* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: En rookies väg till gula febern  (läst 2421 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
  • Kön: Man
En rookies väg till gula febern
« skrivet: 03 november 2011, 03:13:51 »
Sådärja gott folk, då är jag på plats i Pattaya och ska försöka dela med mig lite av vad som händer för en rookie som mig. Vänta er inte en reserapport i klass med Tomteblosset och andra men i alla fall lite ur livet som rookie i Thailand.

Jag kom ner som planerat tidigt som fasiken på morgonen igår och mina planer sket sig rätt grundligt från start. För att komma ner utvilad så jobbade jag på de sista dagarna innan avresa och sov bara 2 timmar det sista dygnet. Planen var att sova på planet men det var inte ungen i närheten helt överens med mig om. Alltså kom jag ner klockan 6 på morgonen och var skittrött. Inte kunde jag få mitt rum förrän klockan 12 heller så det blev att strosa runt och handla lite anpassade kläder. Hittade bland annat ett par shorts med massor av fickor varav de flesta med dragkedja och en liten kondomficka, den var det pluspoäng på.

Nåväl, efter en kort siesta så var det dags att ta tag i en dröm jag haft länge. Delvis är det Asa Akiras fel att jag är så sugen på en soapy så det blev att pallra sig ner till Honey inn. Det var ganska tidigt på dagen så urvalet var väl inte enormt men ca 20 mer eller mindre glada tjejer satt bakom glaset. Jag fastnade för en som såg glad och trevlig ut, smärt och lagom påstridig. Det blev väl ungefär som jag tänkt mig, klart värt de 1700 bathen tycker jag. Visst kostar en natt mindre men hellre kvalitet än kvantitet tycker jag. Det kanske blir ett återbesök.

Min guide som kulle komma ner på eftermiddagen hade hört av sig om försenat flyg och nu blev det till sist inställt. Jag fick roa mig på egen hand i Pattaya den här första dagen.

Efter massagen och en enkel måltid blev det tillbaka till rummet för att ta en stödvila. En timme skulle nog räcka för att komma i takt tänkte jag och vaknade 4 timmar senare... ok blir alltså att vara i otakt ett tag till men det ska inte hindra min första LT i alla fall.

Hamnade på Inn Love i ett barkomplex och pratade och spelade spel med en tjej där. Jag är svag för glada tjejer och skrattade mycket så det blev sällskap hem till rummet...
Men en sån gobit, kramas och myser hela natten så det har mest blivit korta stunder av sova men jag tar igen det i eftermiddag.

Nu sover hon gott och jag väntar in kompisen som är på väg från flygplatsen. Kanske hinner jag ner i sängen ytterligare en gång innan hon vaknar. :)

Som ni märker så nämner jag inga namn, dels för att jag suger på att komma ihåg namn men också för att tjejerna kanske inte vill figurera här i forumet. Skjut mig om ni vill men så blir det.

More to come...
« Senast ändrad: 09 november 2011, 08:45:21 av Kurios »

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
SV: En rookies väg till gula febern
« Svar #1 skrivet: 03 november 2011, 05:02:01 »
More to come...
Vad trevligt med fler reseberättelser. :clap:

En bra början och nu ser vi fram mot resten.

Ha det så bra. :thumbsup

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #2 skrivet: 03 november 2011, 05:07:43 »
Jag är full av förväntan inför fortsättningen, det här började väldigt bra tycker jag! Kul att du kom fram och hittade runt helt på egen hand! Trist när man inte får sova på flyget, det sabbar ju en del vill jag lova, oavsett man ska ner eller hem.

Då är vi 2 som suger på namn, men jag kan rekommendera Pat på in love bar om du gillar något mörkare asiatiskor som inte använder så mycket smink, hon är skitrolig att vara med och smart som bara den och en söt tjej i min smak. Hon sa hon skulle åka till BKK igår, men det är ju inte alltid ord och handling stämmer överens i Thailand :) Träffar du henne så vågar jag lova att du kommer att få en trevlig natt. Hon verkade dock väldigt selektiv med att gå med kunder om jag fattade henne rätt!

