* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En rookies väg till gula febern  (läst 2421 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad swedboy

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
  • Kön: Man
SV: En rookies väg till gula febern
« Svar #40 skrivet: 08 december 2011, 11:22:43 »
Oj du har så mkt att lära.
Jag lärde mig allt via detta forum innan min första trip. Ta dig till Skytrain-station Nana och fråga dig fram till Nana Entertainment Plaza och försök hitta en bar där du kan hitta en snubbe som kan visa dig runt och förklara allt. Annie´s Soapy Massage liggger bara runt hörnet med fishbowl om du vill hitta dit. Lyssna inte på alla tuktuk människor som lockar dig med ping pong shower mm.
Eller så tar du Skytrain till Asok som e ett stenkast ifrån Soi Cowboy där det är en jävla fart och det finns rum för förlustelse på övervåningen här oxå.

Finns så mkt att skriva men det bästa är att hitta nån som vet som kan guida dig lite, borde inte vara så svårt eftersom alla som har varit rookie i detta landet(iaf jag) älskar att visa runt en nybörjare! När ska du åka?
Tack för hjälpen!!
Har du testat Annie´s?? Just det alla är nybörjare i början ;) Lite tråkigt att så få ställen har en hemsida.. Man vill ju gärna titta runt lite innan man kommer ner...
Åker 8 januari men stannar bara itre daar sen blir det Phuket mm

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #41 skrivet: 08 december 2011, 13:30:27 »
Tack för hjälpen!!
Har du testat Annie´s?? Just det alla är nybörjare i början ;) Lite tråkigt att så få ställen har en hemsida.. Man vill ju gärna titta runt lite innan man kommer ner...
Åker 8 januari men stannar bara itre daar sen blir det Phuket mm

Jo Annie´s är trevligt men upplevelsen kan skilja lite beroende på vilken tjej man väljer och hur erfaren hon är. Kan vara en bra idé att fråga mamasan i baren vilka hon rekommenderar. Dom har en hemsida btw men du kanske har sett den redan: http://www.anniesbangkok.com/ Det ligger i hörnet av Sukhumwit soi 2 och en gränd som går till soi 4, där Nana finns. Jag lyckades hitta dit första resan så det borde inte vara så svårt.
Du kan ju kolla på youtube efter filmer på Nana och Soi Cowboy så du ser hur det ser ut oxå.
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad kille_lkpg

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #42 skrivet: 12 december 2011, 21:47:57 »
Är lite lotteri som sagt, råkade hitta annies av en slump när jag skulle gå till Nana och gick in o hittade en söt tjej som kallades Mon, va väl sådär och dan efter läste jag på ett forum att just hon inte rekomenderades, lätt o va efterklok....men det va skoj ändå.

Utloggad swedboy

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #43 skrivet: 13 december 2011, 15:34:15 »
Om man bara ska ta ETT ställe i Bangkok vilket skulle ni ta då?

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #44 skrivet: 13 december 2011, 16:57:53 »
Räknar man Nana som ett ställe så är det givet, det blir lite svårare om man ska välja ett ställe inne på Nana.
Av de ställen som jag hunnit med så väljer jag nog Angelwitch om jag bara får gå på ett ställe, men det finns många som är så gott som lika bra.
Gillar ju att titta på stångdans :P
Kul fråga, fler förslag tack.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 13 december 2011, 17:02:24 »
Jag skulle ta med en frilansande tjej från Nana parkeringen efter dom har stängt vid typ 01-02 till hotellrummet. Har man inte valet att ta med till hotellet...??? Ja Annie´s och Lolita´s är de enda ställena jag har varit på och de är 2 olika saker. Lolita´s för BJ bakom ett skynke med eventuellt andra stönande i samma rum men  iaf jag kom in i den grejen förra resan så jag var där varje dag på eftermiddagen. På Annie´s kan man få blandad service men se till att fråga efter good service så kan du få en rekommendation på vilken du ska välja. Det är lätt att välja ett sött ansikte men hon kan vara nybörjare. Nä vill man ha en bra upplevelse så fråga mamasan så kan hon peka ut de som kanske till och med lär upp de nya, DÅ får du en bra session.
Fast hela grejen med Annie´s kan kännas extremt nervöst laddad för en newbie med tjejer bakom glasfönster osv så ja... jga vet inte vad som funkar bäst för dig.
Det bästa är att ha en trevlig kväll ute och hitta en tjej som du klickar med på riktigt och sedan ta med henne hem. Bättre blir det andra gången du tar med samma tjej, spänningarna släpper lite.

