0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Kurios:Vi är ihop men lång särbo skulle man kalla det.varför hon behövde är för hon inte har nåt jobb.förmodligen har det med översvämmningen att göra iochmed det hotell hon var piga på var i den drabbade området.
Vi är ihop men lång särbo skulle man kalla det.det jag som du kalla tvivel var mest för mina föräldrar och min chef är oroliga för mig för jag har tidigare varit lurad på anseendelig summa pengar förr och då tror de så att jag skulle kunna bli lurad om jag inte är observant de vill men klarspråk bara vara rädd om mig.
för seriöst jag vill hjälpa henne och stödja henne men problemet är bara jag har nått den gränsen jag kan komma närmast.
Hej alla i forumet!.jag har lite problem som kanske kan finna svar av er erfarna.cut ------------------------------->så vad borde jag helst göra? låta bli och ge henne det hellre när man är där eller göra banköverförelse?.svara gärna och ge mig goda råd.mvh Piotr
Kanske ville ha tips ändå, ibland kan man inte göra på ett sätt, men vill ändå höra sig för hur man "borde" göra.Själv är jag på tok för snäll och blir ju givetvis blåst ibland pga det. Men jag är hellre för snäll, än åt andra hållet.
och ja tjejen har faktiskt hjälpt mig med en hel del grejer där nere och var jämställt med tex att hon pröjsa drinkar som jag gjorde tom bjöd ut mig på en biobesök och hon är väldigt snäll också men sånt det biter inte riktig min släkt på samma sätt.
Nu fick jag svar av henne har pratat igenom det så här lyder det:Hon behövde bara pengarna att betala hyran på ett boende hon har varit sedan översvämmningen och hon lyckades komma överens med hennes kompis om hon får pengarna så fort jag kom ner där.hon var inte arg på mig vilket jag trodde hon skulle bli men hon förstog vad jag menade fick veta vad hon skulle få av mig när jag kom ner så hon förlät mig denna gången. tur var det att det inte blev så farligt. trodde först jag skulle ställt till det för henne men det löste sig. men jag tackar hjärtligt alla er som har stöttat mig ovs pratade med mamma också om det hon gick klart inte med på att föra över vilket jag visste men present pengarna tyckte hon hellre jag skulle ge personligt istället för hon känner ju inte henne så väl så man kan ju förstå, för jag kom ihåg när jag hade mitt ex som också var thai men adopterad sen hon var 3mån och bott i sverige 36år så man kan nog kallar henne svensk än thai. när vi träffades först var jag 18 och hon var 27 tyckte mamma hon var för gammal men när hon väl fick syn på henne så accepterade hon henne så jag skulle nog inte förvåna mig om hon fick träffa min nya att hon hade gjort samma grej.men klart ni undrar varför jag gjorde slut med min ex var för hon är förståndshandikappad och hennes adoptivföräldrer ville inte direkt släppa henne bara så fast vi var ihop i 8år men sånt är det ju deja vu fast dem är värre än mina så vi är numera vänner bara så jag hoppas jag inte får samma trubbel med min nya .tack yttligare än gång allihopa!!!.mvh Piotr