* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En rookies väg till gula febern  (läst 2421 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
  • Kön: Man
En rookies väg till gula febern
« skrivet: 03 november 2011, 03:13:51 »
Sådärja gott folk, då är jag på plats i Pattaya och ska försöka dela med mig lite av vad som händer för en rookie som mig. Vänta er inte en reserapport i klass med Tomteblosset och andra men i alla fall lite ur livet som rookie i Thailand.

Jag kom ner som planerat tidigt som fasiken på morgonen igår och mina planer sket sig rätt grundligt från start. För att komma ner utvilad så jobbade jag på de sista dagarna innan avresa och sov bara 2 timmar det sista dygnet. Planen var att sova på planet men det var inte ungen i närheten helt överens med mig om. Alltså kom jag ner klockan 6 på morgonen och var skittrött. Inte kunde jag få mitt rum förrän klockan 12 heller så det blev att strosa runt och handla lite anpassade kläder. Hittade bland annat ett par shorts med massor av fickor varav de flesta med dragkedja och en liten kondomficka, den var det pluspoäng på.

Nåväl, efter en kort siesta så var det dags att ta tag i en dröm jag haft länge. Delvis är det Asa Akiras fel att jag är så sugen på en soapy så det blev att pallra sig ner till Honey inn. Det var ganska tidigt på dagen så urvalet var väl inte enormt men ca 20 mer eller mindre glada tjejer satt bakom glaset. Jag fastnade för en som såg glad och trevlig ut, smärt och lagom påstridig. Det blev väl ungefär som jag tänkt mig, klart värt de 1700 bathen tycker jag. Visst kostar en natt mindre men hellre kvalitet än kvantitet tycker jag. Det kanske blir ett återbesök.

Min guide som kulle komma ner på eftermiddagen hade hört av sig om försenat flyg och nu blev det till sist inställt. Jag fick roa mig på egen hand i Pattaya den här första dagen.

Efter massagen och en enkel måltid blev det tillbaka till rummet för att ta en stödvila. En timme skulle nog räcka för att komma i takt tänkte jag och vaknade 4 timmar senare... ok blir alltså att vara i otakt ett tag till men det ska inte hindra min första LT i alla fall.

Hamnade på Inn Love i ett barkomplex och pratade och spelade spel med en tjej där. Jag är svag för glada tjejer och skrattade mycket så det blev sällskap hem till rummet...
Men en sån gobit, kramas och myser hela natten så det har mest blivit korta stunder av sova men jag tar igen det i eftermiddag.

Nu sover hon gott och jag väntar in kompisen som är på väg från flygplatsen. Kanske hinner jag ner i sängen ytterligare en gång innan hon vaknar. :)

Som ni märker så nämner jag inga namn, dels för att jag suger på att komma ihåg namn men också för att tjejerna kanske inte vill figurera här i forumet. Skjut mig om ni vill men så blir det.

More to come...
« Senast ändrad: 09 november 2011, 08:45:21 av Kurios »

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
SV: En rookies väg till gula febern
« Svar #1 skrivet: 03 november 2011, 05:02:01 »
More to come...
Vad trevligt med fler reseberättelser. :clap:

En bra början och nu ser vi fram mot resten.

Ha det så bra. :thumbsup

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #2 skrivet: 03 november 2011, 05:07:43 »
Jag är full av förväntan inför fortsättningen, det här började väldigt bra tycker jag! Kul att du kom fram och hittade runt helt på egen hand! Trist när man inte får sova på flyget, det sabbar ju en del vill jag lova, oavsett man ska ner eller hem.

Då är vi 2 som suger på namn, men jag kan rekommendera Pat på in love bar om du gillar något mörkare asiatiskor som inte använder så mycket smink, hon är skitrolig att vara med och smart som bara den och en söt tjej i min smak. Hon sa hon skulle åka till BKK igår, men det är ju inte alltid ord och handling stämmer överens i Thailand :) Träffar du henne så vågar jag lova att du kommer att få en trevlig natt. Hon verkade dock väldigt selektiv med att gå med kunder om jag fattade henne rätt!

Men det var inte så gott om snygga tjejer på In love-bar när jag var där, tyckte jag. Pat stack ut från mängden och det kan ju hända att en del flickor återvänt från LT eller besök i översvämningshärjade delar av Thailand också för den delen.

Tack för din väldigt välskrivna rapport och jag glädjer mig att läsa om fortsättningen när du har tid och lust för det!
 :clap: :clap: :clap: :thumbsup :thumbsup :wai2
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #3 skrivet: 05 november 2011, 10:51:01 »
Hoppsan. Blev liksom inte av att skriva på ett par dagar men här kommer lite i alla fall.

Kompisen kom ner till slut och det blev en del formaliteter fixade på förmiddagen
Lite senare så bokade jag en massage från stället tvärs över gatan. 300 Bath för en oljemassage på rummet kändes helt ok innan planerad siesta. Tjejen var rätt kul, enligt henne så jobbade hon på gogobar innan men slutade eftersom hon inte tålde sprit. Kanske inte så bra... Men hon ville såklart sälja extratjänser vilket var rätt tydligt att det var hennes mål. Ljumskarna har fått mer massage än någonsin. Men hennes priser var galna. Hon ville ha 1000 för att skaka av den! 2000 för en blåsning och 5000 för "bombom".. haha Inte chans i helsike. Men massagen var ok, hon kunde inte låta bli att massera den lite ändå... oil massage sa hon, och jag somnade rätt gott efter.

30 minuter senare väcks jag av telefonen, kompisen var inte så trött så det blev ut och käka. Planen var att ta det lite lugnt så först middag på ett ställe precis bredvid barerna på Soi Diana. Vinkade såklart lite till förra nattens sällskap på väg förbi. Restaurangen var kanon, svensk kille som har den.

