* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)  (läst 8098 gånger)

Nico och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
  • Kön: Man
Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« skrivet: 07 december 2011, 14:47:58 »
Kambodjakungen skriver:

Dags för en liten update...

Blev ju en trevlig kväll ute igår ;) ...

Efter lite indisk mat som fick mig att kippa efter luft (Jackswede tog "spicy" och rörde inte en min... gubbjävel  ;)  )och några bira så blev det visst Martinidags (stor bar med disko, mycket frilansare).
Men trot eller ej, hur mycket jag än spanade så såg jag inget som föll i smaken, vi var bägge lite småtrötta dock, så vi visade väl inte direkt mycket intresse heller.

Efter ett par öl var det dags för grönare ställen... Det blev "Ben's Bar" till slut (Eddie amerikanens favvoställe), och jag fick en lite knubbig kambodjanska vid min sida med riktigt stora rattar, brukar ju föredra små nätta saker, men hon var precis så god och rolig som man önskar alla tjejer kund vara...
Klockan hade hunnit bli midnatt, och jag drog mig undan för kvällen med mitt kap. (Bild kommer, men måste tanka ner program först för att minska ner bildfan).

Det tog mindre än 2minuter efter att hon duschat tills vi stod i duschen tillsammans och hon tvättade lilleman noga och grundligt, med både händer och fötter, efter det var hon inte så blyg längre och jag kunde stirra på hennes fylliga kropp med de riktigt stora tuttarna som var riktigt goda att suga på =)  .(Fick dock ingen avsmakning som Jack skrev om, haha)

Första sessionen varade inte så himla länge, öl och kådis till trots... Jag har aldrig sett en vigare tjej i sängen, hennes knubbighet till trots.
Hon vek benen rakt ut när vi körde missionären, och jag menar RAKT ut....

Insåg redan då vilken dålig form jag är i, helt slut igen....

Men hon var inte riktigt färdig... Efter en snabbdusch började hon pilla på lilleman igen, som for upp som en kamagramatad pille ska göra...
Condom, var allt jag behövde höra innan det var dags igen... Efter 30minuters ivrigt juckande och ridande från hennes sida blev jag tvungen att erkänna att det fan inte kommer gå för mig igen...
Fick rulla av och svettas lite innan vi båda somnade gott, hon muttrade något om morgonskjut innan jag somnade..

Runt 12 vaknade vi men jag kände att en session nu skulle ta livet av mig, så jag började snacka om frulle, lagom då fick jag genom sms reda på att Jackswede var hungrig och redo för frulle, perfekt...

Hon gick strax efter frullen och Jackswede och jag satt återigen och gjorde absolut INGENTING! Ok, några bira blev det juh...
Snart ska vi till Sharky's för lite mat, ska möta Guenter där också, tysken som jag och Eddie(amerikanen) hängde med.
Jävla fin start på dagen ;)

« Senast ändrad: 07 december 2011, 14:57:18 av Kurios »

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
SV: Kambodjakungens 3-månaderstripp (Del2)
« Svar #1 skrivet: 07 december 2011, 14:55:10 »
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Vet inte riktigt vad som hänt. ???

Men det gick att läsa ditt inlägg om man gick genom "Visa de senaste inläggen på forumet".

I väntan på WM så kopierade jag in det senaste i en ny tråd så att de intresserade får möjlighet att läsa och du får möjligheten att fortsätta skriva.

Utloggad Hellgon

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 27
« Svar #2 skrivet: 07 december 2011, 20:08:42 »
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen.
Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället :P är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället  har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.

Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #3 skrivet: 07 december 2011, 21:01:27 »
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen.
Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället :P är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället  har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.

Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.
Tur att du inte är min läkare. ;)
Helt klart är det bättre att skippa alkoholen helt.

Antal kvinnor spelar mindre roll men ska man vara avslappnad så underlättar det ju om man är tillsammans med samma ett tag. Med en ny så är det ju enligt min erfarenhet alltid lite spänning innan man lärt sig vad den andre tycker om och inte. Det lär man sig relativt fort om man är lite lyhörd.

Första gången jag var i LOS och kommit upp på rummet med en tjej var jag riktigt spänd. Det hade varit ett bra tag sedan så en viss oro för att det skulle vara över för snabbt fanns. Jag hade förvarnat henne om det men hon sa så klart att det inte var någon fara. Lätt för henne att säga.

Resan hade varit lång och jag behövde sova men med en naken dam bredvid mig så var det inte något jag funderade på men visst spelade det in på det som sedan hände.

En hel del öl hade det också blivit men det har inte hindrat mig tidigare så varför den här gången?

