Hej
Jag kanske inte är den bästa att ge dig känslosamma råd, men jag har mycket erfarenhet av suporta kvinnor som
har ett taskigt liv, jag ser det som det är ett bättre sätt än att skänka pengar till traditionell välgörenhet, när jag
skickar med Western Union till någon jag träffat och jag vet har det svårt, så vet jag att pengarna hamnar i rätt händer.
Jag har haft en flickvän " läs älskarinna" på Cuba, långt ut på landsbygden som jag stött under några år, och
besökt 5 gånger, både i Havanna och i hennes hem by, väldigt känslosamt, hon har nu ett bra liv i USA, det går att
köpa sig ut från Cuba i detta fall kostade det 3000$, vi har fortfarande kontakten men ingen relation.
Efter detta så fann min äventyrslusta en närmare bekantskaper nämligen i öststaterna där jag haft ett fantastiskt förhållande "älskarinna" i närmare 5 år, detta är slut sedan ca 1 år, vi är fortfarande goda vänner och hon betalar
av på den lägenhet jag köpte till henne där, naturligt vis fick hon denna till ett bra pris, den vart köpt när allt var
som billigast där borta, varför det tog slut >>> det var en överenskommelse från början när hon ville ha familj avslutar vi, hon är nämligen ganska exakt 30 år yngre än mig.
Nu till Thai avdelningen, då jag rest ganska mycket till Thailand och föredrar gfe förhållanden där, någon som väntar
på flygplatsen när man kommer och följer med tillbaka när man flyger hem, pysslar om en, och man har kul och
upplever saker med.
Jag hittat mina flickvänner på ThaiLoveLink, varför, jo för man hinner chatta lite med dem innan man träffas, och kan
solla bort dom som man känner bara är ute efter pengar.
Men en regel jag har >> är att hålla mig till en älskarinna i taget, nu har jag en fantastisk tjej som jobbade i

i en
bar, men som har sitt ursprung i norra Thailand.
Jag skickar henne 10000 bat/månaden sedan ett halvår, och nu är hon tack vare dessa pengar tillbaka hemma på
farmen och lever med sin familj, mor far, syskon och sina 2 barn.
Hur jag vet om jag kan lita på henne >> jag känner mig väldigt säker, då jag besökt hennes familj i deras hem, och de
förhållanden de lever i skulle ingen av oss acceptera att leva i.
Sist jag åkte hem från dem så var det 14 personer som följde med till flygplatsen, på en pickup, i 18 mil !!!!
Det sista jag såg var hennes mor och far som stod och grät,,, ja jag litar på henne.
Mitt råd till dig är att >> nu när du bara träffat henne en gång, lyssna på ditt inre, ditt samvete, fan 1200 kr är
inte mycket pengar för dig, men för henne är det 10-20 gånger så mycket, beroende hur mycket problem hon har.
Nästa resa du gör, besök hennes familj lär känna henne ordentligt, förklara din ekonomi för henne, de flesta Thai
personer tror vi badar i pengar, om du skriver upp för henne vad du tjänar, samt alla dina kostnader skatter, hyra,
mat mm för att leva,,, så vet hon vad hon kan be om.
Jag vet jag spenderar mycket pengar på mina kvinnor och resor, men det finns dyrare hobbies än detta, och när
jag sitter i gungstolen kommer jag ha fullt upp med att minnas.
P.S
Jag har också en förmyndare, min fru....