Sen var frågan vad vi skulle göra kvällen någonstans. Kompisen lite sliten och jag tog det gärna lugnt så det blev till Nid bar, precis bredvid Inn Love... Det var lite klurigt först att ha henne i baren bredvid men jag lockades av henne idag också. Men vad göra, var ju i grannens bar. Just då lockade inte nån av tjejerna i den baren så jag tog det lite lugnt och sippade ett gäng öl. Pot som äger baren var en kul kille och bekant med min kompis. Det blev shots, wisky och nåt mer som bjöds runt. Bara att bjuda igen. :)

När vi varit där en massa timmar så talar kompisen om att det är ok att betala barfine för tjejen i andra baren och ta med henne till Nids bar... Men självklart gjorde jag det och hon verkade glad över det. Det blev en massa dricka under kvällen och sen hem med samma tjej igen. Lite varningsklockor för mig som rookie men men, I thailand gör man som man vill säger de.
Det blev en mindre intensiv natt men mycket kramande och gosande så jag somnade gott med tjejen i sked.

Jag gillar det här landet och hur det fungerar. Det finns en risk att man får köpa klippkort på Thai air innan det här är klart.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 05 november 2011, 12:15:37 »
Ojdå, jag betalade 300 för en avskakning + 280 eller om det var 380 för 1½ timmes oljemassage. Soi Buakhao var det, men 5000 för boomboom, det var bland det värsta jag hört!  :crazy:

Det häftigaste med min upplevelse var att det var fullt med folk i de andra båsen och hon drog i skinnbiten så det skakade i skynket. Jisses vad jag skrattade emellanåt och jag tror inte nån missade vad som försiggick i "mitt" bås. Men men, man måste testa allt - om det inte är för dyrt! :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #5 skrivet: 05 november 2011, 12:33:56 »
Det här är Pat, säg hej till henne från mig om du ser henne i baren! (Inn Love, soi Diana)

[attachment deleted by admin]
« Senast ändrad: 05 november 2011, 12:46:09 av Tomtebloss »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #6 skrivet: 05 november 2011, 16:01:27 »
@Rookie på väg - Det finns inga regler för vad du ska och inte ska göra... Vissa av oss har "regler" för hur många dagar man ska vara med samma tjej, men det är ju mest dumheter, man vill inte bli "för" kär i någon, som om det skulle hjälpa.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #7 skrivet: 05 november 2011, 16:43:43 »
Rookie på väg, jätttekul läsa andras berättelser, de blir så inspirerad jag vill också iväg.. :O även om det var mars jag var där sist med en fotopolare..
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #8 skrivet: 06 november 2011, 10:39:37 »
Tack för svaren, det är inte Pat jag har träffat men ska skicka hälsningen.

Jag ligger nån dag efter helt uppenbart men får se om jag kommer ikapp idag. Det börjar bli rätt rörigt här med en del draman men de återkommer jag med lite senare.

För att ta det i lite organisation. D kan vi kalla tjejen från Inn Love, nu kommer det att dyka upp en tjej från Nids bar också (Ja grannbaren) så vi får kalla henne P.
Men för att börja tidigare på dagen så var det planerat att åka iväg till marknaden på Buakhao denna fredag. Har lite klent med kläder för den här temperaturen så det blev gjort. Fick även med mig ett par underkläder, typ coyote, till en transsexuell vän hemma.

Efter kort siesta var det dags för en av Pattayas mer kända turistattraktioner, Bliss lounge. Här tycker jag det är ok att nämna namn för få är så kända som Ann. Hennes "helikopteravsugningar" är ett begrepp och jag förstår varför, jisses. :)

Efter det så var det dags att kolla in Pattaya Beer Garden, jag var väl måttligt imponerad men säkert kul där om man är ett större sällskap eller om man raggar på frilansarna i baren. Det fanns en del som såg rätt intressanta ut men planen var att gå vidare. Måste ju se Walking street när man är här. Undrar om jag bara är för gammal eller nåt, det var lite för stojigt för mig ändå så det blev bara en promenadvända och fönstershoppa lite.

Tillbaka till Soi Diana och nu är det upplagt för drama. Blev ju två nätter med D först och rädd att det skulle dra iväg så tyckte jag att det skulle vara bäst att ta hem någon annan, fast jag var mest sugen att gå med henne igen. På¨Nids bar fanns en het tjej vi kallar P som gått hem med kompisen kvällen innan och 3-hålare var ju på¨önskelistan. Var rätt hårt uppvaktad av ett par dojor från baren på andra sidan också. P var såklart vän med dojjorna och även med D... Nu börjar det bli lite trassligt när jag redan betalat barfine för P och samtidigt växlar mååånga blickar med D.
Nåväl utan att säga för mycket blev det en jäkla åktur med P både på kvällen och på morgonen. more more hörde jag rätt ofta. jisses.
Hon gillade också en leksak jag hade med så när jag gått undan så fortsätter hon med den. Min kondition uppskattar en vila och vatten ibland. 

Nu är det söndag eftermiddag och dags för siesta, dramat fortsätter kanske redan efter vilan, eller senare. Har semester och mycket att göra.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #9 skrivet: 06 november 2011, 11:14:15 »
Orken är helt en annan när man är där nere, ibland undrar man hur man orkar i den värmen o luftfuktigheten. Oftast helt slut första dagerna... Men allt går med vilja o fantasi... :q
Sedan behöver man en vecka att återhämta sig när man är tillbaks i sverige...
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 06 november 2011, 13:42:04 »
Vad var det för leksak du hade med dig då?  Ozz vill nog se också, så han kan rekommendera något, han ser en större bild av sortimentet än de flesta av oss andra ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #11 skrivet: 08 november 2011, 14:27:03 »
Hej igen.

