* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thailand/Kambodja 2011  (läst 2643 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
  • Kön: Man
SV: Thailand/Kambodja 2011
« Svar #60 skrivet: 15 december 2011, 10:55:24 »
Kanske dags för en update efter några dagars tystnad! Dels pga att det inte hänt så mycket, dels pga forumkraschen.

Här i Snooky går det lugnt till. Var lite avslagen efter magsjuka och 7 nätter i rad med sällskap på rummet, så jag har tagit det lugnt. Mest rekat lite och pratat med lite bartjejer, men det har inte blivit något förrän igår.

I förrgår kom Kambodjakungen hit och vi gick till en bar (Shipwreck) på Golden Lion Plaza. Det blev några öl och snack med bartjejerna. Tyckte jag hade en på g, men helt plötsligt ursäktade hon sig och gick och började snacka med en annan kund. Ja, skit i det, men där hängde vi till 2 på natten och det blev en ostörd sömn fram till ett på dagen.

Nu var jag dock sugen som faen och bestämde att ikväll så skall jag till. Gick bort till Shipwreck vid 22-tiden och tjejen från dagen innan kom och serverade mig. Tog en öl och spelade lite med henne tills Kungen ringde. Dom var på Viktory Hill (bargata med en hel del damer). Jag ursäktade mig, betalade och drog. Tjejen såg minst sagt förvånad ut, men lite hämnd för gårdagen blev det.

På Viktory Hill httade jag Kungen och hans polare från Australien. Det blev en öl på Tropicana bar. Fanns en klart godkänd tjej där, men hann aldrig flörta med henne för gänget skulle vidare. Till en aussie-bar/guesthouse. Inget snyggt att se på och ganska trist. Till slut drog vi upp igen till bargatan och upp på Corner Bar, som brukar ha en del snyggingar. Nu kom vi dit en stund efter midnatt, så det var ganska utplockat. Amerikanska marinen var i stan så tjejerna hade väl fått dollar så det räckte för kvällen och drog hem efter sina ST. Inget där alltså!

Nu blev det tuk-tuk ner till beachen. Först en koll på Utopia disko. I princip heldött. Vandring ner för backen till Serendipity beach och Jams eller JJ bar. Frilansarställe! Blev uppvaktad av en vietnamesiska, som hade en ok kropp och såg görbar ut. Kanske inte min typ egentligen. Lite för mycket smink och ögonfransar, men nu var jag så att säga, i behov.

Det blev helt ok sex. Inte lysande, inte dåligt. Helrakad så det var mjukt och fint. Lite olika positioner, lagom trång och avslutning på brösten. Det var den tömningen jag behövde, efter nästan en vecka utan. Gott, gotti gott-gott.
 :-)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #61 skrivet: 15 december 2011, 11:42:10 »
Slutet gott, allting vått. Kör hårt! Det hade jag gjort  :hb
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #62 skrivet: 18 december 2011, 11:23:12 »
Har helt tappat kollen på dagarna. I alla fall så blev det en lugn dag efter vietnamesiskan. Gick till Shipwreck igen och tog några öl och spelade lite games och pool med tjejen där som heter Nimo. Hon som blev lite förvånad när jag drog plötsligt härom kvällen. Trevligt och en inte alltför sen kväll.

Dagen efter så började kungen och jag med några öl på Charlie Harpers, en ganska ny, modern bar inne i stan, med riktigt söta flickor bakom disken. men vi ville vidare och tog en tuk-tuk upp till Viktory Hill. In igen på Tropicana och den lilla sötnosen jag inte hann flörta med två dagar tidigare såg mig direkt. ölen kom in och hon började massera mig och fan vet hur det gick till, men plötsligt hade jag något i knät och det var inte en laptop. Mycket mjukare och keligare. För att göra historien kortare så betalade jag barfine för henne och vi tre drog vidare till Corner Bar. Lite drinkar och spekulationer om vem som passade kungen bäst. resultatet får han själv dra! Vi två (Anna och jag) drog i alla fall till mitt hotell. Hon ville naturligtvis ha mat. Tjejerna här nere är alltid hungriga när de är med en falang. Konstigt va?  ;)

Anna var verkligen en "girl next door". Mysig och kramig mm. MEN, det var det sämsta sexet hittills på denna resan. Passiv och fantasilös. Synd, tänkte jag. Hon kunde vart trevlig att vara med ett tag. Så när hon gick vid lunchtid, var det hej då, vi kanske ses.

Nästa dag (igår) så gick jag bort till Shipwreck igen. Nimo slänger sig om halsen på mig och frågar varför jag inte kom igår. Jag förklarde att vi gjorde annat mm. "But i miss you so much!"

