* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thailand/Kambodja 2011  (läst 2643 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
  • Kön: Man
Thailand/Kambodja 2011
« skrivet: 27 november 2011, 11:33:53 »
God Morgon!
Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.

Installerad på Royal Ivory i BKK. Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv  :q

Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.

Mer kommer när första villebrådet är hemma.  :hb
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
SV: Thailand/Kambodja 2011
« Svar #1 skrivet: 27 november 2011, 11:40:07 »
Skönt att höra att resan gick bra! Lycka till med "jakten"  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #2 skrivet: 27 november 2011, 13:45:45 »
Hoppas kvällen blir väldokumenterad så man får känslan av att varit där på plats.

bilder på damer också tack.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #3 skrivet: 27 november 2011, 16:55:08 »
God Morgon!
Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.

Installerad på Royal Ivory i BKK. Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv  :q

Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.

Mer kommer när första villebrådet är hemma.  :hb

aa jag vet känsla Du har i kroppen just nu.
Så härligt att checka in på Ivory och sova några timmar.
Sen en vända ut å kolla läget,, kolla Annies...  :thumbsup

Testa även massagen som ligger närmast Ivory.
Om Du står på trottoaren och ryggen mot Ivory restaurangen.
Gå då till vänster max 10 meter. Nästa hus bara.
Där har Du ett "vanligt" massageställe. Gå in där.
Välj en brud som Du tycker ser bra ut.
Sen upp på massagerummet och njut..  :thumbsup
Det kan hända att Du får ett förslag på lite mer avancerad massage för en slant extra.
Ta den.. Helt klart värt pengarna.. hehe
Och be dom sätta på sig något från klädskåpen som finns i rummen..  :D

Ha det bäst i Bangkok i natt.  :thumbsup

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #4 skrivet: 27 november 2011, 19:52:25 »
ST gick precis och klockan är halv två här.

Efter en Pad Thai på ett ställe, så bar det av till Soi Cowboy. Baccara var stället som fick den äran. Nu förstår jag varför tjejerna kommer till Bangkok. Dom har ju inte ens råd att köpa trosor. Rätt coolt med ungdomarna som dansar på glastaket, men man blev ju lite stel i nacken av att titta upp hela tiden. Ja det var väl i och för sig inte det enda som blev stelt. Tittade in på Tilac också och tog en pilsner till, men dom som dansade där var nog mer välbeställda, för dom hade byxorna på.

Är det någon som varit på stället mitt emot Baccara. Glömt namnet just nu, men tjejerna verkar inte vara många minuter över arton på det stället.

Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.

Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.

Ja Krille, jag har redan spanat in grannarna och fan vet om jag inte behöver lite massage efter frukosten i morgon.  :q

Sov gott hemma i kylan och blåsten. :hb
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #5 skrivet: 27 november 2011, 19:58:17 »
jackswede!

Lämna några åt mig också tills att jag kommer dit 25 december. Har du några bra tips på vad man ska göra om man har en oerhört sexuell driftkraft till att träffa dessa damer men samtidigt spendera så mycket tid som möjlig med sin flickvän? Skratt.

Fan lät som en härlig upplevelse!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #6 skrivet: 27 november 2011, 20:29:46 »
En härlig början, låter som du fick en bra start på resan! Härligt med lite humor i den svenska grå vardagen.....

Tack för att du delar med dig :)

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #7 skrivet: 27 november 2011, 21:37:21 »
Denna tråd ska följas :D

jackswede, jag hade inte tänkt stanna i BKK, men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.
jag råkade hamna på två olika skithotell i dåliga områden på förra resan...

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #8 skrivet: 27 november 2011, 22:52:34 »

jackswede, jag hade inte tänkt stanna i BKK, men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.

Hade Du följt råd och tips här på TS hade Du hamnat rätt..  :D
Bangkok är skitskoj och festa loss i.
Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #9 skrivet: 27 november 2011, 23:14:49 »
Hade Du följt råd och tips här på TS hade Du hamnat rätt..  :D
Bangkok är skitskoj och festa loss i.
Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.
ja.. dessvärre på hann jag inte läsa så mycket då det vart en spontan sista minutenresa
Sen mina planer raserades snabbt av Taxi och Tuk-tuk förare som vet hur man utnyttjar förstagångs turister.

Ska när jag känner att jag har tid över skriva en liten berättelse om min lite dyra första dag.

Nu har jag haft två år på mig att läsa på så det blir garanterat bättre denna gång :)

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #10 skrivet: 27 november 2011, 23:28:16 »
Skönt att du har hunnit acklimatisera ditt underliv iaf Jackswede  :q

Att sitta på en GOGO bar och titta på bara underliv är fan inte fel, tror det är en av orsakerna till att man föds som man (tjejer gillar det säkert också, vad vet jag).

Nu måste man läsa om Jack's äventyr i en hel vecka innan man kommer ner, typiskt ;)

Hoppas du får en bra vecka Jackswede, det har du nog förtjänat ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #11 skrivet: 28 november 2011, 05:17:27 »
Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.

Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.

Var det den här så är vi buksvågrar :-)

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #12 skrivet: 28 november 2011, 05:48:38 »
Får jag bara ordning på det här med bilderna så skall ni få se. testar nu med en bild på Poh.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #13 skrivet: 28 november 2011, 05:55:10 »
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.

Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #14 skrivet: 28 november 2011, 06:06:31 »
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.

Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.