Har varit utan uppkoppling ett par dagar men lyckades logga in igen nu.

Jag kan leta på nån bild på leksaken kanske men det är ett fjärrstyrt ägg. Den gick sönder inatt faktiskt men det är ett par dagar fram i berättelsen.

För övrigt är jag inte kvar i Pattaya, är nu i Patong.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #12 skrivet: 08 november 2011, 14:32:36 »
Pust. Skoj som fasiken är det.

P gick hem i skaplig tid på dagen och jag tog det lugnt.
Börjar bli lite sliten av både barrundorna och de nattliga aktiviteterna.

Middag hos Conny igen, har bara ätit farangmat än så länge men är också i bra form i magen.

Måste i alla fall se Soi 6 så det blir bathbuss dit. Det är lite mycket för en rookie att ta in men stannar i alla fall till på Pook för en öl och blir uppvaktad av ett par LB. Men såå heta var inte just dem så det fick vara.
Hamnade på ett dansställe. Där var det en liten sak som måste ha smörjt om höfterna. Full fart på stången hade hon medans en annan tjej hade fullt upp att massera mig i skrevet ge mig en lapdance. Hon var inte den snyggaste på stället men hon kunde vad hon gjorde.
Nåja det var lite stojigt där så jag drog vidare. Är inte helt i form så ett lugnare ställe passar bättre. Det blev Lolitas på LK Metro. Och där var det fan lugnt. För lugnt. De tjejer som jobbade var alla upptagna så nåt blowjob blev det inte alls. Därifrån var det bara några meter bort till Nids bar som blivit hemmahamnen sena kvällar.

P hälsar välkommen såklart och D sneglar från Inn Love. Börjar bli lite mycket blickar från bägge men de vet också att jag är butterfly. Dojjorna i baren bredvid flirtar på också samt en tjej till på Nids. Det slutar i alla fall med att P hamnar i min säng igen. Hon är ruggigt vild i sängen och vill gärna ta den där bak så det är helt ok. Senare på natten börjar hon dramatisera lite om att jag tycker om D för mycket. Jo det kanske jag gör. P är grymt bra i sängen och D är den mest underbara. De vill inte komma tillsammans, jag har frågat. Under kvällen såg jag D neka en kille samtidigt som hon tittade åt mitt håll.

Trots draman så trivs jag bra och den här rekresan lovar mycket gott för framtiden.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #13 skrivet: 08 november 2011, 14:39:40 »
Orken är helt en annan när man är där nere, ibland undrar man hur man orkar i den värmen o luftfuktigheten. Oftast helt slut första dagerna... Men allt går med vilja o fantasi... :q
Sedan behöver man en vecka att återhämta sig när man är tillbaks i sverige...

Erkänner att jag tar hjälp av Kamagra gel nu här nere. 1400 bath för ett 50-pack. Handlade på Buakhao mellan Soi Diana och Sio Honey. Kommer att behöva några hemma också sen.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #14 skrivet: 08 november 2011, 14:57:24 »
Söndag

Resdag. Jag ska åka runt lite så flyg är bokat till Patong. Packar ihop väskor och kompisen ringer från receptionen.
Vi är på väg att åka till flygplatsen en dag för tidigt... Vafan. Hur kan bägge två missa resdagen?
P som just kom ur duschen är inte direkt ledsen över att jag blir kvar. Hon vill ta en omgång till på en gång "Bombom me again" och inte fan backar jag för det. Fram med tuben glid och ta en sväng i varje hål innan vi går ner och träffar kompisen och äter frukost.

Det blir alltså en dag till i Pattaya så det är dags för ett nytt besök på Soi 6. Den här gången hamnar vi i en bar (Kan det vara kiss bar eller nåt sånt?) med en helt galen tjej. Visar mycket ofta och gärna att hon går utan trosor. Hon berättar det såklart att de inne på de andra ställen fan kan höra det också. Nå, tjejen jag "umgås" med är en söt sak. Vet inte om hon varit där så länge. Det blir en snabb sväng på övervåningen i alla fall. Helt ok, hon var bra och tight men ville inte ta den där bak.

Senare så är det tillbaka till hemmahamnen hos Nid igen. De var liiite förvånade att vi var kvar men lika glada för det. D hade jag messat om det tidigare på dagen.
Jag går över till Inn Love och löser ut D så hon kommer med till Nids och serveras av P... Det fungerar rätt bra. Kompisen löser ut P och vi fyra firar vidare innan det är dags att gå hem. Det blev en lite annorlunda frukost med de två tjejerna och oss buksvågrar. haha. Tjejerna vinkade av oss och vi drog vidare för att hamna i Patong.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #15 skrivet: 08 november 2011, 15:22:36 »
Det rullar på.

Kommer till hotellet efter 7 på kvällen och är bra sliten. Planen blir att ta det lugnt och käka på ett ställe på Nanai road. Men kompisen är också sugen att morsa på sina bekanta inne på Bangla road så vi drar dit för att säga hej och så bara och göra en tidig kväll.
Vetefan hur det gick till men det blev nog den blötaste kvällen än så länge. Först in på soi eric och Shooters. Glatt gäng och den dövstumma tjejen var på lite. Klart intressant men vi skulle bara runt och hälsa så...
Vidare så hamnade vi på Black Cat där en tjej bjöd på ett par rundor också. tror det var här det började gå överstyr. Helt ok ställe tycker jag.
Sen över till Boomboom och där dracks det ännu mer och fort. Nekade flera tjejer för jag skulle ju ta det lugnt men efter några öl och drinkar hade jag visst en i knäet. Söt sak med lite bred bak kanske men jag gillade henne och jag minns inte så noga hur allt gick till men notan gick på närmare 4000 bath för mig och kompisen, inkl BF för mitt sällskap.

