* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thailand/Kambodja 2011  (läst 2643 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 83
  • Kön: Man
Thailand/Kambodja 2011
« skrivet: 27 november 2011, 11:33:53 »
God Morgon!
Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.

Installerad på Royal Ivory i BKK. Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv  :q

Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.

Mer kommer när första villebrådet är hemma.  :hb
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
SV: Thailand/Kambodja 2011
« Svar #1 skrivet: 27 november 2011, 11:40:07 »
Skönt att höra att resan gick bra! Lycka till med "jakten"  :thumbsup
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #2 skrivet: 27 november 2011, 13:45:45 »
Hoppas kvällen blir väldokumenterad så man får känslan av att varit där på plats.

bilder på damer också tack.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #3 skrivet: 27 november 2011, 16:55:08 »
God Morgon!
Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.

Installerad på Royal Ivory i BKK. Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv  :q

Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.

Mer kommer när första villebrådet är hemma.  :hb

aa jag vet känsla Du har i kroppen just nu.
Så härligt att checka in på Ivory och sova några timmar.
Sen en vända ut å kolla läget,, kolla Annies...  :thumbsup

Testa även massagen som ligger närmast Ivory.
Om Du står på trottoaren och ryggen mot Ivory restaurangen.
Gå då till vänster max 10 meter. Nästa hus bara.
Där har Du ett "vanligt" massageställe. Gå in där.
Välj en brud som Du tycker ser bra ut.
Sen upp på massagerummet och njut..  :thumbsup
Det kan hända att Du får ett förslag på lite mer avancerad massage för en slant extra.
Ta den.. Helt klart värt pengarna.. hehe
Och be dom sätta på sig något från klädskåpen som finns i rummen..  :D

Ha det bäst i Bangkok i natt.  :thumbsup

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #4 skrivet: 27 november 2011, 19:52:25 »
ST gick precis och klockan är halv två här.

Efter en Pad Thai på ett ställe, så bar det av till Soi Cowboy. Baccara var stället som fick den äran. Nu förstår jag varför tjejerna kommer till Bangkok. Dom har ju inte ens råd att köpa trosor. Rätt coolt med ungdomarna som dansar på glastaket, men man blev ju lite stel i nacken av att titta upp hela tiden. Ja det var väl i och för sig inte det enda som blev stelt. Tittade in på Tilac också och tog en pilsner till, men dom som dansade där var nog mer välbeställda, för dom hade byxorna på.

Är det någon som varit på stället mitt emot Baccara. Glömt namnet just nu, men tjejerna verkar inte vara många minuter över arton på det stället.

Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.

Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.

Ja Krille, jag har redan spanat in grannarna och fan vet om jag inte behöver lite massage efter frukosten i morgon.  :q

Sov gott hemma i kylan och blåsten. :hb
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #5 skrivet: 27 november 2011, 19:58:17 »
jackswede!

Lämna några åt mig också tills att jag kommer dit 25 december. Har du några bra tips på vad man ska göra om man har en oerhört sexuell driftkraft till att träffa dessa damer men samtidigt spendera så mycket tid som möjlig med sin flickvän? Skratt.

Fan lät som en härlig upplevelse!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #6 skrivet: 27 november 2011, 20:29:46 »
En härlig början, låter som du fick en bra start på resan! Härligt med lite humor i den svenska grå vardagen.....

Tack för att du delar med dig :)
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #7 skrivet: 27 november 2011, 21:37:21 »
Denna tråd ska följas :D

jackswede, jag hade inte tänkt stanna i BKK, men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.
jag råkade hamna på två olika skithotell i dåliga områden på förra resan...

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #8 skrivet: 27 november 2011, 22:52:34 »

jackswede, jag hade inte tänkt stanna i BKK, men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.

Hade Du följt råd och tips här på TS hade Du hamnat rätt..  :D
Bangkok är skitskoj och festa loss i.
Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #9 skrivet: 27 november 2011, 23:14:49 »
Hade Du följt råd och tips här på TS hade Du hamnat rätt..  :D
Bangkok är skitskoj och festa loss i.
Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.
ja.. dessvärre på hann jag inte läsa så mycket då det vart en spontan sista minutenresa
Sen mina planer raserades snabbt av Taxi och Tuk-tuk förare som vet hur man utnyttjar förstagångs turister.

Ska när jag känner att jag har tid över skriva en liten berättelse om min lite dyra första dag.

Nu har jag haft två år på mig att läsa på så det blir garanterat bättre denna gång :)

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #10 skrivet: 27 november 2011, 23:28:16 »
Skönt att du har hunnit acklimatisera ditt underliv iaf Jackswede  :q

Att sitta på en GOGO bar och titta på bara underliv är fan inte fel, tror det är en av orsakerna till att man föds som man (tjejer gillar det säkert också, vad vet jag).

Nu måste man läsa om Jack's äventyr i en hel vecka innan man kommer ner, typiskt ;)

Hoppas du får en bra vecka Jackswede, det har du nog förtjänat ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #11 skrivet: 28 november 2011, 05:17:27 »
Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.

Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.

