* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)  (läst 8098 gånger)

Nico och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad zinken

• V.I.P
  • Antal inlägg: 210
  • Kön: Man
SV: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« Svar #100 skrivet: 29 januari 2012, 18:04:14 »
Men sluta nu!  :banghead :banghead :banghead :banghead >:( >:( >:( :banghead :banghead :banghead

Vilken ågren man får!

Nej sluta inte!  :yahoo :yahoo :yahoo

Endera dör man eller också kommer man tillbaka till LOS! Och den vetskapen gör att man står ut med livet!

Zinken

Utloggad mrd

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #101 skrivet: 29 januari 2012, 19:54:08 »
Åker själv till Thailand nu i Mars för  1 månads rundtripp, men efter dina historier så är Kambodja helt klart tänktvärt!

Utloggad Hugo_69

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #102 skrivet: 30 januari 2012, 10:35:04 »
Men varför drog hennes franska pojkvän,utan att höra av sig igen om hon är så bra. :hmm
« Senast ändrad: 30 januari 2012, 10:38:42 av Hugo_69 »

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #103 skrivet: 30 januari 2012, 11:19:13 »
Men varför drog hennes franska pojkvän,utan att höra av sig igen om hon är så bra. :hmm

Även den snyggaste bruden i världen har ju ex-pojkvänner! Tänk lite innnan du skriver.

Zinken

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #104 skrivet: 30 januari 2012, 13:05:17 »
Inte vet jag varför han drog och aldrig mer hörde av sig, men att döma av bilderna jag sett på honom och det kök som han verkar ha haft så var det ingen cheap charlie iaf, Sina som tjejen heter har tagit massa bilder på just köket som hon tydligen lagade mat i.
Hon rakar just nu musen.... Vi hade sex för 15minuter sedan och jag kan i stort sett ta fram lilleman när som helst och vips så är hon där med munnen och snaskar...
Så jag har ingen aning varför hennes ex aldrig hörde av sig igen.

Ansiktsmässigt är hon inte något extra, men kroppen är en 10poängare, likaså musen på henne är sjukt skön.
Hon ville jag skulle ta nakenbilder på henne, men dem fick jag ta bort när hon såg Molly på kamerans minneskort, fast efter ett tag ville hon jag skulle ta nya, men jag fick lova att inte visa för någon, ledsen grabbar.
Hon väger förresten 37kilo och är 145cm kort, det ser lite kul ut när vi går ut ihop....
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Hugo_69

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #105 skrivet: 30 januari 2012, 19:23:14 »
Tack för svar på min fråga KK. Till Zinken har du problem att folk frågar om saker eller?Det sista du skrev tänker jag inte ens besvära mig att svara på.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #106 skrivet: 31 januari 2012, 05:05:59 »
Hon rakar just nu musen.... Vi hade sex för 15minuter sedan och jag kan i stort sett ta fram lilleman när som helst och vips så är hon där med munnen och snaskar...

Hon väger förresten 37kilo och är 145cm kort, det ser lite kul ut när vi går ut ihop....
Din lilla (nåja) gottegris. :thumbsup
Så du föredrar meningslöst sex framför att bli trakasserad av mig? ???

Det trodde jag inte om dig. :'(

Ha de så bra så länge. :wai2

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #107 skrivet: 31 januari 2012, 09:16:42 »
@ Kurios - Kommer kanske upp till PP dina sista 2 dagar, får se...  Får se hur jag gör, Sina vill gärna följa med till PP, men är väl inte så sugen på att träffa Molly, som hon såg vara med många män för 3 år sedan när Sina hade fransk pojkvän... Tror ju inte riktigt på Sina's story om att hon inte skulle jobbat i PP som taxiflicka, hur fan skulle hon annars ha träffat mr Frenchie om hon nu bara var i sin provins *Bullshit*. Dock spelar det ingen roll, hon testar negativt på alla könisar, så  :P