Upp på moppetaxi och till hotellet. Bor på Rabbit Mansion och det är ett riktigt bra ställe en bit från händelsernas centrum.

Leksaken jag hade uppskattade hon. Det var ju ett sånt där vibrerande ägg men jag tror batterierna dött eller så hade P slitit ut den senast. Men den går ju att leka med ändå. Tjejen var så tight och jag tror inte hon ville släppa taget om den. Till slut gick öglan/antennen av. Jag får leta batteri i morgon och se om den fungerar.

Idag har vi åkt runt lite på våra hyrda moppar och kikat lite. Det var väl det första som kan kallas turista på den här resan. haha. Men det är gott att ha en moppe om man vill åka iväg. Kostara bara 150 bath per dag så den får stå utanför rummet tills jag åker.

Nu är klockan lite över nio på kvällen så en dusch och ett nytt försök att ta en lugn kväll. Sitter med en Leo i svalkan från AC. Det är varmt och fuktigt här, inte bara i tjejernas trosor.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 08 november 2011, 18:56:35 »
Låter som om "Rookie'n" inte är en rookie något mer... ::)

Riktigt trevlig reseberättelse ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Burre

• V.I.P
  • Antal inlägg: 135
  • Bättre att leva en gång än ingen alls
« Svar #17 skrivet: 09 november 2011, 19:33:33 »
dövstumma tjejen var på lite

hon är alltid på och ibland kan kännas påträngande, men enlingt vad jag hört ska hon vara bra
Hoppas, Kanse, Snart.. Åka!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #18 skrivet: 09 november 2011, 19:49:33 »
Härligt, det låter som om du har det gott där nere.  :thumbsup

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #19 skrivet: 10 november 2011, 05:22:02 »
Tack, jo lite erfarenhet har man väl skaffats sig nu men jag behåller namnet Rookie tills jag kommer hem.

När vi är här har vi planer på att turista lite. En mopperunda bara man är i skick att köra någon dag.
Därför så gör vi ett nytt försök att göra en lugn kväll. Sällskap vill jag ha ändå så det blir att gå runt lite i de lokala barerna på Nanai Road men mer ointresserade tjejer har jag inte sett på den här resan. Någon gång vid midnatt så ger vi upp och åker ner till Bangla i alla fall. Det blir BoomBoom igen och Dao (från igår) är kvar. Det är nåt med henne jag gillar och hur det nu blir så blir det hon som följer med hem igen, vilket visar sig vara ett bra val igen. Blev inget boomboom på natten, jag har fått nåt skit och har ont i halsen och med promillen för tillfället så fick det vara.
Men på morgonen... Hade pillat en del i hennes bak men inte mer men nu på morgonen så blev det av. Hon hade inte gjort det tidigare sa hon och det var nog sant. Hon försökte verkligen och det fungerade rätt bra men inte hela. Kul att ta någons oskuld där också. Men hon skulle inte göra om det sa hon.  Hon gick hem vid 12-tiden men jag var inte i form för nån moppetur idag heller. Gör ett nytt försök i morgon, kanske. 

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #20 skrivet: 12 november 2011, 07:11:42 »
Den här dagen blev ganska lugn. Tog med Jamnian (den dövstumma) hem för att mysa och ha lite lugn sex. Det är en mycket go tjej och vi "pratade" rätt mycket.
Klockan 6 på morgonen skickade Dao mess att hon ville träffa mig igen. Svarade inte på det då men ringde henne på eftermiddagen och sa att jag kommer till hennes bar ikväll och löser ut henne.
Hon är en bra kämpe, försöker verkligen ta den där bak men funkar inte helt. Men det blev en bra stund ändå.

Ja just ja. Vi kom iväg på den där moppeturen till lookout viewpoint och kikade på Karon och Kata på vägen.
« Senast ändrad: 12 november 2011, 07:19:07 av Rookie på väg »

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #21 skrivet: 12 november 2011, 07:28:39 »
Sista kvällen i Patong så den här dagen ska det bli lite bus i alla fall. Tar mopparna och åker till trekanten för en all inclusive massage. Kostar 1000 (+ 300 för massage) och fixas i massagebås med draperier. Vi var tre killar där samtidigt och som ni förstår var det rätt lyhört. Men kul.
Har varit här några dagar nu så vi tar mopparna och åker förbi stranden så jag har sett den i alla fall. Vi åker upp till Thai corner bar och morsar på Janne och hans fru. Mycket trevligt.
På kvällen är det ner till Bangla igen för en snabbis på Lolitas innan vi ska gå runt och säga hej då till folk. Fick med Kal, en 23-åring med riktigt fasta bröst. Hon stönade på bra men vi hann inte klart innan madam kikade in bakom drapperiet. Kal ville ha mer men det funkar visst inte att lösa tjejerna därifrån. De var bara 5 som jobbade där uppe då också. Kal säger att hon slutar klockan 2 och vill gå med mig då för 1000 bath. Hoppades på att hon skulle ringa men hon kan såklart ändra sig. Men nej då, hon ringer och vi möts till slut och det är dags att dra sig hemåt. Vi hade riktigt bra sex och jösses så hon stönar. Jag gillar det.
Nu är det mitt på eftermiddagen och dags att packa för trippen till BKK som blev senare är bokat men det har att göra med översvämningar och sånt så det är bara att hacka i sig.
Återkommer en annan dag.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #22 skrivet: 15 november 2011, 11:07:10 »
Tyvärr är jag hemma i kalla Sverige igen men ska berätta lite om de två dagarna i Bangkok också.