Men det var inte så gott om snygga tjejer på In love-bar när jag var där, tyckte jag. Pat stack ut från mängden och det kan ju hända att en del flickor återvänt från LT eller besök i översvämningshärjade delar av Thailand också för den delen.

Tack för din väldigt välskrivna rapport och jag glädjer mig att läsa om fortsättningen när du har tid och lust för det!
 :clap: :clap: :clap: :thumbsup :thumbsup :wai2
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #3 skrivet: 05 november 2011, 10:51:01 »
Hoppsan. Blev liksom inte av att skriva på ett par dagar men här kommer lite i alla fall.

Kompisen kom ner till slut och det blev en del formaliteter fixade på förmiddagen
Lite senare så bokade jag en massage från stället tvärs över gatan. 300 Bath för en oljemassage på rummet kändes helt ok innan planerad siesta. Tjejen var rätt kul, enligt henne så jobbade hon på gogobar innan men slutade eftersom hon inte tålde sprit. Kanske inte så bra... Men hon ville såklart sälja extratjänser vilket var rätt tydligt att det var hennes mål. Ljumskarna har fått mer massage än någonsin. Men hennes priser var galna. Hon ville ha 1000 för att skaka av den! 2000 för en blåsning och 5000 för "bombom".. haha Inte chans i helsike. Men massagen var ok, hon kunde inte låta bli att massera den lite ändå... oil massage sa hon, och jag somnade rätt gott efter.

30 minuter senare väcks jag av telefonen, kompisen var inte så trött så det blev ut och käka. Planen var att ta det lite lugnt så först middag på ett ställe precis bredvid barerna på Soi Diana. Vinkade såklart lite till förra nattens sällskap på väg förbi. Restaurangen var kanon, svensk kille som har den.

Sen var frågan vad vi skulle göra kvällen någonstans. Kompisen lite sliten och jag tog det gärna lugnt så det blev till Nid bar, precis bredvid Inn Love... Det var lite klurigt först att ha henne i baren bredvid men jag lockades av henne idag också. Men vad göra, var ju i grannens bar. Just då lockade inte nån av tjejerna i den baren så jag tog det lite lugnt och sippade ett gäng öl. Pot som äger baren var en kul kille och bekant med min kompis. Det blev shots, wisky och nåt mer som bjöds runt. Bara att bjuda igen. :)

När vi varit där en massa timmar så talar kompisen om att det är ok att betala barfine för tjejen i andra baren och ta med henne till Nids bar... Men självklart gjorde jag det och hon verkade glad över det. Det blev en massa dricka under kvällen och sen hem med samma tjej igen. Lite varningsklockor för mig som rookie men men, I thailand gör man som man vill säger de.
Det blev en mindre intensiv natt men mycket kramande och gosande så jag somnade gott med tjejen i sked.

Jag gillar det här landet och hur det fungerar. Det finns en risk att man får köpa klippkort på Thai air innan det här är klart.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #4 skrivet: 05 november 2011, 12:15:37 »
Ojdå, jag betalade 300 för en avskakning + 280 eller om det var 380 för 1½ timmes oljemassage. Soi Buakhao var det, men 5000 för boomboom, det var bland det värsta jag hört!  :crazy:

Det häftigaste med min upplevelse var att det var fullt med folk i de andra båsen och hon drog i skinnbiten så det skakade i skynket. Jisses vad jag skrattade emellanåt och jag tror inte nån missade vad som försiggick i "mitt" bås. Men men, man måste testa allt - om det inte är för dyrt! :D

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #5 skrivet: 05 november 2011, 12:33:56 »
Det här är Pat, säg hej till henne från mig om du ser henne i baren! (Inn Love, soi Diana)

[attachment deleted by admin]
« Senast ändrad: 05 november 2011, 12:46:09 av Tomtebloss »

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #6 skrivet: 05 november 2011, 16:01:27 »
@Rookie på väg - Det finns inga regler för vad du ska och inte ska göra... Vissa av oss har "regler" för hur många dagar man ska vara med samma tjej, men det är ju mest dumheter, man vill inte bli "för" kär i någon, som om det skulle hjälpa.
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #7 skrivet: 05 november 2011, 16:43:43 »
Rookie på väg, jätttekul läsa andras berättelser, de blir så inspirerad jag vill också iväg.. :O även om det var mars jag var där sist med en fotopolare..
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #8 skrivet: 06 november 2011, 10:39:37 »
Tack för svaren, det är inte Pat jag har träffat men ska skicka hälsningen.

