0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
hon är den underbaraste levnadskamrat man kan ha. Hon förgyller mitt liv varje dag!(jag är 50+ hon är 26)
Tack alla som bidragit med härliga berättelser om hur ni träffat era brudar.Gick in på dateinasia under hösten och fick kontakt med mängder av brudar, men sållade stenhårt och efter ett tag lyste en av dem klarare än alla andra. Efter otaliga mail och många samtal i webcamera är det nu dags att träffa damen i verkligheten och i helgen lyfter jag mot Asien och chansen är väl 99,99 % av jag drabbas av den obotliga formen av gula febern.... Det blir nog några fantastiska veckor och stämmer det så kommer hon nog till Sverige tillsammans med mig. Kör så det ryker grabbar och ha det kanon!
Hej!Jag träffade min fru på gatan en tidig sommar morgon. Fick syn på snyggingen och gick utan att tveka till henne och presenterade mig. Och på den vägen är vi fortfarande Det gäller att slå till direkt, för det blir kanske aldrig en ny möjlighet.
I nana. För sju årsen ..
Mina rekomendationer är:Läs Thai fever.http://thailandfever.com/Dejta tjejen i åtminståne 1 år så man lär känna varandra (inte på distans)Det är en STOR skillnad på kulturen och det tar längre tid att lära känna en Thai-tjej än en västerlänsk tjej.
Bra jobbat thaiman, man skall aldrig vika ner sig även i andra asiatiska länder. Föresten har jag kontakt med en thaitjej via tagged, vi brukar skriva till varandra 4, 5 gånger i veckan även pratat med henne via webcam. Hon är 38 år, nyskild sedan i vintras och har en liten dotter. Hon är söt, ser lite hemvävd ut. Lite för tidigt än att gå för långt, hon behöver tid att smälta sin skillsmässa. Hon har lite problem med engelskan kan missförstå i bland jag tyckte faktiskt det gick lättare för henne via webcam.