Vi kom till hotellet 11 på kvällen så det var väl risk att det skulle bli en lugnt kväll ( anar ni också trenden?) och bara kolla läget lite. Hotellet Maxim Inn ligger på vingelavstånd från Nana plaza så där hamnar vi. Kompisen överraskar en vän i en bar mitt på plazan och jag får sällskap av en glad tjej men vinkar iväg henne och säger att jag ska se mig omkring lite... Men hur var det nu, väljer vi eller?  Efter ett tag så vinkar jag tillbaka henne och vi pratar en hel del. Hon är bra på engelska och tycker om att skoja så vi har det mycket trevligt. Nu är jag sugen på en trehålare och frågar henne om det. Hon säger att hon inte gjort det men kanske kan prova. Nu har jag börjat lära mig lite så vi gör en deal. 1500 för vanligt (minst en på kvällen och en på morgonen) och 500 till om det blir tvåan också på ett bra sätt. Trots barfine på 600 bath så får hon komma med hem.
Hemvägen gick via country road som var ett häftigt ställe. En gränd jämte Nana som var under 2 meter bred med små barer där det var livemusik ibland. Stannade till på ett ställe för en öl (120 bath!) med sällskapet men sen stängde de där också.
Natten då, nja det var bra men inget analt. Jag gjorde inte så påträngande försök heller förutom att pilla lite och det var liksom inte läge för mer. Hon fick alltså åka hem med 1500. Såklart frågade hon om vi skulle tillbaka till samma bar ikväll men planen var Soi Cowboy.

Snart sista delen och första ST på rummet.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #23 skrivet: 15 november 2011, 11:19:07 »
Låter som om du hade kul för ett helt år medan du var därnere, vilket man ibland också måste ha... För det tar ett år att fixa nästa resa, om inte mer. Landar ju på BKK om mindre än 3 veckor, endast en natt i BKK, men vad som helst hinner ju hända på en natt i Bangkok.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #24 skrivet: 15 november 2011, 11:21:30 »
Nja jag åker nog ner tidigare än så. Har inte så mycket fast jag måste göra förutom att sköta mitt relativt fria jobb. Får helt enkelt jobba in tre veckor till mars-april eller så.

"One night i Bangkok" Gick lilla fågeln jag hade med mig hem och sjöng på :)

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #25 skrivet: 15 november 2011, 11:55:00 »
Det blev sen frukost/lunch på Beer garden. Redan vid 2-tiden fanns en del frilansare där att välja på. Men jag hade knappt hämtat mig från natten så det var inte intressant. Det blev att strosa omkring lite ett par timmar och fixa lite som skulle göras. Var rätt slut, blev inte så mycket sova inatt så det blir en tidig siesta.
Under tidiga kvällen så var planen att besöka Dr Bj´s ett blowjobställe på samma gata som hotellet Soi 7/1. Men ett litet energipaket i en annan bar fick in oss i hennes bar för ett par svalkande öl och lite biljard. Jäkla kul tjej i alla fall. Hon gick på som en duracellkanin och var grymt bra på biljard. När vi satt i soffan efteråt så visade hon lite kunskaper på en glass jag köpte till henne från glassvagnen som kom förbi. Shit den där är ju kul. Pröjsar BF 600 bath och hon vill ha 1000 för ST på mitt rum. Kom på att jag inte haft nån sån så. Tjejen var 20 år, sådär en 146 lång och en bit under 50 kilo. Bara att rocka loss. :) Var helt ok men hon skitade ner bra på rummet när hon tappade sminkdosan.

Sen gick vi till Soi Cowboy. Jag är inte så att jag gillar de där larmigare ställena så det var inte för mig. Var in på en gogo där de körde hjärtmassage med basen i musiken. Tjejerna så rätt ok ut med blandat engagemang men där går inte att prata eller gör nåt annat heller för den delen så... Nana igen.

Fågeln blir glad att se mig igen men undrar om jag ska se mig om efter någon annan. Jag ville ta hem henne igen och vi ändrar texten till "two nights in Bangkok". Hon vägrar använda badlakanet som den andra tjejen använt så jag får ta fram mitt strandbadlakan som legat i väskan hela tiden. Hon fattar vad som pågått där såklart. Vi hade ett långt snack och hon påstår att jag inte är butterfly. Jag förstår hur hon menar men vi kan ta det i en annan tråd.
Det blir en go natt men inget i baken så det blir 1500 igen. Vi går ner till Subway för frukost och hon bjuder på kaffet :)

På eftermiddagen tar jag en massage på samma gata. tre trappor upp till duschar och bås. Tjejen är skojig och försöker kittla mig lite. Hon avslutar ryggmassagen med smekningar på baken och ner mot kulorna. Kanske kan bli mer här... När jag vänder mig om så är den inte helt slak och hon säger "halloo" till den och skrattar. Hon är på den och pillar ibland och mig gör det inget. Vid ett tillfälle hostade jag och snorren slog upp emot magen och ner igen varpå hon vred sig av skratt. Nåja jag var tvungen att ta den korta massagen för att hinna checka ur rummet i tid. Men hon var glad och fick en ok dricks för "happy massage"

Ska ta en taxi klockan 9 till flygplatsen så det finns tid att gå bort till Nana för att säga hej då till lite nya vänner. Fågeln skulle ringa mamasan och få ledigt idag men hon satt där när vi kom. Det blev ett hånglande i baren ett par timmar innan jag var tvungen att åka.

Det är inte kul att lämna Thailand men det har varit en intressant resa. Nästa gång ska jag inte flacka runt så mycket och ta det lite lugnare nån kväll ibland. Kanske boka upp en dam flera dagar och lära känna henne bättre. Den första som sov hos mig ligger bra till där. Vi har fortfarande kontakt.