Jag ligger nån dag efter helt uppenbart men får se om jag kommer ikapp idag. Det börjar bli rätt rörigt här med en del draman men de återkommer jag med lite senare.

För att ta det i lite organisation. D kan vi kalla tjejen från Inn Love, nu kommer det att dyka upp en tjej från Nids bar också (Ja grannbaren) så vi får kalla henne P.
Men för att börja tidigare på dagen så var det planerat att åka iväg till marknaden på Buakhao denna fredag. Har lite klent med kläder för den här temperaturen så det blev gjort. Fick även med mig ett par underkläder, typ coyote, till en transsexuell vän hemma.

Efter kort siesta var det dags för en av Pattayas mer kända turistattraktioner, Bliss lounge. Här tycker jag det är ok att nämna namn för få är så kända som Ann. Hennes "helikopteravsugningar" är ett begrepp och jag förstår varför, jisses. :)

Efter det så var det dags att kolla in Pattaya Beer Garden, jag var väl måttligt imponerad men säkert kul där om man är ett större sällskap eller om man raggar på frilansarna i baren. Det fanns en del som såg rätt intressanta ut men planen var att gå vidare. Måste ju se Walking street när man är här. Undrar om jag bara är för gammal eller nåt, det var lite för stojigt för mig ändå så det blev bara en promenadvända och fönstershoppa lite.

Tillbaka till Soi Diana och nu är det upplagt för drama. Blev ju två nätter med D först och rädd att det skulle dra iväg så tyckte jag att det skulle vara bäst att ta hem någon annan, fast jag var mest sugen att gå med henne igen. På¨Nids bar fanns en het tjej vi kallar P som gått hem med kompisen kvällen innan och 3-hålare var ju på¨önskelistan. Var rätt hårt uppvaktad av ett par dojor från baren på andra sidan också. P var såklart vän med dojjorna och även med D... Nu börjar det bli lite trassligt när jag redan betalat barfine för P och samtidigt växlar mååånga blickar med D.
Nåväl utan att säga för mycket blev det en jäkla åktur med P både på kvällen och på morgonen. more more hörde jag rätt ofta. jisses.
Hon gillade också en leksak jag hade med så när jag gått undan så fortsätter hon med den. Min kondition uppskattar en vila och vatten ibland. 

Nu är det söndag eftermiddag och dags för siesta, dramat fortsätter kanske redan efter vilan, eller senare. Har semester och mycket att göra.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • En grön mans uppgift
« Svar #9 skrivet: 06 november 2011, 11:14:15 »
Orken är helt en annan när man är där nere, ibland undrar man hur man orkar i den värmen o luftfuktigheten. Oftast helt slut första dagerna... Men allt går med vilja o fantasi... :q
Sedan behöver man en vecka att återhämta sig när man är tillbaks i sverige...
Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #10 skrivet: 06 november 2011, 13:42:04 »
Vad var det för leksak du hade med dig då?  Ozz vill nog se också, så han kan rekommendera något, han ser en större bild av sortimentet än de flesta av oss andra ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #11 skrivet: 08 november 2011, 14:27:03 »
Hej igen.

Har varit utan uppkoppling ett par dagar men lyckades logga in igen nu.

Jag kan leta på nån bild på leksaken kanske men det är ett fjärrstyrt ägg. Den gick sönder inatt faktiskt men det är ett par dagar fram i berättelsen.

För övrigt är jag inte kvar i Pattaya, är nu i Patong.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #12 skrivet: 08 november 2011, 14:32:36 »
Pust. Skoj som fasiken är det.

P gick hem i skaplig tid på dagen och jag tog det lugnt.
Börjar bli lite sliten av både barrundorna och de nattliga aktiviteterna.

Middag hos Conny igen, har bara ätit farangmat än så länge men är också i bra form i magen.

