* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)  (läst 8098 gånger)

Nico och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
  • Kön: Man
Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« skrivet: 07 december 2011, 14:47:58 »
Kambodjakungen skriver:

Dags för en liten update...

Blev ju en trevlig kväll ute igår ;) ...

Efter lite indisk mat som fick mig att kippa efter luft (Jackswede tog "spicy" och rörde inte en min... gubbjävel  ;)  )och några bira så blev det visst Martinidags (stor bar med disko, mycket frilansare).
Men trot eller ej, hur mycket jag än spanade så såg jag inget som föll i smaken, vi var bägge lite småtrötta dock, så vi visade väl inte direkt mycket intresse heller.

Efter ett par öl var det dags för grönare ställen... Det blev "Ben's Bar" till slut (Eddie amerikanens favvoställe), och jag fick en lite knubbig kambodjanska vid min sida med riktigt stora rattar, brukar ju föredra små nätta saker, men hon var precis så god och rolig som man önskar alla tjejer kund vara...
Klockan hade hunnit bli midnatt, och jag drog mig undan för kvällen med mitt kap. (Bild kommer, men måste tanka ner program först för att minska ner bildfan).

Det tog mindre än 2minuter efter att hon duschat tills vi stod i duschen tillsammans och hon tvättade lilleman noga och grundligt, med både händer och fötter, efter det var hon inte så blyg längre och jag kunde stirra på hennes fylliga kropp med de riktigt stora tuttarna som var riktigt goda att suga på =)  .(Fick dock ingen avsmakning som Jack skrev om, haha)

Första sessionen varade inte så himla länge, öl och kådis till trots... Jag har aldrig sett en vigare tjej i sängen, hennes knubbighet till trots.
Hon vek benen rakt ut när vi körde missionären, och jag menar RAKT ut....

Insåg redan då vilken dålig form jag är i, helt slut igen....

Men hon var inte riktigt färdig... Efter en snabbdusch började hon pilla på lilleman igen, som for upp som en kamagramatad pille ska göra...
Condom, var allt jag behövde höra innan det var dags igen... Efter 30minuters ivrigt juckande och ridande från hennes sida blev jag tvungen att erkänna att det fan inte kommer gå för mig igen...
Fick rulla av och svettas lite innan vi båda somnade gott, hon muttrade något om morgonskjut innan jag somnade..

Runt 12 vaknade vi men jag kände att en session nu skulle ta livet av mig, så jag började snacka om frulle, lagom då fick jag genom sms reda på att Jackswede var hungrig och redo för frulle, perfekt...

Hon gick strax efter frullen och Jackswede och jag satt återigen och gjorde absolut INGENTING! Ok, några bira blev det juh...
Snart ska vi till Sharky's för lite mat, ska möta Guenter där också, tysken som jag och Eddie(amerikanen) hängde med.
Jävla fin start på dagen ;)

« Senast ändrad: 07 december 2011, 14:57:18 av Kurios »

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
SV: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« Svar #1 skrivet: 07 december 2011, 14:55:10 »
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Vet inte riktigt vad som hänt. ???

Men det gick att läsa ditt inlägg om man gick genom "Visa de senaste inläggen på forumet".

I väntan på WM så kopierade jag in det senaste i en ny tråd så att de intresserade får möjlighet att läsa och du får möjligheten att fortsätta skriva.

Utloggad Hellgon

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #2 skrivet: 07 december 2011, 20:08:42 »
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen.
Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället :P är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället  har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.

Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #3 skrivet: 07 december 2011, 21:01:27 »
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen.
Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället :P är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället  har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.

Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.
Tur att du inte är min läkare. ;)
Helt klart är det bättre att skippa alkoholen helt.

Antal kvinnor spelar mindre roll men ska man vara avslappnad så underlättar det ju om man är tillsammans med samma ett tag. Med en ny så är det ju enligt min erfarenhet alltid lite spänning innan man lärt sig vad den andre tycker om och inte. Det lär man sig relativt fort om man är lite lyhörd.

Första gången jag var i LOS och kommit upp på rummet med en tjej var jag riktigt spänd. Det hade varit ett bra tag sedan så en viss oro för att det skulle vara över för snabbt fanns. Jag hade förvarnat henne om det men hon sa så klart att det inte var någon fara. Lätt för henne att säga.

Resan hade varit lång och jag behövde sova men med en naken dam bredvid mig så var det inte något jag funderade på men visst spelade det in på det som sedan hände.

En hel del öl hade det också blivit men det har inte hindrat mig tidigare så varför den här gången?

Hur som helst så satte vi igång och plötsligt spred sig en enorm smärta i de nedre regionerna men som av ett under slaknade den inte. Hon hade, efter en stunds gullande fått fart på den men när hon skulle börja dra i den på allvar så drog hon så långt att strängen nästan gick av, åtminstone kändes det som så.

Det gjorde den inte och efter att hon med viss assistans hittat ett nytt grepp så fortsatte hon och snart slappnade jag av och njöt fullt ut. I början låg jag och funderade på om jag skulle fyra av en laddning först men sedan kom jag på andra tankar och försökte istället att hålla igen så gott det gick.

Men när jag tyckte att det började bli dags så gick det inte. Jag försökte och tog i men den där pirrande känslan man får innan det är dags ville inte infinna sig. Vi fortsatte och till slut började hon fundera på vad som var fel men jag hade inte en aning. Det kändes lika bra som vanligt men pricken över i saknades.

Hon sög, hon drog och hon försökte med det mesta men resultatet uteblev. Fortfarande var det skönt men eftersom vi snart var inne på den fjärde timmen så var det inte lika sensationellt som i början. Jag hade flera gånger bett om att få sluta men det hade gått prestige i det nu och hon gav sig inte. Till slut var jag så trött att jag gick in och duschade trots hennes protester.

Fortfarande stod den lika praktfullt så jag drog lite i den och plötsligt infann sig den välbekanta känslan men jag avbröt för inte fan ska man ordna med sådant själv när man har tillgång till fruntimmer. Funderade på att be henne om hjälp men struntade i det och la mig och sov istället.

Nästa kväll, samma tjej, samma scenario. WTF! Första gången var det lite kul att vara en superman men utan en riktig avslutning så är det ju inte riktigt samma sak eller hur? Somnade likväl otömd.

Nästa kväll,samma tjej, sista chansen med henne var vi överens om. Sovit gott och endast en öl. Tidig läggdags och den här gången fungerade kroppen som jag ville att den ska göra. När det började bli dags så infann sig snart den rätta känslan och till bådas glädje somnade jag nytömd. Finns det något bättre?

Dagarna efter det var allt som vanligt igen, oavsett om jag druckit eller inte.
Spänningarna var borta jag har inte varit med om något liknande igen.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #4 skrivet: 07 december 2011, 23:42:30 »
Damn Kurios, du är kungen av reseberättelser men det behöver jag knappast säga till nån men du har återigen väckt mitt initiala intresse för reseberättelsern och det kan vara den push jag behöver för att komma ur min svacka! Jag har ju har ju ca. 10 händelserika dagar jag inte delat med mig av än och det är kanske dags att jag delar med mig av dem...?
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #5 skrivet: 08 december 2011, 06:24:35 »
Smickrare där. :D

Jag tycker att det är både roligt och enkelt att skriva, så länge man har något att berätta. Jag skulle nog kunna skrapa fram några berättelser till men har saknat både tid och framförallt inspiration.

Funderar på om jag skulle köpa mig en mindre dator att ta med mig, de är ju superbilliga, men jag vet inte. Jag tycker att det är skönt att vara utan men samtidigt så skulle man kunna knacka ihop någon liten berättelse under resans gång. :hmm

Vi får se, kanske tomten kommer med en liten dator till mig. Jag har ju varit snäll under året och bara haft syndiga tankar, men det har nog tomten med. :D

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #6 skrivet: 08 december 2011, 10:08:11 »
Onsdagskväll på Sharkys...
Kommer dit vid 8, något tidigt för att käka med Jackswede, det finns redan ett gäng frilansare som häckar i sina revir utmed bardisken, jag och JS blir riktigt förvånade över vilket jäkla utbud på snygga tjejer det är, av kanske 25tjejer är 10 riktiga pärlor, 5 har passerat bäst före datum och de övriga är ok, om inga 1'a handsval.
Alla de unga tjejerna är uppklädda och utstrålar lite väl mycket hur snygga de är, det är inte det vi är ute efter..

Jag tar in en stek och JS käkar burgare, Guenter anländer och drar in burritos till sig själv medans han skojar med några tjejer.
Jag är lite tagen av att möta G igen, trodde aldrig vi skulle träffas något mer, så det blir mycket snack, mindre brudspan... JS & G påminner mig om hur länge jag har kvar till pensionen, jävla gubbar...

G ser nog minst 10år äldre ut än JS, men det skiljer mindre än 1 år...
Det regnar ganska kraftigt till och från, men vad fan gör det?  Sköljer ju bort dammet från gatorna.
Vi dricker öl och snackar om det ena och det andra, klockan tickar på och snart måste G dra till hotellet då hans reguljära dam ska komma på besök.
(de spelar blues som fan på sharkys, så jag frågar en av managerna om man kan få lite ramones, och han skiner upp som en sol, var ju en av medlemmarna i ramones coverbandet som spelade på pennstock förra året, det tar 2min sedan kommer första låten, följd av en hel radda med 1låts mellanrum, älskar sharkys)

JS och jag tar en öl till innan han måste göra ett ärende och han försvinner iväg han med.
Jag hinner inte dricka upp min öl innan G återigen står i baren och vinkar glatt, hans tjej kom aldrig visar det sig, det regnar ju....
Hon är nog på martinis säger han lite surt, så det blir en färd till martinis på jakt efter hans heta donna.
Klockan har ju hunnit bli över midnatt så martinis har inte mycket att bjuda på, tyvärr. G's donna finns ingenstans heller.
Han ser lite ledsen ut, men kommer snart över det då jag föreslår jakt på Heart of Darkness.

Efter en lång tuktukfärd dit så glider vi igenom säkerhetskontrollen och in på diskot som är ganska välfyllt,men inte överfyllt.
Vi tar oss till baren däruppe för en öl, sedan vill G ned igen för att spana lite, så ned för trappan(ganska litet disko) och fram till baren och vem fan står där och ler om inte May, det lilla krutpaketet som knappt är en meter hög, men fan så go hon är, ler och är glad hela tiden.
Vi kramas och jag bjuder på öl till hennes lilla entourage och det dröjer inte många sekunder innan hon vill veta om jag vill vara med henne inatt.
Jag tackar nej, jag är helt enkelt inte på hugget ikväll, det är något som inte stämmer till fullo inatt med mig.
Får nästan samtidigt krav från den lilla knubbiga via sms att jag ska komma dit, något jag avvisar.
Vi har riktigt roligt inne på Heart och May undrar om jag sett Ada eller Daa som hon också går under, tjejen som kostade mig 400$ förra resan.
Nope, inte sett henne. Varvid hon kläcker något som faktiskt känns lite som en bomb i bröstet.
Ada är Gravid, långt gången.... Och henne körde jag utan kådis... Dum som jag var. Det är ca 9 månader sedan... Ungen kan mycket väl vara min om man kollar tideräkningen.
Jag låter G få reda på det och hans kommentar får mig att bli lite gladare.. "You already paid for that kid" säger han och flinar.

Efter den nyheten är jag än mindre sugen på någon tjej, utan vill mest hem och sova, G säger att han ska hem nu iaf, så det passar ju bra, en avskedskram till May och en tuktuk till Pickled parrot, där jag stannar i baren en liten stund, klockan har hunnit bli 2.
Jag tar en vätskeåterhämtare i baren (Royal D) och en öl till allt medans jag snackar med nattskiftet, 2 tjejer som jobbar, 1 som är väldigt pratglad och hyfsad på engelska.
Klockan rullar på, in kommer en holländare i 50-60års åldern, visar sig att han bott i Snooky de sista 11månaderna, så vi snackar som fan om vad vi vet och vilka vi känner osv.
När jag tittar på klockan igen visar den på 4:45, kanske dags att slagga... Får ge holländaren några tips om 24/7 ställen i PP, men jag är inte expert på dem direkt.
Klampar upp te rummet och dröser isäng, inser att vaderna och fötterna är gigantiska mot vad de brukar vara, har fått sjukt med vatten i dem sedan flygresan, lägger mig med fötterna på sänggaveln för att kanske få ner svullnaden, funka sådär...

Vaknar av kramper i vänstra vaden och får stappla runt rummet en kvart innan det släpper, drar i mig ytterligare en vätskeåterställare i en halvliters vatten.
På "morgonen" är vaderna som normalt igen, men fossingarna ser ut som barbapappas fötter...
Får hålla koll på dem om det blir värre, förra resan gick det ned efter ca en vecka, men då vart aldrig vaderna som ballonger.
Ett gäng sms från knubbisen, jag måste gjort ett bra intryck där...

Jobbig morgon 14-15 frulle ensam, och nu är det nog dags för en tupplur...
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #7 skrivet: 08 december 2011, 10:49:56 »
Bra skrevet, du kan nog få en bruksanvisning om trycksvärta att framstå som ohyggligt intressant.  :clap:

Hoppas fotmekaniken kommer i total reda, annars får du vaddera!

Ha en skön tillvaro! :thumbsup
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #8 skrivet: 08 december 2011, 21:49:42 »
Torsdagen 8/12-2011...

Guenter ringde för att käka frulle,men jag var ganska seg efter att ha varit uppe till 5, bad honom äta själv då jag behövde lite mer sömn..
Efter en frulle så var det tillbakagång till rummet och en halvsovande Kambodjakungen som drönade till 21, då jag fick fart och drog till sharkys.
Helt ensam satt jag och käkade och glodde på de underbara flickorna som cirklade runt baren. Guenter kommer in med en stor holländare i släptåg som han mött på en restaurang precis.
Lika lång som mig, men med betydligt mer muskler, tydligen gammal boxare, Niels presenterar han sig som. Första intrycket av han här "trevlig snubbe som man inte muckar med".
Han visar sig vara sympatisk och riktigt kul att supa med, vi bestämmer att vi ska visa denna "kambodja noob" Phnom Penh.

Off till Martinis där G träffar sin reguljära tjej, och vi är helt plötsligt 4 i tuktuken. Några bärs senare är det dags för Heart of darkness, vilket Niels gillar starkt, trots att han inte gillar disko.
Han står och provocerar några tjejer som tror att han är villigt byte, men ack nej, Niels säger att han vägrar köpa sex.
Träffar May på heart, och hon drar en snyfthistoria om sin mor som nu är jättesjuk på sjukhus i vietnam, ok säger jag, hoppas hon kryar på sig, vill fråga om vattenbuffeln deras lever men ångrar mig i sista stund. Det är inte värt det... Kanske är hennes morsa sjuk, även om det känns mer som en "ta mig ikväll jag behöver pengar scam".

Efter några pilsner och Niels danslektioner drar vi vidare för G's flickvän vill äta, efter en öl där är vi snart inne på Pontoon och beställer öl för 2.5$ burken, JÄVLAR VAD DYRT!

Och vad fan, trot eller ej men May som är så orolig för sin mamma har hittat hit också. Springer på Jackswedes tjej från Bens bar, och hon undrar varför jag inte är med hennes kompis (den knubbiga), shit... De börjar flockas tänkar jag...
Har haft ett exligg från sharkys strykande runt mig sedan flera dagar tillbaka också, börjar bli fullt....
Vi har riktigt kul på Pontoon, ölens pris till trots. Och när klockan blir tre är det dags och sova tycker vi.
Niels drar först, G och jag går samtidigt och i korridoren ut kommer knubbisen och tar tag i mig....
VAD FAN !!!!

Efter lite snack så skjutsar jag hem henne med en tuktuk, försöker förklara att jag kanske aldrig kommer ta henne igen. Hon säger hon vet det, och att hon inte vet varför hon gillar mig så mycket säger hon tyst.

Nu är man äntligen inne på rummet igen, ingen med mig, men det är nog bäst för jag är ganska packad och trött, inte dansat så mycket disko sedan 80talet. Fötterna är fortfarande barbapappa storlek, men det hoppas jag släpper om några dagar.
Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #9 skrivet: 09 december 2011, 09:17:08 »
KK du får komma hit ner till Snooky och gömma dig från alla uppvaktande tjejer. Ryktet går fort när kungen är i stan, och de verkar ha ett nätverk för att hitta en.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 09 december 2011, 16:33:12 »

Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan ;)
Haha nä men bara du har det skönt så e d ok! Om jag hade varit iväg på en 3-månadersresa så hade jag nog tagit det betydligt lugnare än mina tidigare resor. Jag höll ju på att köra slut på mig på 3 veckor av bara principen att passa på medan jag är där nere. Skulle gilla en riktigt lång trip och ta det lugnt och lärt känna tjejerna bättre. Nån gång får jag prova på det med. Inte nästa sväng dock då jag ska försöka klämma in 3 veckors action på en vecka. Kommer få skavsår tror jag!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #11 skrivet: 09 december 2011, 22:29:51 »
Skavsår är då inget att se fram emot, men jag köpte 60 Kungkådisar som var 60 mm i diameter som jag tänkte ha som reserv nästa 2 veckorsresa  :q Kul att höra att du installerat dig, men synd att fötterna ställer till det för dig med. Men hellre fötterna än...... Just det. Du har några dagar ytterligare på dig att knäcka rekordet kungen!

Kör hårt :D  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 09 december 2011, 23:34:42 »
 :D Fötterna verkar ha hittat normal storlek igen, fick käka frulle och ta en prommis i stan helt ensam idag (fredag).
 Inge nya sms från knubbisen som verkar ha hajjat att jag inte är giftermålssnubbe.

Efter min 3timmars promenad genom PP så säckade jag ihop på sängen, värmen och promenaden tog ut sin rätt.
Vaknar upp runt 10 på kvällen av att G ringer och säger att livebandet rockar, skit också har sovit bort hela fredagen....
Snabbfräschning och sen iväg till Sharkys för underbar livemusik.
Möter mot slutet av kvällen även upp snubben från "wolfpack" som jag tror jag skrev om förut. Han verkar dock mer sansad denna ggn.

Stannar på sharkys till ungefär 1, längsta någonsin, de lirar så jävla bra musik och jag blir bjuden på bira av Mike- hawaii managern, så jävla trevlig snubbe.
Efter Sharkys tar jag och mr Wolf en tuktuk till walkabout bar, varvid jag drar vidare till Heart diskot, May fångar in mig direkt som jag ser henne och håller mig i ett järngrepp med sina vänner.
Hennes nya kompis är riktigt trevlig och har formerna på rätt ställen, men jag törs inte ta chansen... Kanske skulle bli ont blod mellan mig och May då.
Efter 3timmars diskopump och villigt stirrande på läckra damer är det dags och dra hem, ensam igen... VAD FAN?

