta hotell för att slippa ta med henne till mitt sunkiga rum där jag bara har en halvtrasig handduk för duschning...
Frågar om hon vet något bra hotell som är halvbilligt, och vi drar till Beach Road hotell.
Jag lämnar henne i rummet och drar till mitt sunkrum för att hämta lite saker som jag kommer behöva...

Knackar på efter att ha återvänt och hon låser upp dörren och hälsar på mig helt naken...
You are not shy? undrar jag och hon bara skrattar medans hon säger No!.

Det är inte mycket till tuttar som hon har och hennes mage visar spår av barnafödsel av det värsta slaget, men lilleman är inte riktigt intresserad av sånt, en snabb dusch och sedan visar hon att det där med att suga, det kan hon, efterrätten blir en avridning som är ganska brutal men ack så god för henne vad det låter som iaf.
Jag vill gärna ta kommandot och hon svarar bara "Yes, yes!" på det varvid vi switchar ställning och jag får äntligen vara på topp.
Efter att inte ha haft sex på ett tag så dröjer det inte länge förräns jag kommer, hennes motjuck och trånghet gjorde inte satsen lättare att hålla tillbaka.

Blir själv helt slut, pga förkylning och dålig kondis...
Hon steppar iväg ut efter en lång dusch och jag formligen toksomnar i den nya härliga sängen.
Det tog några dagar men nu har man iaf klippt första tjejen i Sinnyville, och hon var riktigt nice.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #44 skrivet: 24 december 2011, 14:07:41 »
Här följer några dagar med en ganska elak förkylning som gjorde mig ganska lamslagen med allt som hade med tjejer att göra.

Exet och jag bestämde oss för att träffas och "hålla fredsmöte", på neutral mark såklart.
Sagt och gjort, vi möttes upp på en bensinmack som även har lite matservering där man kan sitta utan att någon ser en.
Jag är där lite tidigare än henne då jag var på plats redan när jag var ute och gick, beställer in en coca cola och strax efter kommer Exet in, varvid jag önskar jag beställt in en magnum44..
Hon har klippt sitt långa hår till lite en frisyr som passar henne väldigt väl, hon är vackrare än någonsin och har fullt med armband och ringar av guld. Just då och där vet jag fan inte vem jag vill döda mest, mig själv eller henne eller hennes nya kille.

Helt sjukt chockad över hur mycket känslor som bubblade upp bara av att se henne igen, så kan jag bara byta några meningar med henne, skyller på att jag är sjuk och inte mår så bra. Hon ler och skrattar hela tiden, jag känner bara hat mot allt just då, här sitter hon skinande vacker och glad som aldrig förr och jag är förloraren som tamigfan inte återhämtat mig än. :banghead
Det känns som om hela världen står och pekar finger och skrattar åt mig när vi säger hejdå till varandra. Tackar gudarna för att jag inte har tillgång till vapen och förbannar mig själv för att jag drog igång hela träffas för att säga hej grejen.

Förkylningen är irriterande nog, men detta mötet gjorde mig till en slagen, sjukt kasst mående man.
Kan aldrig minnas att jag känt mig mer nere psykiskt än jag gör precis efter detta mötet, jag formligen stapplar tillbaka till G'day mate.

Detta utspelar sig för den delen samma dag som jag och JS drar upp till Victory Hill  (se förra posten), fast tidigt på dagen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #45 skrivet: 24 december 2011, 14:44:10 »
Ajaj, det låter som om du inte kommit över henne alls när jag läser din målande beskrivning. Men tänk på att snubben som sponsrar henne nu antagligen blir historia när hans pengar börjar ta slut, eller han slutar skicka mer. Tydligen har hon honom runt sitt lillfinger och han smyckar henne med guld, men det är väl egentligen inget att vara avundsjuk på? Det hade kunnat bli en kostsam erfarenhet att tävla mot den sponsor hon har nu, så du kom helt klart rimligast undan av er 2. Så hade jag varit som dig hade jag letat efter nåt annat att gosa med under täcket.

Kan förstå att det känns skit just nu, men när du lägger ihop allt så inser du säkert att du har det bättre utan henne!? Hoppas du hittar nån som kan få dina tankar att skingras, försök att gå vidare! Vet inte mer vad man ska skriva för att muntra upp dig, men jag hoppas det känns bättre snart!
MVH
Tomtebloss
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #46 skrivet: 24 december 2011, 15:17:25 »
Det behöver ju inte vara samma kille som köpt allt guld. Det kan ju vara sådant hon samlat på sig och som hon nu tog på sig för att visa hur bra det går för henne nu.
Den fasaden som visas upp är inte alltid sann, om ens någonsin.

