Nico och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Jag vet inte om det är hjärnspöken eller bersen som gör det. Nu talar jag om utebliven utlösningen. Är det bersen tar du goseriet på morgonen istället är det hjärnspöken handlar det om att slappna av. Kanske har självkänslan fått sig en törn efter lång tid utan tjej och man istället har ägnat sig åt fantasier genom porr och onani. Du skriver att du oroar dig för din vikt och antyder att det har något med saken att göra.Jag ordinerar en kväll med mycket öl och många kvinnor. Släpp prestationsågensten. Ha rolig, skit i din vikt. Och blir det en kvinna till rummet, slappna av och njut, det skulle jag göra . Vi kanske ses i PP.
Inget sex idag heller, så Tomten och Duden kan lugna ner sig, jag kommer inte bräcka några rekord på denna resan
Hon är full som fan, men lite trevligare beteende kan man ha, jag gillar kambodja, tjejerna också, men att säga det är enda grejen vore jävligt fel. Drog dessutom flickvän storyn för henne, men det förstod hon aldrig tror jag. Hennes manliga bekant försökte släta över det hela lite, men hon framstod ändå som en svensk megabitch.
Är du kvar i PP eller har du stuckit vidare?Det har varit ovanligt tyst nu, vad händer?