Jag får nu ändra nicket till fd Rookie :)

Återkommer med sammanfattningar och ett par bilder lite senare.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #26 skrivet: 15 november 2011, 13:38:15 »
Låter som om du haft en kanonbra resa, kul att höra att du haft det bra :) Välkommen hem är väl inte det man önskar att höra, men jag skriver det i vilket fall som helst, hoppas du kan resa ner snart igen!
MVH Tomtebloss

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #27 skrivet: 15 november 2011, 21:05:18 »
Trevligt att läsa om dina eskapader! :)
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #28 skrivet: 15 november 2011, 21:45:24 »
Försöker väl lägga in en sån där tokförminskad bild i alla fall.
En go tjej som jag kom mycket bra överens med.
Tyvärr var jag allt annat än stadig på handen med en lilla gamla telefonen.

[attachment deleted by admin]

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #29 skrivet: 15 november 2011, 22:18:57 »
Försöker väl lägga in en sån där tokförminskad bild i alla fall.
En go tjej som jag kom mycket bra överens med.
Tyvärr var jag allt annat än stadig på handen med en lilla gamla telefonen.

Hon känner jag fasen igen, tror jag. Vart hittade du henne?

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #30 skrivet: 17 november 2011, 12:19:13 »
Hon känner jag fasen igen, tror jag. Vart hittade du henne?

I en av barerna på Sio Diana såklart. Där jag landade varje kväll innan hemgång.
Det är en go tjej, hela 146 cm eller så. :)

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #31 skrivet: 17 november 2011, 12:29:36 »
Ska försöka göra en liten sammanfattning av resan till gula febern.
Kan först som sist konstatera att jag smittats och att jag inte vill bli botad.

Innan jag reste hade jag läst på en del här och i andra forum för att bilda en uppfattning om vad jag skulle mötas av. Det och att jag reste med en erfaren guide gjorde min resa mycket bättre än vad den kunde blivit. Har inte gått på några direkta nitar även om jag kanske betalat lite mer nån gång än vad som är brukligt.

Av allt jag planerade så gjordes väl ungefär 10% vilket jag förstår är en vanlig siffra för rookies. Soapyn första dagen var en av de planerade sakerna som jag gillade men det blev bara den gången, den här gången.

Jag planerade också att vara med olika tjejer varje natt, eller nästan i alla fall. Det gick ju sådär med det men vaknade aldrig ensam men 2 trenätters och 3 tvånätters gillade jag och det kanske passar mig bättre.

Dagtidsevenemangen med ST och BJ fungerade rätt bra tack vare guiden. Skulle kanske kunnat gjort lite mer på dagarna men det får jag ta nästa gång.

Priserna jag betalade var väl ändå ok. ST för 700 - 1000 + BF och LT 1000 - 1500 +BF är ju ok. Betalade visserligen 1500 redan i Pattaya men istället 1000 för en tjej som jag inte behövde betala BF för i Patong. Det jämnar liksom ut sig verkar det. Och jag bryr mig inte speciellt mycket om det heller. 500 hit eller dit.

Allt som allt en mycket trevlig resa och det mycket tack vare min guide som visade vart fallgroparna var. Jag letar redan resa och planerar budget för nästa resa. Verkar gå ca närmare 25.000 på två veckor så jag får spara 5.000 i månaden nu :)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #32 skrivet: 17 november 2011, 13:20:44 »
Budgeten du nämner.. Vad ingår i den?

När jag räknar ut min egen resebudget så tar jag aldrig med resan, men väl boende och mat samt allt annat.
Ni som kör pattaya racet behöver ju betydligt mer pengar med er än en sån som mig, som kör lite mongering på vift liksom.
Jag går inte ut stenhårt med att "minst 1tjej per dag" eller något sånt, det som händer, händer. Ok, reser man till pattaya så är det väl inte direkt stranden man åker för, eller för att komma bort från vintern ett par månader, utan snarare för att det är världens partyplace.

Jag sa redan från början att denna resan skulle bli något extra, dels blir den väl det för att nu är första ggn som jag åker på helt egna premisser, tom första resan hade jag polare som jag lovat möta upp - ok det har jag nu med, men inte på samma sätt.
Denna resan känns mer som en tripp enbart för mig.

Anledningen till att jag undrar över din budget är ju för att jag själv klarar mig på 15000/månad i kambodja och alla säger pattaya är så billigt. OBS jag säger klarar mig, hyfsat boende, äter normalt, dricker i stort sett varje dag, har en tjej närhelst jag vill. Dock, ska jag storkröka, och partaja i Phnom Penh samt skaffa tjej varje dag kommer jag nog upp i 30000 per månad. Skulle nog inte orka köra en bj, st, lt varje dag.... Fan det blir för mycket för mig, jag gillar nog mer 1tjej per dag om jag har lust vill säga.
Dock är det ju väldigt olika att vara borta i 2veckor mot 3månader, så kanske dumt att ens försöka jämföra...
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #33 skrivet: 17 november 2011, 13:27:56 »
Vet inte om jag ska summera min egen budget, men utöver hotell och resa så tog jag ut 10000 THB (2200 SEK) 6 gånger, det blir alltså 13200 spänn på 14 dagar. Och jag snålade inte på nåt.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #34 skrivet: 17 november 2011, 13:39:57 »
I en av barerna på Sio Diana såklart. Där jag landade varje kväll innan hemgång.
Det är en go tjej, hela 146 cm eller så. :)
Säkert Inn Love då eftersom det var den enda baren jag var i där. Om hon inte bytt bar förstås!

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #35 skrivet: 17 november 2011, 13:42:32 »
Stämmer bra det. Hon höll sig ofta lite i bakgrunden men jag hade turen att få henne som sällskap vid min första barkväll i Thailand.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #36 skrivet: 03 december 2011, 17:48:22 »
Läste igen tråden för att återuppliva (och komma ihåg damerna) och ser att jag inte svarat på direkta frågor, illa men här kommer det.