Hur som helst så satte vi igång och plötsligt spred sig en enorm smärta i de nedre regionerna men som av ett under slaknade den inte. Hon hade, efter en stunds gullande fått fart på den men när hon skulle börja dra i den på allvar så drog hon så långt att strängen nästan gick av, åtminstone kändes det som så.

Det gjorde den inte och efter att hon med viss assistans hittat ett nytt grepp så fortsatte hon och snart slappnade jag av och njöt fullt ut. I början låg jag och funderade på om jag skulle fyra av en laddning först men sedan kom jag på andra tankar och försökte istället att hålla igen så gott det gick.

Men när jag tyckte att det började bli dags så gick det inte. Jag försökte och tog i men den där pirrande känslan man får innan det är dags ville inte infinna sig. Vi fortsatte och till slut började hon fundera på vad som var fel men jag hade inte en aning. Det kändes lika bra som vanligt men pricken över i saknades.

Hon sög, hon drog och hon försökte med det mesta men resultatet uteblev. Fortfarande var det skönt men eftersom vi snart var inne på den fjärde timmen så var det inte lika sensationellt som i början. Jag hade flera gånger bett om att få sluta men det hade gått prestige i det nu och hon gav sig inte. Till slut var jag så trött att jag gick in och duschade trots hennes protester.

Fortfarande stod den lika praktfullt så jag drog lite i den och plötsligt infann sig den välbekanta känslan men jag avbröt för inte fan ska man ordna med sådant själv när man har tillgång till fruntimmer. Funderade på att be henne om hjälp men struntade i det och la mig och sov istället.

Nästa kväll, samma tjej, samma scenario. WTF! Första gången var det lite kul att vara en superman men utan en riktig avslutning så är det ju inte riktigt samma sak eller hur? Somnade likväl otömd.

Nästa kväll,samma tjej, sista chansen med henne var vi överens om. Sovit gott och endast en öl. Tidig läggdags och den här gången fungerade kroppen som jag ville att den ska göra. När det började bli dags så infann sig snart den rätta känslan och till bådas glädje somnade jag nytömd. Finns det något bättre?

Dagarna efter det var allt som vanligt igen, oavsett om jag druckit eller inte.
Spänningarna var borta jag har inte varit med om något liknande igen.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #4 skrivet: 07 december 2011, 23:42:30 »
Damn Kurios, du är kungen av reseberättelser men det behöver jag knappast säga till nån men du har återigen väckt mitt initiala intresse för reseberättelsern och det kan vara den push jag behöver för att komma ur min svacka! Jag har ju har ju ca. 10 händelserika dagar jag inte delat med mig av än och det är kanske dags att jag delar med mig av dem...?
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #5 skrivet: 08 december 2011, 06:24:35 »
Smickrare där. :D

Jag tycker att det är både roligt och enkelt att skriva, så länge man har något att berätta. Jag skulle nog kunna skrapa fram några berättelser till men har saknat både tid och framförallt inspiration.

Funderar på om jag skulle köpa mig en mindre dator att ta med mig, de är ju superbilliga, men jag vet inte. Jag tycker att det är skönt att vara utan men samtidigt så skulle man kunna knacka ihop någon liten berättelse under resans gång. :hmm

Vi får se, kanske tomten kommer med en liten dator till mig. Jag har ju varit snäll under året och bara haft syndiga tankar, men det har nog tomten med. :D

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #6 skrivet: 08 december 2011, 10:08:11 »
Onsdagskväll på Sharkys...
Kommer dit vid 8, något tidigt för att käka med Jackswede, det finns redan ett gäng frilansare som häckar i sina revir utmed bardisken, jag och JS blir riktigt förvånade över vilket jäkla utbud på snygga tjejer det är, av kanske 25tjejer är 10 riktiga pärlor, 5 har passerat bäst före datum och de övriga är ok, om inga 1'a handsval.
Alla de unga tjejerna är uppklädda och utstrålar lite väl mycket hur snygga de är, det är inte det vi är ute efter..

Jag tar in en stek och JS käkar burgare, Guenter anländer och drar in burritos till sig själv medans han skojar med några tjejer.
Jag är lite tagen av att möta G igen, trodde aldrig vi skulle träffas något mer, så det blir mycket snack, mindre brudspan... JS & G påminner mig om hur länge jag har kvar till pensionen, jävla gubbar...