Det kanske inte var någon av de mest lysande idéerna du haft men nu är det gjort. Lika bra att det skedde nu när du fortfarande har gott om tid att glömma, ett bra sätt är att skaffa nytt och skapa nya minnen som tar över.

Det kan ta ett tag, kanske det inte händer men då har du i vilket fall som helst riktat fokus framåt.

Men tänk om du träffat henne den sista dagen, då hade du haft nästan ett år att gå och förbanna allt och alla. Hur hade det varit? :nono:

Nej ut och skapa nya minnen som du kan ha med dig hem och längta tillbaka till. :drunk   :sex: :love3:

:icon_santa:

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #47 skrivet: 25 december 2011, 01:20:40 »
Kanske det är dags o skippa fyllet o ta ansvar för hällsa o relationer
Supa kan man göra hemma , det behöver man väl inte åka någonstans för

Sedan höjs kvalliteen på brudarna betydligt av sej själv,,,Äventyret med för den delen  :)

^^Asia, Here I Come

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 28 december 2011, 13:23:55 »
@Kurios: Ja nog fan är det samma sponsor, Steve one ear kröp till korset och berättade att han sett henne med en gammal italienare, men att han inte ville spä på min svartsjuka/avundsjuka, dessutom fick de det mesta av sina värdesaker stulna av hennes syrras f.d. pojkvän som efter div struligheter började röka ice också, han tog allt han kunde en kväll och drog, snodde tom guldet som hans egna barn hade som "prydnad" runt handlederna.

Exet blev av med det som jag köpt som julklappar/födelsedagspresenter till henne under tiden vi var ett par, vilket kanske inte var så mycket, men iaf bra guld-köpt i sverige.

Det har varit fattigt på tjejfronten iaf, men till slut fick jag telefonsamtal från tjejen som nästan sugit kuken av mig i PP, hon var i sinnyville och ville så gärna träffa mig....
Sagt och gjort, vi stämmer träff på mitt hotell och det blir en riktigt bra åktur, hon har ett sånt fint sätt att säga vi passar ihop "Your cock is perfect in my pussy". Riktigt bra sex på kvällen och på morgonen säger hon att jag inte slipper undan förrän jag kommit en gång till.
Jag kör på som en galen hund, men utlösningen vill inte hända... Vad fan...  Vi tar en liten paus och jag springer och pissar, vilket visar sig vara vad som felades, jag var helt enkelt pissnödig?
Hon ligger på mage när jag kommer ut och viker bara isär benen lite grann för att visa vart jag ska och vad jag ska göra... Efter att ha skumpat mot hennes perfekta stjärt så kommer jag lite för snabbt för mitt eget tycke, men hon blir iaf nöjd.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 28 december 2011, 14:02:46 »
Det är högsäsong här i sinnyville och det märks verkligen på utbudet och tillgängligheten.
Är man ute efter 21 så är de flesta godingarna tagna redan.

Steve one ear och jag tog oss upp till victory hill för lite mat och tjejjakt, käkade på Tutti frutti, kycklingben kokta med grönsaker, serverade med ris, helt underbart gott.
Nu skulle jag behöva lite tutte i munnen nämner jag för Steve, han håller med om att jag fanimig behöver få lite kvinna med mig hem.
Det har gått en vecka sedan PP tjejen och jag hade en session, hon är tillbaka i PP sedan länge nu.

Vi glider upp till "Upstairs bar" där Luna den oblyga tjejen borde finnas kvar, klockan är ju bara 22:30...
Upstairs bar är en liten bar på 2'a våningen, de har flest brudar av alla barer på gatan, en del godbitar och en del ruggugglor.
Vi får plats vid baren, resten av stället är packat av män på jakt. Det är en liten bar men antalet män överstiger tjejerna med det dubbla.... Skit också... Luna är inte där, dock ser jag flera jag gärna skulle ta med hem, men de är alla upptagna redan. En tjej som jag vet har en pojkvän står bakom baren och lurar ladydrinks av 2unga killar från england som verkar betuttade i henne, hon kommer fram och får mig att lova att ingenting säga om hennes pojkvän och tvärtom.
2öl senare försöker vi hitta tjejer på nästa bar, men inga snyggingar kvar... Nästa bar samma sak... Ner på stranden skriker Steve och jag kan bara hålla med.

Hittar ingenting där heller, kryllar av turister som kryssar runt som hajar på jakt, tom vissa backpackerkräk glider runt med inhemska tjejer.
Steve börjar bli tjurig... "Dont be so fucking picky" får han ur sig, men håller med om att det inte finns något gott att hämta härnere.
Vi glider vidare längs med stranden till "Dolphin shack" där mest backpackers hänger. Finns några snygga tjejer här, men alla upptagna redan.