Har förklarat för henne att nästa år kanske jag inte ens åker till kambodja, något hon inte velat fatta, hon tror vi ska leva lyckliga nu och för evigt på skilda håll men ändå som ett par - det blev en massiv diskussion idag där jag var tvungen att förklara att jag inte älskar henne, jag gillar henne, men älska gör jag inte längre.
Det blev väldigt känslomässigt och jag är lite skraj att hon blir för ledsen när jag åker hem.
Personligen känns hon ju bara som ytterligare en härlig tjej man gärna spenderar lite tid med och pengar på.
Pengar ja, hon har inte begärt en spänn, och blir sur när jag vill att hon tar lite pengar och går till marknaden och köper något.

"I dont spend your money darling" är allt hon vill säga då... Precis som om jag skulle gå i kk för de 20$ jag vill skicka med henne...
Hon verkar vara en kanontjej, önskar hon träffat någon som bor härnere och är bra som människa.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #108 skrivet: 07 februari 2012, 10:11:01 »
Det blev en kväll med Kurios i Phnom Penh, (och den kan ni ju läsa om i den här tråden http://www.gulafebern.se/index.php/topic,8064.60.html ).
Den andra kvällen var K lite mer inne på att vänta vid en skaplig toa på nästa kisspaus från hanses rövhål, vilket lämnade mig och Sina med Molly på sharkys...

Ska sanningen fram trodde både jag och Molly att Kurios låg och snaskade kotte på sin favorit tuktukförare som han enligt Molly var kär i. Det blev både ett och två skämt på Kurios's bekostnad då han inte var där och kunde försvara sig.
Molly fick någon halvsliskig kille bredvid sig som ville ta bilder på henne i sexiga underkläder mm,mm... Och han var väldigt intresserad av hur hon kunde så bra engelska, "I study in province" ljög Molly rakt i fejjan på han, "Oh really?" frågade han storögt, varvid Molly säger "Sure, why not?" vilket är hennes trademark för att hon tokljuger...
Kan tänka mig att killen stirrade både en och två ggr på mig när jag halvt om halvt skrattspottar ut ölen och tokgarvar efter hennes kommentar.

Det går inte och förklara, man måste se och höra henne när hon kör sin "Sure, why not?" det är en klassiker.
Efter några öl går jag och Sina hem, Molly har hunnit avfärda ytterligare en kille på den tiden trots att hon sagt att hon ska spejja ut en ny kille då Kurios åker till thailand imorrn, något hon aldrig gjorde vad jag kunde se.

Tillbaks till hotellet för en omgång sex, något som Sina aldrig verkar få nog av, lite mer pratstund efter det om vad som kommer ske framöver, och jag börjar redan planera en rymning.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad ThomasK

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 52
  • Kontorskille från Stockholm.
« Svar #109 skrivet: 11 februari 2012, 14:38:43 »
Fick några bilder av Molly som jag provar att posta..

Skitsnygg!  :P Kanske borde överväga fler resmål än Thailand  :hmm

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #110 skrivet: 13 februari 2012, 12:27:56 »
Rymning från den perfekta lilla kvinnan blev det, en inte så snygg skenmanöver för att komma bort, men vad gör man inte när man aldrig får vara ifred...

9'e feb drog vi till PP med taxi, meningen var att hon skulle bo hos en kompis sista natten jag hade i PP så jag kunde ha lite skoj som hon själv sa, men tji fick jag, hennes polare hade gjort slut med sin kille, så jag fick stå ut med henne en natt till.

Sina är en helt underbar tjej, men hon blir för mycket, under de 15 dagarna vi var tillsammans fick jag vara ensam i max 4timmar, det var de fåtal ggr hon var på salong för att fixa håret eller på marknaden för att köpa frukt, hemma är jag en ensamvarg som gillar att få vara för mig själv, så efter 15dagars konstant kelande, pillande och pussande från hennes sida har jag fått nog helt enkelt.