G ser nog minst 10år äldre ut än JS, men det skiljer mindre än 1 år...
Det regnar ganska kraftigt till och från, men vad fan gör det?  Sköljer ju bort dammet från gatorna.
Vi dricker öl och snackar om det ena och det andra, klockan tickar på och snart måste G dra till hotellet då hans reguljära dam ska komma på besök.
(de spelar blues som fan på sharkys, så jag frågar en av managerna om man kan få lite ramones, och han skiner upp som en sol, var ju en av medlemmarna i ramones coverbandet som spelade på pennstock förra året, det tar 2min sedan kommer första låten, följd av en hel radda med 1låts mellanrum, älskar sharkys)

JS och jag tar en öl till innan han måste göra ett ärende och han försvinner iväg han med.
Jag hinner inte dricka upp min öl innan G återigen står i baren och vinkar glatt, hans tjej kom aldrig visar det sig, det regnar ju....
Hon är nog på martinis säger han lite surt, så det blir en färd till martinis på jakt efter hans heta donna.
Klockan har ju hunnit bli över midnatt så martinis har inte mycket att bjuda på, tyvärr. G's donna finns ingenstans heller.
Han ser lite ledsen ut, men kommer snart över det då jag föreslår jakt på Heart of Darkness.

Efter en lång tuktukfärd dit så glider vi igenom säkerhetskontrollen och in på diskot som är ganska välfyllt,men inte överfyllt.
Vi tar oss till baren däruppe för en öl, sedan vill G ned igen för att spana lite, så ned för trappan(ganska litet disko) och fram till baren och vem fan står där och ler om inte May, det lilla krutpaketet som knappt är en meter hög, men fan så go hon är, ler och är glad hela tiden.
Vi kramas och jag bjuder på öl till hennes lilla entourage och det dröjer inte många sekunder innan hon vill veta om jag vill vara med henne inatt.
Jag tackar nej, jag är helt enkelt inte på hugget ikväll, det är något som inte stämmer till fullo inatt med mig.
Får nästan samtidigt krav från den lilla knubbiga via sms att jag ska komma dit, något jag avvisar.
Vi har riktigt roligt inne på Heart och May undrar om jag sett Ada eller Daa som hon också går under, tjejen som kostade mig 400$ förra resan.
Nope, inte sett henne. Varvid hon kläcker något som faktiskt känns lite som en bomb i bröstet.
Ada är Gravid, långt gången.... Och henne körde jag utan kådis... Dum som jag var. Det är ca 9 månader sedan... Ungen kan mycket väl vara min om man kollar tideräkningen.
Jag låter G få reda på det och hans kommentar får mig att bli lite gladare.. "You already paid for that kid" säger han och flinar.

Efter den nyheten är jag än mindre sugen på någon tjej, utan vill mest hem och sova, G säger att han ska hem nu iaf, så det passar ju bra, en avskedskram till May och en tuktuk till Pickled parrot, där jag stannar i baren en liten stund, klockan har hunnit bli 2.
Jag tar en vätskeåterhämtare i baren (Royal D) och en öl till allt medans jag snackar med nattskiftet, 2 tjejer som jobbar, 1 som är väldigt pratglad och hyfsad på engelska.
Klockan rullar på, in kommer en holländare i 50-60års åldern, visar sig att han bott i Snooky de sista 11månaderna, så vi snackar som fan om vad vi vet och vilka vi känner osv.
När jag tittar på klockan igen visar den på 4:45, kanske dags att slagga... Får ge holländaren några tips om 24/7 ställen i PP, men jag är inte expert på dem direkt.
Klampar upp te rummet och dröser isäng, inser att vaderna och fötterna är gigantiska mot vad de brukar vara, har fått sjukt med vatten i dem sedan flygresan, lägger mig med fötterna på sänggaveln för att kanske få ner svullnaden, funka sådär...

Vaknar av kramper i vänstra vaden och får stappla runt rummet en kvart innan det släpper, drar i mig ytterligare en vätskeåterställare i en halvliters vatten.
På "morgonen" är vaderna som normalt igen, men fossingarna ser ut som barbapappas fötter...
Får hålla koll på dem om det blir värre, förra resan gick det ned efter ca en vecka, men då vart aldrig vaderna som ballonger.
Ett gäng sms från knubbisen, jag måste gjort ett bra intryck där...

Jobbig morgon 14-15 frulle ensam, och nu är det nog dags för en tupplur...
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Qbase

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1091
« Svar #7 skrivet: 08 december 2011, 10:49:56 »
Bra skrevet, du kan nog få en bruksanvisning om trycksvärta att framstå som ohyggligt intressant.  :clap:

Hoppas fotmekaniken kommer i total reda, annars får du vaddera!

Ha en skön tillvaro! :thumbsup
Fyra nyanser av brunt är inte fel.. :downtown:

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #8 skrivet: 08 december 2011, 21:49:42 »
Torsdagen 8/12-2011...