På hotellet träffar ja 2 svenskar och 1 spanjor, som jag spelar pool med 1 runda... Jag lyckas sänka den svarta bollen i fel hål till mitt eget förtret och den svenska kille/tjej duon vinner.
Hon börjar fråga ut mig om varför jag är här i kambodja, och blir efter 2 min ganska otrevlig.. Du är här för att knulla billigt eller?
Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.

Nåväl, ensam och sliten är det dags för sömn..... Skit också, hur fan lyckades jag bli ensam ikväll också?!?!?!?!?!
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #13 skrivet: 10 december 2011, 00:00:49 »
Bättre att gå hem själv än att ångra sig för valet dagen efter, men ändå.... Du har ju lite tid att ta igen det på senare, skönt att fötterna är bättre nu och som det verkar så är det ingen fara med skavsår heller. Så det ordnar sig.... Som sagt var - du har några dagar på dig ännu. Men det låter ju som om du är lite besviken att somna ensam ändå. Det är ju lite trist. Du tar igen det imorrn hoppas jag!

:thumbsup

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #14 skrivet: 10 december 2011, 00:11:36 »
Kul storry, särskilt som den är live :clap:
Lite (eller mycke) avundsjuk på din fantastiska resa

Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.

Jo, sådana typer har man ju träffat på ibland
Och jag vet precis varför jag väljer Asiatiskt i fortsättningen

(Fulla kärringar med penisavund.) Tvi, tvi, tviii
Hahaha

Ha det bra Kungen
         :wai2
^^Asia, Here I Come

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #15 skrivet: 10 december 2011, 05:49:26 »
fan, kungen, du bor på Street 104, och sover ensam? Skall jag komma upp till PP igen så det blir lite fart på "ungdomen".

:D
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 10 december 2011, 08:39:23 »
Haha, jag blir ju överfallen av May hela tiden, och jag vill ha henne som vän, inte sängpolare...
Kan tro att hon bor på Heart of darkness...

Får bli lite barrundor ikväll istället, liveband ikväll på Sharky's igen, bluesband tydligen.
Fick se en favorit i repris i förrgår förresten, tjej som jag ville ta med mig förra resan... Helt sjukt bra danserska, med sån härlig kropp att man biter sig i tungan när man ser henne. Dum i huvet som inte sket i allt annat och tog hem henne, men men... Nån måste ju vara det också...

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Andy69xxx

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 16
  • Thaitjej nu och för alltid
« Svar #17 skrivet: 14 december 2011, 17:02:16 »
Tja kungen. Är det bra i Kambodja? Var i Thailand nu i November och tänkte åka till Angkor Wat men dom flesta i Thailand säger, fy fan, farligt, dom skjuter folk. Nu åkte jag ändå och hyrde taxi vid gränsen och så fort vi kom in i Kambodja låste han dörrarna och körde som en galning. Det är 15 mil in i landet, jag blev kissnödig och frågade om vi kunde stanna men han sa farligt stanna här. Det blev inte direkt någon bra upplevelse. Hur gör du? Åker du ensam? Några ställen du undviker? Måste göra ett nytt försök någongång utan thaipersoner som tycker det är så farligt. Har en kompis vars tjej kommer från Aranyaprahtet och han har inte fått åka dit för familjen där.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #18 skrivet: 16 december 2011, 17:33:48 »
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?

Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #19 skrivet: 16 december 2011, 21:06:45 »
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?

Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?
Han har nog inte tid med oss. Sitter nog med en fin böna vid detta laget och myser!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #20 skrivet: 16 december 2011, 21:34:01 »
Det ska fan sitta och njutas något utan att först meddelat och fått lov av oss. :D :D

off-topic
Btw, hur tänkte du här? ??? (Se bifogad bild)
En resa bakåt i tiden? ;)

Tänk om man kunde få uppleva sin första resa en gång till. :P

[bifogad fil raderad av administratör]

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #21 skrivet: 16 december 2011, 21:35:12 »
Han har nog inte tid med oss. Sitter nog med en fin böna vid detta laget och myser!

Jag hoppas bara han håller sig borta från sitt ex. Tror säkert han har det riktigt trevligt just nu jag med. Fötterna ömmar förhoppningsvis inte och kanske han återkommer när han fått skavsår på nån annan av sina lemmar.  :q

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #22 skrivet: 16 december 2011, 22:40:42 »
Citat från: Kurios
Det ska fan sitta och njutas något utan att först meddelat och fått lov av oss. :D :D

off-topic
Btw, hur tänkte du här? ??? (Se bifogad bild)
En resa bakåt i tiden? ;)

Ojdå hehehe ja men jag tänkte att jag kunde försöka... öh nånting.... typ!

Edit:1 Vafan Kurios nu måste jag gå in i inställningarna och hitta åt den dära jäfla signaturen igen... butter butter!

edit 2: Sådärja, fixat!

Edit 3: WTF varför hamnar mina kommentarer i citat?  (Nu fixat av Kurios)
« Senast ändrad: 16 december 2011, 23:26:20 av Kurios »

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #23 skrivet: 16 december 2011, 23:08:33 »
Det är alltså fler än jag som saknar Kungens rapporter... N¨, jag hoppas också att han  har det riktigt bra, så bra att han inte har tid med oss just nu.

Men @ Kkungen: bara så du vet - vi längtar efter uppdateringar!
Längtar tillbaka!

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #24 skrivet: 16 december 2011, 23:29:30 »
Edit 3: WTF varför hamnar mina kommentarer i citat?  (Nu fixat av Kurios)

Du glömde bara det här tecknet / i all hast..

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #25 skrivet: 16 december 2011, 23:33:53 »
Du glömde bara det här tecknet / i all hast..
Det var som fasen, jag som är van att länka oldschool med [ och koder osv, jaja även solen har sina fläckar haha! :-)

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #26 skrivet: 17 december 2011, 10:32:31 »
Kan meddela alla nyfikna att Kungen har det bra. Han saknar bara internet för tillfället. Jag skall hälsa från alla till honom senare idag.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #27 skrivet: 18 december 2011, 08:46:41 »
 :yahoo
Då har man äntligen internet, eller som det heter på framtidiska - wifi på rummet igen!

Måste fixa lite grejor hit bara innan jag kan fortsätta skriva, ligger halvvägs nere på golvet pga kort sladd och "Bra" placerade uttag...
Hoppas ni har det bra där hemma i soliga och varma sverige för här nere är det helt sjukt kallt, bara 20grader ibland på kvällarna.
Farligt i kambodja?? Fan de enda jag är rädd för här är turisterna.... Vilka jävla mongon det finns, även här.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #28 skrivet: 18 december 2011, 09:00:00 »
Hoppas ni har det bra där hemma i soliga och varma sverige för här nere är det helt sjukt kallt, bara 20grader ibland på kvällarna.
Håll käften, håll käften, HÅLL KÄFTEN! ;) :D

Fan vad jag längtar, "bara" 4 veckor kvar nu. :yahoo

Hittade du någon soapy eller liknande i PP?

Citat från: kambodjakungen
Vilka jävla mongon det finns, även här.
Det är tyvärr priset man får betala men det är bara att ignorera dem så gott det går.
Ibland kan det klia i händerna men då är det nog bättre att bara betala och gå någon annanstans.

Du har inte sett Serung än?

Utloggad Dagge

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 392
« Svar #29 skrivet: 18 december 2011, 12:02:13 »
Fan vad jag längtar, "bara" 4 veckor kvar nu. :yahoo

Tyst med dig, jag har ju 7 veckor kvar :(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #30 skrivet: 20 december 2011, 16:08:54 »
Wowsie, halkat efter lite här ... Det får jag försöka fixa...

Efter att ha blivit kukblockad av May i flera dagar på mitt favvodisko så sprang jag till Pontoon när natten infunnit sig, kommer fasiken inte ihåg vad jag gjorde under dagen, men det var säkert inget av intresse.

Hinner fram till entren och ve och fasa vem står utanför och trycker om inte May? Visar sig att om 15minuter så släpper de in folk gratis men det kostar 4$ i 15min till...
15min att gömma sig på alltså.... För 4$...  In snabbt som fan, pröjsar inträdet, springer till baren som är proppfull, sätter mig ned på en stol vid dansgolvet istället, vips så står en tjej bredvid mig... "Hi". Jo hej på dig du... Tänker jag samtidigt som jag känner efter var jag gömt kamagra gelen...

Hinner knappt tänka tanken förrän hon är borta igen, Vad fan?

Fixar en öl genom en servitris som patrullerar, vad hände med tjejen tro...
"Hi" igen, från andra sidan, tjejen från förut med en kompis som har tuttar som ser ut att nästan explodera i fejjan på mig. Kompisen slår sig ned och presenterar sig såsom Mom. MAMMA!
Hon ser dock inte ut som någon mamma... lite för mycket smink kanske, lite för pushade tuttar, men en fröjd att titta på.
Vi snackar lite om ingenting till 2 drinkar och hon frågar om jag vill ha henne, ja, det vill jag(nämner inte att hade jag inte velat ha dig hade jag ju inte fulsmitit på toan och dragit i mig min lilla gel innan). :q

Tillbaka till hotellet och upp på rummet för en avsugning som jag nog aldrig kommer glömma.
Det blev en skapligt välbehövd tömning kan jag lova, hade börjat känna mig som en eunuck.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #31 skrivet: 20 december 2011, 16:26:00 »
Mom drog som en avlöning efter min tömning och jag somnar sjukt gott och trött.

Klockan hinner väl bli 12innan hon ringer och vill träffa mig på kvällen, jag lovar ingenting, då jag har andra planer under förkvällen(sheeshus, har glömt allt jag gjorde i PP...) Jag och Jackswede gjorde iofs ingenting under dagarna, vi tittade på folk mest och "fikade".

Jag stämmer träff med Mom på en sportbar som jag aldrig varitpå förut, hon vill se mig dansa på pontoon, något jag ganska bestämt avböjer. Vi tar några öl /drinkar där och äter lite kyckling varefter hon säger "I want you to fuck me", något jag tycker låter ganska "romantiskt" just då...
Till hotellet!

Efter en sjukt bra avsugning blir det avslut i hennes grotta och hon vill direkt efter tömningen ha mer, "Your cock is perfect for me", det blir dock bara lite halvnulla av innan jag känner att det får vara nog för ikväll.
Hon somnar som en stock, men själv vrider och vänder jag på mig utan dess like, lyckas inte få en minuts sömn, så när hon vaknar runt 8 snåret och vill ha mer så är jag helt slut och vill inte ens tänka på sex.

Hon blir lite besviken och säger "Me go now", och jag orkar inte protestera ens i en sekund. Förklarar att jag kommer vara upptagen de närmsta dagarna med mina aussiepolare och nog inte kommer hinna se henne, hon vill iaf att jag ringer... Jaja...
Hon hinner nog inte slå igen dörrn förrän jag slocknar som en stock, allt som krävdes var lite fritt spelrum i sängen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #32 skrivet: 20 december 2011, 23:47:58 »
Yabbadabbadoo, kungen är på g igen!
Var nästan lite orolig ett tag! Rock on!  :hb

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #33 skrivet: 21 december 2011, 10:33:55 »
Förkylning och inget nät tog liksom udden av mig. Nu måste jag ju minnas ganska dimmiga dagar, ujuj, skulle gjort anteckningar...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #34 skrivet: 22 december 2011, 07:56:28 »
Steve one ear, Big Shayne och Bruce infinner sig i Phnom Penh, låter som en tecknad film, men de är riktigt bra killar som är roliga att festa med.
Det blir dock bara jag och Steve på sharkys, de andra har lite saker för sig... Helt plötsligt är det festkväll med Steve igen, allt bara flyter på som det gjorde sist vi möttes i PP och vi är båda överens om att vi nog är 2 av de bästa partyprissarna som finns.
Det blir martini och sedan heart of darkness, där vi stannar tills Steve somnar till, jag fixar så vi båda kommer hem, Steve som är restrött och nyhitkommen är helt slut.
Tjattrar lite med nattskiftet i baren innan jag somnar in, ensam igen. ???
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #35 skrivet: 22 december 2011, 08:06:44 »
Tjattrar lite med nattskiftet i baren innan jag somnar in, ensam igen. ???
???
Har du blivit mus-rädd eller vad beror det på?
Är du fortfarande inte helt 100?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #36 skrivet: 22 december 2011, 08:18:24 »
Det har blivit dåligt med tjejer helt enkelt, jag och steve hade en ganska skaplig fyllekväll, så suget var minimalt.

Har utlämnat att både Mom och knubbisen ringer/skickar sms varje dag sedan jag träffade dem... Knubbisen föll pladask verkar det som, och vi hade bara en natt ihop...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #37 skrivet: 22 december 2011, 08:56:52 »
Ja efter en rejäl fylla så får man ju andra prioriteringar.
Å andra sidan kommer det snart andra tillfällen..

Hur länge stannar du i PP?

Några planer inför julen?

Jag firar inte jul när jag är borta, det är ju en av fördelarna med att vara borta, man slipper hysterin med allt vad det innebär.

Enda fördelen med jul i LOS är när brudarna klär sig i rött. Fan vad jag tycker att det är läckert!

Är det likadant i Kambodja?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #38 skrivet: 22 december 2011, 09:05:16 »
Har inte firat jul här än, men det verkar som om många kommer se ut som kvinnliga tomtar... Har lämnat PP, men ligger efter i storytellingen.... Kommer nog upp för att möta dig när du landar om du vill.

Julplanerna är ganska små, käka middag på Snookys beach, en liten speciell restaurang.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad zinken

• V.I.P
  • Antal inlägg: 210
« Svar #39 skrivet: 22 december 2011, 09:13:26 »
Trevlig läsning.  :thumbsup Fan man känner sig lite ensam här borta i BKK alla verkar ju samlas i Kambodja  :banghead

Men va nice det är och ligga på hotellet och läsa om andras eskapader :)

Zinken

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #40 skrivet: 22 december 2011, 09:28:52 »
Kommer nog upp för att möta dig när du landar om du vill.
Det får du gärna göra. :thumbsup

Det blir ju lite enklare att hitta "bra" platser tillsammans med någon som har lokalkännedom.

Men har du inte möjlighet så klarar jag mig säkert själv, det har jag ju gjort tidigare men som sagt, det blir betydligt enklare att hitta det man är ute efter.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #41 skrivet: 22 december 2011, 20:25:48 »
Klart jag kan och har möjlighet till, mitt boende härnere är såpass billigt att jag kan resa bort flera veckor utan att behöva bry mig om dubbla "hyror".

Snooky håller på att bli värsta turistorten dock, så det kanske bara blir 1 år till härnere, sedan blire kanske någon mer obskyr plats so allmänheten inte besöker så ofta.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #42 skrivet: 24 december 2011, 13:04:06 »
2 Dagar till gick som smort I Phnom Penh, ingen brud i sikte på hela tiden dock, var lite för mycket festande med Aussie snubbarna.

14dec (om jag minns rätt) så tar vi en minivan ned till Sinnyville. Aldrig skrattat så mycket under en 3.5timmars tripp förut, Bruce vill börja pimpa ut mig i Sinnyville och efter det tog skämten aldrig slut.

Vi anlände runt middagstid och checkar in på G'day mate, som tyvärr inte håller särskilt hög standard, priset är lågt, men inte SÅ lågt... Jag bestämmer mig direkt för att checka ut så snart jag orkar...

Det går ett par dagar, det blir liksom ingen fart på hela saken, på Steves födelsedag så sunkar vi mest på diverse syltor där han känner folk, en del riktigt tråkiga ställen... Jackswede höll på att hamna i koma på minst 1 av dem, så jag fick sparka liv i Steve och få iväg gänget till ett ställe med lite tjejer iaf.

Vi slutar av nere på stranden där vissa av sällskapet drar iväg med ett par tjejer, samma tjejer som efter 45min  kommer fram och hälsar igen, errrr Righto, kanske skulle bli buksvåger med någon....

Skiter dock i tjejerna denna kvällen också, blir ordentligt full istället och kommer hem runt 5:30, hittar iaf till sängen och försvinner snabbt in i John Blunds värld.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #43 skrivet: 24 december 2011, 13:38:43 »
En av kvällarna får jag med mig JS upp till victory hill där vi dricker lite bira och får lite uppmärksamhet från det kvinnliga klientelet.
Mest JS som får en liten godbit på halsen redan på Tropicana, han är ändå snäll och hänger med till Upstairs bar med tjejen i släptåg.
Vi slår oss ned vid några sköna soffor och vips så sitter den fulaste tjockaste tjejen på stället vid min sida....
Nämen, vadfan!
Vid biljardbordet står en smal långbent tjej som hela tiden skojar och skrattar, helt underbart leende och hennes ögon formligen glittrar av skoj.
Det är ju henne jag vill ha, det har ju JS redan hajjat, så när tillfälle ges så fixar jag till det hela, med den inte så snygga tjejens sura min som tack...

Hon kallas för Luna och är helt underbart trevlig, jag bestämmer mig för att byta hotell för att slippa ta med henne till mitt sunkiga rum där jag bara har en halvtrasig handduk för duschning...
Frågar om hon vet något bra hotell som är halvbilligt, och vi drar till Beach Road hotell.
Jag lämnar henne i rummet och drar till mitt sunkrum för att hämta lite saker som jag kommer behöva...

Knackar på efter att ha återvänt och hon låser upp dörren och hälsar på mig helt naken...
You are not shy? undrar jag och hon bara skrattar medans hon säger No!.

Det är inte mycket till tuttar som hon har och hennes mage visar spår av barnafödsel av det värsta slaget, men lilleman är inte riktigt intresserad av sånt, en snabb dusch och sedan visar hon att det där med att suga, det kan hon, efterrätten blir en avridning som är ganska brutal men ack så god för henne vad det låter som iaf.
Jag vill gärna ta kommandot och hon svarar bara "Yes, yes!" på det varvid vi switchar ställning och jag får äntligen vara på topp.
Efter att inte ha haft sex på ett tag så dröjer det inte länge förräns jag kommer, hennes motjuck och trånghet gjorde inte satsen lättare att hålla tillbaka.

Blir själv helt slut, pga förkylning och dålig kondis...
Hon steppar iväg ut efter en lång dusch och jag formligen toksomnar i den nya härliga sängen.
Det tog några dagar men nu har man iaf klippt första tjejen i Sinnyville, och hon var riktigt nice.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #44 skrivet: 24 december 2011, 14:07:41 »
Här följer några dagar med en ganska elak förkylning som gjorde mig ganska lamslagen med allt som hade med tjejer att göra.