Jag tutade i henne att jag skulle vara i thailad i 2veckor innan mitt flyg hem, den 10'e skulle jag flyga hem på eftermiddan och hon skulle med en delad taxi till sin provins som ligger 4timmars bilfärd bort. Allt var klart och planen verkade klaffa, hon tog en bil på morgonen, utan att gråta eller trilskas och jag gick lugnt tillbaka in på hotellet och beställde rummet en natt till...

När hon kommit hem började det skita sig, hon ringde, skickade sms och ville inte sluta. Jag fick ge Bob telefonen (han kom till PP för att köpa skor,hehe) och han förklarade för henne att han tagit mitt simkort för det fanns 2dollar kvar på krediten där, något hon inte förstod eller genomskådade direkt då hon skickade sms undrandes varför jag inte ville prata med henne, något som var omöjligt då jag inte var i kambodja längre...

Fler sms, och flertalet samtal med Bob senare så fick jag nog och frsökte fixa ett nytt simkort, men då man numera behöver passet för att få nytt kort, så blev det tji, då det låg kvar på rummet, så jag beslöt mig för att ignorera henne så gott det gick.

Det blev en kul kväll med Bob och Kiwi-Tony (bägge från nya zeéland), ganska mycket dricka hann det bli innan jag somnade skönt.
Dagen efter blev det kräkflickan's tur för en påhälsning, mer om det senare....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #111 skrivet: 16 februari 2012, 04:52:22 »
Ja just det, Kräkflickan med den sjukt härliga orgasmen.

Efter att ofrivilligt ha hållt mig undan från Kräkflickan så blev det återigen dags för en tur med henne men först drogs det runt på barerna med Bob och Tony samt även "mad" Johnny (en gammal engelsman som har "Who dares wins" tatuerat över bröstet, samt 2 revolvrar på bicepsen....) både Johnny och Tony kan prata sönder en när de får tillfälle.

Jag ringde upp Kräkflickan när vi kommit till Heart of Darkness och det tog fanimig inte 2minuter så kom hon in genom dörren, såg mig sitta vid baren och sken upp som en sol varvid hon springer fram och kramar mig så glatt som bara en desperat tjej kan. Det blev till att bjuda på lite dricka förstås... Jag hade ju en plan om ett par öl för att få henne på hångelhumör, då hon är lite blyg innan.

Mina hångelplaner funkade tyvärr över förväntan och hon drog nog i sig 4öl samt en grogg innan det var dags för hotellet.
REPRIS på första mötet blev det, fast jag slapp städa spyor i flera timmar, då hon höll sig över toan... :puke:
Jag fick vackert vänta utanför toan fast min blåsa höll på att explodera efter ett gäng öl.

När hon så äntligen kommer ut så kan jag inte annat än skoja och skratta lite med henne, vilket verkar få henne att skämmas lite mindre. Ska jag vara ärlig så är jag lite småtjurig på henne, och det med rätta. Vet man med sig att man inte tål mer än 2 öl så ska man inte dricka mer som sällskapsdam, det finns få saker som får mig (och de flesta andra)att tända av så mycket som lukten av spyor. :puke:

Hon fick sova utan att ha fått smaka på Kambodjakungens läckra kropp... :q
Efter detta sjukt misslyckade mötet så började jag tröttna på miss Kräk, hon lovar så mycket och håller så lite, hon måste ha misstänkt att jag blev besviken som fan, för dagen efter vill hon träffas igen och lovar att inte dricka.
Den dagen blev det dock jag fick säga nej till sex, då jag av någon anledning var helt sjukt trött redan vid 23tiden på kvällen, så jag skickade hem henne efter att ha bjudit på lite nattamat, något hon var ganska nöjd med då hon var väldigt sliten efter sin kräkkväll. Jag skulle dessutom på födelsedagskalas dagen efter på Sharkys, och ville vara riktigt utvilad tills dess.

