0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Vad ungefär ligger priset för att flyga mellan Singapore och Koh Samui?
Dom verkar höja priserna på Airport link stegvis. I september ifjol kostade det 15baht, i mars 45baht.
@Tomtebloss; jag läste med största nöje din reserapport, så det är kul att du också gillar min story.Det finns ingen särskild anledning egentligen. När jag planerade resan kände jag främst ett behov av att komma bort och få koppla av ordentligt, varför jag tyckte att beachen - och nöjena - på Koh Samui kändes lockande. Samtidigt hade jag läst om Singapore, och dessutom hört av en god vän att Singapore har mycket att erbjuda. Så det fick bli en kombo. Men visst, nästa gång ska jag absolut se till att få mer tid i Singapore, det är ett härligt ställe! Känner också att jag har mer kvar att utforska, särskilt med tanke på mina upplevelser sista kvällen...
I love you efter ett par dagar låter ju fint i ens ego, men....
Jag var tillsammans med en relativt ny tjej i branschen under min andra resa. Hon hade en engelsk ordlista som hon tittade i ganska ofta, den hade hon fått låna av en mer erfaren tjej.I den stod det olika fraser i bläck, bl.a. "I love you" och de fraserna var till för att kittla den manliga fåfängan och inget annat. Det finns många som är tillräckligt fåfänga att de köper det medan vi som är lite mer luttrade tar det för vad det är, nämligen tomma fraser och inte så mycket mer.Men, det är ju inte några känslolösa robotar vi talar om utan de kan ju, precis som vi bli förälskade. Det får man inte glömma bort. Särskilt om det gått ett tag....Men säga vad man vill om deras olika nycker, de är ändå för härliga och en anledning så god som någon att återkomma och snart ligger man där och lyssnar på en ny tjej som med oskyldig min hävdar att hon älskar just dig. Visst känns det bra?
Du är inte ensam att ha blivit kär och galen i en tjej som kanske älskar pengar mer än allt annat.