Exet och jag bestämde oss för att träffas och "hålla fredsmöte", på neutral mark såklart.
Sagt och gjort, vi möttes upp på en bensinmack som även har lite matservering där man kan sitta utan att någon ser en.
Jag är där lite tidigare än henne då jag var på plats redan när jag var ute och gick, beställer in en coca cola och strax efter kommer Exet in, varvid jag önskar jag beställt in en magnum44..
Hon har klippt sitt långa hår till lite en frisyr som passar henne väldigt väl, hon är vackrare än någonsin och har fullt med armband och ringar av guld. Just då och där vet jag fan inte vem jag vill döda mest, mig själv eller henne eller hennes nya kille.

Helt sjukt chockad över hur mycket känslor som bubblade upp bara av att se henne igen, så kan jag bara byta några meningar med henne, skyller på att jag är sjuk och inte mår så bra. Hon ler och skrattar hela tiden, jag känner bara hat mot allt just då, här sitter hon skinande vacker och glad som aldrig förr och jag är förloraren som tamigfan inte återhämtat mig än. :banghead
Det känns som om hela världen står och pekar finger och skrattar åt mig när vi säger hejdå till varandra. Tackar gudarna för att jag inte har tillgång till vapen och förbannar mig själv för att jag drog igång hela träffas för att säga hej grejen.

Förkylningen är irriterande nog, men detta mötet gjorde mig till en slagen, sjukt kasst mående man.
Kan aldrig minnas att jag känt mig mer nere psykiskt än jag gör precis efter detta mötet, jag formligen stapplar tillbaka till G'day mate.

Detta utspelar sig för den delen samma dag som jag och JS drar upp till Victory Hill  (se förra posten), fast tidigt på dagen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 24 december 2011, 14:44:10 »
Ajaj, det låter som om du inte kommit över henne alls när jag läser din målande beskrivning. Men tänk på att snubben som sponsrar henne nu antagligen blir historia när hans pengar börjar ta slut, eller han slutar skicka mer. Tydligen har hon honom runt sitt lillfinger och han smyckar henne med guld, men det är väl egentligen inget att vara avundsjuk på? Det hade kunnat bli en kostsam erfarenhet att tävla mot den sponsor hon har nu, så du kom helt klart rimligast undan av er 2. Så hade jag varit som dig hade jag letat efter nåt annat att gosa med under täcket.

Kan förstå att det känns skit just nu, men när du lägger ihop allt så inser du säkert att du har det bättre utan henne!? Hoppas du hittar nån som kan få dina tankar att skingras, försök att gå vidare! Vet inte mer vad man ska skriva för att muntra upp dig, men jag hoppas det känns bättre snart!
MVH
Tomtebloss

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #46 skrivet: 24 december 2011, 15:17:25 »
Det behöver ju inte vara samma kille som köpt allt guld. Det kan ju vara sådant hon samlat på sig och som hon nu tog på sig för att visa hur bra det går för henne nu.
Den fasaden som visas upp är inte alltid sann, om ens någonsin.

Det kanske inte var någon av de mest lysande idéerna du haft men nu är det gjort. Lika bra att det skedde nu när du fortfarande har gott om tid att glömma, ett bra sätt är att skaffa nytt och skapa nya minnen som tar över.

Det kan ta ett tag, kanske det inte händer men då har du i vilket fall som helst riktat fokus framåt.

Men tänk om du träffat henne den sista dagen, då hade du haft nästan ett år att gå och förbanna allt och alla. Hur hade det varit? :nono:

Nej ut och skapa nya minnen som du kan ha med dig hem och längta tillbaka till. :drunk   :sex: :love3:

:icon_santa:

Utloggad Che

• V.I.P
« Svar #47 skrivet: 25 december 2011, 01:20:40 »
Kanske det är dags o skippa fyllet o ta ansvar för hällsa o relationer
Supa kan man göra hemma , det behöver man väl inte åka någonstans för

Sedan höjs kvalliteen på brudarna betydligt av sej själv,,,Äventyret med för den delen  :)

^^Asia, Here I Come

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 28 december 2011, 13:23:55 »
@Kurios: Ja nog fan är det samma sponsor, Steve one ear kröp till korset och berättade att han sett henne med en gammal italienare, men att han inte ville spä på min svartsjuka/avundsjuka, dessutom fick de det mesta av sina värdesaker stulna av hennes syrras f.d. pojkvän som efter div struligheter började röka ice också, han tog allt han kunde en kväll och drog, snodde tom guldet som hans egna barn hade som "prydnad" runt handlederna.

Exet blev av med det som jag köpt som julklappar/födelsedagspresenter till henne under tiden vi var ett par, vilket kanske inte var så mycket, men iaf bra guld-köpt i sverige.

Det har varit fattigt på tjejfronten iaf, men till slut fick jag telefonsamtal från tjejen som nästan sugit kuken av mig i PP, hon var i sinnyville och ville så gärna träffa mig....
Sagt och gjort, vi stämmer träff på mitt hotell och det blir en riktigt bra åktur, hon har ett sånt fint sätt att säga vi passar ihop "Your cock is perfect in my pussy". Riktigt bra sex på kvällen och på morgonen säger hon att jag inte slipper undan förrän jag kommit en gång till.
Jag kör på som en galen hund, men utlösningen vill inte hända... Vad fan...  Vi tar en liten paus och jag springer och pissar, vilket visar sig vara vad som felades, jag var helt enkelt pissnödig?
Hon ligger på mage när jag kommer ut och viker bara isär benen lite grann för att visa vart jag ska och vad jag ska göra... Efter att ha skumpat mot hennes perfekta stjärt så kommer jag lite för snabbt för mitt eget tycke, men hon blir iaf nöjd.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 28 december 2011, 14:02:46 »
Det är högsäsong här i sinnyville och det märks verkligen på utbudet och tillgängligheten.
Är man ute efter 21 så är de flesta godingarna tagna redan.

Steve one ear och jag tog oss upp till victory hill för lite mat och tjejjakt, käkade på Tutti frutti, kycklingben kokta med grönsaker, serverade med ris, helt underbart gott.
Nu skulle jag behöva lite tutte i munnen nämner jag för Steve, han håller med om att jag fanimig behöver få lite kvinna med mig hem.
Det har gått en vecka sedan PP tjejen och jag hade en session, hon är tillbaka i PP sedan länge nu.

Vi glider upp till "Upstairs bar" där Luna den oblyga tjejen borde finnas kvar, klockan är ju bara 22:30...
Upstairs bar är en liten bar på 2'a våningen, de har flest brudar av alla barer på gatan, en del godbitar och en del ruggugglor.
Vi får plats vid baren, resten av stället är packat av män på jakt. Det är en liten bar men antalet män överstiger tjejerna med det dubbla.... Skit också... Luna är inte där, dock ser jag flera jag gärna skulle ta med hem, men de är alla upptagna redan. En tjej som jag vet har en pojkvän står bakom baren och lurar ladydrinks av 2unga killar från england som verkar betuttade i henne, hon kommer fram och får mig att lova att ingenting säga om hennes pojkvän och tvärtom.
2öl senare försöker vi hitta tjejer på nästa bar, men inga snyggingar kvar... Nästa bar samma sak... Ner på stranden skriker Steve och jag kan bara hålla med.

Hittar ingenting där heller, kryllar av turister som kryssar runt som hajar på jakt, tom vissa backpackerkräk glider runt med inhemska tjejer.
Steve börjar bli tjurig... "Dont be so fucking picky" får han ur sig, men håller med om att det inte finns något gott att hämta härnere.
Vi glider vidare längs med stranden till "Dolphin shack" där mest backpackers hänger. Finns några snygga tjejer här, men alla upptagna redan.

Sagt och gjort, vi knallar upp till Utopia, ett ställe som tills för 1/2 år sedan var "The Place" om man gillade ett ställe med alla sorters folk. De kastade ut alla prostituerade för 1/2 år sedan typ och sedan dess är det knappt ingen som går hit. En del kväller kan det vara lite folk, men oftast helt öde, som ett spökdisko.
Bestämmer mig där och då för att dra tillbaka till Phnom Penh.
Niels, holländaren ska åka den 29'e vilket blir imorgon då vi kommit över natten in på 28'e redan.

Nu har klockan hunnit bli 20:00 den 28'e och jag är kåt som aldrig förr... Här ska hinnas med ett skjut idag, om jag så måste knulla kattfan som springer runt i hotellet.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #50 skrivet: 28 december 2011, 15:56:45 »
Du ska inte dra i dig Kamagran innan du hittat en brud, fan vet hur det här funkar med gelen  :wank: Kan bli jobbigt för underarmen :D
Och katten får du låta bli, det är inte mars än.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #51 skrivet: 28 december 2011, 18:47:20 »
Puh, kattfan slapp lida.. Den jäveln hade nog haft rätt med att jag hade större än den normalt får ....

Blev en BBQ Baracuda med ugnsbakad potatis och pepparsås till middag, Luna som jag hämtat från upstairs bar fick sig en kyckling, vi käkade med Steve one ear och HAHA gratis mat då Steve ville växla en hundring han hade på sig, där sparade man hela 10dollars!!! 

Blev lite pool hemma på Charlie Harpers (stället jag flyttat in på för resten av resan-svinbillig hyra) och nog fan lyckades jag förlora 2 av 3...
"We play enough" säger Luna och drar mig i snorren utan någon som helst blyghet. :q

Upp till rummet för lite duschning och sedan blir det en skön snorren i hennes mun tvagning, tätt följt av en ridning som hon gillar mer än mig kan jag lova, jag lyckas få henne på rygg till slut och får jobba lite själv, något jag trivs bäst med av nån anledning. Jag lyckas nog få henne att komma, 99% säkerhet, men i hennes kramper så blir hon så jävla trång och fin att jag inte kan hålla mig längre- var trots allt en vecka sedan jag låg sist.... Luna är lika glad och lycklig som hon alltid är, leendet finns där hela tiden, ögonen glittrar sådär härligt förföriskt, inte undra på att jag gillar den här tjejen, tuttarna och magen kan man lätt glömma när man tittar henne i ansiktet.
Ska upp om 8timmar och packa för PP resan.
Vi får se om jag lyckats döda Exets minne, eller om det kommer spöka för mig mer, lovar Luna att höra av mig när jag kommer till PP, och när jag kommer tillbaka till Sinnyville.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #52 skrivet: 30 december 2011, 07:13:06 »
Delade taxi med Niels till PP, ganska behaglig resa med mycket snack, träffar ju så sjukt bra snubbar när jag reser, Niels har lite ångest inför hemresan- no shit!

Tar in på ett hotell precis på riverside, utsikten är "FABOLOUS", rummet är dyrt om man jämför med mina vanliga rum-35$ inklusive frukost. Stannar bara 4 nätter i PP, så vad fan, lite dyrare rum kan man ju kosta på sig.. Jag blir ibland sjukt snål härnere, vete fan vad det är, jag bara tänker i snålhets banor.

Dags för en dusch och träff med Molly, mer om henne senare...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Che

• V.I.P
« Svar #53 skrivet: 30 december 2011, 20:01:53 »
Dags för en dusch och träff med Molly,

Låter spännande
Gillar Molly redan

Som alla vet, så gäller det att smyga sej på musen
 så att man inte skrämmer den
                     :-)
^^Asia, Here I Come

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #54 skrivet: 30 december 2011, 20:15:49 »
Kör hårt kungen. Det är din semester och jag hoppas du mår toppen! Trevlig helg förresten från ett blåsigt svedala, någon grad över nollstrecket...... Fan vad jag önskar jag varit på "dina" breddgrader just nu!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #55 skrivet: 30 december 2011, 20:33:57 »
Blev avslutningskväll för Niels(den backpackerhatande holländaren) och vi drar givetvis till sharkys för några bira.
Vi hinner knappt sätta oss ned förrän en söt khmertjej med stora tuttar kommer fram och säger att hon känner igen mig från någonstans, hon heter Molly och har jobbat på Rose bar säger hon.
Ptja, där har jag varit några ggr säger jag lite försiktigt, vet inte riktigt vart hon vill komma.Visar sig att hon gillar killar med extra kilon och att hon tycker jag ser snäll ut.

Tidigare på kvällen fick jag en 2$ sedel som växel och skojade med Niels om att den skulle ge mig tur.
"Your dollar is already working" säger Niels helt utan att röra en min.
Molly är snygg, riktigt söt tjej, stora tuttar är ju inte helt fel heller. Jag lyckas nästan få henne att gå hem när jag antyder att jag är ute med Niels, och att några andra planer har jag inte. o)

Jaha, säger Molly och går på toan, hela hennes minspel uttryckte besvikelse och förvåning.
Niels blir nästan arg... "What the fuck dude?" "Shes gorgeous, get her back, tell her you want her dammit"
Jag inser att jag nästan skrämt bort Molly för gott och när hon kommer tillbaka ställer hon sig vid en annan tjej istället för vid mig. Ska precis gå fram till Molly och förklara för henne när Mike- en av ägarna till sharkys kommer fram till henne, de pratar lite och hon skrattar och Mike tittar på mig och säger att Molly är en riktigt bra tjej som aldrig ställer till med problem, tydligen har han sett att vi snackade förut.

Jag får Molly för mig själv en minut och förklarar situationen för henne, jag vill jättegärna att hon följer med mig och Niels ikväll, och kanske mig ensam senare på natten... Hon skiner upp som en sol och vill gärna följa med och partaja lite samt kanske annat senare.

De spelar kanonbra musik den här kvällen, och Niels och jag kan inte annat än att bara häva i oss bärs och se glada ut. Molly dricker förvånansvärt lite, med tanke på att jag står för notan...

Klockan blir tolv och det är dags för scenbyte tycker Niels, sagt och gjort, Heart of darkness blir det, ingen May i sikte-konstigt... Faktum är att de enda jag känner igen är en schweisare och vakterna som ivrigt hälsar på en när man kommer in.
Den där känslan när allt bara faller på plats infinner sig vid den övre baren, Molly dansar förföriskt framför mig med sin härliga stjärt hårt tryckt mot min inte så lite styva lilleman.
Niels har fått tag på en engelska som han nog vill trycka på säger han, lycka till är min enda kommentar.
Jag smiter iväg på muggen och drar i mig en liten Kamagra gel, frågar Molly om hon vill göra något annat vilket får henne att le med hela ansiktet.
Niels har tagit position på dansgolvet, jag förklarar att jag och Molly nog kommer dra oss hemåt nu,vilket han mycket väl förstår, en bamsekram senare så är vi ute i tuktuken och på väg till hotellet.

Tvärstopp i dörrn, Molly har glömt sitt id-kort....
Hon får komma med mig men hon får inte stanna hela natten, kl 5 ska hon vara ute ur rummet, kl är nästan 3 nu... Där rök hela sova kvar och ett skjut på morgonen planen...
Molly börjar talla på min lilleman redan i hissen, hon verkar ivrig.

Vi har diskuterat Sihanoukville lite och hon vill lära känna mig mer innan hon säger ja eller nej till en vecka där med mig. Hon är inte dum i huvet hon inte.

Inne på rummet blir det 2 snabba duschar innan jag lägger mig naken på sängen bredvid henne, hon pillar vant med lilleman och börjar sedan ge mig en skön avsugning.
Jag leker lite med hennes bröst och hon kommer upp för andning och frågar var mina kondomer är.
Lite pill med kådisen och sen jävlar fick man åka. Hon rider mig vilt och hårt, när hon väl hamnar på rygg så finns motjucken precis där de ska vara, sexet är riktigt bra för min del  :D
Efter att ha kommit så blir det lite lojt då hon i stort sett måste åka hem redan.

Vi kommer överens om att hon ska ringa mig när hon vill äta lunch nästa dag.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 30 december 2011, 20:35:05 »
Foto på Molly kommer snart...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #57 skrivet: 30 december 2011, 23:15:03 »
Mhmm, det här låter lovande! Unnar dig lite flyt nu. Hoppas detta fortsätter ännu bättre än det börjat  :-)

Ser fram emot att ta del av sakernas vidare utveckling. Good luck!
Längtar tillbaka!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #58 skrivet: 01 januari 2012, 12:20:15 »
Härligt Kungen! Det verkar som bitarna faller på plats för dig nu. Jag är riktigt nyfiken på vad som händer nu, eftersom jag är mer än insatt i situationen.

Gott nytt förresten från ett regnigt Sverige! Jag längtar redan tillbaka.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #59 skrivet: 01 januari 2012, 13:13:12 »
Jag är riktigt nyfiken på vad som händer nu, eftersom jag är mer än insatt i situationen.
Nu blev jag med riktigt nyfiken. ???
Men jag träffar ju honom om två veckor så jag får väl ge mig till tåls lite till.

Och du har kommit hem igen sedan ett par dagar. Hur känns det då.
Någon abstinens? In löööve?

Har man tur så kan man börja jobba direkt eller göra något annat som skingrar tankar och minnen men det är ingen avundsvärd sits man hamnar i som nyhemkommen.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #60 skrivet: 01 januari 2012, 14:59:04 »
Ska hälsa från din LT, Jackswede, mötte henne utanför Charlie Harpers, hon sa hon var ledsen över att du åkt, men att ni hade haft det bra medans du var där ;)

Lunchen med Molly gick kanon, hon är skaplig på engelska- riktigt bra för att vara självlärd och det hon inte kan säga försöker hon förklara på annat sätt.
Hon är lättsam och inte på något sätt klängig, vill jag vara ensam en dag så säg bara till säger hon så håller hon sig med sina vänner osv.
Molly varnar för att hon är lite tråkig, hur då tråkig frågar jag genast med lite varningslampor i bakgrunden...
Jo, säger hon.. Hon spelar mycket spel på sin galaxypad.... Och hon spelar gärna var som helst, när som helst, men inte när hon har sex förstås...
Vad fan är det här tänker jag.... Har jag hittat en spelnörd som mig själv? Har ju laptopen med mig med några favvospel ifall man skulle bli sjuk eller inte vilja partaja någon dag, och nu har jag hittat en LT som gärna drönar på rummet och spelar spel... Nämnde jag att hon är precis sexgalen också.. 3hålare vad det verkar, vi har inte kommit dit än, men hon vände sig i dörren när hon skulle hem och "fixa till sig" och sa "You know?"  "Know what?" undra jag. "Sometime soon you have to fuck my ass" säger hon och ler med hela ansiktet, jag trodde hon skulle säga något om klädval eller sånt, så lite chockad blev jag.