Guenter ringde för att käka frulle,men jag var ganska seg efter att ha varit uppe till 5, bad honom äta själv då jag behövde lite mer sömn..
Efter en frulle så var det tillbakagång till rummet och en halvsovande Kambodjakungen som drönade till 21, då jag fick fart och drog till sharkys.
Helt ensam satt jag och käkade och glodde på de underbara flickorna som cirklade runt baren. Guenter kommer in med en stor holländare i släptåg som han mött på en restaurang precis.
Lika lång som mig, men med betydligt mer muskler, tydligen gammal boxare, Niels presenterar han sig som. Första intrycket av han här "trevlig snubbe som man inte muckar med".
Han visar sig vara sympatisk och riktigt kul att supa med, vi bestämmer att vi ska visa denna "kambodja noob" Phnom Penh.

Off till Martinis där G träffar sin reguljära tjej, och vi är helt plötsligt 4 i tuktuken. Några bärs senare är det dags för Heart of darkness, vilket Niels gillar starkt, trots att han inte gillar disko.
Han står och provocerar några tjejer som tror att han är villigt byte, men ack nej, Niels säger att han vägrar köpa sex.
Träffar May på heart, och hon drar en snyfthistoria om sin mor som nu är jättesjuk på sjukhus i vietnam, ok säger jag, hoppas hon kryar på sig, vill fråga om vattenbuffeln deras lever men ångrar mig i sista stund. Det är inte värt det... Kanske är hennes morsa sjuk, även om det känns mer som en "ta mig ikväll jag behöver pengar scam".

Efter några pilsner och Niels danslektioner drar vi vidare för G's flickvän vill äta, efter en öl där är vi snart inne på Pontoon och beställer öl för 2.5$ burken, JÄVLAR VAD DYRT!

Och vad fan, trot eller ej men May som är så orolig för sin mamma har hittat hit också. Springer på Jackswedes tjej från Bens bar, och hon undrar varför jag inte är med hennes kompis (den knubbiga), shit... De börjar flockas tänkar jag...
Har haft ett exligg från sharkys strykande runt mig sedan flera dagar tillbaka också, börjar bli fullt....
Vi har riktigt kul på Pontoon, ölens pris till trots. Och när klockan blir tre är det dags och sova tycker vi.
Niels drar först, G och jag går samtidigt och i korridoren ut kommer knubbisen och tar tag i mig....
VAD FAN !!!!

Efter lite snack så skjutsar jag hem henne med en tuktuk, försöker förklara att jag kanske aldrig kommer ta henne igen. Hon säger hon vet det, och att hon inte vet varför hon gillar mig så mycket säger hon tyst.

Nu är man äntligen inne på rummet igen, ingen med mig, men det är nog bäst för jag är ganska packad och trött, inte dansat så mycket disko sedan 80talet. Fötterna är fortfarande barbapappa storlek, men det hoppas jag släpper om några dagar.
Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #9 skrivet: 09 december 2011, 09:17:08 »
KK du får komma hit ner till Snooky och gömma dig från alla uppvaktande tjejer. Ryktet går fort när kungen är i stan, och de verkar ha ett nätverk för att hitta en.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 09 december 2011, 16:33:12 »

Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan ;)
Haha nä men bara du har det skönt så e d ok! Om jag hade varit iväg på en 3-månadersresa så hade jag nog tagit det betydligt lugnare än mina tidigare resor. Jag höll ju på att köra slut på mig på 3 veckor av bara principen att passa på medan jag är där nere. Skulle gilla en riktigt lång trip och ta det lugnt och lärt känna tjejerna bättre. Nån gång får jag prova på det med. Inte nästa sväng dock då jag ska försöka klämma in 3 veckors action på en vecka. Kommer få skavsår tror jag!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #11 skrivet: 09 december 2011, 22:29:51 »
Skavsår är då inget att se fram emot, men jag köpte 60 Kungkådisar som var 60 mm i diameter som jag tänkte ha som reserv nästa 2 veckorsresa  :q Kul att höra att du installerat dig, men synd att fötterna ställer till det för dig med. Men hellre fötterna än...... Just det. Du har några dagar ytterligare på dig att knäcka rekordet kungen!

Kör hårt :D  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #12 skrivet: 09 december 2011, 23:34:42 »
 :D Fötterna verkar ha hittat normal storlek igen, fick käka frulle och ta en prommis i stan helt ensam idag (fredag).
 Inge nya sms från knubbisen som verkar ha hajjat att jag inte är giftermålssnubbe.

