0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Ett stenkast ifrån Skånehttp://www.citygirls.dk/
Kalla fakta på onsdag granskar dom Thaimassage salongerna...Enligt reklamen ska dom ha blivit erbjudna happy ending i 8 av 10 salonger...
Måste det vara Thai då Jag menar att här har Kvällspressen (Dom falska Essen) skruvat upp en snaskig historia så att det skadar ett helt folkslag.Kolla på Ondag så får Ni seI övrigt Tror jag att alla fruntimmer är lika kåta oavset vilken del av klotet dom kommer ifrånFinns liksom ingen andledning o ge sej på någon bestämd grupp eller folkslag.
Japp, mer än hälften av de vanliga (Thai)massageställena här i Skåne jag varit hos kallar sina salonger för just något med Thai-massage i företagsnamnet. Men det är väl bara för att poängtera att de som utför massagen är från Thailand.Bara en gissning men det verkar logiskt för min del.
...På onsdag får vi kanske veta sanningen då programmet ”Kalla Fakta” redovisar sin rapport.
Att vi skulle få sanningen från ett TV-program håller jag för ytterst osannolikt. Visserligen lite större trovärdighet i Kalla fakta än när Insider gör sina skandalreportage.
Det var 8 av 10 som erbjöd happy ending va? Hur valde Kalla fakta ut de 10? Det kommer vi antagligen inte att få veta men jag gissar att de läser andra forum och letar ledtrådar till vilka som ger happy ending. Och att få ut 8 av dessa 10 rätt givna verkar inte alls som nåt stort resultat tycker jag. Ungefär som att man hittar begagnade volvobilar hos alla volvohandlare...
Sen kan man undra hur mycket fri massage reportern får på Apple massage? Den delen av reportaget borde anmälas.
Hon har bytt salonger flera ggr pga av polisens intresse av vad som händer därinne.
Det finns ett ställe precis utkanten av Helsingör med tha tjejor, de vistas i ett hus. Kanske mer lockande? Nej! jag kan ej lägga ut en länk på den, tyvärr. För jag vet ej namnet på stället.
I vilken utsträckning betalar frisörsallonger skatt då? ... och alla andra som frågar "vill du ha kvitto?"