Sexet med Molly är sjukt bra, men tjock som jag är orkar jag komma en ggn, sen tar nästa utlösning sån jävla tid på sig att jag hinner fan få hjärtinfarkt på kuppen, undrar om det är kamagra gelen som ligger bakom eller något annat. Och ja, jag menar nästa ggn senare på kvällen eller så, inte direkt efter, annars hade jag inte undrat. Det är ju för jävla skönt att se henne njuta för fulla muggar, men man vill ju gärna spruta lite också, speciellt när man jobbat ganska hårt för att komma...

Nyårsfirandet blev på Sharky Bar, gratis champagne och festgrejor, tutor och såna där saker som sprejar trådar på folk mm,mm. Riktigt bra band också, deras husband... Fan vilken bra fest det var, Molly ville dansa lite disko på Pontoon också, och snäll som man är sa jag ju förstås ja.
6$ i inträde i världens fattigaste land-sjukt eller?  Sjukare ändå är att stället är proppfullt med khmerer, mest tjejer förstås och inte så många taxiflickor som man kunde tro, utan rika khmertjejer som beställer in flaskor med Jack Daniels till bordet och Red Label mm..

Vi får en sittplats bredvid några rika khmertjejer som dricker JD med cola. Jag slår mig ned medans Molly dansar sexigt framför mig och jösses kan hon dansa hon....
Ett gäng låtar försvinner förbi och jag bara älskar att titta på henne, hon slår sig ned bredvid mig där det nu finns plats och lägger en kudde i mitt knä som hon håller ena armen uppepå, den andra slinker under kudden och börjar massera min vildvuxna lem. Hon ser helt oskyldig ut medans hon gör det vilket gör saken så mycket bättre, hon slutar strax innan jag blir galen.
"I want to go to hotell now" säger hon och ler.
Sexet på hotellet tar nästan livet av mig, jag blir riden av en besatt Molly och får sedan pumpa loss på henne för allt jag är värd, hon är helt vild och så in i helvete skön att ta bakifrån, hon älskar bakifrån lika mycket som jag gör. 130pannor gör allt som går att göra i över en timmes tid, men lilleman vägrar komma, desperat låter jag Molly rida mig som sista åtgärd då jag håller på att svettas ihjäl av ansträngning, men ingenting.

Molly tror det är kamagra gelen som gör det, jag vet fan inte men är benägen att hålla med till en viss del kanske.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #61 skrivet: 01 januari 2012, 15:53:52 »
Skönt att höra att du har det bra, resfeber´n stiger hela tiden.
Jag tror du överdoserar, prova att halvera mängden.
Molly låter som något jag drömt om, känns som om du bör hålla dig till henne.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #62 skrivet: 01 januari 2012, 20:02:48 »
130pannor gör allt som går att göra i över en timmes tid, men lilleman vägrar komma, desperat låter jag Molly rida mig som sista åtgärd då jag håller på att svettas ihjäl av ansträngning, men ingenting.

Molly tror det är kamagra gelen som gör det, jag vet fan inte men är benägen att hålla med till en viss del kanske.

Jag tror att Molly verkligen kan ha rätt. Har själv ibland märkt av samma problem, man står där lydigt i givakt hur länge som helst, men resten vill sig bara inte. Och om man vant sig vid att köra med gel eller piller kan det kännas läskigt att ta risken att det inte fungerar om man skulle skippa dem... Men det är väl värt att försöka ibland!

Så varför inte testa att köra helt utan gelen? Molly verkar ju vara en underbar tjej, jag är säker på att hon kan ta hand om dig så att det funkar utan "hjälp", och hon kommer att hålla ditt självförtroende på topp, no matter what  ;)
Längtar tillbaka!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #63 skrivet: 01 januari 2012, 20:15:13 »
Kungen!
Molly, sexgalen spelnörd. Äntligen har du hittat rätt. Jag är så jävla glad för din skull.  :yahoo Och jag håller med vad gäller gelen. Den trubbar av lite av känseln, så det blir lite svårare att komma. Det är i alla fall min erfarenhet.

Kör en omgång på eftermiddagen i nyktert tillstånd utan och jag ger mig fan på att du kommer för tidigt!!  :D

@Kurios. Ja jag kom hem för ett par dar sedan och har suttit vid datorn sedan dess och tittat på olika resalternativ. Ja, det är lööööve och jag har stor abstinens. Snart måste jag boka, så att jag kan börja räkna ner dagarna.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #64 skrivet: 01 januari 2012, 20:45:16 »
@Kurios. Ja jag kom hem för ett par dar sedan och har suttit vid datorn sedan dess och tittat på olika resalternativ. Ja, det är lööööve och jag har stor abstinens. Snart måste jag boka, så att jag kan börja räkna ner dagarna.
Det där känner man ju igen allt för väl.
En gång bokade jag en ny resa och åkte tillbaka efter att bara ha varit hemma i fem dagar. :D

Med en bokad resa känns det något bättre, man har något att se fram mot igen.
Funderar på om jag ska åka fler kortare resor istället, det skulle innebära mindre väntetid fast samtidigt är det otroligt skönt att bara vara där i några månader.

Kanske skulle man söka efter en fast tjej därnere?
Det skulle bli betydligt billigare och man kan stanna längre och oftare.
Utan problem skulle jag kunna klara av att vara där för 1000 baht om dagen och då skulle jag ändå kunna leva som en liten kung.
Ser man det på det viset så undrar jag varför man inte redan gjort det?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #65 skrivet: 03 januari 2012, 14:17:21 »
Det blev 3 dagar utan utlösning...  2Dagar med kanonsex och en sovdag efter en tidig uppstigning och resa till Sinnyville.
Idag blev det så dags att beträda stranden med Molly för första ggn, tog en tripp till aussiesnubbarnas hängställe, shack 49 Khin's shack. Molly frågar kockkärringen om en viss sorts mat och får värsta hatsvaret till svar. Det blir bara värre, den mat vi beställer in är halvfärdig och inte vidare aptitlig, Molly undrar om de kan grilla hennes bakade potatis lite till och får som svar att om hon inte gillar den kan hon ge bort den. Hon blir förbannad och börjar tala till kockkärringen på engelska, som kocken inte förstår, jag säger åt Molly att vara tyst, vi drar härifrån istället. Molly blir ledsen och börjar gråta.
Betalar notan och drar dräifrån, Molly fortfarande i tårar och vägrar prata med mig.
Vi kommer hem till hotellet och Molly går vidare... Viss oro infinner sig hos mig, då detta är en kanontjej jag inte gärna vill tappa så här tidigt.
Går upp på rummet, hinner lagom in när Molly kommer in efter mig.

Hon duschar i 30minuter, säger inte ett ord när hon kommer ut, jag duschar efter henne, strandlukten ska bort...
När jag kommer ut så sitter vi ett tag på sängen, jag får Molly att prata med mig.
Hon är arg på kärringen på stranden säger hon, inte på mig. Nu mår hon bättre och vill boom boom...
Ok.....
Det blir en ganska snabb session där jag ÄNTLIGEN kommer när vi kör bakifrån. Molly blir lyckligare än någonsin
och jag är väl inte direkt ledsen efteråt heller ;)

Vi drönar i sängen efteråt och spelar lite spel.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #66 skrivet: 08 januari 2012, 15:03:56 »
Hoppas allt är väl, Kungen! Saknar dina uppdateringar...

Keep it up!  :thumbsup
Längtar tillbaka!

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #67 skrivet: 09 januari 2012, 22:58:39 »
Nu börjar det bli dags för en uppdatering ? Mpste ju få mina piller mot febern ju. Så hinla kul att läsa andras stories!
 :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Zinken

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #68 skrivet: 10 januari 2012, 12:07:53 »
Tjenis, dags för lite nyheter eller senheter...

Det blev bara 6dagar med Molly här i Sinnyville, vad som började kanon blev till slut en pina, ingenting var rätt, allt var fel, bästa exemplet var nog när hon tog in Svärdsfisk som bbq käk, men tyckte den smakade för mycket fisk??? Hur fan ska FISK smaka då? Vi bytte mat den ggn, min hajstek mot hennes "blue marlin" och bägge var kanongoda.
Ingenting var till slut bra härnere, att jag sen fick diarré av den värre sorten gjorde inte saken bättre, ville ju inte ens ha sex med henne, ville bara ha ett hörn där jag kunde ligga ned och dö när kramperna satte in. Orsaken till diarrén var troligtvis mat från aussie snubbarnas lokala strandhak, då Molly kom ihop sig med kokerskan där på direkten. Jag beställde bbq kebab spett med biffkött och det smakade inte riktigt tillagat, så jag lämnade nästan allt.

Molly har nu varit borta i lite drygt ett dygn, och min buk börjar bli bättre, har blivit några riktigt blöta kvällar som inte direkt hjälpte till att hela skadan.
Bla en vansinnesfärd med Peter och Big Shayne i Peter's "Thirsty merc", en gammal merca från 90talet som sett bättre dagar, sjukt stor motor i den dock och Peter gillar att bli vansinnig efter några bärs och en hel del gräs som inte kossorna äter. Full fart och hänger på tutan... När man själv är bra på arslet så är det faktiskt riktigt kul, men när man nyktrat till mot slutet av kvällen känns det mer som en Riktigt dålig ide.
Mercan är nämligen inte fullt lika törstig som sin ägare... Ptja, man överlevde ju den kvällen också.

Lärt känna en hel del nya figurer också, finns ju en hel del filurer här om man säger så...

Ikväll har jag satt upp en tjej på listan iaf, får se om hon dyker upp, Mom från PP som kunde suga som ingen annan jag mött. 3timmar kvar tills man får se hennes uppblåsta tuttar igen, saknar henne redan....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #69 skrivet: 10 januari 2012, 14:59:55 »
Gott att höra att du blivit bättre i kistan och hoppas du får trevligare med Mom än med Molly, fast det låter ju som om det finns goda  förutsättningar för det.

Kör hårt, livet är kort!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #70 skrivet: 10 januari 2012, 20:12:49 »
Synd på Molly. det lät ju rätt så rätt från början. Men Mom vet vi ju vad hon kan. Tredje vändan nu? Ai, Ai, say no more.  ;)

Ha en skön natt, Kungen, det är du värd!
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #71 skrivet: 11 januari 2012, 12:31:22 »
Liten update, kanonkväll med Mom, hon kan suga hon... Första ggn jag inte kan hålla emot att komma vid en avsugning.
Hon ville ha mer av lilleman och jag försökte så gott jag kunde¨, men 1,5timmar senare fick jag ge upp då jag började se stjärnor av utmattning, haha. Skönt var det iaf, med eller utan ett andra sprut.

Mom skulle med tax till PP på morgonen, så det blev en natt för sig själv efter att hon tassat ut i natten, blev en tv natt med "The A-team" filmen som jag redan sett, tyvärr var den fan så mycket sämre denna ggn, tyckte om den första ggn jag såg den men nu var den kass.

Saknar mina och Jackswedes dagar i PP, de var riktigt bra, speciellt med en sån kanonbra medspelare som han är, vi får se om Kurios och jag kommer överens när han landar här i landminornas speciella värld ;)

Ikväll är det kycklingbbq på Snooky beach och sedan får vi se vart kambodja leder mig, ha det grabbar!
(Buken är så gott som normal igen, så nu är det dags att förstöra för han igen...)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #72 skrivet: 15 januari 2012, 11:38:46 »
Har problem med att posta bilder, vet inte orsaken... Har förminskat dem till under 120kb men gulafebern låser sig helt när jag försöker skicka, den säger att jag skickat det redan om jag försöker uppdatera siden via F5, vilket är skumt, då det inte finns någon ny post alls.

Kan skicka bilderna via mail om någon kan posta dem åt mig, 3bilder på molly som utlovats. De ska vara mindre än vad som krävs i forumet, men jag kan ändå inte posta dem, vet inte varför- kan vara wifin eller kambodjanska nätet som fuckar upp mig.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Che

• V.I.P
« Svar #73 skrivet: 15 januari 2012, 11:41:09 »
Har problem med att posta bilder, vet inte orsaken... Har förminskat dem till under 120kb men gulafebern låser sig helt när jag försöker skicka, den säger att jag skickat det redan om jag försöker uppdatera siden via F5, vilket är skumt, då det inte finns någon ny post alls.

Kan skicka bilderna via mail om någon kan posta dem åt mig, 3bilder på molly som utlovats. De ska vara mindre än vad som krävs i forumet, men jag kan ändå inte posta dem, vet inte varför- kan vara wifin eller kambodjanska nätet som fuckar upp mig.
Hade samma problem
Prova o skicka dom en och en. Altså ett nytt inlägg för varge bild
^^Asia, Here I Come

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #74 skrivet: 15 januari 2012, 11:45:07 »
Testat det med, även utan textmeddelande.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #75 skrivet: 15 januari 2012, 11:48:05 »
Molly

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Che

• V.I.P
« Svar #76 skrivet: 15 januari 2012, 11:51:03 »
"Shit pomfritt"   vilken snygging
O den trängde Du in i, i alla hålen?
Yeah
^^Asia, Here I Come

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #77 skrivet: 15 januari 2012, 12:01:54 »
Blidde inte analt, fick värsta diarrén och var inte sexintresserad i flera dagar, Molly blev ledsen kan jag säga.

Försökt fixa in de andra 2bilderna men utan att lyckas. Minskade ned dem till 114kb, men ändå inte, ens separat.
Verkar vara något som krånglar för mig, vet inte vad.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #78 skrivet: 15 januari 2012, 21:09:48 »
 :yahoo Så här jävla glad är jag, och då ska ni veta att jag spolat rent hela badrummet från spyor i 1timma, tog en dag för tidigt i Phnom Penh i väntan på Kurios och drog den vanliga barsvängen på sharkys och lite andra ställen.
Fastnade på Black cat Lounge, inte det vanliga black cat utan en aircon bar med några tejer. En kanonfull rik khmer och hans nästan lika fulla son fanns på plats likaså en tysk som dock drog ganska fort efter några tips om barer och gator.
Får direkt en tjej i knät, samma tjej som gick om mig när jag var ute och barvandrade, hon kände igen mig och frågade om jag sett henne, och det hade jag, fast mest din rumpa svarade jag och log, något hon verkade gilla.

Khmerpappan och hans son snackade prickfri engelska, fadern sa han pratade franska och kinesiska också, något jag inte kunde verifiera dock...
Pappan var riktigt rolig och skojade och pratade på om hur bra liv han hade det här i Phnom Penh. Han hade gott om pengar vad det verkade och de vanliga khmererna betedde sig ganska konstigt mot dem, som om de var kungligheter nästan, tjejerna var mer normala mot dem, men tuktukförarna och liknande verkade ha en jävla respekt för dem.

Tjejen som satt i sonens knä blev snart för full för att kunna stå upp, och han var ganska brutal när han dumpade henne för en annan på stället.
Jag sa åt min tjej att så full ville jag inte att hon blev och hon sa bara "No problem" mellan våra kyssar som blev hetare och hetare, när mitt ansikte inte var begravt mellan hennes tuttar så hånglade vi som kåta tonåringar, kyssas det kunde hon, och hon verkade gilla att göra det med mig också =)

Det blev så dags för en tuktuktur till hotellet och tjejen glider in på toan, här har jag inte en aning om vad som kommer hända.

Jag hör hur hon skvalpar med vatten, mycket vatten och hur hon spolar och duschar en hel del.
Efter 20min kommer hon ut, hängig och nästan gråtande "Im sorry, so sorry" säger hon hela tiden.
Doften som kommer efter henne kan bara betyda en sak, SPYOR.

Det finns ett avrinningsavlopp precis bredvid toan, ett litet hål som städerskan av någon anledning stoppat en gummiplopp i.
Så när min tjej spyr när hon står i badkaret och duschar, så missar hon toan, eller medvetet spyr på golvet, vad vet jag kvar blir iaf spyor och vatten... Då hålet är igentäppt. Hon har försökt att ösa med händerna, spyor och vatten ned i toan-badkaret och handfatet utan att veta att det finns ett avrinningshål under hennes spyor som bara behövdes avblockeras för att det skulle bli "Niema problema".

Jag fick låna en vaskrensare av hotellet och fick bort ploppen och de återkommande stoppen som blev av hennes mindre godluktande vomiteringar. Sedan fick jag spola hela badrummet med toaslangen då hon verkade ha spytt tamigfan överallt. TOM tandborststället där man kan lägga tandborsten och liknande hade fått lite kräk på sig.
Hon ville ju städa själv, men jag tvingade henne i säng och satte på tv'n åt henne.
Hon sov som en bebis när jag äntligen var klar, men vaknade till när jag kröp ned försiktigt i sängen för att sova.

Hon var fortfarande jätteledsen för det inträffade och det tog länge innan hon förstod att jag inte var ett dugg arg.
Hon kryper intill mig och handduken som hon svept runt sig glider av och jag känner för första ggn hennes underbart lena hud mot min egna lite mindre lena hud ;)
Jag kan inte motstå att ta henne på stjärten och smeka hennes kropp, hon säger efter 2sekunder "You got condom?" Att jag har!!
Det blir en missionärskörning som bara varar några minuter, hela hennes kropp formligen skriker i extas när hon är på väg att komma, och de kramper hon får i underlivet är som balsam för snorren och jag kommer själv som aldrig förr, vilket underbart underliv hon har är allt jag kan tänka på. Sitter fortfarande och flinar medans jag skriver detta, knappt 45min efter själva sexet.
Träff är inbokad till imorgon efter att jag träffat Kurios och guidat runt honom lite. Men imorgon tror jag inte hon får så många drinkar....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #79 skrivet: 15 januari 2012, 22:55:33 »
Wow, underbar story! Och du är verkligen en gentleman som förtjänar belöningen  :thumbsup

Kanske det kommer en bild på denna härliga tjej också så småningom? Bilderna ger ju historien ännu mera "färg" så stt säga...

Uj uj, jag känner på mig att jag kommer att hamna i Kambodja på nästa resa, det verkar minst lika fascinerande som LOS!
Längtar tillbaka!

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 19
« Svar #80 skrivet: 16 januari 2012, 01:27:22 »
Sluta aldrig skriva, dina storys är underbar läsning  :clap: :clap:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #81 skrivet: 16 januari 2012, 21:55:42 »
Jahopp... Då har man mött sin andra forumitvän i kambodja, mr Kurios. :drunk

Vi kom ganska bra överens tror jag, vi verkade tycka om samma sorts tjejer iaf, och vi möte Molly på Sharky bar och hon var väldigt intresserad av Kurios sa hon till mig, jag och Molly verkar ha fått kompisförhållande.