Någonstans de här dagarna får jag samtal från en "Jompa" som huserar här på forumet också, han skriver dock inte så gärna då han har dyslektiska besvär, något jag verkligen har förståelse för.
Han och hans polare André är tydligen i Sihanoukville och vill ha lite tips om var de ska bo osv. Blir lite tafattigt från min sida då jag inte kan förklara riktigt bra över telefonen och vill gärna vara på plats och visa istället.
Det visar sig att de gillade PP bättre och kommer tillbaka efter bara några dagar i Sihanoukville. (Något som de flesta pattayabesökarna verkar göra.)

Festen på Sharkys närmar sig med stormsteg och jag börjar fundera på att göra mig i ordning när telefonen ringer. Kräkflickan är utanför mitt hotell och vill gärna komma upp då jag inte kan se henne ikväll.
Ok, varför inte... Får testa henne helt nykter och utan kräktillsatser.
Hon kommer insvassandes på rummet och lägger sig tillrätta på sängen, kryper ned under täcket när jag är upptagen med att stänga ned datorn, jäklars tänker jag, hon är på hugget!
Jag tar mig snabbt över till sängen och VAD FAN! Hon ligger ju med kläderna på under täcket!

Efter lite förhandling av det snabbare slaget får hon av sig kläderna och springer för att duscha, jag sneglar på klockan och ser tiden rinna iväg fortare än någonsin.
Hon kommer ut väl inlindad i sin handduk och kryper ned bredvid mig i sängen, dags för min dusch....

Knappt handdukstorr sprintar jag ned i sängen och börjar försiktigt kyssa henne, något som hon inte har något emot, dock inte samma härliga hångel som efter 2 eller fler öl. När väl lilleman ska in så blir hon stel som en "Starfish" och kommer bara med några väldigt försiktiga flämtningar, hon är faktiskt jävligt tråkig i sängen om jag ska vara ärlig. Dock har hon en väldigt liten mus som inte går av för hackor.
Hon kommer aldrig fram till den där sjukt häftiga orgasmen som hon fick på fyllan, jag kommer för fort eller så tillåter hon sig inte att slappna av på samma sätt, vet inte vilket.

Hursomhelst, det blev till att ta på sig kläder medans jag ursäktade att jag måste iväg. Hon ville inte följa med, något jag var glad för, då jag inte ville ha henne med mig (måste dock fråga).

Väl framme på Sharkys så hinner jag knapt upp för trappen innan den Australiska managern som fyller år skakar min hand och säger "Glad you could make it". Sen lotsade han mig till bordet med mat och islådan med öl, "Help yourself mate" säger han innan vi skiljs åt.
Jag har en bekant vid bordet, en aussie som är ganska rolig om dock ganska svår att förstå då han har viss accent efter ett par öl, vi har iaf samma intressen vad gäller film, så kvällen blir riktigt bra, kul snack och gratis ÖL och Mat =)  .

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #112 skrivet: 18 februari 2012, 12:20:53 »
Har nog blandat ihop lite dagar här, haha, inte så svårt när man vissa dagar bara drönar framför internet eller en milkshake på swensens, medans man andra dagar kör på ganska hårt.

Jompa och hans polare André kom till PP på kvällen, och efter att ha försökt snacka med dem lite grann när de kom in i PP med taxin så blev det snabbt lite kaos när de skulle leta hotell, deras chaffis körde åt fel håll och det tog dem säkert 1.5timme extra att komma fram till hotellet där jag bodde, jag hade "paxat" 2rum åt dem ifall de skulle behöva.
Efter att de duschat av sig resdammet så stämde vi träff nere i receptionen.

Jompa är 24, André 26 så de är ganska unga dock ej oerfarna resenärer då bägge varit runt i thailand en hel del.
Det fick bli en pizza som första käk ihop och jag lyckades även få dit Bob, Mad-Johnny samt Kiwi Tony.
Dock blev bara vi 3 svenskar kvar när vi drog vidare ner på en bargata till baren 136 (samma namn som gatan).