Måste i alla fall se Soi 6 så det blir bathbuss dit. Det är lite mycket för en rookie att ta in men stannar i alla fall till på Pook för en öl och blir uppvaktad av ett par LB. Men såå heta var inte just dem så det fick vara.
Hamnade på ett dansställe. Där var det en liten sak som måste ha smörjt om höfterna. Full fart på stången hade hon medans en annan tjej hade fullt upp att massera mig i skrevet ge mig en lapdance. Hon var inte den snyggaste på stället men hon kunde vad hon gjorde.
Nåja det var lite stojigt där så jag drog vidare. Är inte helt i form så ett lugnare ställe passar bättre. Det blev Lolitas på LK Metro. Och där var det fan lugnt. För lugnt. De tjejer som jobbade var alla upptagna så nåt blowjob blev det inte alls. Därifrån var det bara några meter bort till Nids bar som blivit hemmahamnen sena kvällar.

P hälsar välkommen såklart och D sneglar från Inn Love. Börjar bli lite mycket blickar från bägge men de vet också att jag är butterfly. Dojjorna i baren bredvid flirtar på också samt en tjej till på Nids. Det slutar i alla fall med att P hamnar i min säng igen. Hon är ruggigt vild i sängen och vill gärna ta den där bak så det är helt ok. Senare på natten börjar hon dramatisera lite om att jag tycker om D för mycket. Jo det kanske jag gör. P är grymt bra i sängen och D är den mest underbara. De vill inte komma tillsammans, jag har frågat. Under kvällen såg jag D neka en kille samtidigt som hon tittade åt mitt håll.

Trots draman så trivs jag bra och den här rekresan lovar mycket gott för framtiden.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #13 skrivet: 08 november 2011, 14:39:40 »
Orken är helt en annan när man är där nere, ibland undrar man hur man orkar i den värmen o luftfuktigheten. Oftast helt slut första dagerna... Men allt går med vilja o fantasi... :q
Sedan behöver man en vecka att återhämta sig när man är tillbaks i sverige...

Erkänner att jag tar hjälp av Kamagra gel nu här nere. 1400 bath för ett 50-pack. Handlade på Buakhao mellan Soi Diana och Sio Honey. Kommer att behöva några hemma också sen.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #14 skrivet: 08 november 2011, 14:57:24 »
Söndag

Resdag. Jag ska åka runt lite så flyg är bokat till Patong. Packar ihop väskor och kompisen ringer från receptionen.
Vi är på väg att åka till flygplatsen en dag för tidigt... Vafan. Hur kan bägge två missa resdagen?
P som just kom ur duschen är inte direkt ledsen över att jag blir kvar. Hon vill ta en omgång till på en gång "Bombom me again" och inte fan backar jag för det. Fram med tuben glid och ta en sväng i varje hål innan vi går ner och träffar kompisen och äter frukost.

Det blir alltså en dag till i Pattaya så det är dags för ett nytt besök på Soi 6. Den här gången hamnar vi i en bar (Kan det vara kiss bar eller nåt sånt?) med en helt galen tjej. Visar mycket ofta och gärna att hon går utan trosor. Hon berättar det såklart att de inne på de andra ställen fan kan höra det också. Nå, tjejen jag "umgås" med är en söt sak. Vet inte om hon varit där så länge. Det blir en snabb sväng på övervåningen i alla fall. Helt ok, hon var bra och tight men ville inte ta den där bak.

Senare så är det tillbaka till hemmahamnen hos Nid igen. De var liiite förvånade att vi var kvar men lika glada för det. D hade jag messat om det tidigare på dagen.
Jag går över till Inn Love och löser ut D så hon kommer med till Nids och serveras av P... Det fungerar rätt bra. Kompisen löser ut P och vi fyra firar vidare innan det är dags att gå hem. Det blev en lite annorlunda frukost med de två tjejerna och oss buksvågrar. haha. Tjejerna vinkade av oss och vi drog vidare för att hamna i Patong.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #15 skrivet: 08 november 2011, 15:22:36 »
Det rullar på.