Nää, det är inte samma, och vem fan är tonåring. Svartvinbärskrämen som jag införskaffade i Chiang Mai fick mej iofs att känna mej som det innan kondisen tog slut.
Pretty Girls var ett underbart ställe, tycker att du var väl kritisk mot ett annat av mina favorithak Angelwitch. Bara Ok? Jag tycker det är fantastiskt.
Om du hittar tjejen som jag la upp en bild på så kan jag varmt rekommendera henne, skitdålig engelska men det gör inget när men ska ha en ST. Fantastisk kropp! Efter två timmars intensivgympa så bad hon om att få stanna kvar och sova.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #15 skrivet: 28 november 2011, 06:22:21 »

Klart du ska stanna en eller några nätter i Bangkok, där ska nivån sättas. Jag funderade ett tag på att stanna hela nästa resa i Bangkok men då behöver man semester när man kommer hem. Se till att du hamnar på ett hotel nära Sukhumit bara, det är skitenkelt att åka skytrain till Nana eller Asok om du ska till Soi Cowboy, en hållplats, tågen går tätt och har AC. 15 bath för en hållplats, 20 för två. Hittade några trevliga ställen på Soi 33, så ända där borta tror jag att det är OK att bo, säkert finns det andra ställen som är bra också men Soi Cowboy och NEP räcker rätt bra i några dagar. Nästa resa har jag bokat Kingston Suite hotel, Sukhumit soi 15, ett klasshotell såg det ut som från utsidan iaf, mittemellan men kanske lite långt upp på soien 10 minuters promenad till Asok.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #16 skrivet: 28 november 2011, 06:37:29 »
@andlin. Visst är Angelwitch mer än ok. Kanske lite vagt skrivet när man precis haft en annan upplevelse. Angelwitch har ju en riktig show, inte bara gogodansare. Dom kör en gång i halvtimmen och showen varar ungefär en Singa. Bra tryck med massor av snygga tjejer.

Fan, nu blir jag lite sugen igen, när jag tänker tillbaka på gårdagen. Får nog ta lite massage i eftermiddag.
 :)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #17 skrivet: 28 november 2011, 06:41:08 »
Klart du ska ha massage, varje dag ibland flera om da´n. Var försiktig med happyendingen bara, man måste spara på krutet tills man får med sig någon till rummet, det får inte vara tomt då :D

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #18 skrivet: 29 november 2011, 03:27:03 »
Så var dag 2 avklarad. Det blev massage hos grannen till hotellet. Och för mig har alltid massage varit en behandling av muskler, Inte visste jag att jag hade så många musklet i skrevet. Det var i alla fall där som hon la mycket energi och jag måste väl erkänna att det gjorde inte ont. Hon var dock lite besviken när jag inte ville ha happy ending, WHY??? Som sagt man måste, med ålderns rätt, spara sig till senare tillfälle på natten.

Sen var planen att käka, dra ner till Soi Cowboy en stund, dra tillbaka till Nana och Rainbow 3 för att avsluta aftonen med en frilansare. Och hur blev det? Ja planer vad skall man ha dom till.

Kom ner till Cowboy och till Long Gun. Bra tryck och en hel del riktigt snygga tjejer som jag satt och kollade på. Plötsligt satt det en liten tjej bredvid mig. En av dansarna som inte var med i showen. Ja, ni kan ju räkna ut hur det slutade. Ärligt talat så slutade det först för 20 minuter sen med en gemensam frukost.

Det var nästan att jag slog personligt rekord i minsta tjej. Hon var 1,50 och rekordet för mig är 1,49. Hon var dock 31 år och har en son på 12. Och som en slump så kom hon från Issan (Udon Thani). Och det gör väl nästan alla andra också. En härlig liten tjej som har åkt till Bangkok för att försörja sin familj, som så många andra.

Vad som var så bra med Angel witch och Pretty Lady i söndags och Long Gun i går var musiken. Jag är för gammal för techno (Baccara) och nämnda ställen spelade rock hela tiden och det gillar gubben. Man kan väl inte begära att dom skall spela metal (som jag helst vill ha), så det var bra.

Om en timme går taxin till Koh Chang. Pallade inte bussen utan tog på mig spenderbyxorna. Men 3500 Thb  för 30 mil i taxi är väl OK.

Återkommer när jag är på Koh Chang.

27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #19 skrivet: 29 november 2011, 03:36:12 »
glömde ju lägga med bilden på godislådan som står ovanför Teven. Det var large size på den ena och jordgubbssmak på den andra. Bra service på detta hotellet.
 ;)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad mrwhy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 76
« Svar #20 skrivet: 29 november 2011, 06:50:40 »
Hon var dock lite besviken när jag inte ville ha happy ending, WHY??? Som sagt man måste, med ålderns rätt, spara sig till senare tillfälle på natten.

lol

Lite komiskt faktiskt när man tänker på att så många vrider ut och in på sig i försök att hitta ett ställe som gör det här hemma i Svedala.
Läser berättelsen med nöje.  :thumbsup

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
If you want something done right....just forget it.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #21 skrivet: 29 november 2011, 09:27:07 »
lol

Lite komiskt faktiskt när man tänker på att så många vrider ut och in på sig i försök att hitta ett ställe som gör det här hemma i Svedala.
Läser berättelsen med nöje.  :thumbsup
Klassiskt exempel på tillgång och efterfrågan! :)

Edit: 3500baht var samma som vi betalade för taxi samma sträcka så det stämmer nog.
« Senast ändrad: 29 november 2011, 09:57:42 av the dude »
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #22 skrivet: 30 november 2011, 11:29:33 »
Efter ett dygn på Koh Chang.
Taxin från Bangkok var nemas prroblemas, men jävlar vad dom kör slalom  mellan filerna. Dom saknar nog möjligheten att åka skidor och tar igen det på vägarna.  :)

Taxin körde mig hela vägen till Kai Bae, vilket jag inte räknade med, men det var skönt.  Bor i en liten bungalow, som passar bra för en ensamresenär. Traditionella turister med stora resväskor kan nog tycka det är trångt om man är två, men min rygga får lätt plats.

