Nico och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen. Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.
Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan
Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?
Han har nog inte tid med oss. Sitter nog med en fin böna vid detta laget och myser!
Det ska fan sitta och njutas något utan att först meddelat och fått lov av oss. Btw, hur tänkte du här? (Se bifogad bild)En resa bakåt i tiden?
Edit 3: WTF varför hamnar mina kommentarer i citat? (Nu fixat av Kurios)
Du glömde bara det här tecknet / i all hast..
Hoppas ni har det bra där hemma i soliga och varma sverige för här nere är det helt sjukt kallt, bara 20grader ibland på kvällarna.
Vilka jävla mongon det finns, även här.
Fan vad jag längtar, "bara" 4 veckor kvar nu.
Tjattrar lite med nattskiftet i baren innan jag somnar in, ensam igen.
Kommer nog upp för att möta dig när du landar om du vill.
Dags för en dusch och träff med Molly,
Jag är riktigt nyfiken på vad som händer nu, eftersom jag är mer än insatt i situationen.
130pannor gör allt som går att göra i över en timmes tid, men lilleman vägrar komma, desperat låter jag Molly rida mig som sista åtgärd då jag håller på att svettas ihjäl av ansträngning, men ingenting.Molly tror det är kamagra gelen som gör det, jag vet fan inte men är benägen att hålla med till en viss del kanske.
@Kurios. Ja jag kom hem för ett par dar sedan och har suttit vid datorn sedan dess och tittat på olika resalternativ. Ja, det är lööööve och jag har stor abstinens. Snart måste jag boka, så att jag kan börja räkna ner dagarna.
Har problem med att posta bilder, vet inte orsaken... Har förminskat dem till under 120kb men gulafebern låser sig helt när jag försöker skicka, den säger att jag skickat det redan om jag försöker uppdatera siden via F5, vilket är skumt, då det inte finns någon ny post alls.Kan skicka bilderna via mail om någon kan posta dem åt mig, 3bilder på molly som utlovats. De ska vara mindre än vad som krävs i forumet, men jag kan ändå inte posta dem, vet inte varför- kan vara wifin eller kambodjanska nätet som fuckar upp mig.
Vi får se om vi ses nästa vecka. Kommer till PP på söndag morgon där tjejen möter upp.
Men varför drog hennes franska pojkvän,utan att höra av sig igen om hon är så bra.
Hon rakar just nu musen.... Vi hade sex för 15minuter sedan och jag kan i stort sett ta fram lilleman när som helst och vips så är hon där med munnen och snaskar...Hon väger förresten 37kilo och är 145cm kort, det ser lite kul ut när vi går ut ihop....
Fick några bilder av Molly som jag provar att posta..
Han hinner fan inte ställa sig upp förrän en liten vietnamesiska i en tajt sexig svart klänning kommer fram till honom och säger "I give best blowjob", helt sjukt, nästan som om hon hört hans viskning till mig,------------------------------------->Hans lilla brutta kan bra engelska och är helt oblyg "Shy, why be shy?" är hennes kommentar, hon ser nästan ut som en liten sexdocka.
Hej kungen (samt självklart alla andra oxå)skulle vilja säga att DU med dina eminenta storys fått mig väldigt intreserad av Kambodja Tänkte ta mig friheten att ställa några frågor som du väldigt gärna får besvara i mån av lust och tid.Är lite sugen att dra till Sihanoukville och bara softa nån vecka.. Har du någon aning om hur vädret behagar vara där i JUNI? Vet det är låg/regnsäsong men typ den enda fakta jag får fram är typ den standardfaktan om asien att "det kan komma skurar under dagarna men sen är det bra" men tänkte du kanske snackat med nån local som givit dig annan info om denna period? Vill ju inte komma hem dyngsur och kritvit Antar det enklaste sättet är att flyga - PP och därefter buss/taxi vidare till sihanoukville? Går det att ta buss från till PP och sedan vidare till sinny eller är detta bara höjden av dumsnålhet? Är medveten om att det tillkommer $$ i visum osv osvSer det finns massvis av boenden med aircon för cirkus 10$ verkar ju vara hur billigt som helst
Kambodja kan vara både och... Har man otur regnar det 2veckor i sträck, har man tur så är det 30minuters duschar på nätterna. Enda ggn jag var där under regnsäsongen så kunde man bada&sola 75% av tiden, fast det kan ju skilja sig något fruktansvärt åt.