Som en sann vän försökte jag guida runt mr Kurios till de bästa platserna i stan, dock fick vi några bottennapp på en del barer som jag bara hört talas om tidigare.
Det blev en hel del öl, trots att Kurios säger att han dricker ganska lite- något jag efter inatt har svårt att tro på ;)

Kan meddela att jag får sova ensam då min date från igår "kräkflickan" var så trött att hon dumpade mig utanför Heart of darkness (som för övrigt Kurios inte gillade värst mycket-diskot alltså).

Kan även meddela att åskvädret utanför Phnom penh har sjukt häftigt åskdunder, typ 10 massiva smällar inbakade i en, aldrig hört det förut.
Klockan har hunnit bli närmare 4 på morgonen och jag sa adjö till Kurios runt 3 utanför hans hotell, knallade hem till mitt eget och snackade med nattpersonalen som är väldigt trevliga här.
Ytterligare en underbar dag i paradiset.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad sthlmfan

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 2
« Svar #82 skrivet: 17 januari 2012, 11:30:17 »
Jag är i PP, vore kul att ses. Ikväll pool turnering Walkabout övervåning, sen kanske Sharkys?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #83 skrivet: 17 januari 2012, 11:38:11 »
Jag och Kurios är på Sharkys runt 9. Kommer förmodligen sitta vid utgången till balkongen vid baröppningen med aircon.

Du är välkommen dit!
Om du har kambodja mobil så är mitt nummer :0979037061. Dock måste jag ladda telefonen nu ser jag, så jag kommer inte kunna svara förrän jag är tillbaka efter 18:30 eller så.

Slå gärna en pling då.

Ska hämta hem kräkflickan nu tror jag iaf... Vet inte om jag kommer hitta henne dock...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #84 skrivet: 17 januari 2012, 12:41:42 »
Fick några bilder av Molly som jag provar att posta..

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #85 skrivet: 18 januari 2012, 19:55:47 »
Det blev 2 festadagar med Kurios i Phnom Penh, men bägge kvällarna fick jag gå hem och sova utan kvinnligt sällskap.
Bägge dagarna skulle kräkflickan ha följt mig hem, men det blev diverse komplikationer, så hon uteblev.

Dag 4 i PP (3med kurios i stan) blev en riktig skitdag för mig - bokstavligt talat. Räser-bajs så det bara sjöng i toan. En långpromenad höll på att sluta i katastrof, men jag lyckades hålla mig ända fram till toan...
Jag kanske skulle låta buken ifred ett par dagar så jag kryar till ordentligt...

Kräkflickan ringde precis när jag beställt in lite kvällsmat, hon ville jättegärna komma förbi sa hon, något jag mer än gärna sa ja till, något förhastat kan man tillägga då buken inte riktigt ville att jag skulle få till det ikväll.
Har haft ena jävla problem med dålig mage denna resan, men nu börjar det bli löjligt.
Kräkflickan som jag längtat efter så länge fick gå hem efter ett halvhjärtat sexförsök från min sida, ikväll var hon dock helt nykter och väldigt blyg med allt som hade med sex att göra.
Småbesviken på hela situationen blir det till att somna med full pung ikväll.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #86 skrivet: 18 januari 2012, 20:06:51 »
Värsta mardrömmen att vara ris i kistan när man ska vara fit for "fight" och dessutom på bortaplan. Lider med dig..

Imodium och Bifolac är bra kompisar men det antar jag att du redan kört en kur med.

Krya på dig!
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #87 skrivet: 18 januari 2012, 20:18:24 »
Kör med ercefuryl mest, den innnehåller antibiotika enbart för magen, men brukar använda den jävligt sparsamt, då man ska vara försiktig med sånt. Tror jag får dra i mig immodium innan resan imorrn dock, ska till Sinnyville med Kurios, en taxitur på 3-4timmar.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #88 skrivet: 18 januari 2012, 20:54:25 »
Jösses vad fin Molly var! Kurios har tur att du gärna delar med dig.
Nu blev man ordentligt sugen på att åka. :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #89 skrivet: 19 januari 2012, 15:28:13 »
Jovars, nog fan ser Molly bra ut alltid, även om hon själv inte tycker det =(  .
Blev ju lite buksvåger nu med Kurios, men det känns som om det var bästa alternativet för oss alla 3, haha.

Molly blev glad, Kurios blev glad och jag blev glad =)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #90 skrivet: 22 januari 2012, 10:22:30 »
Det blev 2 lugna dagar i sinnyville då varken jag eller Kurios hade krafter att gå ut och partaja, vet inte varför riktigt men det passade mig som handsken då jag var trött helt enkelt.

3'e dagen blev en tripp till Otres beach, i mina ögon den mest behagliga stranden i sinnyville, alla frågade vart min tjej var (exet), men bara en tjej blev förvånad när jag sa hon gjort slut, hon sa att mitt ex hade varit nere på stranden med "some old man" och att hon då hade frågat henne vart jag höll hus men att hon inte hade trott på exets berättelse om att det var slut. Konstigt vad de där massageflickorna har koll på en, ok det är mitt femte år på samma ställe, men ändå.Tjejen som säljer armband erbjöd sig att introducera mig för hennes syster som är en duktig tjej på 21 år, men jag tackade artigt nej, då jag är som jag sa "a bad man", något hon bara fnös åt.

Det kryllade helt plötsligt av gamla bekanta som ville massera och rycka hår från alla delar av kroppen med såna där trådar(som silkepeel, fast utan silkeskänslan...), och jag tackade dumt nog ja till att få en session på ryggen... Ok om man som Kurios är blond och har 12 strån som sticker ut lite här och där... Men när man som jag är mörkhårig och lite mer åt gorillahållet så är det fan inte så kul. Kan väl meddela att jag kved som en liten bebis när vissa hårstrån drogs ut, värst var nog Kurios skratt, då han hade jäkligt roligt under min tortyrsession.

Efter 4snåret så var det dock dags att avvika från stranden och ta sig hem för en tupplur. Under tuktukfärden tebax så bestämde vi oss för att käka på victory hill och utforska tjejbarerna däruppe efter 7 snåret.

Sagt och gjort efter en middag på franska Tutti Frutti som dock inte gjorde oss proppmätta, utan nästan bara sugna på mer mat så gick vi till upstairs bar, där flest tjejer brukar finnas...
När vi kom till trappen så tjoade några jänkare på mig från restaurangen på nedre plan och jag blev kvar där för lite konversation medans Kurios gick upp.

När jag väl kom upp så hade Kurios redan en dam bänkad vid sin sida och jag tänkte "Kanon!" varvid jag satte mig ned och fick en öl i näven samtidigt som en viss "Luna" kom framspringande och kramade om mig med en jäkla intensitet, då var allt klart tänkte jag när lilleman började växa fram mot hennes dansande bakparti, men ack som jag bedrog mig.
Damen som satt bredvid Kurios var ju inte i hans smak.
Efter lite barhoppande så blev Kurios dock mer och mer besviken, och jag kan inte klandra honom, utbudet på tjejer var och är krasst just nu, aldrig sett så lite snygga tjejer här som i år, kan väl nämna att jag aldrig sett så många jävla ryssar och gamla gubbar heller.
Måste ha flyttat hit en massa nya expats, då det har dammsugits på damfronten.

Efter bara några barer så vill Kurios hem och sova, något jag inte kan klandra honom för, då min guidning inte har gett nån som helst resultat. Själv har jag ju en liten älva som ska göra husbesök hos mig, så jag har inget emot en tidig kväll.

Luna kom strax efter att jag ringt henne och strålar som en liten sol, som hon alltid gör, hon är kanonglad mest hela tiden. Det blev inte mycket snack inatt heller och jag fick en trivsam avslutning på kvällen i hennes händer.
Jag tror jag somnade innan hon stängt dörren efter sig, högra sidan är ganska kraftigt bränd av solen, något som förmodligen gjorde mig extra trött.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #91 skrivet: 23 januari 2012, 21:19:30 »
Det är ju tråkigt att det blivit så fattigt på brudar. Tur att du har Luna att tillgå. Det börjar bli några gånger nu. Börjar du bli lite 'mångalen' nu eller?  lol

Vi får se om vi ses nästa vecka. Kommer till PP på söndag morgon där tjejen möter upp. Vet inte vart vi tar vägen. PP, Snooky eller hennes hemstad. Vi hörs.

Hälsa alla jag känner!
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #92 skrivet: 24 januari 2012, 02:54:40 »
Vi får se om vi ses nästa vecka. Kommer till PP på söndag morgon där tjejen möter upp.
Hör gärna av dig då för jag är i PP.
Vet inte vad jag har för nummer men det vet vår gemensamme och nästan ständigt skitnödige vän. :D

Annars kan du skicka ett PM med ditt nummer så hör jag av mig.

Eller ska du bara sitta och gulla med tjejen under den här resan? ;)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #93 skrivet: 24 januari 2012, 12:09:22 »
Han lär nog gulla ganska mycket, men lite skoj måste du ju ta med henne på också, gärna i PP med både mig och Kurios i släptåg. Tänkte försöka hinna upp för några dagars skoj i PP innan Kurios drar, och möta Jackswede på samma ggn igen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #94 skrivet: 24 januari 2012, 19:34:48 »
Ja, men det är ju härligt grabbar! I morgon skall jag försöka luska ut vad hon har för planer. Söndagen blir nog mest försiktigt gulla, eftersom hon kommer att ha sin son med sig, men i mitten på veckan så kan det funka.

Jag kollar upp! Det är klart att vi skall ses! Jag är redan törstig! :drunk
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #95 skrivet: 26 januari 2012, 13:38:22 »
Slappa dagar här i sihanoukville, inget intressant att berätta de här senaste dagarna, tyvärr...

Steve och Bob var påmig som satan igår om att ta hem en tjej som de bägge känner ganska väl, hon ser ut som en porrskådis mer eller mindre... Sexig som satan och rakt på sak. Hennes utseende formligen skriker "knulla mig!" och då menar jag det på ett bra sätt. Daa heter hon, som ungefär 2000andra flickor, tyvärr är hon ett icefreak, av den värsta sorten, dvs hon gillar att poffa på i kundens rum, något som jag inte riktigt gillar eller accepterar.
Så hon fick ett nej tack till sin förfrågan om vi skulle gå och knulla lite, hon är som sagt rakt på sak.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #96 skrivet: 29 januari 2012, 09:02:29 »
Efter att ha snackat med Kurios över telefonen och hört hur kul han har det i PP blev jag jävligt sugen på att dra dit, sa tom till han att jag nog tar en taxi nästa dag och kommer dit.

Det var innan jag gick ut för kvällen... Drog upp till Tropicana för att hälsa på Dean-som äger stället och för att börja kvällen med en öl i trevligt aussiesällskap.
Rob (en irländare) var där med sin tjej och hon hade en vän med sig som var extremt kort men hade fina former på rätt ställen, efter att ha flyttat in till baren pga regn så började vi spela det där tornspelet där man plockar pinnar från botten och ställer på toppen, något jag aldrig varit bra på pga mina tjocka fingrar...

Men! Denna kvällen lyckades jag vinna bägge gångerna vi spelade och hon sa jag fick önska mig vad jag ville om jag vann.... Ptja, jag fick ju som jag ville ändå, hon följde med mig hem och hon var helt oblyg, något jag verkligen gillar, av med kläderna direkt och hopp upp i famnen med sina 42kilon (maxvikt, kanske lägre ändå)...
När hennes högklackade skor kommit av så började jag hajja exakt hur kort hon är, kanske 150cm, max... Hon kan stå på sängen och ändå vara 2cm kortare än mig...

26 år ung, ganska söt - men inte sådär wowsnygg, men hennes kropp är 100% läckerhet, hon har stora tuttar för sin storlek och de är fasta och fina som är få förunnande, hon gör mig sjukt kåt bara genom att ligga nära mig, hon gillar dessutom att vara naken, något jag inte har det minsta emot...
Sexet den första gången blir helt sjukt bra, hon är helt inne på att njuta och att jag ska njuta. :-)

Efteråt somnar hon in, men jag blir liggandes vaken inpå småtimmarna och till slut kan jag inte hålla tassarna borta längre, jag börjar smeka henne över ryggen och stjärten och inte minst hennes underbara lilla röv.
Det tar inte många sekunder innan hon vaknar till liv och särar villigt på benen så jag kommer åt hennes lilla och sjukt trånga mus.
Hon glider intill min numera bultande lem och helt plötsligt kör vi barbacka, hon om möjligt kåtare än jag och det tar inte många sekunder innan hon kommer, själv är jag nöjd över att hon kommit och slutar, hon vill dock att jag kommer, men jag förklarar att det kan ta ett tag, så vi kör på morgonen igen tycker jag, något hon mer än gärna går med på.

Hon börjar morgonen med att suga av mig, medans jag är kvar i halvdvala, sämre uppvaknande kan man ju få.
Hon suger med inlevelse och det verkar som om hon blir kåt bara av att suga mig, lika overkligt som på porrfilm nästan. Ett par minuters sugande och jag är nästan på väg att komma i hennes mun, något jag fått reda på senare att hon gärna vill att jag gör. Jag drar henne mot mig och sjunker in i hennes trånga mus med en suck av lusta.
Det tar inte lång tid innan jag kommer och hon blir om möjligt nöjdare än jag blir, konstigt hur en del av dem inte blir nöjda förrän man kommit.
Om hennes story är sann så har hon inte haft en kille på 3 år, sedan hennes franska pojkvän drog och aldrig hörde av sig igen, men man vet aldrig, hon säger sig ha bott med sina föräldrar sedan han drog, och precis nyligen kommit till Sihanoukville för att hämta pengar från sin vän, som är tillsammans med en jänkare.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #97 skrivet: 29 januari 2012, 11:05:21 »
Det låter som om kungen av Kambodja njuter av sina dagar just nu. Så nu är jag eld och lågor att få höra fortsättningen om den här 26-åringen, för hon låter helt klart som en "keeper" utifrån det jag läste :)

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #98 skrivet: 29 januari 2012, 14:31:51 »
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!  ;) ;) :crazy: :crazy: :banghead :banghead :thumbsup :thumbsup

Det där låter ju helt underbart Kungen och jag som inte har någon resa beställd sliter mig i det lilla håret jag har kvar och vet inte vilket ben man ska stå på. Nu måste jag fan in och kolla på resor!

Agusti-Sep. bär det nog av för min del. Sen en til förhoppningsvis runt nyår. Skulle gärna fira jul.nyår och min födelsedag som är den 15 jan.

Lite sugen på en liter tur över till kambodja då.

Zinken

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #99 skrivet: 29 januari 2012, 14:32:26 »
Ujuj, idag fick jag tanka ned lite porr, då hon ville lära sig något nytt som hon så fint sa det ;)
Hon är riktigt skön i sängen, riktigt jävla skön.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #100 skrivet: 29 januari 2012, 18:04:14 »
Men sluta nu!  :banghead :banghead :banghead :banghead >:( >:( >:( :banghead :banghead :banghead

Vilken ågren man får!

Nej sluta inte!  :yahoo :yahoo :yahoo

Endera dör man eller också kommer man tillbaka till LOS! Och den vetskapen gör att man står ut med livet!

Zinken

Utloggad mrd

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #101 skrivet: 29 januari 2012, 19:54:08 »
Åker själv till Thailand nu i Mars för  1 månads rundtripp, men efter dina historier så är Kambodja helt klart tänktvärt!

Utloggad Hugo_69

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #102 skrivet: 30 januari 2012, 10:35:04 »
Men varför drog hennes franska pojkvän,utan att höra av sig igen om hon är så bra. :hmm
« Senast ändrad: 30 januari 2012, 10:38:42 av Hugo_69 »

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #103 skrivet: 30 januari 2012, 11:19:13 »
Men varför drog hennes franska pojkvän,utan att höra av sig igen om hon är så bra. :hmm

Även den snyggaste bruden i världen har ju ex-pojkvänner! Tänk lite innnan du skriver.

Zinken

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #104 skrivet: 30 januari 2012, 13:05:17 »
Inte vet jag varför han drog och aldrig mer hörde av sig, men att döma av bilderna jag sett på honom och det kök som han verkar ha haft så var det ingen cheap charlie iaf, Sina som tjejen heter har tagit massa bilder på just köket som hon tydligen lagade mat i.
Hon rakar just nu musen.... Vi hade sex för 15minuter sedan och jag kan i stort sett ta fram lilleman när som helst och vips så är hon där med munnen och snaskar...
Så jag har ingen aning varför hennes ex aldrig hörde av sig igen.

Ansiktsmässigt är hon inte något extra, men kroppen är en 10poängare, likaså musen på henne är sjukt skön.
Hon ville jag skulle ta nakenbilder på henne, men dem fick jag ta bort när hon såg Molly på kamerans minneskort, fast efter ett tag ville hon jag skulle ta nya, men jag fick lova att inte visa för någon, ledsen grabbar.
Hon väger förresten 37kilo och är 145cm kort, det ser lite kul ut när vi går ut ihop....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Hugo_69

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #105 skrivet: 30 januari 2012, 19:23:14 »
Tack för svar på min fråga KK. Till Zinken har du problem att folk frågar om saker eller?Det sista du skrev tänker jag inte ens besvära mig att svara på.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #106 skrivet: 31 januari 2012, 05:05:59 »
Hon rakar just nu musen.... Vi hade sex för 15minuter sedan och jag kan i stort sett ta fram lilleman när som helst och vips så är hon där med munnen och snaskar...

Hon väger förresten 37kilo och är 145cm kort, det ser lite kul ut när vi går ut ihop....
Din lilla (nåja) gottegris. :thumbsup
Så du föredrar meningslöst sex framför att bli trakasserad av mig? ???

Det trodde jag inte om dig. :'(

Ha de så bra så länge. :wai2

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #107 skrivet: 31 januari 2012, 09:16:42 »
@ Kurios - Kommer kanske upp till PP dina sista 2 dagar, får se...  Får se hur jag gör, Sina vill gärna följa med till PP, men är väl inte så sugen på att träffa Molly, som hon såg vara med många män för 3 år sedan när Sina hade fransk pojkvän... Tror ju inte riktigt på Sina's story om att hon inte skulle jobbat i PP som taxiflicka, hur fan skulle hon annars ha träffat mr Frenchie om hon nu bara var i sin provins *Bullshit*. Dock spelar det ingen roll, hon testar negativt på alla könisar, så  :P

Har förklarat för henne att nästa år kanske jag inte ens åker till kambodja, något hon inte velat fatta, hon tror vi ska leva lyckliga nu och för evigt på skilda håll men ändå som ett par - det blev en massiv diskussion idag där jag var tvungen att förklara att jag inte älskar henne, jag gillar henne, men älska gör jag inte längre.
Det blev väldigt känslomässigt och jag är lite skraj att hon blir för ledsen när jag åker hem.
Personligen känns hon ju bara som ytterligare en härlig tjej man gärna spenderar lite tid med och pengar på.
Pengar ja, hon har inte begärt en spänn, och blir sur när jag vill att hon tar lite pengar och går till marknaden och köper något.