Kai Bae är fruktansvärt lugnt. Verkligen fortfarande lågsäsong. Gick igenom hela byn igår kväll och såg 3 barer med som det verkade ha lite för mycket kvinnlig personal för att bara öppna ölflaskor. Och då räknar jag överskottet till kanske 10-12 tjejer. Hade bestämt mig för att ligga lågt igår, så jag kollade inte så noga. Det så kallade beer barområdet hade en bar öppen och där fanns bara bartendern, och hon satt ensam de gånger jag kollade. Får hälsa på dom idag istället. Ni som varit här. Några tips?

Det dominerande falangspråket är ryska. Hört några prata tyska och svenska, men matsedlar och skyltar är även på ryska. Det finns ryssägda resorts här så det verkar vara en målgrupp.

Solen skiner och det är luuuuugnt. Vattnet är varmt och klart och här kan man ta igen sig.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #23 skrivet: 30 november 2011, 13:19:08 »
Nang från Isan

Lite tankar som kom efter att jag träffat Nang på Long Gun I Bangkok. Detta är nog en tämligen vanlig story, men för de som inte upplevt det kan det vara bra att höra om det.

Nang satte sig bredvid mig under showen. Mycket diskret får jag säga. Frågade de vanliga frågorna. Whats your name? Where you come from? Osv. Hon såg ut att frysa. Vi satt rakt under utblåset från luftkonditioneringen så det var rätt svalt, men ok för mig.  Jag lade armen om henne för att värma lite och hon tog men andra hand för att värma sina händer. Vi pratade lite och hon tryckte sig tätt intill för att få kroppskontakt. Efter en stund frågade hon om ladydrink och jag sa ja. Det kanske värmer henne lite. Hon hämtade drinken, som var något varmt utan alkohol. Hon drack inte alkohol över huvud taget, berättade hon senare. Satte sig denna gång på andra sidan om mig så att hon fick skydd från kalluften.

Även om hon frös så fick hon inte ta på sig något i pausen mellan dansandet. Mamasan hade så bestämt. Så endast iklädd bikiniöverdel och kort kjol (no panties) var det kanske inte så konstigt att hon frös. Även om majoriteten av tjejerna bara hade kjolen. Hon frågade om jag hade tänkt ha lady tonight. I så fall ville hon följa med mig. ”I’m not sexy girl, but I take good care of you, what you want.”

Hade ju, som ni läst tidigare, inte tänkt mig att ta någon med därifrån. Natten var fortfarande ung. Men jag föll för hennes bedjande ögon och som jag upplevde det, hennes uttalade vilja att få komma därifrån. ”If shorttime I stay two hours and longtime too if you want. No problem! ”Efter att hon frågat några gånger så sa jag ja. Jag betalar barfine för dig!

Hon klappade händerna och sa thank you, thank you! Och såg riktigt lättad ut och försvann direkt för att byta om. Vi pratade inte pengar där utan jag tänkte att det tar vi när det blir aktuellt. När hon hade klätt om såg hon ut som vilken thai-thej som helst. Inget som på något sätt visade hennes nuvarande jobb. Osminkad och söt som vilken nextdoor girl som helst.

När vi kom till mitt hotell och tog de obligatoriska duscharna så låg vi i sängen och gjorde det som man brukar. Men efteråt så kom livshistorien fram. Vi pratade en lång stund och när hon berättat färdigt så bestämde jag mig för LT. Hon behövde verkligen de extra 1000 Thb som det kostade mig. Och jag har råd att ge henne 240 kr extra.

Vad vi pratade om tar vi nästa gång för nu skall jag ut å käka och kanske nåt mer.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #24 skrivet: 30 november 2011, 18:24:25 »
Jaså är det såå lugnt på Kae Bae nu?
Bosses Bar kan du kolla efter. Han är en trevlig typ som blandar starka drinkar och ett bra ställe att börja på innan man letar damer.
Hyr en motobike och kör upp till White sand beach om det inte finns damer där du är, där ska det vara liv. När vi var i KB i mars så var det en massa barer öppna och även på vägen mellan KB och WSB.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #25 skrivet: 01 december 2011, 18:50:10 »
Kör nu inte slut på dig innan vi hinner skåla ihop Jackswede ;)

Bara 2dagar kvar till avfärd, men ändå så långt bort...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #26 skrivet: 02 december 2011, 12:25:30 »
@kungen
Jag tar det inte lugnt. Jag tränar! Ses på måndag!

nätet har varit lite darrigt därför ingen rapport på ett tag. Jag återkommer med fotsättningen på berättelsen ovan.

Men hinner inte nu. Jag skall på date! Träffade ett gäng finnar i går kväll och det blev party till 3 och en av tjejerna i baren (ingen girliebar) hade bestämt sig för att följa med mig hem. Och nu skall jag ner till henne. Mums!
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #27 skrivet: 03 december 2011, 10:23:32 »
Nang del 2.

Nang kom till Bangkok för tre månader sedan. Hon kommer från ett ställe utanför Udon Thani, 5 minuter med moto från flygplatsen. Hon lämnade sin familj och sin son för att familjen behövde pengar, eftersom hennes 56-årige pappa fått en stroke och är förlamad i halva kroppen. Mamman är tvungen att sköta om sin man så de saknar pengar att göra en operation och få den hjälp de behöver. Enda alternativet var att Nang åkte till Bangkok.

Jag vet inte hur många som har sett filmen ”Bangkok girl”, men den kom upp i huvudet när jag hörde henne berätta. Se den och ta den för vad den är. Den ger i alla fall en bild av hur det kan vara, när man är fattig i Thailand.

Jag tror inte Nang hade något val och hon behöver varenda baht som hon kan tjäna. Och familjen är viktig i Thailand. Många tjejer jag har träffat pratar om sin familj och speciellt om sina mödrar. Dom tar jobbet för familjens skull även om de hellre skulle vilja vara hemma. Jag fick känslan av att detta var Nangs eget val och hon tvingades nog aldrig.