Hon spelade klart ngt spel med en annan kund och sedan kom hon till baren där jag satt. Klättrade upp över bardisken och viskde i mitt öra. "Do you have girlfriend? Why you not come. Don't you want me? Boom-boom."

Jag blev lite överaskad, får jag säga. men, jo det klart jag ville, Nu är ju detta en "vanlig bar" så hur skulle detta gå till. Senare på kvällen kom hennes förslag. vi kan träffas klockan 10 idag på förmiddagen, så slapp jag vänta ut att baren stängde vid 3 plus lite annat.

Så idag skedde det. Och det var riktigt bra. En tungkyssare av rang är hon och hon ville verkligen ha det skönt själv och det hade hon (3 ggr enligt hennes utsago). En riktig flickvänstyp. det här kan bli riktigt mysigt framöver. :P
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #63 skrivet: 20 december 2011, 13:27:48 »
Igår blev det en heldag. Nimo kom på sin moppe vid halv elva och var riktigt trött. Baren hade stängt klockan 4 på morgonen och hon hade ett städjobb vid sju, så hon fick inte många timmars sömn.

Vi hade bestämt att åka till Otres beach, men hon ville sova först. Ja den första timmen blev det ingen sömn, men sen slocknade vi båda två efter en skön första omgång. Vid ett kom vi iväg. Ca en halvmil på moppen, på något som kanske betraktas som väg här nere. men Otres var väldigt lugn och lite romantisk.

Nu är ju damerna här nere livrädda för att få färg på armar och ben, så hon ville inte gå ut i solen före 4. Men klockan fyra så hoppade hon i. Jag försökte lära henne att simma och flyta på rygg. det gick väl inte så bra men mina händer var tvugna att hålla henne både här och där. Vi kramades och lekte i strandkanten och fick fullt med sand innanför kläderna. Ut i vattnet och försökte bli av med det. "Do you see me now?" sa hon och när jag tittade så var hennes 'badbyxor' vid fotknölarna och då började vi på allvar ta på varandra i vattnet.

Förresten, bada inte med flickvännen med Kamagra i kroppen. Man måste stanna i vattnet för att lilleman skall lugna ner sig och det är inget tältande längre.

Det blev hemfärd och gemensam dusch och ny batalj i sängen. Sömn igen och sedan mat och lite pool och öl. Hon körde ju moppe så jag satt där bak och kunde använda mina händer till mycket på de mörka kambodjanska gatorna. Nimo (även jag) var rejält upphetsad när vi kom hem. Hon ville sitta på balkongen ovanför baren och började kyssas och hångla rejält. "Wait a minute, I change" och ut kom hon igen i tunn sommarklänning och naken under. Vi satt 10 meter från folket i baren, (ingen kunde se oss) och vi var enormt tända. Till slut stod jag inte ut längre utan vi dök in på rummet och you know what.

Och så här har det fortsatt. Hon är helt fantastisk. Det är ju faan att man måste åka om en vecka. Nu har hon i princip flyttat in i mitt rum och stannar hos mig tills jag drar.

Jag har inget emot det.   ;) :D
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #64 skrivet: 20 december 2011, 15:06:03 »
Underbar story Jackswede  :thumbsup. Skål och tack för välskrivna uppdateringar!  :clap:

Bättre än sådär blir nog inte livet... Fast jodå, jag känner väldigt väl igen känslan av att inte vilja resa ifrån en sån tjej. Njut njut, och tag vara på dagarna!
Längtar tillbaka!

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #65 skrivet: 20 december 2011, 23:04:06 »
Otres beach

Vilket rosa skimmer , det stänker kärlek lång väg
      :clap: :clap: :clap:
^^Asia, Here I Come

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #66 skrivet: 21 december 2011, 00:02:33 »
Härlig uppdatering. Inte utan att man längtar ner när man läser såna här reserapporter. 7- och 5 centimeter snö är inget att längta hem till!?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #67 skrivet: 21 december 2011, 10:14:25 »
Det är ju faan att man måste åka om en vecka. Nu har hon i princip flyttat in i mitt rum och stannar hos mig tills jag drar.

