0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
God Morgon!Så har sängen invigts. Ja än så länge har jag bara sovit. Det blev dåligt med sömn på planet även om jag hade tur och fick två säten för mig själv. Man vill ju inte vara trött första kvällen.Installerad på Royal Ivory i . Verkar ok ser det ut som. Även om jag checkade in ensam så gav dom mig frukostbiljetter för två personer. Verkar vara rätt inställning, men jag antar att jag får välja ut sällskapet själv Så nu börjar jakten, med en promenad upp till Nana och den första Singan.Mer kommer när första villebrådet är hemma.
Denna tråd ska följas jackswede, jag hade inte tänkt stanna i , men din tråd får mig att vilja göra det i alla fall.jag råkade hamna på två olika skithotell i dåliga områden på förra resan...
Hade Du följt råd och tips här på hade Du hamnat rätt.. Bangkok är skitskoj och festa loss i. Boka Ivory via agoda.com Brukar bli billigast den vägen.
Gick hem till hotellet för att uppdatera mig på Nana. Det resulterade senare i att Angelwitch fick sig ett besök. Såg showen och gick sedan en våning ner. Showen var Ok, med en hel del naket.Precis under ligger Pretty Lady bar och där fastnade jag. Poh satte dit mig direkt när jag kom in. Gled ner på huk och visade hela härligheten. Jag såg senare till att hon har råd att köpa trosor i framtiden. Ett ställe värt att besöka. Det var bara 7 gogo-tjejer där idag men de var helgalna hela gänget och trissade varandra till både det ena och det andra. jag barfinade Poh och är just nu lite "tömd" i kroppen, Orkar inte lägga upp bild på henne i natt utan det kommer sedan. Det finns både med och utan om man säger så.
@andlin. om du var osäker på förra bilden så kanske en bild utan onödigheter får dig att minnas! Jag tror inte det är samma tjej, men det finns ju fler nätter och fler chanser.Hon är ju inte tonåring, men det ju inte jag heller så det jämnade ut sig.