Att hon blev så glad när jag betalade barfine för henne, har ju att göra med att hon inte trivdes med att vara på baren. Skönt att komma därifrån så snabbt som möjligt på kvällen. Att hon berättade för mig tror jag inte är någon variant på ”mothers buffalo sick, osv”. Det var helt ärligt.

Så sensmoralen är att ta väl hand om tjejerna och respektera dem och ge dem en skälig ersättning för att du använder deras tid. Hon berättade även om en del saker som kunder har gjort och vill göra, och det var inga snälla saker. Vissa män är svin, helt enkelt.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #28 skrivet: 03 december 2011, 11:03:26 »
Så sensmoralen är att ta väl hand om tjejerna och respektera dem och ge dem en skälig ersättning för att du använder deras tid. Hon berättade även om en del saker som kunder har gjort och vill göra, och det var inga snälla saker. Vissa män är svin, helt enkelt.

Så sant som det är sagt, tråkigt nog.

Läser tråden med välbehag och väntar ivrigt på fortsättningen n,ågot jag inte är ensam om misstänker jag. :wai2

Utloggad relead

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 38
« Svar #29 skrivet: 03 december 2011, 11:35:04 »
intressant tråd och ett bra initiativ att berätta lite mer om tjejerna istället för att som vissa andra verkar här, se dem som bara några hål....

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #30 skrivet: 04 december 2011, 09:55:14 »
 :v
Bra skrivet Jackswede, hoppas få höra några historier från din egen mun imorrn, för nu jävlar är jag i BKK.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #31 skrivet: 04 december 2011, 13:34:22 »
Absolut, men det är ju tur vi drar till Kambodja, för vi kan inte ta ngn öl i Bangkok imorgon. kungens födelsedag och ingen alkoholförsäljning!  :nono:

Ses på flygplatsen!
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #32 skrivet: 04 december 2011, 13:54:26 »
Efter en dryg vecka nu i Thailand så vet jag i alla fall en sak. Det är damerna som väljer! Är det inte rätt gott när dom uppenbarligen gör ett bra val. Alla tre hittills har snarast kommit till mig än att jag "raggat" på dom.

Här på Koh Chang, var jag lite tveksam i början. kommer det att hända något över huvud taget? Men det gjorde det! Sai gjorde sitt val och det gjorde hon rätt i. Vi har haft det kanon i fyra dar nu och jag har fått ett nytt personligt rekord. Hon är bara 147 cm lång eller kort kanske man skall säga. Och jag är över en och nittio.

Hon jobbar på en vanlig bar och därför har ju dygnet blivit lite upp och ner. Jag har fått vänta ut stängningsdags vid 2 till 3-snåret innan vi har kunnat gå hem och ah det lite trevligt. Nu innebär ju det att man sover lite längre på dan och kunnat ha lite trevligt när man vaknat och gjort en del grejer tillsammans.

Ingen traditionell LT alltså utan mycket mer flickvänsköret. Det har varit mysigt, men nu väntar nya äventyr i Kambodja. Det blir nog lite avskedsparty ikväll, men inte för tungt eftersom taxin till Trats flygplats kommer redan 7.

En lugn och fin ö som kan rekommenderas, men har ingen likhet med Pattayaköret. Här visade sig finnas en del sköna damer, och dem som jag har snackat med har varit jättetrevliga. En lugn start på semestern helt enkelt. Nu får vi se vad Kambodjakungen drar ut mig på för dåligheter i morgon!
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad mrwhy

• Hangaround
  • **
« Svar #33 skrivet: 04 december 2011, 14:43:09 »
En lugn och fin ö som kan rekommenderas, men har ingen likhet med Pattayaköret. Här visade sig finnas en del sköna damer, och dem som jag har snackat med har varit jättetrevliga. En lugn start på semestern helt enkelt. Nu får vi se vad Kambodjakungen drar ut mig på för dåligheter i morgon!

Var i hela fridens namn på ön var du? Det ser ju inte ut som det finns mer än utströdda hus på ön. Kollade på G-Earth. Men det är kul att få lite info om lite annorlunda ställen också. Det här verkar ju vara ett ställe om man vill ha lite lugn och ro.
Väntar med intresse på fortsättningen.  :thumbsup

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #34 skrivet: 05 december 2011, 12:52:25 »
@mrWhy. Jag var i Kai Bae, som ligger ungefär mitt på västkusten.

Kan kollas in  på http://iamkohchang.com/

Nu har Kambodjakungen och jag landat i Phnom Penh. Första stopp ett apotek och inköp av var sitt 50-pack Kamagra gel. Skall väl räcka första veckan i alla fall.  ;)

Så nu jävlar skall det kn...., ja knallas runt i stan och titta på sevärdheter. Sharky's är första anhalt för kvällen.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Spinn

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 34
« Svar #35 skrivet: 05 december 2011, 18:31:47 »
Kae Bae, där finns det om jag inte missminner mig en bar som heter Canucks Bar, och ägs av en hockeytokig kanadensare, jag å brorsan lyckades hitta den enda baren i Thailand som visade NHLslutspelet i Maj, dock började ju matcherna vid 8 på morgonen..