Måste kanske inflika att Jompa är ca:190cm André 180cm(uppskattningsvis) och bägge är om inte större än mig så fanimig lika stora, vi tar upp lite plats så att säga.

André blev ordentligt uppvaktad av en snygg tjej medans jag fick en gammal gam på mig som dock gav en skaplig ryggmassage. Jompa fick mest massa hemliga lappar från en av tjejerna som tydligen var tillsammans med en annan tjej-eh?? Hörde jag 3kant?

Mitt i allt så ringer Stockholmarn som också huserar här på forumet, kurios och jag träffade honom några ggr innan han for på jobb, men nu var han tillbaka och ville snacka lite svenska, "Kom hit bara!" blev mitt korta men glada svar till han, sagt och gjort, nu var vi 4 svenskar och snart dök även Bob upp =)
Alla hade olika ideer om vart och hur vi skulle dra, jag kommer vagt ihåg att vi drog till Walkabout bar, jag vet vi var iväg på lite andra ställen, men jag var nog redan då lite på fyllan så minnet sviker mig...
Jag vet jag sa hejdå till de kvarvarande efter soluppgången någon ggn, och då var vi åter på Walkabout.
Det var en kul kväll helt enkelt, även om man fick somna utan kvinnlig fägring- det hade varit bortkastade pengar så att säga.
« Senast ändrad: 19 februari 2012, 06:16:56 av kambodjakungen »
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad farang66

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 13
« Svar #113 skrivet: 19 februari 2012, 01:13:00 »
fyllan ska ju oxå prioriteras ibland... :v

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #114 skrivet: 19 februari 2012, 06:40:13 »
Dagen efter blev det ju också tillslut... En ganska sliten och trött KK blev väckt av de yngre förmågorna som ville käka någonstans.

Det fick bli på riverside , ett ställe de varit på tidigare innan de for till Sihanoukville. André hade redan planer gjorda för kvällen men jag och Jompa hade ju förklarat krig mot spriten och förlorat dagen innan, så vi var lite vilsna.

Efter att kvällen infunnit sig drog vi till Pickled Parrot för en matbit, Jompa och jag drog sedan vidare till Rose bar som ligger vägg i vägg och vi tog in varsin öl.
Jompa hamnade snabbt i 4 i ad träsket med en tjej som inte förstod att han spelat ganska mycket tidigare, dessutom var belysningen så skum att de knappt såg skillnad på sina marker (rödaktigt ljus och gula +oranga marker). Jag hamnade i biljardspel med en tjej som saknade en framtand, dock dolde hon det bra, knappt man såg att det fanns en glipa.
Dessutom hade hon en skaplig bak och ett par tuttar i en väldigt fin klänning som gjorde att man glömde bort ansiktet...

Hon var riktigt rolig och jag tyckte det lovade bra inför kvällen, så jag BF'ade henne och vi drog vidare till Sharkys efter niosnåret, då hade Jompa blivit lovad himmel och jord av tjejen han satt med för att han skulle ta med henne, men inte då!

Det blev en del drinkar inne på Sharkys och jag hade en helt klart mysig kväll, Jompa ville titta över till Martinis så det blev en snabbis dit också, det ligger dock en bit bort... Tjejen jag hade med mig började göra mig nervös, då hon drack en hel del jämfört med många andra-det skulle inte vara ett problem visade det sig senare.

När vi sen tog en tuktuk in mot Heart of Darkness gatan (som ligger 100m från vårt hotell) så sade jag god kväll till Jompa, tjejen hade börjat rikta in sig på lilleman och hon pillade villigare och mer ihärdigt för varje minut som gick, gå in med bånge på ett disco där de visiterar en kändes sådär. Så vi gick vidare mot hotellet efter en snabbtur in på den lokala butiken.

