* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Ökad sexhandel i massagesalonger  (läst 3799 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Mrcloud

• En flygande semesterfågel
  • Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 727
  • Kön: Man
  • En grön mans uppgift
SV: Ökad sexhandel i massagesalonger
« Svar #20 skrivet: 27 november 2011, 09:14:24 »
Ett stenkast ifrån Skåne
http://www.citygirls.dk/
             :)

Det finns ett ställe precis utkanten av Helsingör med tha tjejor, de vistas i ett hus. Kanske mer lockande?  :D

Nej! jag kan ej lägga ut en länk på den, tyvärr. För jag vet ej namnet på stället.

Dyselxi har många här inklusive jag , men det hindrar mig inte att skriva ändå så gott jag kan...

Inloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #21 skrivet: 27 november 2011, 09:26:49 »
Måste det vara Thai då  ???

Jag menar att här har Kvällspressen (Dom falska Essen) skruvat upp en snaskig historia så att det skadar ett helt folkslag.

Kolla på Ondag så får Ni se
Kalla fakta på onsdag granskar dom Thaimassage salongerna...Enligt reklamen ska dom ha blivit erbjudna happy ending i 8 av 10 salonger...

I övrigt
Tror jag att alla fruntimmer är lika kåta oavset vilken del av klotet dom kommer ifrån
Finns liksom ingen andledning o ge sej på någon bestämd grupp eller folkslag.
^^Asia, Here I Come

Utloggad Tricky

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 336
« Svar #22 skrivet: 27 november 2011, 20:40:40 »
Måste det vara Thai då  ???

Jag menar att här har Kvällspressen (Dom falska Essen) skruvat upp en snaskig historia så att det skadar ett helt folkslag.

Kolla på Ondag så får Ni se
I övrigt
Tror jag att alla fruntimmer är lika kåta oavset vilken del av klotet dom kommer ifrån
Finns liksom ingen andledning o ge sej på någon bestämd grupp eller folkslag.
Det är ju dom själva som kallar det för Thaimassage inte några journalister som hittat på det...

Utloggad mrwhy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 76
« Svar #23 skrivet: 27 november 2011, 21:52:21 »
Japp, mer än hälften av de vanliga (Thai)massageställena här i Skåne jag varit hos kallar sina salonger för just något med Thai-massage i företagsnamnet. Men det är väl bara för att poängtera att de som utför massagen är från Thailand.
Bara en gissning men det verkar logiskt för min del.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
If you want something done right....just forget it.

Utloggad Reboot

• V.I.P
  • Antal inlägg: 168
« Svar #24 skrivet: 28 november 2011, 10:01:19 »
Japp, mer än hälften av de vanliga (Thai)massageställena här i Skåne jag varit hos kallar sina salonger för just något med Thai-massage i företagsnamnet. Men det är väl bara för att poängtera att de som utför massagen är från Thailand.
Bara en gissning men det verkar logiskt för min del.
Kan det vara så att den hemska sanningen är att svenskar i regel förknippar Thailand med bl.a prostitution och att företagen har Thai-massage som front och Happy Ending som extra service mot betalning, i ett fall 2.000 kr vilket motsvarar i runda slängar 10.000 Baht.
På onsdag får vi kanske veta sanningen då programmet ”Kalla Fakta” redovisar sin rapport.

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
« Svar #25 skrivet: 28 november 2011, 12:40:52 »
...
På onsdag får vi kanske veta sanningen då programmet ”Kalla Fakta” redovisar sin rapport.
Att vi skulle få sanningen från ett TV-program håller jag för ytterst osannolikt. Visserligen lite större trovärdighet i Kalla fakta än när Insider gör sina skandalreportage.

Det var 8 av 10 som erbjöd happy ending va?
Hur valde Kalla fakta ut de 10? Det kommer vi antagligen inte att få veta men jag gissar att de läser andra forum och letar ledtrådar till vilka som ger happy ending. Och att få ut 8 av dessa 10 rätt givna verkar inte alls som nåt stort resultat tycker jag. Ungefär som att man hittar begagnade volvobilar hos alla volvohandlare...