Var det den här så är vi buksvågrar :-)

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #12 skrivet: 28 november 2011, 05:48:38 »
Får jag bara ordning på det här med bilderna så skall ni få se. testar nu med en bild på Poh.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #13 skrivet: 28 november 2011, 05:55:10 »
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.

Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #14 skrivet: 28 november 2011, 06:06:31 »
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.

Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.

Nää, det är inte samma, och vem fan är tonåring. Svartvinbärskrämen som jag införskaffade i Chiang Mai fick mej iofs att känna mej som det innan kondisen tog slut.
Pretty Girls var ett underbart ställe, tycker att du var väl kritisk mot ett annat av mina favorithak Angelwitch. Bara Ok? Jag tycker det är fantastiskt.
Om du hittar tjejen som jag la upp en bild på så kan jag varmt rekommendera henne, skitdålig engelska men det gör inget när men ska ha en ST. Fantastisk kropp! Efter två timmars intensivgympa så bad hon om att få stanna kvar och sova.

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #15 skrivet: 28 november 2011, 06:22:21 »

Klart du ska stanna en eller några nätter i Bangkok, där ska nivån sättas. Jag funderade ett tag på att stanna hela nästa resa i Bangkok men då behöver man semester när man kommer hem. Se till att du hamnar på ett hotel nära Sukhumit bara, det är skitenkelt att åka skytrain till Nana eller Asok om du ska till Soi Cowboy, en hållplats, tågen går tätt och har AC. 15 bath för en hållplats, 20 för två. Hittade några trevliga ställen på Soi 33, så ända där borta tror jag att det är OK att bo, säkert finns det andra ställen som är bra också men Soi Cowboy och NEP räcker rätt bra i några dagar. Nästa resa har jag bokat Kingston Suite hotel, Sukhumit soi 15, ett klasshotell såg det ut som från utsidan iaf, mittemellan men kanske lite långt upp på soien 10 minuters promenad till Asok.

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #16 skrivet: 28 november 2011, 06:37:29 »
@andlin. Visst är Angelwitch mer än ok. Kanske lite vagt skrivet när man precis haft en annan upplevelse. Angelwitch har ju en riktig show, inte bara gogodansare. Dom kör en gång i halvtimmen och showen varar ungefär en Singa. Bra tryck med massor av snygga tjejer.

Fan, nu blir jag lite sugen igen, när jag tänker tillbaka på gårdagen. Får nog ta lite massage i eftermiddag.
 :)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
« Svar #17 skrivet: 28 november 2011, 06:41:08 »
Klart du ska ha massage, varje dag ibland flera om da´n. Var försiktig med happyendingen bara, man måste spara på krutet tills man får med sig någon till rummet, det får inte vara tomt då :D

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #18 skrivet: 29 november 2011, 03:27:03 »
Så var dag 2 avklarad. Det blev massage hos grannen till hotellet. Och för mig har alltid massage varit en behandling av muskler, Inte visste jag att jag hade så många musklet i skrevet. Det var i alla fall där som hon la mycket energi och jag måste väl erkänna att det gjorde inte ont. Hon var dock lite besviken när jag inte ville ha happy ending, WHY??? Som sagt man måste, med ålderns rätt, spara sig till senare tillfälle på natten.

Sen var planen att käka, dra ner till Soi Cowboy en stund, dra tillbaka till Nana och Rainbow 3 för att avsluta aftonen med en frilansare. Och hur blev det? Ja planer vad skall man ha dom till.

Kom ner till Cowboy och till Long Gun. Bra tryck och en hel del riktigt snygga tjejer som jag satt och kollade på. Plötsligt satt det en liten tjej bredvid mig. En av dansarna som inte var med i showen. Ja, ni kan ju räkna ut hur det slutade. Ärligt talat så slutade det först för 20 minuter sen med en gemensam frukost.

Det var nästan att jag slog personligt rekord i minsta tjej. Hon var 1,50 och rekordet för mig är 1,49. Hon var dock 31 år och har en son på 12. Och som en slump så kom hon från Issan (Udon Thani). Och det gör väl nästan alla andra också. En härlig liten tjej som har åkt till Bangkok för att försörja sin familj, som så många andra.

Vad som var så bra med Angel witch och Pretty Lady i söndags och Long Gun i går var musiken. Jag är för gammal för techno (Baccara) och nämnda ställen spelade rock hela tiden och det gillar gubben. Man kan väl inte begära att dom skall spela metal (som jag helst vill ha), så det var bra.

Om en timme går taxin till Koh Chang. Pallade inte bussen utan tog på mig spenderbyxorna. Men 3500 Thb  för 30 mil i taxi är väl OK.

Återkommer när jag är på Koh Chang.

27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

Utloggad jackswede

• Hangaround
  • **
« Svar #19 skrivet: 29 november 2011, 03:36:12 »
glömde ju lägga med bilden på godislådan som står ovanför Teven. Det var large size på den ena och jordgubbssmak på den andra. Bra service på detta hotellet.
 ;)
27 mars - 8 april
22 juni - 22 juli
återigen i Kambodja

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 22