Jag har inget emot det.   ;) :D
Det kan jag förstå att du inte har. ;)

För egen del tycker jag att det är alldeles förträffligt om den nästkommande tiden går med blixtens hastighet. Men i den frågan tycker vi kanske olika? :D

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #68 skrivet: 21 december 2011, 10:32:17 »
Han har ett skönt flyt när det gäller damerna, man tror Jack och damen är helt ointresserade av varandra, men så tittar man till en ggn till och jodå, nog fan blir han tallad på under bordet den jäkeln ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #69 skrivet: 21 december 2011, 12:04:08 »
@Kurios. just nu tror jag att vi har ganska olika syn på hur fort tiden skall gå. Jag vill inte hem och du vill hit fortare än kvickt. men jag unnar alla att få vara med om det som händer här nere. Skynda er hit grabbar!

Dygnen börjar likna varandra nu. Vaknar ngn gång på förmiddagen och det blir lite god morgonkramar som slutar med att vi båda ligger på rygg i sängen och bara flämtar. OK, we sleep little more!

Idag var vi på marknaden och köpte en ny klänning till Christmas. När hon kör moppe vill hon att jag skall hålla om henne hårt och helst vill hon att jag har händerna på hennes bröst under jackan. Gillar nog lite att bli upphetsad ute bland folk. Hemma vid 2 och omgång två.

Har aldrig fattat det här med fotfetischism tidigare. Idag ville hon duscha tillsammans och tvättade hon mina fötter väldigt noga och sedan en tåavsugning av klass. Testa det om ni får chansen. Det var riktigt häftigt.

Sedan åker hon till jobbet klockan 5 och jag är där några timmar. När hon slutat kommer hon direkt till min säng, väcker mig och knullar mig.

Nu är rutinen 3 gånger om dan, och än är jag inte utsliten! :P :-) :D

Kungen! jag hoppas att din efterhängsna förkylning ger sig nu, å att du kan hitta "dina rutiner"  :thumbsup
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #70 skrivet: 21 december 2011, 12:18:39 »
@Kurios. just nu tror jag att vi har ganska olika syn på hur fort tiden skall gå. Jag vill inte hem och du vill hit fortare än kvickt. men jag unnar alla att få vara med om det som händer här nere. Skynda er hit grabbar!
Ja det är lite synd att du hinner hem innan jag kommer. Vi kanske kan tima det bättre nästa år?

Om jag gillar Kambodja tillräckligt mycket för att vilja återkomma vill säga.

Men inget av era berättelser här talar emot det, tvärtom och kanske blir vi fler med tiden som reser till Kambodja.

Synd att det inte går att flyga direkt till Sihanoukville, fast å andra sidan skulle väl stället svämma över av folk då med allt vad det innebär.

Nog vill jag att tiden ska gå fort alltid. Det värsta är tiden hemma. Är ledig till mellandagarna och tiden masar sig fram. På jobbet har man ju tankarna på annat håll men här har man inget annat att göra än att längta.

Inte blir det bättre av att titta ut genom fönstrena heller, för att inte tala om hur det är när man går utanför dörren. Burr. :'(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #71 skrivet: 24 december 2011, 13:15:34 »
Ja, du Jackswede, förkylningen är nästan helt borta, men har fastnat lite väl i ölträsket tror jag, det och avundsjuka/svartsjuka mot exet tror jag ligger bakom min extremt dåliga start.

Får komma över allt det onda och skicka på med lite nytt härligt gott kvinnokött under mig för att få fason på hjärnan.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #72 skrivet: 24 december 2011, 14:25:24 »
Det låter som en bra plan kungen. Titta framåt, inte bakåt och öl/alkohol löser inga problem, hitta en trevlig sängkamrat och gå vidare istället. God jul på dig din gottegris!
 :thumbsup

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #73 skrivet: 01 januari 2012, 19:54:55 »
Dog tråden eller? Nädå, men som jag skrev innan så blev min och Nimos relation alltmer trygg och vi ville bara vara med varandra. Sista dagen (annandag jul) var vi tillsammans hela dagen och natten. Vi åkte ut till ett vattenfall i en nationalpark och hade picknick och badade i vattenfallet. Rätt mysigt faktiskt.

Natten blev tyvärr mer tårar än glädje. Nimo var mycket ledsen att jag skulle åka på morgonen och här upptäcker man svårigheterna med egentligen avsaknaden av språket. Hennes engelska är väl klart begränsad, både vad gäller att tala som att förstå. Hon kunde inte ge ord åt sina känslor och när hon sa något så dominerade tårarna. Så det blev mer trygga kramar än vild sex.

Vi har verkligen fastnat för varandra och jag letar redan resa för att åka ner i sommar igen. Gula febern, eller!!!!!!

Tillbakaresan till Bangkok (buss till Phnom Penh och sedan flyg) blev helt enligt ritningarna. Jag återkommer med de sista dagarna i Bangkok en annan dag.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 25
  • *Totalt: 29