Utloggad mrwhy

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 76
« Svar #26 skrivet: 28 november 2011, 17:07:28 »
Att vi skulle få sanningen från ett TV-program håller jag för ytterst osannolikt. Visserligen lite större trovärdighet i Kalla fakta än när Insider gör sina skandalreportage.
Allt som visas på TV ska sensationaliseras och sälja bra. Någon sanning lär där inte dyka upp.

Citera
Det var 8 av 10 som erbjöd happy ending va?
Hur valde Kalla fakta ut de 10? Det kommer vi antagligen inte att få veta men jag gissar att de läser andra forum och letar ledtrådar till vilka som ger happy ending. Och att få ut 8 av dessa 10 rätt givna verkar inte alls som nåt stort resultat tycker jag. Ungefär som att man hittar begagnade volvobilar hos alla volvohandlare...
lol Bra poäng.  :thumbsup

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
If you want something done right....just forget it.

Utloggad nutkurt

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 412
« Svar #27 skrivet: 28 november 2011, 18:47:45 »
Jag tycker vi ska legalisera prostitution i detta land. Hatar det fördömande sosse-sverige men det är en god tanke att värna för det svaga i samhället men vad tjänar det till.

Jag har hittills aldrig i mitt liv betalt för sex men tycker inte det är konstigt att folk gör det. Det är deras förbannade rättighet att få göra vad dom vill med sina hård intjänade slantar.

Leve Thai-massage-salongerna!

8 av 10 thaimassage-salonger säljer sex? Tillåt med skratta. Älskar thaitjejer!

Utloggad fd Rookie

• V.I.P
  • Antal inlägg: 186
« Svar #28 skrivet: 01 december 2011, 13:09:57 »
Det kom väl kanske inte fram några sensationer i reportaget egentligen.
De påstod att de valt ut en del salonger på måfå och en del genom att kolla på forum på nätet men inte hur många av var. Kan man gissa på 2 random och 8 som tips? Det ger ju svar på resultatet.

Sen kan man undra hur mycket fri massage reportern får på Apple massage? Den delen av reportaget borde anmälas.

Utloggad Smartson

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
« Svar #29 skrivet: 01 december 2011, 13:13:22 »
Sen kan man undra hur mycket fri massage reportern får på Apple massage? Den delen av reportaget borde anmälas.

Speciellt eftersom Apple är ökänd i massagevärlden. Hon har bytt salonger flera ggr pga av polisens intresse av vad som händer därinne.
mvh SmartSon
Filippinerna rockar!

Inloggad Che

• V.I.P
  • Antal inlägg: 157
« Svar #30 skrivet: 01 december 2011, 16:58:51 »
Hon har bytt salonger flera ggr pga av polisens intresse av vad som händer därinne.

Det där fattar jag inte
Om jag har kärlek med min kvinna så kommer polisen ???

Hahaha
Ni har då känlsa för humor , det kan man säga
                     lol

« Senast ändrad: 01 december 2011, 17:02:13 av Che »
^^Asia, Here I Come

Utloggad Mr X

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #31 skrivet: 07 februari 2012, 16:07:35 »
Det finns ett ställe precis utkanten av Helsingör med tha tjejor, de vistas i ett hus. Kanske mer lockande?  :D

Nej! jag kan ej lägga ut en länk på den, tyvärr. För jag vet ej namnet på stället.

Menar du den på kongeveien? Den är (min erfarenhet) skit. Dyyyyyrt och inte särskilt vackra damer.

Utloggad ThomasK

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 52
  • Kontorskille från Stockholm.
« Svar #32 skrivet: 07 februari 2012, 21:27:14 »
I vilken utsträckning betalar frisörsallonger skatt då? :) ... och alla andra som frågar "vill du ha kvitto?"

Utloggad Mr X

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #33 skrivet: 08 februari 2012, 08:48:19 »
I vilken utsträckning betalar frisörsallonger skatt då? :) ... och alla andra som frågar "vill du ha kvitto?"

Är inte alla kassor nu för tiden direkt kopplade till skatteverket?
Och allt "extra" reggas ju inte i kassan.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 16
  • *Totalt: 20