Efter min 3timmars promenad genom PP så säckade jag ihop på sängen, värmen och promenaden tog ut sin rätt.
Vaknar upp runt 10 på kvällen av att G ringer och säger att livebandet rockar, skit också har sovit bort hela fredagen....
Snabbfräschning och sen iväg till Sharkys för underbar livemusik.
Möter mot slutet av kvällen även upp snubben från "wolfpack" som jag tror jag skrev om förut. Han verkar dock mer sansad denna ggn.

Stannar på sharkys till ungefär 1, längsta någonsin, de lirar så jävla bra musik och jag blir bjuden på bira av Mike- hawaii managern, så jävla trevlig snubbe.
Efter Sharkys tar jag och mr Wolf en tuktuk till walkabout bar, varvid jag drar vidare till Heart diskot, May fångar in mig direkt som jag ser henne och håller mig i ett järngrepp med sina vänner.
Hennes nya kompis är riktigt trevlig och har formerna på rätt ställen, men jag törs inte ta chansen... Kanske skulle bli ont blod mellan mig och May då.
Efter 3timmars diskopump och villigt stirrande på läckra damer är det dags och dra hem, ensam igen... VAD FAN?

På hotellet träffar ja 2 svenskar och 1 spanjor, som jag spelar pool med 1 runda... Jag lyckas sänka den svarta bollen i fel hål till mitt eget förtret och den svenska kille/tjej duon vinner.
Hon börjar fråga ut mig om varför jag är här i kambodja, och blir efter 2 min ganska otrevlig.. Du är här för att knulla billigt eller?
Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.

Nåväl, ensam och sliten är det dags för sömn..... Skit också, hur fan lyckades jag bli ensam ikväll också?!?!?!?!?!
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #13 skrivet: 10 december 2011, 00:00:49 »
Bättre att gå hem själv än att ångra sig för valet dagen efter, men ändå.... Du har ju lite tid att ta igen det på senare, skönt att fötterna är bättre nu och som det verkar så är det ingen fara med skavsår heller. Så det ordnar sig.... Som sagt var - du har några dagar på dig ännu. Men det låter ju som om du är lite besviken att somna ensam ändå. Det är ju lite trist. Du tar igen det imorrn hoppas jag!

:thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #14 skrivet: 10 december 2011, 00:11:36 »
Kul storry, särskilt som den är live :clap:
Lite (eller mycke) avundsjuk på din fantastiska resa

Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.

Jo, sådana typer har man ju träffat på ibland
Och jag vet precis varför jag väljer Asiatiskt i fortsättningen

(Fulla kärringar med penisavund.) Tvi, tvi, tviii
Hahaha

Ha det bra Kungen
         :wai2
^^Asia, Here I Come

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
« Svar #15 skrivet: 10 december 2011, 05:49:26 »
fan, kungen, du bor på Street 104, och sover ensam? Skall jag komma upp till PP igen så det blir lite fart på "ungdomen".

:D
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 10 december 2011, 08:39:23 »
Haha, jag blir ju överfallen av May hela tiden, och jag vill ha henne som vän, inte sängpolare...
Kan tro att hon bor på Heart of darkness...

Får bli lite barrundor ikväll istället, liveband ikväll på Sharky's igen, bluesband tydligen.
Fick se en favorit i repris i förrgår förresten, tjej som jag ville ta med mig förra resan... Helt sjukt bra danserska, med sån härlig kropp att man biter sig i tungan när man ser henne. Dum i huvet som inte sket i allt annat och tog hem henne, men men... Nån måste ju vara det också...

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Andy69xxx

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 16
  • Thaitjej nu och för alltid
« Svar #17 skrivet: 14 december 2011, 17:02:16 »
Tja kungen. Är det bra i Kambodja? Var i Thailand nu i November och tänkte åka till Angkor Wat men dom flesta i Thailand säger, fy fan, farligt, dom skjuter folk. Nu åkte jag ändå och hyrde taxi vid gränsen och så fort vi kom in i Kambodja låste han dörrarna och körde som en galning. Det är 15 mil in i landet, jag blev kissnödig och frågade om vi kunde stanna men han sa farligt stanna här. Det blev inte direkt någon bra upplevelse. Hur gör du? Åker du ensam? Några ställen du undviker? Måste göra ett nytt försök någongång utan thaipersoner som tycker det är så farligt. Har en kompis vars tjej kommer från Aranyaprahtet och han har inte fått åka dit för familjen där.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #18 skrivet: 16 december 2011, 17:33:48 »
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?

Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #19 skrivet: 16 december 2011, 21:06:45 »
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?

Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?
Han har nog inte tid med oss. Sitter nog med en fin böna vid detta laget och myser!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 25
  • *Totalt: 29