0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Kollade just inför kommande resa och Thai är oslagbara. 5600:- mitten av mars till början av april. Inte genom deras egen bokning dock. Inget alls att klaga på där. Undrar bara hur länge man kan avvakta med att boka.
Apollon, då snackar vi charter, ett fult ord...
Jag åker nu på torsdag ! skiter i barn å bamse hotel betalade 2800;- rätt ok
Var inne å kollade på ticket.se nu sistaminuten Thailand ifrån GBG landvetter Helt sjukt samma plan som jag åker med i morgon ska dom nu ha 1798:- för .. två v vilket pris ..
Måtte vara ett bra hotel å grejer i flera år om du betalar 6siffriga belopp .. shit hoppas ni får en trevlig resa iallfall
5 siffror räcker till 99999kr, antar att du inte betalar över 100tusen?
Jo, annars hade det ju inte varit 6siffrigt, men som jag skrev så är det för 2 pers.Dessutom inkluderar det en sväng till Maldiverna, Singapore och Kambodja också.(Men det är snuskigt mycket pengar för några flygbiljetter, skulle kunna komma betydligt billigare undan, men varför snåla när man har råd att sitta/ligga bra på flyget.)
Mig kan dom packa in med bagaget om jag skulle få ett billigare pris....Satsar hellre mina pengar på ett finare hotell än att sitta och dricka gratis med lite extra benutrymme...
Satsar hellre mina pengar på ett finare hotell än att sitta och dricka gratis med lite extra benutrymme...
Är man direktör så är man thumbsup
De njuter gärna av frukterna från sitt arbete medan de fortfarande har ork och kraft till det, och jag tycker att det är helt rätt inställning. klapp klapp
Nu känner ju jag den trevliga familjen Ozz och kan upplysningsvis (som lite salt i någons sår? ) meddela att de även bor på lite finare hotell också på sina semesterresor.Är man direktör så är man De njuter gärna av frukterna från sitt arbete medan de fortfarande har ork och kraft till det, och jag tycker att det är helt rätt inställning.
want u: charter va ?
så nu sitter jag i morgon kväll på ett plan fullt med gråtande skrikande barn å andra charter resinärer men vad gör väl det ---------------->Resan är med APPOLO vilket suger...