I min budget, eller resultat närmare, så ingick allt på plats utom flyget bkk . Phuket.
Alltså hotell, mat, damer och en massa dryck. Handlade en del kläder och medikamenter också men medicinerna får gå på tjejkontot...
Hotell kostade i snitt 1000 per dag.
Visst blev det både ST och BJ men aldrig mer än en per dag + LT(om man räknar kväll och morgon som en dag då= LT)
Summerar det till 6 olika LT på 12 nätter (alla 12 nätter) samt 6 ST eller BJ så det var inte så farligt.
Jag köpte nog bara LD till den tjej jag betalade BF för, i stort sett. Har jag valt så har jag.

Men min tanke var att inte fundera på om pengarna räcker. Det är inte kul att fundera på sånt när man är på resa och nöje. Det är lika om jag går ut här hemma.

Det blev för övrigt lite mindre, har ju så jag klarar mig första dagarna nästa resa också kvar.

Visst klarar jag mig på mindre också och nästa resa kommer antagligen att bli lite annorlunda. Kanske rent av tar en tjej för 3-4 dagar och turistar lite eller nåt sånt. Men att göra planer för att vara i LOS är ju som det är...

Utloggad swedboy

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 5
« Svar #37 skrivet: 07 december 2011, 16:46:31 »
Hej vänner!!
Undrar om ni kan hjälpa mej med en sak?? Är snart på väg till Phuket på semester med ett sällskap.. Är i Bangkok några dagar och tänkte smita iväg på lite egna utflykter lite diskret  :q.... Tänkte besöka ett "soapy" och kanske något "fishbowl" massageställe. Bor i närheten av MBK så vad jag förstår inte så långt ifrån ett par bra ställen....

Så jag tar tacksamt emot tips och förslag på bra ställen att gå till...

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #38 skrivet: 07 december 2011, 23:41:02 »
Hej swedboy
Antar att det inlägget skulle varit som egen tråd eller svar i annan tråd.
Jag kan själv inte svara på det men använd sökfunktionen så hittar du säkert.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #39 skrivet: 07 december 2011, 23:59:29 »
Hej vänner!!
Undrar om ni kan hjälpa mej med en sak?? Är snart på väg till Phuket på semester med ett sällskap.. Är i Bangkok några dagar och tänkte smita iväg på lite egna utflykter lite diskret  :q.... Tänkte besöka ett "soapy" och kanske något "fishbowl" massageställe. Bor i närheten av MBK så vad jag förstår inte så långt ifrån ett par bra ställen....

Så jag tar tacksamt emot tips och förslag på bra ställen att gå till...

Oj du har så mkt att lära.
Jag lärde mig allt via detta forum innan min första trip. Ta dig till Skytrain-station Nana och fråga dig fram till Nana Entertainment Plaza och försök hitta en bar där du kan hitta en snubbe som kan visa dig runt och förklara allt. Annie´s Soapy Massage liggger bara runt hörnet med fishbowl om du vill hitta dit. Lyssna inte på alla tuktuk människor som lockar dig med ping pong shower mm.
Eller så tar du Skytrain till Asok som e ett stenkast ifrån Soi Cowboy där det är en jävla fart och det finns rum för förlustelse på övervåningen här oxå.

Finns så mkt att skriva men det bästa är att hitta nån som vet som kan guida dig lite, borde inte vara så svårt eftersom alla som har varit rookie i detta landet(iaf jag) älskar att visa runt en nybörjare! När ska du åka?

Utloggad swedboy

• Nybörjare
« Svar #40 skrivet: 08 december 2011, 11:22:43 »
Oj du har så mkt att lära.
Jag lärde mig allt via detta forum innan min första trip. Ta dig till Skytrain-station Nana och fråga dig fram till Nana Entertainment Plaza och försök hitta en bar där du kan hitta en snubbe som kan visa dig runt och förklara allt. Annie´s Soapy Massage liggger bara runt hörnet med fishbowl om du vill hitta dit. Lyssna inte på alla tuktuk människor som lockar dig med ping pong shower mm.
Eller så tar du Skytrain till Asok som e ett stenkast ifrån Soi Cowboy där det är en jävla fart och det finns rum för förlustelse på övervåningen här oxå.

Finns så mkt att skriva men det bästa är att hitta nån som vet som kan guida dig lite, borde inte vara så svårt eftersom alla som har varit rookie i detta landet(iaf jag) älskar att visa runt en nybörjare! När ska du åka?
Tack för hjälpen!!
Har du testat Annie´s?? Just det alla är nybörjare i början ;) Lite tråkigt att så få ställen har en hemsida.. Man vill ju gärna titta runt lite innan man kommer ner...
Åker 8 januari men stannar bara itre daar sen blir det Phuket mm

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #41 skrivet: 08 december 2011, 13:30:27 »
Tack för hjälpen!!
Har du testat Annie´s?? Just det alla är nybörjare i början ;) Lite tråkigt att så få ställen har en hemsida.. Man vill ju gärna titta runt lite innan man kommer ner...
Åker 8 januari men stannar bara itre daar sen blir det Phuket mm

Jo Annie´s är trevligt men upplevelsen kan skilja lite beroende på vilken tjej man väljer och hur erfaren hon är. Kan vara en bra idé att fråga mamasan i baren vilka hon rekommenderar. Dom har en hemsida btw men du kanske har sett den redan: http://www.anniesbangkok.com/ Det ligger i hörnet av Sukhumwit soi 2 och en gränd som går till soi 4, där Nana finns. Jag lyckades hitta dit första resan så det borde inte vara så svårt.
Du kan ju kolla på youtube efter filmer på Nana och Soi Cowboy så du ser hur det ser ut oxå.