"I dont spend your money darling" är allt hon vill säga då... Precis som om jag skulle gå i kk för de 20$ jag vill skicka med henne...
Hon verkar vara en kanontjej, önskar hon träffat någon som bor härnere och är bra som människa.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #108 skrivet: 07 februari 2012, 10:11:01 »
Det blev en kväll med Kurios i Phnom Penh, (och den kan ni ju läsa om i den här tråden http://www.gulafebern.se/index.php/topic,8064.60.html ).
Den andra kvällen var K lite mer inne på att vänta vid en skaplig toa på nästa kisspaus från hanses rövhål, vilket lämnade mig och Sina med Molly på sharkys...

Ska sanningen fram trodde både jag och Molly att Kurios låg och snaskade kotte på sin favorit tuktukförare som han enligt Molly var kär i. Det blev både ett och två skämt på Kurios's bekostnad då han inte var där och kunde försvara sig.
Molly fick någon halvsliskig kille bredvid sig som ville ta bilder på henne i sexiga underkläder mm,mm... Och han var väldigt intresserad av hur hon kunde så bra engelska, "I study in province" ljög Molly rakt i fejjan på han, "Oh really?" frågade han storögt, varvid Molly säger "Sure, why not?" vilket är hennes trademark för att hon tokljuger...
Kan tänka mig att killen stirrade både en och två ggr på mig när jag halvt om halvt skrattspottar ut ölen och tokgarvar efter hennes kommentar.

Det går inte och förklara, man måste se och höra henne när hon kör sin "Sure, why not?" det är en klassiker.
Efter några öl går jag och Sina hem, Molly har hunnit avfärda ytterligare en kille på den tiden trots att hon sagt att hon ska spejja ut en ny kille då Kurios åker till thailand imorrn, något hon aldrig gjorde vad jag kunde se.

Tillbaks till hotellet för en omgång sex, något som Sina aldrig verkar få nog av, lite mer pratstund efter det om vad som kommer ske framöver, och jag börjar redan planera en rymning.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad ThomasK

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 52
  • Kontorskille från Stockholm.
« Svar #109 skrivet: 11 februari 2012, 14:38:43 »
Fick några bilder av Molly som jag provar att posta..

Skitsnygg!  :P Kanske borde överväga fler resmål än Thailand  :hmm

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #110 skrivet: 13 februari 2012, 12:27:56 »
Rymning från den perfekta lilla kvinnan blev det, en inte så snygg skenmanöver för att komma bort, men vad gör man inte när man aldrig får vara ifred...

9'e feb drog vi till PP med taxi, meningen var att hon skulle bo hos en kompis sista natten jag hade i PP så jag kunde ha lite skoj som hon själv sa, men tji fick jag, hennes polare hade gjort slut med sin kille, så jag fick stå ut med henne en natt till.

Sina är en helt underbar tjej, men hon blir för mycket, under de 15 dagarna vi var tillsammans fick jag vara ensam i max 4timmar, det var de fåtal ggr hon var på salong för att fixa håret eller på marknaden för att köpa frukt, hemma är jag en ensamvarg som gillar att få vara för mig själv, så efter 15dagars konstant kelande, pillande och pussande från hennes sida har jag fått nog helt enkelt.

Jag tutade i henne att jag skulle vara i thailad i 2veckor innan mitt flyg hem, den 10'e skulle jag flyga hem på eftermiddan och hon skulle med en delad taxi till sin provins som ligger 4timmars bilfärd bort. Allt var klart och planen verkade klaffa, hon tog en bil på morgonen, utan att gråta eller trilskas och jag gick lugnt tillbaka in på hotellet och beställde rummet en natt till...

När hon kommit hem började det skita sig, hon ringde, skickade sms och ville inte sluta. Jag fick ge Bob telefonen (han kom till PP för att köpa skor,hehe) och han förklarade för henne att han tagit mitt simkort för det fanns 2dollar kvar på krediten där, något hon inte förstod eller genomskådade direkt då hon skickade sms undrandes varför jag inte ville prata med henne, något som var omöjligt då jag inte var i kambodja längre...

Fler sms, och flertalet samtal med Bob senare så fick jag nog och frsökte fixa ett nytt simkort, men då man numera behöver passet för att få nytt kort, så blev det tji, då det låg kvar på rummet, så jag beslöt mig för att ignorera henne så gott det gick.

Det blev en kul kväll med Bob och Kiwi-Tony (bägge från nya zeéland), ganska mycket dricka hann det bli innan jag somnade skönt.
Dagen efter blev det kräkflickan's tur för en påhälsning, mer om det senare....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #111 skrivet: 16 februari 2012, 04:52:22 »
Ja just det, Kräkflickan med den sjukt härliga orgasmen.

Efter att ofrivilligt ha hållt mig undan från Kräkflickan så blev det återigen dags för en tur med henne men först drogs det runt på barerna med Bob och Tony samt även "mad" Johnny (en gammal engelsman som har "Who dares wins" tatuerat över bröstet, samt 2 revolvrar på bicepsen....) både Johnny och Tony kan prata sönder en när de får tillfälle.

Jag ringde upp Kräkflickan när vi kommit till Heart of Darkness och det tog fanimig inte 2minuter så kom hon in genom dörren, såg mig sitta vid baren och sken upp som en sol varvid hon springer fram och kramar mig så glatt som bara en desperat tjej kan. Det blev till att bjuda på lite dricka förstås... Jag hade ju en plan om ett par öl för att få henne på hångelhumör, då hon är lite blyg innan.

Mina hångelplaner funkade tyvärr över förväntan och hon drog nog i sig 4öl samt en grogg innan det var dags för hotellet.
REPRIS på första mötet blev det, fast jag slapp städa spyor i flera timmar, då hon höll sig över toan... :puke:
Jag fick vackert vänta utanför toan fast min blåsa höll på att explodera efter ett gäng öl.

När hon så äntligen kommer ut så kan jag inte annat än skoja och skratta lite med henne, vilket verkar få henne att skämmas lite mindre. Ska jag vara ärlig så är jag lite småtjurig på henne, och det med rätta. Vet man med sig att man inte tål mer än 2 öl så ska man inte dricka mer som sällskapsdam, det finns få saker som får mig (och de flesta andra)att tända av så mycket som lukten av spyor. :puke:

Hon fick sova utan att ha fått smaka på Kambodjakungens läckra kropp... :q
Efter detta sjukt misslyckade mötet så började jag tröttna på miss Kräk, hon lovar så mycket och håller så lite, hon måste ha misstänkt att jag blev besviken som fan, för dagen efter vill hon träffas igen och lovar att inte dricka.
Den dagen blev det dock jag fick säga nej till sex, då jag av någon anledning var helt sjukt trött redan vid 23tiden på kvällen, så jag skickade hem henne efter att ha bjudit på lite nattamat, något hon var ganska nöjd med då hon var väldigt sliten efter sin kräkkväll. Jag skulle dessutom på födelsedagskalas dagen efter på Sharkys, och ville vara riktigt utvilad tills dess.

Någonstans de här dagarna får jag samtal från en "Jompa" som huserar här på forumet också, han skriver dock inte så gärna då han har dyslektiska besvär, något jag verkligen har förståelse för.
Han och hans polare André är tydligen i Sihanoukville och vill ha lite tips om var de ska bo osv. Blir lite tafattigt från min sida då jag inte kan förklara riktigt bra över telefonen och vill gärna vara på plats och visa istället.
Det visar sig att de gillade PP bättre och kommer tillbaka efter bara några dagar i Sihanoukville. (Något som de flesta pattayabesökarna verkar göra.)

Festen på Sharkys närmar sig med stormsteg och jag börjar fundera på att göra mig i ordning när telefonen ringer. Kräkflickan är utanför mitt hotell och vill gärna komma upp då jag inte kan se henne ikväll.
Ok, varför inte... Får testa henne helt nykter och utan kräktillsatser.
Hon kommer insvassandes på rummet och lägger sig tillrätta på sängen, kryper ned under täcket när jag är upptagen med att stänga ned datorn, jäklars tänker jag, hon är på hugget!
Jag tar mig snabbt över till sängen och VAD FAN! Hon ligger ju med kläderna på under täcket!

Efter lite förhandling av det snabbare slaget får hon av sig kläderna och springer för att duscha, jag sneglar på klockan och ser tiden rinna iväg fortare än någonsin.
Hon kommer ut väl inlindad i sin handduk och kryper ned bredvid mig i sängen, dags för min dusch....

Knappt handdukstorr sprintar jag ned i sängen och börjar försiktigt kyssa henne, något som hon inte har något emot, dock inte samma härliga hångel som efter 2 eller fler öl. När väl lilleman ska in så blir hon stel som en "Starfish" och kommer bara med några väldigt försiktiga flämtningar, hon är faktiskt jävligt tråkig i sängen om jag ska vara ärlig. Dock har hon en väldigt liten mus som inte går av för hackor.
Hon kommer aldrig fram till den där sjukt häftiga orgasmen som hon fick på fyllan, jag kommer för fort eller så tillåter hon sig inte att slappna av på samma sätt, vet inte vilket.

Hursomhelst, det blev till att ta på sig kläder medans jag ursäktade att jag måste iväg. Hon ville inte följa med, något jag var glad för, då jag inte ville ha henne med mig (måste dock fråga).

Väl framme på Sharkys så hinner jag knapt upp för trappen innan den Australiska managern som fyller år skakar min hand och säger "Glad you could make it". Sen lotsade han mig till bordet med mat och islådan med öl, "Help yourself mate" säger han innan vi skiljs åt.
Jag har en bekant vid bordet, en aussie som är ganska rolig om dock ganska svår att förstå då han har viss accent efter ett par öl, vi har iaf samma intressen vad gäller film, så kvällen blir riktigt bra, kul snack och gratis ÖL och Mat =)  .

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #112 skrivet: 18 februari 2012, 12:20:53 »
Har nog blandat ihop lite dagar här, haha, inte så svårt när man vissa dagar bara drönar framför internet eller en milkshake på swensens, medans man andra dagar kör på ganska hårt.

Jompa och hans polare André kom till PP på kvällen, och efter att ha försökt snacka med dem lite grann när de kom in i PP med taxin så blev det snabbt lite kaos när de skulle leta hotell, deras chaffis körde åt fel håll och det tog dem säkert 1.5timme extra att komma fram till hotellet där jag bodde, jag hade "paxat" 2rum åt dem ifall de skulle behöva.
Efter att de duschat av sig resdammet så stämde vi träff nere i receptionen.

Jompa är 24, André 26 så de är ganska unga dock ej oerfarna resenärer då bägge varit runt i thailand en hel del.
Det fick bli en pizza som första käk ihop och jag lyckades även få dit Bob, Mad-Johnny samt Kiwi Tony.
Dock blev bara vi 3 svenskar kvar när vi drog vidare ner på en bargata till baren 136 (samma namn som gatan).

Måste kanske inflika att Jompa är ca:190cm André 180cm(uppskattningsvis) och bägge är om inte större än mig så fanimig lika stora, vi tar upp lite plats så att säga.

André blev ordentligt uppvaktad av en snygg tjej medans jag fick en gammal gam på mig som dock gav en skaplig ryggmassage. Jompa fick mest massa hemliga lappar från en av tjejerna som tydligen var tillsammans med en annan tjej-eh?? Hörde jag 3kant?

Mitt i allt så ringer Stockholmarn som också huserar här på forumet, kurios och jag träffade honom några ggr innan han for på jobb, men nu var han tillbaka och ville snacka lite svenska, "Kom hit bara!" blev mitt korta men glada svar till han, sagt och gjort, nu var vi 4 svenskar och snart dök även Bob upp =)
Alla hade olika ideer om vart och hur vi skulle dra, jag kommer vagt ihåg att vi drog till Walkabout bar, jag vet vi var iväg på lite andra ställen, men jag var nog redan då lite på fyllan så minnet sviker mig...
Jag vet jag sa hejdå till de kvarvarande efter soluppgången någon ggn, och då var vi åter på Walkabout.
Det var en kul kväll helt enkelt, även om man fick somna utan kvinnlig fägring- det hade varit bortkastade pengar så att säga.
« Senast ändrad: 19 februari 2012, 06:16:56 av kambodjakungen »
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad farang66

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 13
« Svar #113 skrivet: 19 februari 2012, 01:13:00 »
fyllan ska ju oxå prioriteras ibland... :v

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #114 skrivet: 19 februari 2012, 06:40:13 »
Dagen efter blev det ju också tillslut... En ganska sliten och trött KK blev väckt av de yngre förmågorna som ville käka någonstans.

Det fick bli på riverside , ett ställe de varit på tidigare innan de for till Sihanoukville. André hade redan planer gjorda för kvällen men jag och Jompa hade ju förklarat krig mot spriten och förlorat dagen innan, så vi var lite vilsna.

Efter att kvällen infunnit sig drog vi till Pickled Parrot för en matbit, Jompa och jag drog sedan vidare till Rose bar som ligger vägg i vägg och vi tog in varsin öl.
Jompa hamnade snabbt i 4 i ad träsket med en tjej som inte förstod att han spelat ganska mycket tidigare, dessutom var belysningen så skum att de knappt såg skillnad på sina marker (rödaktigt ljus och gula +oranga marker). Jag hamnade i biljardspel med en tjej som saknade en framtand, dock dolde hon det bra, knappt man såg att det fanns en glipa.
Dessutom hade hon en skaplig bak och ett par tuttar i en väldigt fin klänning som gjorde att man glömde bort ansiktet...

Hon var riktigt rolig och jag tyckte det lovade bra inför kvällen, så jag BF'ade henne och vi drog vidare till Sharkys efter niosnåret, då hade Jompa blivit lovad himmel och jord av tjejen han satt med för att han skulle ta med henne, men inte då!

Det blev en del drinkar inne på Sharkys och jag hade en helt klart mysig kväll, Jompa ville titta över till Martinis så det blev en snabbis dit också, det ligger dock en bit bort... Tjejen jag hade med mig började göra mig nervös, då hon drack en hel del jämfört med många andra-det skulle inte vara ett problem visade det sig senare.

När vi sen tog en tuktuk in mot Heart of Darkness gatan (som ligger 100m från vårt hotell) så sade jag god kväll till Jompa, tjejen hade börjat rikta in sig på lilleman och hon pillade villigare och mer ihärdigt för varje minut som gick, gå in med bånge på ett disco där de visiterar en kändes sådär. Så vi gick vidare mot hotellet efter en snabbtur in på den lokala butiken.

Hon förklarade att hennes bästa vän gifte sig om 2 dagar och därför skulle hon till Sihanoukville imorgon bitti, så någon LT blev det inte, fast om jag ville kunde jag ju träffa henne igen när hon kom tillbaka till PP.
Lugnt sa jag, kan ändå inte sova med någon som ska kramas eller kelas, något hon också hade svårt för.

Hon var helt oblyg, och det blev en dusch ihop där hon tvagade lilleman och resten av mig medans jag fick tvåla in hennes härliga bröst och stora stjärt (stor för en asiatiska). Hon började suga av mig redan i duschen, så jag undrade lite hur fort jag skulle komma...
Ned i bingen och på med en kådis. Jag hann knappt in i henne förrän jag insåg att den här tjejen gillar att ha sex, och inte så lite heller! 

Första minuten var ganska lugn, men när hon blivit "varm" så drog hon igång, och jag har aldrig hört en mer högljudd tjej än henne. Hon tog tom kudden över sitt eget huvud för att bita och skrika i den, något som bara gjorde mig ännu kåtare, när vi bytte till bakifrån så blev hon som besatt, vilket fick mig att komma i en dunderhärlig orgasm.

Efteråt låg jag svettig som aldrig förr och bara pustade, medans hon varsamt smekte mig över hela kroppen, det tog dock inte slut där....

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #115 skrivet: 19 februari 2012, 11:14:30 »
Härlig story, du berättar med inlevelse som alltid  :thumbsup. Skynda på med fortsättningen nu...  :P
Längtar tillbaka!

Utloggad zinken

• V.I.P
« Svar #116 skrivet: 19 februari 2012, 22:34:11 »
 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Zinken

Utloggad Baldrick

• V.I.P
  • Antal inlägg: 138
« Svar #117 skrivet: 19 februari 2012, 22:39:34 »
Ja va fan då, avsluta storyn bara så där.......
Joråsåatte.....

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #118 skrivet: 20 februari 2012, 08:12:13 »
Hon började leka med lilleman igen, och han var inte sen på att svara, med flaggan i topp så ville hon bevisa att hon nog minsann var ett proffs på BJ's.
Jag förklarade lite försynt att jag nog inte skulle komma igen, då jag aldrig brukar kunna spruta 2ggr på en timme, varvid hon säger att det kommer jag visst göra! Ömsom handjobb/blowjob och jag börjar känna viss kittling i snorren.

På med en kådis och upp med hennes underbara stjärt i luften, sedan blev det bakifrån  :sex: (ej analt) i 120km/h .
Hon stönar och klöser nästan sönder lakanen (hennes naglar är underbart målade inför kompisens bröllop), jag kör på så fort jag orkar och kan, varje liten tempoökning gör hennes andhämtning än mer högljudd, (tror hon kallade på alla gudar på minst 5 olika språk...) till slut kan jag inte hålla tillbaka min orgasm längre utan kommer med ett sånt skönt avslut att jag nästan blir euforisk. :yahoo

Hon verkar ännu gladare, "See, I tell you,you can come two times", med ett leende som nästan döljer att hon saknar en tand.
Kroppen hennes är underbar, musen,stjärten liksaså och jag funderar på om jag inte ska försöka hitta henne igen, när hon återvänder från sihanoukville.

Vilken skillnad på sex, om man jämför henne med kräkflickan... Allt lilla kräkis har är ju vackert ansikte och skaplig orgasm - sjukt skön orgasm när hon är på fyllen(vilket man inte vill att hon är), medans den här tjejen helt var med på noterna och verkligen gillade att ha sex, som en annan ;) .
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #119 skrivet: 20 februari 2012, 08:41:34 »
Ja, nu blir man ju sådär lite extra sugen på att åka ner. Tur det inte är olidligt långt kvar, se till att njuta resten av tiden du har kvar också!  :thumbsup

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #120 skrivet: 20 februari 2012, 11:18:18 »
Jag ligger en hel del dagar efter... Jompa och André har ju varit i thailand i flera dagar nu... Trevliga pojkar.

