0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Kondom är ju lite som att käka choklad med papper.Kan dock starkt rekommendera Powerkondomen som är långt mycket trevligare än andra kondomer! http://www.rfsu.se/sv/Om-RFSU/Press/Pressmeddelanden/2011/Power--For-skonare-sex-med-kondom/
Ett tips är att köra första rundan med och därefter utan, den prestationshöjade effekten sitter kvar ett tag
Då kan man lika gärna skippa kådisen från början eller?
Naturligtvis inte. Först använder man en behandlad kondom och sedan en obehandlad.Så tolkar jag att även alexalexander menar i sitt tidigare inlägg.För övrigt så finns det väl inga medel som påverkar prestationen? .
tror det fan om det är som de beskriver. vet inte om det skulle vara bättre än de gamla sorterna men finns ju klart bara ett sätt att veta är att prova.tänker sj slå till med det klart lite dyrare än i thailand men wtf kan va kul att testa.de kunde uppfunnit lite mer roligare grejer typ smak-aromer som verkligen märks de som funns märks inte det som typ vanliga kådisar med jordgubbs-spray smakar och luktar inte mö för 5öre.
Jag förstår inte resonemanget. Kondomen använder man väl för att skydda sig mot sjukdomar. Är risken mindre att tjejen har nån överförbar sjukdom andra omgången eller om du väljer en ny donna?
Du använder en preparerad kondom i den första omgången. Preparatet fortsätter att verka ett tag till så till nästa omgång räcker det med en vanlig, opreparerad kondom.Men givetvis ska en kondom alltid vara på.
Det kanske den hette, runt paket iaf, gulaktig förpackning tycker jag mig minnas.