EDIT, såg nu att jag råkade låna din tråd Kambodjakungen, sorry för det.
« Senast ändrad: 05 december 2011, 19:38:24 av Spinn »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #36 skrivet: 05 december 2011, 19:23:48 »
Jävla gubbe och ha kondis... Släpa mig runt halva stan till fots!!! :'(

Sen tog vi en tuk tuk, och resten av kvällen var väl ok.... ::) :q    :drunk :hb :burp :yahoo
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #37 skrivet: 05 december 2011, 19:35:04 »
Jävla gubbe och ha kondis... Släpa mig runt halva stan till fots!!! :'(
He he, det hade du inte räknat med. :D lol

Men eftersom den första snön faller utanför mitt fönster så tycker jag mer synd om mig än om dig just nu. ;)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #38 skrivet: 05 december 2011, 20:13:45 »
Hehe, jag tycker lite synd om dig också Kurios, ska tänka på dig imorrn(idag) när jag tar första biran. :q

3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Mr.V

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #39 skrivet: 05 december 2011, 20:36:49 »
PP
« Senast ändrad: 05 december 2011, 20:46:45 av Mr.V »

Utloggad mrwhy

• Hangaround
  • **
« Svar #40 skrivet: 05 december 2011, 20:55:46 »
@mrWhy. Jag var i Kai Bae, som ligger ungefär mitt på västkusten.

Kan kollas in  på http://iamkohchang.com/

Haha, ok. Då var det inte rätt ö som jag fick upp. Kai Bae var ju liiiite större. Tackar.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #41 skrivet: 06 december 2011, 07:19:04 »
I Kambodjakungens tråd hittar ni kvällens detaljer, så tillägget från min sida blir väl att avsluta min halva av storyn.

Kungen och jag blev ju uppvaktade i samma bar. Min tjej var mer den vanliga typen som jag "brukar få". 28 år, en son på 7 och redan änka. Jobbar på fabrik med låg lön och en kompis övertalade henne att jobba lite i baren också, så hon extraknäcker där.

En skön tjej som inte var blyg att vara utan kläder, vilket är ovanligt. Vi duschade tillsammans och hon tvättade mig grundligt. På med tvål, sen sköljning och "avsmakning" för att kolla att det var rent. Det  ar nära att vi började redan i duschen. Stannade kvar nästan en timme efteråt för snack, lite massage och annat mys.

En bra start i Kambodja!  :thumbsup
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #42 skrivet: 06 december 2011, 07:27:14 »
Det där med intvålning och renhetskontroll tycker jag är oerhört trevligt förspel.  :P

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #43 skrivet: 06 december 2011, 13:05:50 »
Min var lite blyg...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #44 skrivet: 06 december 2011, 14:42:51 »
Min var lite blyg...
Ja, dom är ju oftast det. Sist tog det tre kvällars och mornars övertalning innan jag fick till det korrekt. Man får tjata :-)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 07 december 2011, 13:16:20 »
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #46 skrivet: 07 december 2011, 13:21:04 »
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Jag kan inte öppna den heller, blir bara vitt.

Egon 1954

• Gäst
« Svar #47 skrivet: 07 december 2011, 14:18:09 »
Hej
Varför går ni inte till Eden? När ni är i Bangkok?
 2 brudar för 2300 bath en timme med tunga avsugning och tunga i röven samtidigt.
Undrande amatör.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #48 skrivet: 07 december 2011, 15:03:05 »

Samma sak för mig men man kan läsa det senaste inlägget här.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
« Svar #49 skrivet: 07 december 2011, 23:54:22 »

Ja är det snöväder så är det. *skojar*

Kul att läsa er rapport och från två håll :)
Tackar och bockar men blir inte av med nån abstinens.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #50 skrivet: 08 december 2011, 12:09:49 »
Som vanligt hinner kungen först med sin version av livet i Kambodja. Så jag tar de delar som han inte varit med om.

Som han säger är vi numera experter i att lata oss. Ner till mitt stamställe vid riverfront, ta in frukost, ja snarare sen lunch, och blir bara sittande i 4-5 timmar. Utan att dra i oss en massa öl eller sånt. Bara kollar folk och livet på gatan och snacka skit förstås. hans "knubbis" kunde inte riktigt fatta att ett gott dagsverke var att skaffa nya simkort runt hörnet.

Nåväl åter till Ben's Bar på Street 110. Som vanligt lite omsvärmade i början tills det bara sitter en tjej per pers kvar. För övrigt hade vi en perfekt utsikt! En av tjejerna plockade då och då något på andra sidan bardisken. Hon satte knäna på en barstol och hängde över disken och och vad skådade vi då. Jo, en härlig blottad bak. Det ger aptit. Vi var ju lite slaka i formen. Inget på Martinis, nada på Black cat, så vi skulle bara gå till Dream bar också, men jag ville kolla runt lite och hör Hallo - Welcome. Då ser kungen Ben's och jag sa Ok, vi går in.

Min dam vid bordet var till en början inte alls så påflugen som kungens, men efter att jag hade lagt armen om henne, så kröp hon tätare intill och började kyssa mig. Och faen om inte jag piggna till. När sedan hennes hand försiktigt började stryka på lillemans plats så blev jag även kåt. Det blev mer och mer av det goda och jag fick säga till henne att sluta en stund för jag behövde gå på toa, och i nuvarande tillstånd behövde jag lösa en biljett till en campingplats, för stora tält.

Jag försökte besvara hennes inviter med lite smek här och där, och det fick jag, utom mellan benen. Jag började undra lite om det inte var så att damen i fråga var begåvad med en sak hon inte ville avslöja. Kungen frågade sin tjej, vilken sort det var och det var som vi trodde en LB. Inte helt solklart från början. Skit desamma, allt skall testas och iväg gick vi.

På hotellet satte hon sig på sängen och försiktigt sa att "I am a ladyboy", "I know", skrattade jag och då andades hon ut. Kan inte vara en lätt situation, och i många fall då bli avvisad.

Hon var mycket blyg hela tiden med att visa apparaten, "Nooo, dont look". Här utvecklades många saker under natten, och denna natt var en som jag aldrig glömmer. Jag kom två gånger med bara 5 timmars paus och vi fortsatte ändå ett par gånger till (tack doktor Kamagra)  :clap:, dock utan "water" i kådisen. Detta har inte hänt på de senaste 25 åren.