Sagt och gjort, vi knallar upp till Utopia, ett ställe som tills för 1/2 år sedan var "The Place" om man gillade ett ställe med alla sorters folk. De kastade ut alla prostituerade för 1/2 år sedan typ och sedan dess är det knappt ingen som går hit. En del kväller kan det vara lite folk, men oftast helt öde, som ett spökdisko.
Bestämmer mig där och då för att dra tillbaka till Phnom Penh.
Niels, holländaren ska åka den 29'e vilket blir imorgon då vi kommit över natten in på 28'e redan.

Nu har klockan hunnit bli 20:00 den 28'e och jag är kåt som aldrig förr... Här ska hinnas med ett skjut idag, om jag så måste knulla kattfan som springer runt i hotellet.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #50 skrivet: 28 december 2011, 15:56:45 »
Du ska inte dra i dig Kamagran innan du hittat en brud, fan vet hur det här funkar med gelen  :wank: Kan bli jobbigt för underarmen :D
Och katten får du låta bli, det är inte mars än.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #51 skrivet: 28 december 2011, 18:47:20 »
Puh, kattfan slapp lida.. Den jäveln hade nog haft rätt med att jag hade större än den normalt får ....

Blev en BBQ Baracuda med ugnsbakad potatis och pepparsås till middag, Luna som jag hämtat från upstairs bar fick sig en kyckling, vi käkade med Steve one ear och HAHA gratis mat då Steve ville växla en hundring han hade på sig, där sparade man hela 10dollars!!! 

Blev lite pool hemma på Charlie Harpers (stället jag flyttat in på för resten av resan-svinbillig hyra) och nog fan lyckades jag förlora 2 av 3...
"We play enough" säger Luna och drar mig i snorren utan någon som helst blyghet. :q

Upp till rummet för lite duschning och sedan blir det en skön snorren i hennes mun tvagning, tätt följt av en ridning som hon gillar mer än mig kan jag lova, jag lyckas få henne på rygg till slut och får jobba lite själv, något jag trivs bäst med av nån anledning. Jag lyckas nog få henne att komma, 99% säkerhet, men i hennes kramper så blir hon så jävla trång och fin att jag inte kan hålla mig längre- var trots allt en vecka sedan jag låg sist.... Luna är lika glad och lycklig som hon alltid är, leendet finns där hela tiden, ögonen glittrar sådär härligt förföriskt, inte undra på att jag gillar den här tjejen, tuttarna och magen kan man lätt glömma när man tittar henne i ansiktet.
Ska upp om 8timmar och packa för PP resan.
Vi får se om jag lyckats döda Exets minne, eller om det kommer spöka för mig mer, lovar Luna att höra av mig när jag kommer till PP, och när jag kommer tillbaka till Sinnyville.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #52 skrivet: 30 december 2011, 07:13:06 »
Delade taxi med Niels till PP, ganska behaglig resa med mycket snack, träffar ju så sjukt bra snubbar när jag reser, Niels har lite ångest inför hemresan- no shit!

Tar in på ett hotell precis på riverside, utsikten är "FABOLOUS", rummet är dyrt om man jämför med mina vanliga rum-35$ inklusive frukost. Stannar bara 4 nätter i PP, så vad fan, lite dyrare rum kan man ju kosta på sig.. Jag blir ibland sjukt snål härnere, vete fan vad det är, jag bara tänker i snålhets banor.

Dags för en dusch och träff med Molly, mer om henne senare...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #53 skrivet: 30 december 2011, 20:01:53 »
Dags för en dusch och träff med Molly,

Låter spännande
Gillar Molly redan

Som alla vet, så gäller det att smyga sej på musen
 så att man inte skrämmer den
                     :-)
^^Asia, Here I Come

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #54 skrivet: 30 december 2011, 20:15:49 »
Kör hårt kungen. Det är din semester och jag hoppas du mår toppen! Trevlig helg förresten från ett blåsigt svedala, någon grad över nollstrecket...... Fan vad jag önskar jag varit på "dina" breddgrader just nu!
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #55 skrivet: 30 december 2011, 20:33:57 »
Blev avslutningskväll för Niels(den backpackerhatande holländaren) och vi drar givetvis till sharkys för några bira.
Vi hinner knappt sätta oss ned förrän en söt khmertjej med stora tuttar kommer fram och säger att hon känner igen mig från någonstans, hon heter Molly och har jobbat på Rose bar säger hon.
Ptja, där har jag varit några ggr säger jag lite försiktigt, vet inte riktigt vart hon vill komma.Visar sig att hon gillar killar med extra kilon och att hon tycker jag ser snäll ut.

