0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
More to come...
Orken är helt en annan när man är där nere, ibland undrar man hur man orkar i den värmen o luftfuktigheten. Oftast helt slut första dagerna... Men allt går med vilja o fantasi... Sedan behöver man en vecka att återhämta sig när man är tillbaks i sverige...
dövstumma tjejen var på lite
Försöker väl lägga in en sån där tokförminskad bild i alla fall. En go tjej som jag kom mycket bra överens med. Tyvärr var jag allt annat än stadig på handen med en lilla gamla telefonen.
Hon känner jag fasen igen, tror jag. Vart hittade du henne?
I en av barerna på Sio Diana såklart. Där jag landade varje kväll innan hemgång. Det är en go tjej, hela 146 cm eller så.
Hej vänner!!Undrar om ni kan hjälpa mej med en sak?? Är snart på väg till Phuket på semester med ett sällskap.. Är i Bangkok några dagar och tänkte smita iväg på lite egna utflykter lite diskret .... Tänkte besöka ett "soapy" och kanske något "fishbowl" massageställe. Bor i närheten av MBK så vad jag förstår inte så långt ifrån ett par bra ställen....Så jag tar tacksamt emot tips och förslag på bra ställen att gå till...
Oj du har så mkt att lära. Jag lärde mig allt via detta forum innan min första trip. Ta dig till Skytrain-station Nana och fråga dig fram till Nana Entertainment Plaza och försök hitta en bar där du kan hitta en snubbe som kan visa dig runt och förklara allt. Annie´s Soapy Massage liggger bara runt hörnet med fishbowl om du vill hitta dit. Lyssna inte på alla tuktuk människor som lockar dig med ping pong shower mm. Eller så tar du Skytrain till Asok som e ett stenkast ifrån Soi Cowboy där det är en jävla fart och det finns rum för förlustelse på övervåningen här oxå.Finns så mkt att skriva men det bästa är att hitta nån som vet som kan guida dig lite, borde inte vara så svårt eftersom alla som har varit rookie i detta landet(iaf jag) älskar att visa runt en nybörjare! När ska du åka?
Tack för hjälpen!!Har du testat Annie´s?? Just det alla är nybörjare i början Lite tråkigt att så få ställen har en hemsida.. Man vill ju gärna titta runt lite innan man kommer ner...Åker 8 januari men stannar bara itre daar sen blir det Phuket mm
Om man bara ska ta ETT ställe i Bangkok vilket skulle ni ta då?
Räknar man Nana som ett ställe så är det givet, det blir lite svårare om man ska välja ett ställe inne på Nana.Av de ställen som jag hunnit med så väljer jag nog Angelwitch om jag bara får gå på ett ställe, men det finns många som är så gott som lika bra.Gillar ju att titta på stångdans Kul fråga, fler förslag tack.
Jag skulle ta med en frilansande tjej från Nana parkeringen efter dom har stängt vid typ 01-02 till hotellrummet.
Lolita´s för BJ bakom ett skynke med eventuellt andra stönande i samma rum men iaf jag kom in i den grejen förra resan så jag var där varje dag på eftermiddagen.
Fast hela grejen med Annie´s kan kännas extremt nervöst laddad för en newbie med tjejer bakom glasfönster osv
1.Faan, jag såg några riktiga finingar når jag var på väg till hotellet med en annan donna. Jag klarade aldrig av att motstå fresterskorna på barerna så länge att det blev läge att kolla det utbudet innan jag var fast redan.2.Det var på soi 10 eller hur? Jag var inne där och rekade men vill gärna ha hela programmet, ångrar det lite.3.Lite så var det för mig senast, kände mig stressad därinne och kände att jag måste gå och dricka ett par kalla först sen kom det saker ivägen som alltid.