Bara 8dagar +resdagen kvar nu... ska försöka ligga i lite mer, testa fler tjejer, det finns ju så många sötnosar här så man blir dum i huvet.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #121 skrivet: 21 februari 2012, 05:26:08 »
Jompa och André drog ganska snart tillbaka till sina vanliga jaktmarker, nämligen thailand som ju alla känner till ;)

Så jag tog en lugn kväll med lite käk för mig själv, hade jag iaf tänkt, men Bob och Mad Johnny kom förbi, Johnny nämnde att han nog hade parasiter och amöba i buken, som vanligt när jag äter inhemsk mat säger han i förbifarten.... Som om det vore världens vanligaste grej att få.... Kan väl nämna att Johnny har kanske 25$ max i budget per dag. Mitt hotellrum kostar 20... En stek kostar runt 16$...
Johnny hade inte lugn i kroppen och gick snart ifrån oss där vi satt och mumsade i oss Pizza från Pizza company (samma som pizza hut i stort sett).

Efter pizzan blev det till att sova, snorren hade ju fått slita lite kvällen innan och han var nog lite öm och röd på sina ställen, så han behövde vila lite.

Det blev Martinis dagen efter, Bob sa lite sådär i skymundan att han ville kolla upp det igen, och jag var inte sen att haka på, jävlar vad kåt jag kände mig redan innan vi kommit dit.
Bob skulle ta bussen till Snooky dagen efter, så han ville ha en riktigt bra sexnatt sista natten som han fick i PP.
Vi slog oss ned med varsin öl vid ett av borden som finns ute vid storbilds tv'n och började dräggla över alla damer som gick förbi.

Min blick föll på en tjej som hade skitfin kropp och ett par bröst som verkade nypumpade.
Hon var extremt söt i ansiktet och pratade väldigt dålig engelska, men vafan, det är ju ok.
Hon förklarade att hennes syrra jobbade på sharkys och hon på martinis.... Hon hade fått en unge för 5månader sedan, vilket förklarade brösten lite grann.
Medans hon spelade biljard så säger Bob lite i smyg att han vill ha en avsugningsdrottning ikväll, nu gäller bara att hitta henne.

Han hinner fan inte ställa sig upp förrän en liten vietnamesiska i en tajt sexig svart klänning kommer fram till honom och säger "I give best blowjob", helt sjukt, nästan som om hon hört hans viskning till mig, tjejen är väldigt sexig i hennes svarta outfit som inte lämnar mycket till fantasin, min hade jeans plus vit topp och såg mer ut som en vanlig tjej.
Hans lilla brutta kan bra engelska och är helt oblyg "Shy, why be shy?" är hennes kommentar, hon ser nästan ut som en liten sexdocka. Bobs tjej pillar ganska skapligt på honom vilket får min tjej att gå igång lite mer, hon kanske fick tips där, vad vet jag.

Det blir dock en ganska stor besvikelse... Hem till hotellet och full av förväntan så försvann allt... Vid köpcentret för att köpa kådis och tandborste så ser jag att hon är blöt under sitt största bröst - hon får helt enkelt mjölköverskott och det måste ju ut någonstans... Jag börjar ana oråd om hur detta kommer bli.

Hon tar gott om tid på sig i duschen, dock inga kräkljud som jag numera är ganska van vid... När hon kommer ut är hon tokblyg, gömmer sig under handduken och kryper ned under täcket.
Jag är snart där själv efter en snabbdusch och får faktiskt möta upp en kyss, följt av grovhångel som jag inte trodde hon skulle vara med på.
Handduken glider av och visar att hon fått barn, ena tutten är ganska liten medans den andra är mjölkstinn till max, hennes mage är något av det värsta jag sett dock.

Hon har ett ärr från kejsarsnittet som på fullt allvar ser ut som om Freddy Kreuger eller Wolverine hade gått löst på henne i 20 min, inte bara det men magen är dessutom helt trasig med töjningsskador från bebismaggen. Jag har sett risiga magar förr, men hennes tog priset.
För att ens kunna komma till skott får jag ignorera hennes mage helt och bara titta på hennes ansikte som är sockersött. På med en kådis och ---- jag kommer inte in i henne.... Får skicka på massor med glidmedel och smörja in henne lite försiktigt och sen .... Kanontrång var hon, det blev till att jufsa på så fort jag bara kunde och hoppas på det bästa.

När allt var över så ligger jag på rygg medans hon kvickt duschar av sig och klär på sig med en brandmans hastighet.
Hon vill veta om jag kommer till Martinis imorgon, för hon måste passa bebisen imorrn. Helt ointresserad av en andra omgång med hennes mage, trots att hon var så trång, så säger jag att det nog blir sharkys imorrn.
Då kommer jag dit häver hon ur sig, och jag tror jag hamnat i ett Hitchkock drama, där det inte finns några utvägar.

Hon lämnade till slut rummet efter lite väl mycket "I like you" snack och slängkyssar. Hon såg ut som exet på håll, med kroppen och håret, men när kläderna kom av så fanns inget av exet's läckerhet kvar, kanske lika bra det.
Jag somnade snart in efter hennes "Vi ses snart igen".
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #122 skrivet: 21 februari 2012, 11:32:08 »
Det lät ju underbart bra fram tills när hon klädde av sig, jag har lite svårt för såna där magar jag med. Men som vanligt så var läsningen roande! Vi får väl se om du lyckas undvika henne i framtiden, annars så verkade hon ju kunna ställ med lite drama och dyka upp som gubben i lådan lite överallt. Kör hårt!  :hb

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #123 skrivet: 21 februari 2012, 14:39:40 »
Han hinner fan inte ställa sig upp förrän en liten vietnamesiska i en tajt sexig svart klänning kommer fram till honom och säger "I give best blowjob", helt sjukt, nästan som om hon hört hans viskning till mig,
------------------------------------->
Hans lilla brutta kan bra engelska och är helt oblyg "Shy, why be shy?" är hennes kommentar, hon ser nästan ut som en liten sexdocka.
Nästan exakt vad som hände mig på Martines, kan det ha varit samma tjej?

Men väl på rummet visade det sig att det bara var prat och tomma löften. :'(

Hade Bob bättre tur?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #124 skrivet: 22 februari 2012, 07:02:57 »
Dagen då Bob skulle tillbaka till Sinnyville kom fort som attan, när jag mötte upp honom på en restaurang innan bussen skulle gå så sitter den lilla vietnamesiskan med honom. Iklädd "normala" kläder och med "Angry Birds" tofflor så ser hon ut som en 12åring på håll.
Hon är så kort och tunn att man lätt kan tro Bob är en ful gubbe, när man kommer närmare så ser man att hon är runt 20, när man hör henne prata tror man hon är 45, det fanns mycket sexanspelningar i hennes vokabulär.

Bob hade tydligen lovat en Sinnyville resa som belöning för hennes tjänster, hon var själv inte nöjd med sig själv kvällen innan, då hon enligt egen utsaga druckit för mycket för att kunna suga bra. 2 stora öl hade hon druckit...
Bob verkade ju nöjd iofs....

Jag hade inte en tanke på brudar denna dagen, då jag var ganska nöjd med livet och ville inte ha en till splittermage att titta på ikväll.
Kvällen kom och jag drog till Sharky's för lite mat, där var även Guenter - tysken jag träffade förra året.
Vi drack ett par öl och jag käkade när hans vän Dider (vete fan hur han stavar det) föreslog 104'e gatan, då det var en lugn kväll. Personligen gillar jag 104'an då Pickled Parrot ligger där samt en 10 ladybarer...

Vi tog en rask prommis dit, och väl där hör jag rockmusik från ett liveband inne på en bar som heter "The Cavern", en snabbglutt in där och vad fan, där stod ju managern från Sharkys och lirade gura medans sångaren i deras liveband sjöng. Jag var ju tvungen att ta en bira där medans tyskarna gick in på Bunny bar.

Tyvärr kom jag för sent... Sista låten dånade just på sina sista gitarriffs medans jag fick in min öl... Så det blev lite "tjena tjena" och handskakningar istället.Jag drog i mig biran fort för att hinna möta upp tyskarna innan de drog vidare.
Väl inne på Bunny bar insåg jag snabbt att några 7poängare eller mer fanns det fan inte därinne, tjejerna var en stor besvikelse tyvärr, oavsett det så såg tysarna ut att trivas, dock har de nog lite lägre standard än mig då de båda är över 60år....

En öl, mer fick det inte bli, raskt över till nästa bar som jag inte kommer ihåg namnet på.... Väl där fick jag en ganska lång och "stor" tjej bredvid mig, inte tjock eller mullig men ganska stor för att vara khmer. Efter att ha pratat lite med henne och känt på hennes välsvarvade stjärt så var jag nog lite halvkåt. Efter att hon sagt åt mig att sluta ta på hennes stjärt och flyttat min hand flertalet ggr så var jag nog mer sugen än vanligt. Jag fick inte talla henne på skinkorna för då "I get so horny when you do this"....

Ett par öl där och några drinkar till henne innan jag var tvungen att betala barfine för henne, jag sa adjö till tyskarna och vi drog oss till hotellet för lite vuxenlekar.
Hennes namn är Navin, hon har inga barn (ett plus) perfekta tuttar (weeeee!) och en stjärt man bara vill ha mer av. Hon ser ganska bra ut, även om jag haft snyggare tjejer så är hon på det hela en riktigt läcker tjej.
Det blev riktigt bra sex, hon är inte sen på att byta ställning när hon vill och att pulla sig själv det var en självklarhet, vilket bara gjorde mig kåtare.
Det blev en långkörare innan jag helt färdig och med svetten sprutandes fick tömma lilleman på juice.

Men nu var det inte slut för det... Vi låg och gosade och hon visade inget tecken på att vilja gå hem, efter kanske 15min så hade jag stånd igen då hon låg och tallade på honom nästan konstant. Hon vände upp sin underbara stjärt, nästan en repris på sexakten flera dagar tidigare med en annan tjej, och jag fick stoppa in den i henne bakifrån (ej analt) , något hon verkade gilla minst lika mycket som den andra tjejen (vad fan hette hon nu igen?).
Det tog inte många minuter förrän jag kom igen, lite retsamt då första sprutet lät sig hållas på så länge.

Hon var nu ganska nöjd med sin insats och frågade om jag ville gosa lite, något jag knappast kunde säga nej till då hon har en sån härlig kropp att hålla om.
Det blev en timmes gosande innan vi bägge ville vända på oss och sova lite. På morgonen så var hon uppe ganska tidigt och ville hem så hon kunde sova lite bättre. Jag gav henne taxipengar och tillräckligt till barfinen samma kväll, då jag definitivt ville träffa henne igen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #125 skrivet: 27 februari 2012, 09:26:18 »
Hon ringde ganska tidigt på kvällen och ville veta om jag var sugen på att hon kom över en sväng, hehe, jo nog var jag sugen alltid, förra kvällen hade ju varit så bra som det bara gick.

Navin heter tjejen, och hon var idag klädd i en kortkort jeanskjol som inte dolde mycket "You gotta shave when you wear a skirt like that, and I dont mean the legs!" och en vit topp som smekte hennes härliga bröst.
Hon ville duscha med mig först, något jag bara kunde tacka ja till, hennes lena hud och härliga mun gav mig ju minnen av gårdagen som fick lilleman att sträcka på sig redan innan hennes plagg tagits av.

Det blev bj i duschen och sedan fick hon tillbaka-kaka i sängen, något som fick henne att bli helt galen av kåthet,
inte ofta jag kör oralsex på tjejerna, men den här fick mig att inte kunna hålla mig, hennes mus smakade dessutom väldigt gott, vilket gjorde mig ännu villigare till att fortsätta i de nedre regionerna något som jag snart fick avbryta, då hon ville ha den bakifrån-som igår, något jag mer än gärna stod till tjänst med.
Någon minut senare så var det dags att hämta andan och försöka få blod till den lite större hjärnan högre upp...

Navin ville gärna följa med till sharkys för att äta, inte mig emot, hon är en läcker tjej som jag mer än gärna syns med, just sharkys är lite speciellt då det bara är frilansare där, så har man med sig en kanonbrutta dit så blir de nyfikna på vad det är för en tjej, och hur man hittade henne, men framför allt så tittar de på killen som kom med henne och undrar vad han har för magisk plånbok....

Efter att Navin ätit så blir hon väldigt tyst och sitter mest och blänger på personalen som är framme och stojar och skojar med mig hela tiden, jag är ganska omtyckt på Sharkys, något tjejerna gärna visar om de har tid.
Navin såg inte ut att uppskatta hur mycket tjejer jag kände här, även om de allihop är bakom baren tjejer, dvs - hands off.

Det var ganska skönt att se hennes min och kroppsspråk på sharkys, det var inte alls samma tjej som tidigare.
Redan dagen innan hade hon pratat om hur bra vi var ihop och hur extremt bra sex vi hade, vi borde bli BF-GF, och allt vad hon nu tjata om, jag tog inte upp det i förra posten då många tjejer jiddrar om det, Navin gick dock steget längre och ville jag skulle betala BF för henne men inget mer, så kunde vi vara BF-GF som hon ville.
Det här var inget jag hade planer på att göra, så jag svarade inte ens på den frågan.

Nu var hon dock helt tyst inne på sharkys, hon insåg att jag nog inte var den där förstagångs besökaren som hon fantiserat upp.
Personalen snappade ganska snart upp hur hon ändrat attityd och höll sig borta från mig, tyvärr.

Efter Sharkys blev det en lugn kväll hemma med lite tv och gosande i sängen, dock inget sex då jag fått skavsår av förra kådisen, hennes mus gjorde lite ont också erkände hon, och vi somnade utan sex.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #126 skrivet: 27 februari 2012, 09:55:03 »
Tack för din berättelse Kambodjakungen! Du har också en förmåga berätta, som man blir fast och läser till slutet. Inte bra, för jag måste jobba lol...

Tur man har ensam här, så de slipper mig just nu lol.. tokstirra in i datorn för läsa, vilket jag ej bruka göra..
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #127 skrivet: 27 februari 2012, 11:18:32 »
Där ser man - skavsår på den ädlaste delen!?  Det var torrsprickor då, för jag tycker din reseberättelse i det närmaste är att beskriva som en söndagsskoleutflykt. Nädå, jag vet hur det känns och jag lider med dig. Håll dig till BJ så går det bra ändå och se till att hitta gummin som är lite större till nästa runda!
 :thumbsup

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #128 skrivet: 27 februari 2012, 11:27:35 »
Körde med kama sutra gummin, de passar sisådär, men det var det enda jag hade, och har det väl börjat skava så nästa dag man kör så är skavsåret dubbelt så snabbt framme...

Söndagsskoleutflykter... Ptja jag har inget behov av att slå några rekord därnere, jag tar mig gärna ett nyp när jag är sugen, inte bara för att det finns där för en billig peng, så era pattisrundor är nog inte direkt menade för mig, då jag inte är lika sexuellt aktiv som vissa kaniner här på forumet- jag är väl för slö av naturen kanske ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #129 skrivet: 28 februari 2012, 06:37:13 »
Har aldrig hört talas om Kama Sutra gummin, men jag känner igen mig i det du skriver om att skavsåret dubbelt så snabbt är framme dagen efter när det väl har börjat.

Nä, det är skillnad hur man reser, när man bara åker för kortare perioder så vill man hinna med mer under en kortare tid? Fast förra gången var kanske lite väl extrem för egen del, blir lite som att släppa ut en kalv på grönbete när man längtat att komma ner och det var många fina tuvor på den äng man lyckades hamna i. Ser fram emot och hoppas på att få träffa favorittjejerna från förra resan och även en eller annan ny bekantskap såklart. Ser även fram emot att se delar av Pattaya jag missat förut och hinna med minst en barcrawl med duden.

Verkar bli full rulle i Mars, men det är garanterat aldrig tråkigt i Pattaya.  :wank: Men några rekord är jag inte ute efter, det blir som det blir med det och det är fint att bara vara på plats också!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #130 skrivet: 08 mars 2012, 18:51:07 »
Usch vad tråkigt att vara hemma igen... Måste avsluta min reseberättelse dock, innan jag hinner glömma allt.

Jag vet inte vad jag gjorde för fel med Navin, men hon tjatar om förhållande och mer allvarliga saker värre än vad Sina gjorde, har förklarat att jag åker om några dagar, att jag inte vill ha långdistans förhållande osv, men hon verkar inte fatta.
"Jag trivs så bra med dig, vi funkar så bra ihop" säger hon på bra engelska och jag vill skratta henne i ansiktet, vi har för fan bara haft 2 nätter ihop, vet inte vilken fantasivärld hon lever i men inte är det samma som jag lever i iaf.

Drar några nödlögner om att Guenter vill festa med mig ikväll, så jag kan inte träffa henne, vilket hon har väldig förståelse för, klart du ska ha roligt säger hon och menar det verkligen.
Det är ju inte direkt lögn heller, Guenter och jag är ute och tar några bärs så ofta vi kan, gärna med fler vänner som sällskap, typ Stockholmarn eller någon av de andra jag mött från forumet.

Vet inte om jag nämnde att Navin ville jag skulle testa en av hennes väninnor som kryssar runt på Sharkys bla. Ganska söt tjej med stora tuttar och väldigt stora läppar, jag undrade varför hon ville jag skulle testa just henne, men hon kom aldrig fram till ett vettigt svar.
Det blev Sharkys som vanligt, sedan Heart of Darkness där jag får syn på väninnan som jag skulle testknulla....
Aj aj aj, hon står med en vältränad stor kanadensare som har påbrå från island - Eric presenterar han sig som. Bred som en ladgårdsvägg och längre än mig. Jag förklarar situationen för honom, och han garvar hjärtligt varvid vi helt plötsligt står och snackar som bästa polarna, tjejen hans blir lite sur och går iväg en sväng.

Jag har både Guenter och Stockholmarn med mig om inte minnet sviker mig helt, men de är lite upptagna bägge två, så jag och Eric snackar lite skit och bjuder varandra på öl. Han säger sig ha Subway frenchise i Rio de janeiro.
Där ser man vilka som är ladyboys säger han och skrattar, de är 185cm långa och har större kuk än oss ihop får han ur sig.
Det är ju tur det kan jag bara tycka för här är det värre... De snyggaste och fulaste tjejerna är ofta LB's.
Han undrar om tjejen han har för tillfället, men där kan du vara lugn intygar jag honom, hon har jobbat i bar med vänner till mig intygar jag som värsta proffset.