Naturligtvis var det, det ärendet som kungen hänvisar till, när jag lämnade Sharky's. Jag hämtade henne för en natt till. Och det var bra då med men jag var trött och tömd, så den natten sov vi mest.

Nu är det Snooky eller Sihanoukville som gäller!

27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #51 skrivet: 08 december 2011, 21:27:15 »
JS, du var så jävla glad de 2 dagarna att jag avundas dig. Själv hade jag riktigt bra dagar, men dina var nog strået vassare.
Vi ses när jag kommer till Snooky (om)....
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #52 skrivet: 09 december 2011, 09:24:15 »
En 5-timmars bussresa igår till Sihanoukville i en buss som var väl använd, men vi kom fram. Kände mig hängig på resan och när jag kom fram så somnade jag. Klockan 6! Vaknade halv nio och insåg att jag måste ha mat. Kände mig jävligt seg men försökte äta. Tog stopp direkt. Fick förklara för personalen att det inte var fel på deras mat utan på mig när jag lämnade restaurangen med i stort sett orörd tallrik. Hem och i säng och slocknade direkt.

Ngn form av magsjuka är det, men känns bättre idag. Blev inga damer igår och jag tror jag passar idag också. Sen kan förhoppningsvis jakten återupptas.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad äktakärlek

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 108
« Svar #53 skrivet: 09 december 2011, 15:11:30 »
En 5-timmars bussresa igår till Sihanoukville i en buss som var väl använd, men vi kom fram. Kände mig hängig på resan och när jag kom fram så somnade jag. Klockan 6! Vaknade halv nio och insåg att jag måste ha mat. Kände mig jävligt seg men försökte äta. Tog stopp direkt. Fick förklara för personalen att det inte var fel på deras mat utan på mig när jag lämnade restaurangen med i stort sett orörd tallrik. Hem och i säng och slocknade direkt.

Ngn form av magsjuka är det, men känns bättre idag. Blev inga damer igår och jag tror jag passar idag också. Sen kan förhoppningsvis jakten återupptas.

Tråkigt att höra, men krya på dig!  oftast får man någon gång nån form av magåkomma på asien-resor.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #54 skrivet: 09 december 2011, 22:10:53 »
Tråkigt med magen men sånt kan hända den bäste.

Buss 5 timmar. :hmm

Är det verkligen det bästa eller snabbaste sättet att ta sig dit?

Vad kostade biljetten?

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #55 skrivet: 09 december 2011, 22:15:46 »
Härligt, jag tackar för fortsättningen! :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #56 skrivet: 09 december 2011, 23:16:19 »
Bussbiljett mellan PP-Snooky kostar typ 8$ och tar mellan 4-6timmar. Taxi 50$ 3timmar.

´Krya på dig Jackswede.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #57 skrivet: 10 december 2011, 05:46:10 »
Min bussbiljett (Sorya) kostade 6 dollar, inklusive upphämtning på hotellet. Tog 5 timmar pga av mycket trafik ut ur Phnom Penh och några rejäla skyfall på vägen. Regnet vräkte ner när jag tog tuk-tuk till hotellet.

Tyvärr kör inte Mekong Express just nu till Snooky, annars är dom klart bäst tycker jag. Kostade nog som kungen sa, 8 dollar.

Om jag hade beställt ensam taxi från hotellet så var där ett fast pris på 60 dollar.

Nu är jag frisk igen så vi får se vad aftonen har att erbjuda.  ;)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #58 skrivet: 10 december 2011, 05:50:20 »
Så å ena sidan 6-8$ och å andra sidan halva restiden?

Hmm, det tål att tänkas på men det lutar åt en taxi då jag inte gillar långresor utan ser dem som ett nödvändigt ont.

Flygplatsen i Snooky kommer väl inte att öppnas inom det närmaste heller som jag förstått det?

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #59 skrivet: 10 december 2011, 08:33:53 »
Den kommer nog bara öppnas för flyg mot Siam Reap, angkor wat... Vad det verkar.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #60 skrivet: 15 december 2011, 10:55:24 »
Kanske dags för en update efter några dagars tystnad! Dels pga att det inte hänt så mycket, dels pga forumkraschen.

Här i Snooky går det lugnt till. Var lite avslagen efter magsjuka och 7 nätter i rad med sällskap på rummet, så jag har tagit det lugnt. Mest rekat lite och pratat med lite bartjejer, men det har inte blivit något förrän igår.

I förrgår kom Kambodjakungen hit och vi gick till en bar (Shipwreck) på Golden Lion Plaza. Det blev några öl och snack med bartjejerna. Tyckte jag hade en på g, men helt plötsligt ursäktade hon sig och gick och började snacka med en annan kund. Ja, skit i det, men där hängde vi till 2 på natten och det blev en ostörd sömn fram till ett på dagen.

Nu var jag dock sugen som faen och bestämde att ikväll så skall jag till. Gick bort till Shipwreck vid 22-tiden och tjejen från dagen innan kom och serverade mig. Tog en öl och spelade lite med henne tills Kungen ringde. Dom var på Viktory Hill (bargata med en hel del damer). Jag ursäktade mig, betalade och drog. Tjejen såg minst sagt förvånad ut, men lite hämnd för gårdagen blev det.

På Viktory Hill httade jag Kungen och hans polare från Australien. Det blev en öl på Tropicana bar. Fanns en klart godkänd tjej där, men hann aldrig flörta med henne för gänget skulle vidare. Till en aussie-bar/guesthouse. Inget snyggt att se på och ganska trist. Till slut drog vi upp igen till bargatan och upp på Corner Bar, som brukar ha en del snyggingar. Nu kom vi dit en stund efter midnatt, så det var ganska utplockat. Amerikanska marinen var i stan så tjejerna hade väl fått dollar så det räckte för kvällen och drog hem efter sina ST. Inget där alltså!

