0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Det är Xzyte på Sai 3 som du har tagit kort på som är rivet, X-zone ligger på WS soi 16(Covent garden) ett skitställe enligt mig.
Jaja jag får väl la leta efter den bilden då, enklast så, skit i å fråga henne om jag ser bild så känner jag väl igen henne. Ok ett tips, den bästa BJ jag fick var av **** på **. Hon DT och dessutom lyckas hon hålla på med tungan på bollarna. Sen är ju 3 hål tillgängliga oxå och det är ju ett plus. Hon var den tjej jag träffade flest gånger. Det finns säkert de som är bättre, som Chompoo elller Ann men eftersom jag inte träffat dem så vet jag ej helt säkert.
Och..... Är det nån annan som är nyfiken hade det varit kalas om du svarat i tråden om det funkade eller inte duden. Men jag kan bara inte lägga den här, ursäkta för det gott folk! Men ett pm löser det mesta - om det nu funkar alls vill säga...
det verkade funka men då infogade jag bildadressen i [ img ] [ /img ]
21 år gammal, Princess bar, second road Tydligen hade jag tagit bilderna på den andra tjejen, vilken var 26 med det förvunna minneskortet. Men jag ska ta med dem båda två, kanske redan ikväll? Då ska jag ta nya foton tänkte jag, men jag brukar ju få annat att tänka på emellanåt. Tänkte traska mot bliss om nån timme för att komma i form för kvällen Dom öppnar ju 12:00!
vilken pingla!!grym post! en ny standard!längtar till jag äntligen beställt nyårsbiljetten
ser att du har det bra. fan att jag åkte före dig. men vi se på jobbet snart.
Rolig läsning...Nu känns det väldigt låååångt till mars dåjag åker ner...
Du har väl inte FÖR roligt därnere nu Tänk på att du ska hem till härliga varma sverige med sina villiga och billiga ... errr....