Jaja jag babblar på lite här men nåt kanske var informativt!?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #46 skrivet: 13 december 2011, 17:05:01 »
Räknar man Nana som ett ställe så är det givet, det blir lite svårare om man ska välja ett ställe inne på Nana.
Av de ställen som jag hunnit med så väljer jag nog Angelwitch om jag bara får gå på ett ställe, men det finns många som är så gott som lika bra.
Gillar ju att titta på stångdans :P
Kul fråga, fler förslag tack.
G-spot och Spanky´s är bra ställen oxå!
Ta gärna en öl på Big Dogs eller Lucky Luke´s i entrén till NEP innan du samlar upp modet att gå in. Och försök att se cool ut även om det är omöjligt för en förstagångsbesökare, tjejerna(och ladyboysen) kan lukta till sig en förstagångare men det är lite av charmen oxå!
Glömmer aldrig min första runda där!

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #47 skrivet: 13 december 2011, 17:24:11 »
Jag skulle ta med en frilansande tjej från Nana parkeringen efter dom har stängt vid typ 01-02 till hotellrummet.

Faan, jag såg några riktiga finingar når jag var på väg till hotellet med en annan donna. Jag klarade aldrig av att motstå fresterskorna på barerna så länge att det blev läge att kolla det utbudet innan jag var fast redan.

Lolita´s för BJ bakom ett skynke med eventuellt andra stönande i samma rum men  iaf jag kom in i den grejen förra resan så jag var där varje dag på eftermiddagen.

Det var på soi 10 eller hur? Jag var inne där och rekade men vill gärna ha hela programmet, ångrar det lite.

Fast hela grejen med Annie´s kan kännas extremt nervöst laddad för en newbie med tjejer bakom glasfönster osv

Lite så var det för mig senast, kände mig stressad därinne och kände att jag måste gå och dricka ett par kalla först sen kom det saker ivägen som alltid.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 13 december 2011, 17:33:39 »
1.Faan, jag såg några riktiga finingar når jag var på väg till hotellet med en annan donna. Jag klarade aldrig av att motstå fresterskorna på barerna så länge att det blev läge att kolla det utbudet innan jag var fast redan.

2.Det var på soi 10 eller hur? Jag var inne där och rekade men vill gärna ha hela programmet, ångrar det lite.

3.Lite så var det för mig senast, kände mig stressad därinne och kände att jag måste gå och dricka ett par kalla först sen kom det saker ivägen som alltid.
1. Jag sket i brudarna i BKK i början på kvällen och hade det bara kul och sedan när det stängde, oförskämt tidigt BTW, vid 01 så gick jag ut och tog nån öl och kollade utbudet innan valet och hemgång.

2. Soi 8 tror jag. Mitt emot soi 7 med Beergarden osv. Om man går av den sydöstra nedfarten från Nana skytrain så  kommer man ned på gatan och tar höger ner på soi:en och spanar efter den lilla sido:soi:en där Lolita´s ligger.
Har hört att det ska finnas ett VIP-rum, där kan man nog få full service?

3. Ja men det är det som är lite av tjusningen. Kändes likadant på bordell i Danmark/Tyskland/Redlight i Amsterdam, nervöst som fan men bara att kasta sig utför stupet och uppleva nått nytt!
Skillnaden är att servisen är 100ggr bättre i Thailand jämfört med vilket Europeiskt ställe som helst! Oftast!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 16
  • *Totalt: 19