Nu blev det tuk-tuk ner till beachen. Först en koll på Utopia disko. I princip heldött. Vandring ner för backen till Serendipity beach och Jams eller JJ bar. Frilansarställe! Blev uppvaktad av en vietnamesiska, som hade en ok kropp och såg görbar ut. Kanske inte min typ egentligen. Lite för mycket smink och ögonfransar, men nu var jag så att säga, i behov.

Det blev helt ok sex. Inte lysande, inte dåligt. Helrakad så det var mjukt och fint. Lite olika positioner, lagom trång och avslutning på brösten. Det var den tömningen jag behövde, efter nästan en vecka utan. Gott, gotti gott-gott.
 :-)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #61 skrivet: 15 december 2011, 11:42:10 »
Slutet gott, allting vått. Kör hårt! Det hade jag gjort  :hb

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #62 skrivet: 18 december 2011, 11:23:12 »
Har helt tappat kollen på dagarna. I alla fall så blev det en lugn dag efter vietnamesiskan. Gick till Shipwreck igen och tog några öl och spelade lite games och pool med tjejen där som heter Nimo. Hon som blev lite förvånad när jag drog plötsligt härom kvällen. Trevligt och en inte alltför sen kväll.

Dagen efter så började kungen och jag med några öl på Charlie Harpers, en ganska ny, modern bar inne i stan, med riktigt söta flickor bakom disken. men vi ville vidare och tog en tuk-tuk upp till Viktory Hill. In igen på Tropicana och den lilla sötnosen jag inte hann flörta med två dagar tidigare såg mig direkt. ölen kom in och hon började massera mig och fan vet hur det gick till, men plötsligt hade jag något i knät och det var inte en laptop. Mycket mjukare och keligare. För att göra historien kortare så betalade jag barfine för henne och vi tre drog vidare till Corner Bar. Lite drinkar och spekulationer om vem som passade kungen bäst. resultatet får han själv dra! Vi två (Anna och jag) drog i alla fall till mitt hotell. Hon ville naturligtvis ha mat. Tjejerna här nere är alltid hungriga när de är med en falang. Konstigt va?  ;)

Anna var verkligen en "girl next door". Mysig och kramig mm. MEN, det var det sämsta sexet hittills på denna resan. Passiv och fantasilös. Synd, tänkte jag. Hon kunde vart trevlig att vara med ett tag. Så när hon gick vid lunchtid, var det hej då, vi kanske ses.

Nästa dag (igår) så gick jag bort till Shipwreck igen. Nimo slänger sig om halsen på mig och frågar varför jag inte kom igår. Jag förklarde att vi gjorde annat mm. "But i miss you so much!"

Hon spelade klart ngt spel med en annan kund och sedan kom hon till baren där jag satt. Klättrade upp över bardisken och viskde i mitt öra. "Do you have girlfriend? Why you not come. Don't you want me? Boom-boom."

Jag blev lite överaskad, får jag säga. men, jo det klart jag ville, Nu är ju detta en "vanlig bar" så hur skulle detta gå till. Senare på kvällen kom hennes förslag. vi kan träffas klockan 10 idag på förmiddagen, så slapp jag vänta ut att baren stängde vid 3 plus lite annat.

Så idag skedde det. Och det var riktigt bra. En tungkyssare av rang är hon och hon ville verkligen ha det skönt själv och det hade hon (3 ggr enligt hennes utsago). En riktig flickvänstyp. det här kan bli riktigt mysigt framöver. :P
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #63 skrivet: 20 december 2011, 13:27:48 »
Igår blev det en heldag. Nimo kom på sin moppe vid halv elva och var riktigt trött. Baren hade stängt klockan 4 på morgonen och hon hade ett städjobb vid sju, så hon fick inte många timmars sömn.

Vi hade bestämt att åka till Otres beach, men hon ville sova först. Ja den första timmen blev det ingen sömn, men sen slocknade vi båda två efter en skön första omgång. Vid ett kom vi iväg. Ca en halvmil på moppen, på något som kanske betraktas som väg här nere. men Otres var väldigt lugn och lite romantisk.

Nu är ju damerna här nere livrädda för att få färg på armar och ben, så hon ville inte gå ut i solen före 4. Men klockan fyra så hoppade hon i. Jag försökte lära henne att simma och flyta på rygg. det gick väl inte så bra men mina händer var tvugna att hålla henne både här och där. Vi kramades och lekte i strandkanten och fick fullt med sand innanför kläderna. Ut i vattnet och försökte bli av med det. "Do you see me now?" sa hon och när jag tittade så var hennes 'badbyxor' vid fotknölarna och då började vi på allvar ta på varandra i vattnet.

Förresten, bada inte med flickvännen med Kamagra i kroppen. Man måste stanna i vattnet för att lilleman skall lugna ner sig och det är inget tältande längre.

Det blev hemfärd och gemensam dusch och ny batalj i sängen. Sömn igen och sedan mat och lite pool och öl. Hon körde ju moppe så jag satt där bak och kunde använda mina händer till mycket på de mörka kambodjanska gatorna. Nimo (även jag) var rejält upphetsad när vi kom hem. Hon ville sitta på balkongen ovanför baren och började kyssas och hångla rejält. "Wait a minute, I change" och ut kom hon igen i tunn sommarklänning och naken under. Vi satt 10 meter från folket i baren, (ingen kunde se oss) och vi var enormt tända. Till slut stod jag inte ut längre utan vi dök in på rummet och you know what.

Och så här har det fortsatt. Hon är helt fantastisk. Det är ju faan att man måste åka om en vecka. Nu har hon i princip flyttat in i mitt rum och stannar hos mig tills jag drar.