Utloggad kille_lkpg

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 54
« Svar #42 skrivet: 12 december 2011, 21:47:57 »
Är lite lotteri som sagt, råkade hitta annies av en slump när jag skulle gå till Nana och gick in o hittade en söt tjej som kallades Mon, va väl sådär och dan efter läste jag på ett forum att just hon inte rekomenderades, lätt o va efterklok....men det va skoj ändå.

Utloggad swedboy

• Nybörjare
« Svar #43 skrivet: 13 december 2011, 15:34:15 »
Om man bara ska ta ETT ställe i Bangkok vilket skulle ni ta då?

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #44 skrivet: 13 december 2011, 16:57:53 »
Räknar man Nana som ett ställe så är det givet, det blir lite svårare om man ska välja ett ställe inne på Nana.
Av de ställen som jag hunnit med så väljer jag nog Angelwitch om jag bara får gå på ett ställe, men det finns många som är så gott som lika bra.
Gillar ju att titta på stångdans :P
Kul fråga, fler förslag tack.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 13 december 2011, 17:02:24 »
Jag skulle ta med en frilansande tjej från Nana parkeringen efter dom har stängt vid typ 01-02 till hotellrummet. Har man inte valet att ta med till hotellet...??? Ja Annie´s och Lolita´s är de enda ställena jag har varit på och de är 2 olika saker. Lolita´s för BJ bakom ett skynke med eventuellt andra stönande i samma rum men  iaf jag kom in i den grejen förra resan så jag var där varje dag på eftermiddagen. På Annie´s kan man få blandad service men se till att fråga efter good service så kan du få en rekommendation på vilken du ska välja. Det är lätt att välja ett sött ansikte men hon kan vara nybörjare. Nä vill man ha en bra upplevelse så fråga mamasan så kan hon peka ut de som kanske till och med lär upp de nya, DÅ får du en bra session.
Fast hela grejen med Annie´s kan kännas extremt nervöst laddad för en newbie med tjejer bakom glasfönster osv så ja... jga vet inte vad som funkar bäst för dig.
Det bästa är att ha en trevlig kväll ute och hitta en tjej som du klickar med på riktigt och sedan ta med henne hem. Bättre blir det andra gången du tar med samma tjej, spänningarna släpper lite.

Jaja jag babblar på lite här men nåt kanske var informativt!?

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #46 skrivet: 13 december 2011, 17:05:01 »
Räknar man Nana som ett ställe så är det givet, det blir lite svårare om man ska välja ett ställe inne på Nana.
Av de ställen som jag hunnit med så väljer jag nog Angelwitch om jag bara får gå på ett ställe, men det finns många som är så gott som lika bra.
Gillar ju att titta på stångdans :P
Kul fråga, fler förslag tack.
G-spot och Spanky´s är bra ställen oxå!
Ta gärna en öl på Big Dogs eller Lucky Luke´s i entrén till NEP innan du samlar upp modet att gå in. Och försök att se cool ut även om det är omöjligt för en förstagångsbesökare, tjejerna(och ladyboysen) kan lukta till sig en förstagångare men det är lite av charmen oxå!
Glömmer aldrig min första runda där!

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #47 skrivet: 13 december 2011, 17:24:11 »
Jag skulle ta med en frilansande tjej från Nana parkeringen efter dom har stängt vid typ 01-02 till hotellrummet.

Faan, jag såg några riktiga finingar når jag var på väg till hotellet med en annan donna. Jag klarade aldrig av att motstå fresterskorna på barerna så länge att det blev läge att kolla det utbudet innan jag var fast redan.

Lolita´s för BJ bakom ett skynke med eventuellt andra stönande i samma rum men  iaf jag kom in i den grejen förra resan så jag var där varje dag på eftermiddagen.

Det var på soi 10 eller hur? Jag var inne där och rekade men vill gärna ha hela programmet, ångrar det lite.

Fast hela grejen med Annie´s kan kännas extremt nervöst laddad för en newbie med tjejer bakom glasfönster osv

Lite så var det för mig senast, kände mig stressad därinne och kände att jag måste gå och dricka ett par kalla först sen kom det saker ivägen som alltid.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 13 december 2011, 17:33:39 »
1.Faan, jag såg några riktiga finingar når jag var på väg till hotellet med en annan donna. Jag klarade aldrig av att motstå fresterskorna på barerna så länge att det blev läge att kolla det utbudet innan jag var fast redan.

2.Det var på soi 10 eller hur? Jag var inne där och rekade men vill gärna ha hela programmet, ångrar det lite.

3.Lite så var det för mig senast, kände mig stressad därinne och kände att jag måste gå och dricka ett par kalla först sen kom det saker ivägen som alltid.
1. Jag sket i brudarna i BKK i början på kvällen och hade det bara kul och sedan när det stängde, oförskämt tidigt BTW, vid 01 så gick jag ut och tog nån öl och kollade utbudet innan valet och hemgång.

2. Soi 8 tror jag. Mitt emot soi 7 med Beergarden osv. Om man går av den sydöstra nedfarten från Nana skytrain så  kommer man ned på gatan och tar höger ner på soi:en och spanar efter den lilla sido:soi:en där Lolita´s ligger.
Har hört att det ska finnas ett VIP-rum, där kan man nog få full service?

3. Ja men det är det som är lite av tjusningen. Kändes likadant på bordell i Danmark/Tyskland/Redlight i Amsterdam, nervöst som fan men bara att kasta sig utför stupet och uppleva nått nytt!
Skillnaden är att servisen är 100ggr bättre i Thailand jämfört med vilket Europeiskt ställe som helst! Oftast!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 16
  • *Totalt: 19