Tidigare på kvällen fick jag en 2$ sedel som växel och skojade med Niels om att den skulle ge mig tur.
"Your dollar is already working" säger Niels helt utan att röra en min.
Molly är snygg, riktigt söt tjej, stora tuttar är ju inte helt fel heller. Jag lyckas nästan få henne att gå hem när jag antyder att jag är ute med Niels, och att några andra planer har jag inte. o)

Jaha, säger Molly och går på toan, hela hennes minspel uttryckte besvikelse och förvåning.
Niels blir nästan arg... "What the fuck dude?" "Shes gorgeous, get her back, tell her you want her dammit"
Jag inser att jag nästan skrämt bort Molly för gott och när hon kommer tillbaka ställer hon sig vid en annan tjej istället för vid mig. Ska precis gå fram till Molly och förklara för henne när Mike- en av ägarna till sharkys kommer fram till henne, de pratar lite och hon skrattar och Mike tittar på mig och säger att Molly är en riktigt bra tjej som aldrig ställer till med problem, tydligen har han sett att vi snackade förut.

Jag får Molly för mig själv en minut och förklarar situationen för henne, jag vill jättegärna att hon följer med mig och Niels ikväll, och kanske mig ensam senare på natten... Hon skiner upp som en sol och vill gärna följa med och partaja lite samt kanske annat senare.

De spelar kanonbra musik den här kvällen, och Niels och jag kan inte annat än att bara häva i oss bärs och se glada ut. Molly dricker förvånansvärt lite, med tanke på att jag står för notan...

Klockan blir tolv och det är dags för scenbyte tycker Niels, sagt och gjort, Heart of darkness blir det, ingen May i sikte-konstigt... Faktum är att de enda jag känner igen är en schweisare och vakterna som ivrigt hälsar på en när man kommer in.
Den där känslan när allt bara faller på plats infinner sig vid den övre baren, Molly dansar förföriskt framför mig med sin härliga stjärt hårt tryckt mot min inte så lite styva lilleman.
Niels har fått tag på en engelska som han nog vill trycka på säger han, lycka till är min enda kommentar.
Jag smiter iväg på muggen och drar i mig en liten Kamagra gel, frågar Molly om hon vill göra något annat vilket får henne att le med hela ansiktet.
Niels har tagit position på dansgolvet, jag förklarar att jag och Molly nog kommer dra oss hemåt nu,vilket han mycket väl förstår, en bamsekram senare så är vi ute i tuktuken och på väg till hotellet.

Tvärstopp i dörrn, Molly har glömt sitt id-kort....
Hon får komma med mig men hon får inte stanna hela natten, kl 5 ska hon vara ute ur rummet, kl är nästan 3 nu... Där rök hela sova kvar och ett skjut på morgonen planen...
Molly börjar talla på min lilleman redan i hissen, hon verkar ivrig.

Vi har diskuterat Sihanoukville lite och hon vill lära känna mig mer innan hon säger ja eller nej till en vecka där med mig. Hon är inte dum i huvet hon inte.

Inne på rummet blir det 2 snabba duschar innan jag lägger mig naken på sängen bredvid henne, hon pillar vant med lilleman och börjar sedan ge mig en skön avsugning.
Jag leker lite med hennes bröst och hon kommer upp för andning och frågar var mina kondomer är.
Lite pill med kådisen och sen jävlar fick man åka. Hon rider mig vilt och hårt, när hon väl hamnar på rygg så finns motjucken precis där de ska vara, sexet är riktigt bra för min del  :D
Efter att ha kommit så blir det lite lojt då hon i stort sett måste åka hem redan.

Vi kommer överens om att hon ska ringa mig när hon vill äta lunch nästa dag.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 30 december 2011, 20:35:05 »
Foto på Molly kommer snart...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #57 skrivet: 30 december 2011, 23:15:03 »
Mhmm, det här låter lovande! Unnar dig lite flyt nu. Hoppas detta fortsätter ännu bättre än det börjat  :-)

Ser fram emot att ta del av sakernas vidare utveckling. Good luck!
Längtar tillbaka!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #58 skrivet: 01 januari 2012, 12:20:15 »
Härligt Kungen! Det verkar som bitarna faller på plats för dig nu. Jag är riktigt nyfiken på vad som händer nu, eftersom jag är mer än insatt i situationen.

Gott nytt förresten från ett regnigt Sverige! Jag längtar redan tillbaka.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #59 skrivet: 01 januari 2012, 13:13:12 »
Jag är riktigt nyfiken på vad som händer nu, eftersom jag är mer än insatt i situationen.
Nu blev jag med riktigt nyfiken. ???
Men jag träffar ju honom om två veckor så jag får väl ge mig till tåls lite till.

Och du har kommit hem igen sedan ett par dagar. Hur känns det då.
Någon abstinens? In löööve?

Har man tur så kan man börja jobba direkt eller göra något annat som skingrar tankar och minnen men det är ingen avundsvärd sits man hamnar i som nyhemkommen.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 24
  • *Totalt: 28