0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
God Morgon!Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.Installerad på Royal Ivory i . Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.Mer kommer när första villebrådet är hemma.
Denna tråd ska följas jackswede, jag hade inte tänkt stanna i , men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.jag råkade hamna på två olika skithotell i dåliga områden på förra resan...
Hade Du följt råd och tips här på hade Du hamnat rätt.. Bangkok är skitskoj och festa loss i. Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.
Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.
Hon var dock lite besviken när jag inte ville ha happy ending, WHY??? Som sagt man måste, med ålderns rätt, spara sig till senare tillfälle på natten.
Lite komiskt faktiskt när man tänker på att så många vrider ut och in på sig i försök att hitta ett ställe som gör det här hemma i Svedala.Läser berättelsen med nöje.
Så sensmoralen är att ta väl hand om tjejerna och respektera dem och ge dem en skälig ersättning för att du använder deras tid. Hon berättade även om en del saker som kunder har gjort och vill göra, och det var inga snälla saker. Vissa män är svin, helt enkelt.
En lugn och fin ö som kan rekommenderas, men har ingen likhet med Pattayaköret. Här visade sig finnas en del sköna damer, och dem som jag har snackat med har varit jättetrevliga. En lugn start på semestern helt enkelt. Nu får vi se vad Kambodjakungen drar ut mig på för dåligheter i morgon!
Jävla gubbe och ha kondis... Släpa mig runt halva stan till fots!!!
@mrWhy. Jag var i Kai Bae, som ligger ungefär mitt på västkusten.Kan kollas in på http://iamkohchang.com/
Min var lite blyg...
Hände något med min tråd när jag försökte ladda upp bilden, kan inte öppna den nu... Hoppas Admin kan fixa den. Nu ska Jackswede och jag ut och käka snart.
Jag kan inte öppna den heller, blir bara vitt.
En 5-timmars bussresa igår till Sihanoukville i en buss som var väl använd, men vi kom fram. Kände mig hängig på resan och när jag kom fram så somnade jag. Klockan 6! Vaknade halv nio och insåg att jag måste ha mat. Kände mig jävligt seg men försökte äta. Tog stopp direkt. Fick förklara för personalen att det inte var fel på deras mat utan på mig när jag lämnade restaurangen med i stort sett orörd tallrik. Hem och i säng och slocknade direkt.Ngn form av magsjuka är det, men känns bättre idag. Blev inga damer igår och jag tror jag passar idag också. Sen kan förhoppningsvis jakten återupptas.
Otres beach
Det är ju faan att man måste åka om en vecka. Nu har hon i princip flyttat in i mitt rum och stannar hos mig tills jag drar.Jag har inget emot det.
@Kurios. just nu tror jag att vi har ganska olika syn på hur fort tiden skall gå. Jag vill inte hem och du vill hit fortare än kvickt. men jag unnar alla att få vara med om det som händer här nere. Skynda er hit grabbar!