Kommer till hotellet efter 7 på kvällen och är bra sliten. Planen blir att ta det lugnt och käka på ett ställe på Nanai road. Men kompisen är också sugen att morsa på sina bekanta inne på Bangla road så vi drar dit för att säga hej och så bara och göra en tidig kväll.
Vetefan hur det gick till men det blev nog den blötaste kvällen än så länge. Först in på soi eric och Shooters. Glatt gäng och den dövstumma tjejen var på lite. Klart intressant men vi skulle bara runt och hälsa så...
Vidare så hamnade vi på Black Cat där en tjej bjöd på ett par rundor också. tror det var här det började gå överstyr. Helt ok ställe tycker jag.
Sen över till Boomboom och där dracks det ännu mer och fort. Nekade flera tjejer för jag skulle ju ta det lugnt men efter några öl och drinkar hade jag visst en i knäet. Söt sak med lite bred bak kanske men jag gillade henne och jag minns inte så noga hur allt gick till men notan gick på närmare 4000 bath för mig och kompisen, inkl BF för mitt sällskap.

Upp på moppetaxi och till hotellet. Bor på Rabbit Mansion och det är ett riktigt bra ställe en bit från händelsernas centrum.

Leksaken jag hade uppskattade hon. Det var ju ett sånt där vibrerande ägg men jag tror batterierna dött eller så hade P slitit ut den senast. Men den går ju att leka med ändå. Tjejen var så tight och jag tror inte hon ville släppa taget om den. Till slut gick öglan/antennen av. Jag får leta batteri i morgon och se om den fungerar.

Idag har vi åkt runt lite på våra hyrda moppar och kikat lite. Det var väl det första som kan kallas turista på den här resan. haha. Men det är gott att ha en moppe om man vill åka iväg. Kostara bara 150 bath per dag så den får stå utanför rummet tills jag åker.

Nu är klockan lite över nio på kvällen så en dusch och ett nytt försök att ta en lugn kväll. Sitter med en Leo i svalkan från AC. Det är varmt och fuktigt här, inte bara i tjejernas trosor.

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #16 skrivet: 08 november 2011, 18:56:35 »
Låter som om "Rookie'n" inte är en rookie något mer... ::)

Riktigt trevlig reseberättelse ;)
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Burre

• V.I.P
  • Antal inlägg: 135
  • Bättre att leva en gång än ingen alls
« Svar #17 skrivet: 09 november 2011, 19:33:33 »
dövstumma tjejen var på lite

hon är alltid på och ibland kan kännas påträngande, men enlingt vad jag hört ska hon vara bra
Hoppas, Kanse, Snart.. Åka!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #18 skrivet: 09 november 2011, 19:49:33 »
Härligt, det låter som om du har det gott där nere.  :thumbsup

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
« Svar #19 skrivet: 10 november 2011, 05:22:02 »
Tack, jo lite erfarenhet har man väl skaffats sig nu men jag behåller namnet Rookie tills jag kommer hem.

När vi är här har vi planer på att turista lite. En mopperunda bara man är i skick att köra någon dag.
Därför så gör vi ett nytt försök att göra en lugn kväll. Sällskap vill jag ha ändå så det blir att gå runt lite i de lokala barerna på Nanai Road men mer ointresserade tjejer har jag inte sett på den här resan. Någon gång vid midnatt så ger vi upp och åker ner till Bangla i alla fall. Det blir BoomBoom igen och Dao (från igår) är kvar. Det är nåt med henne jag gillar och hur det nu blir så blir det hon som följer med hem igen, vilket visar sig vara ett bra val igen. Blev inget boomboom på natten, jag har fått nåt skit och har ont i halsen och med promillen för tillfället så fick det vara.
Men på morgonen... Hade pillat en del i hennes bak men inte mer men nu på morgonen så blev det av. Hon hade inte gjort det tidigare sa hon och det var nog sant. Hon försökte verkligen och det fungerade rätt bra men inte hela. Kul att ta någons oskuld där också. Men hon skulle inte göra om det sa hon.  Hon gick hem vid 12-tiden men jag var inte i form för nån moppetur idag heller. Gör ett nytt försök i morgon, kanske. 

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 16
  • *Totalt: 20