Jag har inget emot det.   ;) :D
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #64 skrivet: 20 december 2011, 15:06:03 »
Underbar story Jackswede  :thumbsup. Skål och tack för välskrivna uppdateringar!  :clap:

Bättre än sådär blir nog inte livet... Fast jodå, jag känner väldigt väl igen känslan av att inte vilja resa ifrån en sån tjej. Njut njut, och tag vara på dagarna!
Längtar tillbaka!

Utloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #65 skrivet: 20 december 2011, 23:04:06 »
Otres beach

Vilket rosa skimmer , det stänker kärlek lång väg
      :clap: :clap: :clap:
^^Asia, Here I Come

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #66 skrivet: 21 december 2011, 00:02:33 »
Härlig uppdatering. Inte utan att man längtar ner när man läser såna här reserapporter. 7- och 5 centimeter snö är inget att längta hem till!?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #67 skrivet: 21 december 2011, 10:14:25 »
Det är ju faan att man måste åka om en vecka. Nu har hon i princip flyttat in i mitt rum och stannar hos mig tills jag drar.

Jag har inget emot det.   ;) :D
Det kan jag förstå att du inte har. ;)

För egen del tycker jag att det är alldeles förträffligt om den nästkommande tiden går med blixtens hastighet. Men i den frågan tycker vi kanske olika? :D

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #68 skrivet: 21 december 2011, 10:32:17 »
Han har ett skönt flyt när det gäller damerna, man tror Jack och damen är helt ointresserade av varandra, men så tittar man till en ggn till och jodå, nog fan blir han tallad på under bordet den jäkeln ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #69 skrivet: 21 december 2011, 12:04:08 »
@Kurios. just nu tror jag att vi har ganska olika syn på hur fort tiden skall gå. Jag vill inte hem och du vill hit fortare än kvickt. men jag unnar alla att få vara med om det som händer här nere. Skynda er hit grabbar!

Dygnen börjar likna varandra nu. Vaknar ngn gång på förmiddagen och det blir lite god morgonkramar som slutar med att vi båda ligger på rygg i sängen och bara flämtar. OK, we sleep little more!

Idag var vi på marknaden och köpte en ny klänning till Christmas. När hon kör moppe vill hon att jag skall hålla om henne hårt och helst vill hon att jag har händerna på hennes bröst under jackan. Gillar nog lite att bli upphetsad ute bland folk. Hemma vid 2 och omgång två.

Har aldrig fattat det här med fotfetischism tidigare. Idag ville hon duscha tillsammans och tvättade hon mina fötter väldigt noga och sedan en tåavsugning av klass. Testa det om ni får chansen. Det var riktigt häftigt.

Sedan åker hon till jobbet klockan 5 och jag är där några timmar. När hon slutat kommer hon direkt till min säng, väcker mig och knullar mig.

Nu är rutinen 3 gånger om dan, och än är jag inte utsliten! :P :-) :D

Kungen! jag hoppas att din efterhängsna förkylning ger sig nu, å att du kan hitta "dina rutiner"  :thumbsup
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #70 skrivet: 21 december 2011, 12:18:39 »
@Kurios. just nu tror jag att vi har ganska olika syn på hur fort tiden skall gå. Jag vill inte hem och du vill hit fortare än kvickt. men jag unnar alla att få vara med om det som händer här nere. Skynda er hit grabbar!
Ja det är lite synd att du hinner hem innan jag kommer. Vi kanske kan tima det bättre nästa år?

Om jag gillar Kambodja tillräckligt mycket för att vilja återkomma vill säga.

Men inget av era berättelser här talar emot det, tvärtom och kanske blir vi fler med tiden som reser till Kambodja.

Synd att det inte går att flyga direkt till Sihanoukville, fast å andra sidan skulle väl stället svämma över av folk då med allt vad det innebär.

Nog vill jag att tiden ska gå fort alltid. Det värsta är tiden hemma. Är ledig till mellandagarna och tiden masar sig fram. På jobbet har man ju tankarna på annat håll men här har man inget annat att göra än att längta.

Inte blir det bättre av att titta ut genom fönstrena heller, för att inte tala om hur det är när man går utanför dörren. Burr. :'(

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #71 skrivet: 24 december 2011, 13:15:34 »
Ja, du Jackswede, förkylningen är nästan helt borta, men har fastnat lite väl i ölträsket tror jag, det och avundsjuka/svartsjuka mot exet tror jag ligger bakom min extremt dåliga start.

Får komma över allt det onda och skicka på med lite nytt härligt gott kvinnokött under mig för att få fason på hjärnan.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #72 skrivet: 24 december 2011, 14:25:24 »
Det låter som en bra plan kungen. Titta framåt, inte bakåt och öl/alkohol löser inga problem, hitta en trevlig sängkamrat och gå vidare istället. God jul på dig din gottegris!
 :thumbsup

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #73 skrivet: 01 januari 2012, 19:54:55 »
Dog tråden eller? Nädå, men som jag skrev innan så blev min och Nimos relation alltmer trygg och vi ville bara vara med varandra. Sista dagen (annandag jul) var vi tillsammans hela dagen och natten. Vi åkte ut till ett vattenfall i en nationalpark och hade picknick och badade i vattenfallet. Rätt mysigt faktiskt.

Natten blev tyvärr mer tårar än glädje. Nimo var mycket ledsen att jag skulle åka på morgonen och här upptäcker man svårigheterna med egentligen avsaknaden av språket. Hennes engelska är väl klart begränsad, både vad gäller att tala som att förstå. Hon kunde inte ge ord åt sina känslor och när hon sa något så dominerade tårarna. Så det blev mer trygga kramar än vild sex.

Vi har verkligen fastnat för varandra och jag letar redan resa för att åka ner i sommar igen. Gula febern, eller!!!!!!

Tillbakaresan till Bangkok (buss till Phnom Penh och sedan flyg) blev helt enligt ritningarna. Jag återkommer med de sista dagarna i Bangkok en annan dag.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 22
  • *Totalt: 26