Hon förklarade att hennes bästa vän gifte sig om 2 dagar och därför skulle hon till Sihanoukville imorgon bitti, så någon LT blev det inte, fast om jag ville kunde jag ju träffa henne igen när hon kom tillbaka till PP.
Lugnt sa jag, kan ändå inte sova med någon som ska kramas eller kelas, något hon också hade svårt för.

Hon var helt oblyg, och det blev en dusch ihop där hon tvagade lilleman och resten av mig medans jag fick tvåla in hennes härliga bröst och stora stjärt (stor för en asiatiska). Hon började suga av mig redan i duschen, så jag undrade lite hur fort jag skulle komma...
Ned i bingen och på med en kådis. Jag hann knappt in i henne förrän jag insåg att den här tjejen gillar att ha sex, och inte så lite heller! 

Första minuten var ganska lugn, men när hon blivit "varm" så drog hon igång, och jag har aldrig hört en mer högljudd tjej än henne. Hon tog tom kudden över sitt eget huvud för att bita och skrika i den, något som bara gjorde mig ännu kåtare, när vi bytte till bakifrån så blev hon som besatt, vilket fick mig att komma i en dunderhärlig orgasm.

Efteråt låg jag svettig som aldrig förr och bara pustade, medans hon varsamt smekte mig över hela kroppen, det tog dock inte slut där....

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #115 skrivet: 19 februari 2012, 11:14:30 »
Härlig story, du berättar med inlevelse som alltid  :thumbsup. Skynda på med fortsättningen nu...  :P
Längtar tillbaka!

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #116 skrivet: 19 februari 2012, 22:34:11 »
 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Zinken

Utloggad Baldrick

• V.I.P
  • Antal inlägg: 138
« Svar #117 skrivet: 19 februari 2012, 22:39:34 »
Ja va fan då, avsluta storyn bara så där.......
Joråsåatte.....

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #118 skrivet: 20 februari 2012, 08:12:13 »
Hon började leka med lilleman igen, och han var inte sen på att svara, med flaggan i topp så ville hon bevisa att hon nog minsann var ett proffs på BJ's.
Jag förklarade lite försynt att jag nog inte skulle komma igen, då jag aldrig brukar kunna spruta 2ggr på en timme, varvid hon säger att det kommer jag visst göra! Ömsom handjobb/blowjob och jag börjar känna viss kittling i snorren.

På med en kådis och upp med hennes underbara stjärt i luften, sedan blev det bakifrån  :sex: (ej analt) i 120km/h .
Hon stönar och klöser nästan sönder lakanen (hennes naglar är underbart målade inför kompisens bröllop), jag kör på så fort jag orkar och kan, varje liten tempoökning gör hennes andhämtning än mer högljudd, (tror hon kallade på alla gudar på minst 5 olika språk...) till slut kan jag inte hålla tillbaka min orgasm längre utan kommer med ett sånt skönt avslut att jag nästan blir euforisk. :yahoo

Hon verkar ännu gladare, "See, I tell you,you can come two times", med ett leende som nästan döljer att hon saknar en tand.
Kroppen hennes är underbar, musen,stjärten liksaså och jag funderar på om jag inte ska försöka hitta henne igen, när hon återvänder från sihanoukville.

Vilken skillnad på sex, om man jämför henne med kräkflickan... Allt lilla kräkis har är ju vackert ansikte och skaplig orgasm - sjukt skön orgasm när hon är på fyllen(vilket man inte vill att hon är), medans den här tjejen helt var med på noterna och verkligen gillade att ha sex, som en annan ;) .
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #119 skrivet: 20 februari 2012, 08:41:34 »
Ja, nu blir man ju sådär lite extra sugen på att åka ner. Tur det inte är olidligt långt kvar, se till att njuta resten av tiden du har kvar också!  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 24
  • *Totalt: 28