0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Helt klart med gummi.Hörde att det fanns en del på Beergarten soi 7 .Äggdamen? Been there, done that!
"YOU WANNA BOOM BOOM !!!!?"
Ta grillkärringen vettja hon vill säkert ha stock. Tut i trumpeten...
Fisken ska ge fan i min kärring
För oss som är 40+ så är det väl inte så konstigt att man tänder på allt mellan18 och 55, även om ytterkanterna är rätt sällsynta att man faktiskt tänder påordentligt. Men det är klart, om (när) jag åker till paradiset så blir det nogmest unga kvinns ~20-30.
koreanskan är en gammal historia från ett bordell i helsingör hon var grym schyssta silikonpattar och fantastiskt ansikte.... Badkvinnan igår var som alltid duktig har varit med henne ett par ggr nu
Har vip kort kostade fem hundra och ger mig knullrabatt Samt att dom kan komma till min restaurang och hälsa på när jag sover på kontoret
seriös. vill träffa 40+ kvinnor i stockholm. har ngn tips eller förslag?
"ewaaxjo" ...ngt för dig tallen!
Falskbild, hon annonserar utan fejk också; (Visa fler annonser)
Hon kan ju alltid åka till och försöka köpa sig en "boy".
Visst gör de det...Fanns endel sådana i sydafrika också...men då är det minsan kulturresa eller kärlek... Hade en kärring på samma hotel som faan hade en ny neg.. varje kväll..iof fanns det mycket snygga negresser som jimmy hade kul med, men det är äckligt i alla PK människorsögon medans när en kärring gör samma sak är hon "modig" och bejakar sin sexualitet
Åkte inte kärringarna till Gambia eller nått annat afrikanskt land och köpte sex....
Citat från: sextokig69 skrivet 10 juli 2007, 16:38:26Åkte inte kärringarna till Gambia eller nått annat afrikanskt land och köpte sex....Kollade http://www.gambiasex.se/ , men hittade inget