Jag blir ganska så full av att dricka ikapp med Eric, och hans tjej vill gå till Pontoon, vilket vi gör allihop.
När vi varit där i 15minuter så kommer Eric's tjej fram och säger att hennes väninna vill träffa mig igen, jaha tänker jag, hon måste mena Navin.
Fram kommer dock inte Navin utan tjejen från Rose's bar som var underbar att ha sex med, hon som skulle på bröllop.
Hon är lite försiktig och undrar om jag kommer ihåg henne... OM jag gör!
Jag är lite mer än normalberusad dock och vill inte stanna kvar på diskot och bli fullare, så vi smiter iväg kvickt som fan.

Väl inne på rummet så blir det duschning med riktigt bra BJ under tiden, hon är som utsvulten efter sex.
Jag blir så glad av den här tjejen, hon är så härligt med på noterna och vet precis hur hon ska göra för att få mig att må bra.
Trots alkoholen så blir sexet riktigt bra, trots kondomspräckning och 2 på sniskan, till slut så funkar allt och det är en bra natt för kambodjakungen.
Jag vet fortfarande inte vad hon heter, eller om hon ens sagt det. Jag har något svagt minne av att det är riktigt lätt namn att komma ihåg, men....

Dagen efter åker hon hem ganska tidigt, och jag somnar så gärna om och drömmer tillbaka till nattens lekar.
Telefonen ringer och Guenter undrar om vi skulle kolla på tavlor idag eller hur det blir, ptja varför inte?
Jag har något sorts behov av "Apsara danserskor" en sorts halvnakna tjejer som dansar enligt urgamla traditioner.
Så det blir en dagstur genom konstens kvarter utanför konstskolan i Phnom Penh. Jag och Guenter traskar runt och njuter av de sista dagarna som jag har kvar i asien.

Det är fredagkväll och liveband på Sharkys, jag är laddad som fan inför en kanonkväll och har inget tjejsällskap för tillfället, så allt verkar vara klart för en underbar kväll på slottet....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #131 skrivet: 11 mars 2012, 16:00:57 »
Fredag kväll och näst sista dagen i PP för mig denna resan, har redan lite ångest inför hemresan...

Jag drar tidigt till Sharkys, sa till Eric - kanadensaren att jag skulle vara där runt åtta på kvällen, något jag nästan ångrar då jag kommer upp för trapporna till en nästan tom lokal. Inte mycket tjejer där än så länge...
Personalen välkomnar mig dock med stora leenden och mycket komplimanger. Poch har tom börjat krama om mig, något man sällan får om man inte är en riktigt bra vän, so far so good...

Jag börjar lugnt med lite tacos och en cola, hinner få i mig ett par bira innan Guenter dyker upp, kort därefter kommer Stockholmarn med tjejen sin, riktigt kul att se henne ute, då hon jobbar väldigt mycket.
Live bandet startar igång och jag njuter till fulla drag av musiken och sällskapet, Eric dyker upp väldigt sent och ursäktar sig med att han inte fått mer än 4timmars sömn de sista dygnen och somnade helt enkelt efter maten, han har precis vaknat igen.
Vi viftar bort hans ursäkt och säger i all välmening att han inte har några som helst krav från oss på att dyka upp, men det är kul att han kommit hit.

Tjejen han hade igår är inte med nu, fast jag såg henne inne på sharkys en kort vända, spanandes efter sitt villebråd.
Det blir mycket snack mellan mig och Eric, då han är rolig att prata med, Guenter hade träff med sin vanliga tjej(har jag för mig), så det blev jag och Stockholmarn med tjej samt Eric som drog till Heart of Darkness.

Väl där så möter jag en svensk ung grabb från Sihanoukville som är där i ett år på något hjälparbete har jag fått för mig. Han har precis fått ner sin bror, som - utan att vara elak ser ut som en riktig skinnboll. Rakad skalle och väldigt bitig, han är lika snäll som bror sin dock, så Eric och han börjar prata och stortrivs med varandras sällskap. Jag glider runt lite och hälsar på folk som jag nog inte känner egentligen, men vad gör det ;)

När jag kommer tillbaka till bröderna och Eric så har han beställt in sambokas (har jag för mig det var), sån där shot man tänder eld på iaf... Hej och hå, ner med den, bröderna grymtar lite och Eric säger något i stil med att den där kändes, men kambodjakungen... Hans shot åker ned i magen.... Sedan halvvägs upp igen.... Ned i magen, upp igen, ned, upp... Ja ni hajjar...
Jag har skitsvårt för vissa spritshots, speciellt samboka, så det blev till och uppsöka toaletten och vomitera lite som en tonåring på första fyllan. Först kom dock bara själva shotten upp som om den hade hamnat i en påse och sen tömts tillbaks ner i toan.
Å vad skönt tänkte jag, bara en liten shotspya...
Men Nej. Det kommer mera....  Det mesta av mina timmar av öldrickande kom upp likaså.

Men men, nu var det dags att fixa rent halsen med en öl... Näst sista kvällen inte fan går jag hem för jag spytt lite.
Åter fram till baren där Eric redan vill dela ut nästa samboka, något jag måste avböja och förklarar vart jag varit de sista 10minutrarna. Jag får lite smeknamn och blir kallad diverse namn, vilket jag får leva med bara jag slipper sambokas...
En öl till och man är snart med i matchen igen, även om jag vid det här laget börjar bli ganska full igen.

Jag kommer inte ihåg hur kvällen slutar, Stockholmarn med tjej drar iväg hemåt lite tidigare än oss andra iaf, men om vi gick vidare eller om vi stannade på Heart har jag ingen koll på. Jag hade en kanonkväll med Guenter- Stockholmarn och Eric, han får jag nog aldrig träffa igen, men man vet aldrig.
Jag tog ingen tjej med mig hem denna kvällen, då jag var helt ostyrbar - ostyv.
Men likväl var det en kanonkväll.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #132 skrivet: 11 mars 2012, 21:22:03 »
Du har samma förhållande till Sambuca som jag har till Jägermeister låter det som. När jag dricker Jäger borde jag egentligen ha gått hem för längesen. Men det kostar att ligga på topp.... :drunk

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #133 skrivet: 12 mars 2012, 14:39:16 »
Jäger är ok med mig dock, så vi kanske får byta shots du och jag... Vete fan vad som händer när sambokan når magen, men de senaste 3 jag dragit har åkt hiss i 15min eller kommit upp igen.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #134 skrivet: 13 mars 2012, 01:22:37 »
Det är inget vidare att dricka shoots när effekten är att man börjar idissla  lol lol lol

Utloggad leffef2

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 48
« Svar #135 skrivet: 13 mars 2012, 21:15:29 »
Kambodjakungen!
är inte mycket för att skriva jag, men läser lite av dina berättelser!
Vad sugen jag blir på Thailand och vore kul med guidning eller ta en öl på en bar! Diggar din stil helt klart
:)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #136 skrivet: 14 mars 2012, 15:20:35 »
Tack, tack, fast jag är väldigt lite i thailand ;)

Har liksom fastnat i den fattiga kusinens land- kambodja. (nej jag har inga kusiner i kambodja...)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #137 skrivet: 29 mars 2012, 23:25:47 »
Sista kvällen i Kambodja är en lördag, perfekt kväll för lite hola-baloo!

Redan när jag vaknar är det som om jag är redo att partaja loss, dagen går fort och klockan närmar sig 7, lovade tjejerna på Sharkys att jag skulle komma tidigt-så jag kunde vara där länge =)

Kommer dit vid halv åtta, nästan ensam i den numera ombyggda baren, pratar lite med tjejerna bakom baren och käkar ett par tacos för att överleva kvällen. Ölen går ned nästan lite för lätt och jag beslutar mig för att ringa både Guenter och Stockholmarn, bägge kommer efter någon timma, och jag får börja bjuda tjejerna på öl och mat, de vill nästan alla dricka ABC - som är en stout av typen Guiness... Några av de som jobbar vill hellre ha breezer's, vilket jag nog hellre hade druckit själv...

Jag har kanske 4tjejer på Sharkys som brukar spendera lite tid med mig när jag är där, så jag förklarar för dem att ALLA tjejer, även kokerskan och städerskan kan ta sig något att dricka på min bill, inte bara de som "känner igen mig" och pratar med mig.
Vill bjuda alla på lite dricka  - varför inte, det är sista natten på min underbara semester och jag är helt sjukt förtjust i Sharkys.

Guenter och Stockholmarn droppar av runt midnatt, bägge har andra saker planerade och vi har ett litet kramkalas i baren, kommer sakna dem bägge två. (saknar dem redan)

Tjejerna och jag snackar och stojar, Poch blir riktigt kramig mot slutet, hon är en supergo tjej som jag inte skulle ha något emot att känna lite på- dock jobbar hon bakom baren och är untouchable. Vi kommer överens om att nästa ggn jag kommer så bjuder jag alla tjejerna på karaoke, något jag verkligen ser fram emot =)

Klockan tickar på och jag blir ganska dragen innan hon hunnit bli 2, David som managern faktiskt heter(har alltid trott Dave) propsar på att stänga kl 2, då de inte har tillstånd längre än till 2... Så tjejerna blir lite sura, då de har ca:6öl kvar att dricka, men jag menar att de kan ni ju dricka imorgon, då skiner de upp igen.

Ned för trappen och ut i värmen igen, 2på natten. Mycket snack med tjejerna som vill bestämma karaokeställe inför nästa ggn...
David kommer ut och undrar om jag är på väg någonstans, "Tänkte dra till Heart of Darkness" får jag ur mig - "Lets go!" säger han och vi äntrar en tuktuk.
David är den manager som jag känner bäst och han brukar byta till Ramones när jag är där, något jag verkligen uppskattar, dessutom är han rolig och en jävel på gitarr.
Väl framme vid Heart så är det som om han går på amfetamin, han springer runt hela stället, sedan uppför trappan, nedför trappen - "Lets go to Pontoon" säger han samtidigt som jag försöker få ner första ölen fortfarande "ok"...

Inne på Pontoon blir det mer spring, han verkar leta efter någon/något. Till slut hittar vi sångaren i deras Liveband "Lazy Drunks" - Ian.  Ian undrar om någon har en dollar då han inte har växel, han får en av mig.
Ian och de som lever i PP har det inte direkt superfett med stålar, det är en livsstil att bara partaja och lära ut engelska antar jag. Jag hade inte pallat leva som dem, men alla är vi olika.

Det blir en del öl med David och Ian, vi hittar resten av bandet och jag kraxar ut ett hello, känner ju inte dem för fem öre.
Ian har jag bytt lite ord med och har vid ett flertal tillfällen tackat för ett underbart live framträdande, något han uppskattat.
Att kalla honom vän vore dock att ta i. De är trevliga snubbar hela bunten vad det verkar, det lilla jag sett och hört av dem iaf.

Här börjar kl bli 4 och jag ska flyga till BKK imorrn, måste börja ta mig hemåt, så jag tackar för mig till David och Ian, skickar till Ian en 20$ sedel som jag har kvar och ber honom dricka en öl för mig också.Sedan bär det hemåt mot hotellet.

Då jag inte vill bli sedd av någon tjej jag kanske haft så går jag genom "mat gallerian" som mest är stängd vid den här tiden ändå. Jag passerar några ladyboys som sitter och äter och en av dem springer ifatt mig och armkrokar mig som om vi varit ihop i 20år, jag skrattar bara. Hon undrar varför jag skrattar och jag visar henne min sista dollar som jag har på mig.
"Im out of cash" säger jag bara varvid hon släpper taget och blåser en kyss medans jag fortsätter gå, skrattandes, hon skrattade lite hon med.
När jag kommit in på rummet inser jag hur jäkla full jag egentligen är, inte ens en tanke på att ta hem en tjej, vill bara dricka en liter vatten och falla ned i sängen och in i drömmarnas värld.
Jag hör mig själv säga "Fan, sista kvällen och inte ens en avsugning" innan jag snarkar.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Chingchang

• V.I.P
  • Antal inlägg: 120
« Svar #138 skrivet: 04 april 2012, 07:29:32 »
Man blir toktaggad när man läser dina innlägg Kungen:) Själv åker jag tillbaka till Cambodia i juni. Startar i PP. kommer att bo på Flamingo. sedan party några nätter, Sharkys förstås och Rose bar, Zanzi bar, Le syrsee. Längtar som fan. sedan hyr vi motorcyckel och åker upp till Ratanakiri i norra. Vi åker via Kratie (stopp 1 natt) och Angkor (stopp 1 natt). på en sådan tripp får man chansen att träffa lite djungelluder om lusten finns:)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #139 skrivet: 06 april 2012, 15:35:55 »
Vi var inne på Le Cyrcee (stavas det så?) som skulle vara lite mer "hemligt" med tjejer utan trosor fick vi höra, men det var en ganska dålig stämning där.
Drog väl inte bästa raggningsrepliken, "Vi ska snart vidare till andra barer"  - men några nyfikna händer hade väl kunnat komma fram ändå, men icke, tjejerna betedde sig som om vi hade lepra.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Chingchang

• V.I.P
« Svar #140 skrivet: 06 april 2012, 15:58:39 »
dom hade kanske en dålig dag? brukar vara en djävla fart på tjejerna där.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #141 skrivet: 06 april 2012, 16:06:47 »
Vi gjorde klart att vi skulle vidare, då fick vi tydligen utslag och blödande bölder, för de varken tog i oss eller masserade oss för LD's...
Gjorde ju att vi inte direkt ville tebax dit senare... Skulle kanske hållit käften och låtit dem köra sitt race från början...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Chingchang

• V.I.P
« Svar #142 skrivet: 06 april 2012, 16:38:41 »
sant, men det finns så många andra roliga ställen man kan gå till så jag förmodar att ni var lika lyckliga ändå :D

Utloggad paxelsson

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 69
« Svar #143 skrivet: 09 april 2012, 08:31:10 »
Förbaskat bra reseberättelse. Mera sånt här!

Utloggad Smygaren

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 19
« Svar #144 skrivet: 01 maj 2012, 21:57:07 »
Hej kungen (samt självklart alla andra oxå)

skulle vilja säga att DU med dina eminenta storys fått mig väldigt intreserad av Kambodja  :-) Tänkte ta mig friheten att ställa några frågor som du väldigt gärna får besvara i mån av lust och tid.

Är lite sugen att dra till Sihanoukville och bara softa nån vecka.. Har du någon aning om hur vädret behagar vara där i JUNI? Vet det är låg/regnsäsong men typ den enda fakta jag får fram är typ den standardfaktan om asien att "det kan komma skurar under dagarna men sen är det bra" men tänkte du kanske snackat med nån local som givit dig annan info om denna period? Vill ju inte komma hem dyngsur och kritvit  :D

Antar det enklaste sättet är att flyga BKK- PP och därefter buss/taxi vidare till sihanoukville? Går det att ta buss från BKK till PP och sedan vidare till sinny eller är detta bara höjden av dumsnålhet? Är medveten om att det tillkommer $$ i visum osv osv

Ser det finns massvis av boenden med aircon för cirkus 10$ verkar ju vara hur billigt som helst  :-)

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #145 skrivet: 02 maj 2012, 20:07:42 »
Hej kungen (samt självklart alla andra oxå)

skulle vilja säga att DU med dina eminenta storys fått mig väldigt intreserad av Kambodja  :-) Tänkte ta mig friheten att ställa några frågor som du väldigt gärna får besvara i mån av lust och tid.

Är lite sugen att dra till Sihanoukville och bara softa nån vecka.. Har du någon aning om hur vädret behagar vara där i JUNI? Vet det är låg/regnsäsong men typ den enda fakta jag får fram är typ den standardfaktan om asien att "det kan komma skurar under dagarna men sen är det bra" men tänkte du kanske snackat med nån local som givit dig annan info om denna period? Vill ju inte komma hem dyngsur och kritvit  :D

Antar det enklaste sättet är att flyga BKK- PP och därefter buss/taxi vidare till sihanoukville? Går det att ta buss från BKK till PP och sedan vidare till sinny eller är detta bara höjden av dumsnålhet? Är medveten om att det tillkommer $$ i visum osv osv

Ser det finns massvis av boenden med aircon för cirkus 10$ verkar ju vara hur billigt som helst  :-)
Hur vädret är har han ju redan svarat på i din tråd där du frågade om vädret..
Kambodja kan vara både och... Har man otur regnar det 2veckor i sträck, har man tur så är det 30minuters duschar på nätterna. Enda ggn jag var där under regnsäsongen så kunde man bada&sola 75% av tiden, fast det kan ju skilja sig något fruktansvärt åt.
Det smidigaste och antagligen billigaste sättet att ta sig mellan BKK och PP är att flyga med Air Asia. Kommer inte riktigt ihåg vad jag betalade i vintras men tror att det låg på under två tusen baht. Kolla deras hemsida. De har rabatter vissa dagar då det bara kostar 390 baht enkel väg. Plus skatt, eventuellt bagage och mat om man vill ha det. Onödigt då resan tar ca en timme.

Visumet kostar 20 dollar och det fixar de på plats. Man behöver två foton men det fixar de också på plats för två dollar. Försök att kommasnabbt ur planet och sedan går du och ställer dig i kön till vänster. Ha två dollar klara och även en på tjugo dollar. Sedan får man vänta tills de ropar upp ditt namn. Det går ganska smidigt.

Från flygplatsen åker du smidigt med taxi för 9 dollar. Det finns tuktuk för ett par dollar mindre men taxi är bekvämast och skönast att åka med.
Resan tar ca en halvtimme in till stan.

Taxi till Sihanoukville kostar ca 30 dollar, buss vet jag inte.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #146 skrivet: 02 maj 2012, 22:17:27 »
Taxi är nog närmare 50$än 30$, man kan komma undan billigt men normalpriset har legat runt 50$ de sista åren. En del tar 45, en del 60, det är olika från dag till dag.

Vädret är som sagt inget de lokala förmågorna kan tygla heller, ibland är det regn i en vecka... Ibland regnar det knappt alls under regnsäsongen.

Boende är kanonbilligt om man inte har jättekrav på standarden. Jag kan bo relativt "skabbigt" bara de städar och byter lakan ofta. Skulle dock inte bo någonstans där "fukten hänger kvar" då det verkar vara kackerlackornas bästa ställen, och dem hatar jag. Har inte haft problem någonstans med det så här långt dock.

Air asia, ju tidigare du bokar ju billigare, tänk på att de har låg vikt på väskor och sånt bara.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 24
  • *Totalt: 28