* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Reserapport live Pattaya  (läst 4701 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Johan Lat

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1454
  • Kön: Man
SV: Reserapport live Pattaya
« Svar #40 skrivet: 20 oktober 2011, 13:17:45 »
Det är Xzyte på Sai 3 som du har tagit kort på som är rivet, X-zone ligger på WS soi 16(Covent garden) ett skitställe enligt mig.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #41 skrivet: 20 oktober 2011, 13:23:04 »
Ska passa på att gnälla lite här mellan bilderna. På fotmassagen sa de att jag var ganska röd i hyn, så det finns risk jag har bränt mig lite. Har köpt en tub med Aloe Vera baserad after-sun-lotion. Fast nu ska jag snart ska ner och be att få låna en sked i receptionen, förutom att det smakar skit så vill det inte blanda sig med vodkan heller. :(

Klart jag larvade mig vad det gäller hur jag använder lotionen! Kul att ni uppskattar tråden, det får en att fortsätta ösa på med mer!

Ett par bilder tagna på WS

[attachment deleted by admin]
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #42 skrivet: 20 oktober 2011, 13:26:50 »
Det är Xzyte på Sai 3 som du har tagit kort på som är rivet, X-zone ligger på WS soi 16(Covent garden) ett skitställe enligt mig.
Ajajdå, det kan mycket väl vara så att det är jag som blandat ihop det hela som vanligt. Tackar för rättelsen Johan!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #43 skrivet: 20 oktober 2011, 13:35:21 »
Jaja jag får väl la leta efter den bilden då, enklast så, skit i å fråga henne om jag ser bild så känner jag väl igen henne.

Ok ett tips, den bästa BJ jag fick var av ********. Hon gör DT och dessutom lyckas hon hålla på med tungan på bollarna. Sen är ju 3 hål tillgängliga oxå och det är ju ett plus. Hon var den tjej jag träffade flest gånger. Det finns säkert de som är bättre, som Chompoo elller Ann men eftersom jag inte träffat dem så vet jag ej helt säkert.

Edit: Ok jag tog bort hennes namn från tråden eftersom jag gillar henne så mkt och vill inte sprida ryktet för mycket, men skickar ett PM
« Senast ändrad: 20 oktober 2011, 14:29:40 av the dude »
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #44 skrivet: 20 oktober 2011, 13:48:21 »
Jaja jag får väl la leta efter den bilden då, enklast så, skit i å fråga henne om jag ser bild så känner jag väl igen henne.

Ok ett tips, den bästa BJ jag fick var av **** på **. Hon DT och dessutom lyckas hon hålla på med tungan på bollarna. Sen är ju 3 hål tillgängliga oxå och det är ju ett plus. Hon var den tjej jag träffade flest gånger. Det finns säkert de som är bättre, som Chompoo elller Ann men eftersom jag inte träffat dem så vet jag ej helt säkert.
Skit också :(

Jag antar jag kommer att ändra mig från de 2 alternativa planerna jag hade för kvällen, tack vare ditt inlägg. NÅN gång i livet ska jag ha en riktig DT. Ska kolla om jag kan bädda in bilden på Ann i ett pm till dig, då kan det ju inte vara nån fara? Men jag lägger inte ut den offentligt innan jag fått godkännande från originalpostaren på PA

edit: jag ändrade i citatet från duden!
« Senast ändrad: 21 oktober 2011, 06:27:38 av Tomtebloss »

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #45 skrivet: 20 oktober 2011, 14:06:01 »
Och..... Är det nån annan som är nyfiken hade det varit kalas om du svarat i tråden om det funkade eller inte duden. Men jag kan bara inte lägga den här, ursäkta för det gott folk! Men ett pm löser det mesta - om det nu funkar alls vill säga...

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #46 skrivet: 20 oktober 2011, 14:28:05 »
Jag som är:
1. så jävla kass på att komma ihåg andra namn än mitt eget
2. som är mer ambivalent än en som lider av tvångstankar om att ställa sig i hörnet i ett cirkulärt rum
3. Har börjat på vodka + juice IGEN.......

Ska alltså ge mig ut, men jag går till soi Diana, har namnet på Bo i handflatan och siktar på in-love bar. Nu är det bestämt och jag ska hälsa från duden med hans riktiga namn. Sen får vi se var jag går, vågar inte ens kolla läget på PA, för då ändrar jag mig troligtvis igen. Eller?

Skål och sköt om er, allihop! Jag försöker gottgöra för avsaknaden av er andra. Skål för det!
MVH Tomtebloss

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #47 skrivet: 20 oktober 2011, 14:44:05 »
Och..... Är det nån annan som är nyfiken hade det varit kalas om du svarat i tråden om det funkade eller inte duden. Men jag kan bara inte lägga den här, ursäkta för det gott folk! Men ett pm löser det mesta - om det nu funkar alls vill säga...
Nope det funkade inte med bilden. Prova med att högerklicka på bilden där den ligger på nätet och välj kopiera bildadress. Jag gjorde det alldeles nyss och bifogade en bild på Lek i ett PM och det verkade funka men då infogade jag bildadressen i [ img ] [ /img ]
fast utan mellanslag mellan img-taggarna men skitsamma, jag hittar bilden själv, du ska ha kul och supa dig snygg och ha en massa boomsing!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #48 skrivet: 20 oktober 2011, 14:46:12 »
Jo det kommer ett till PM angående BJ DP och tjejerna som gjorde det.

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #49 skrivet: 21 oktober 2011, 05:27:28 »
det verkade funka men då infogade jag bildadressen i [ img ] [ /img ]
Det var på det sättet jag gjorde, men det får troligen skickas som länk då? ([ url ][ /url ])

Jag testar att skicka igen! :) Har dessutom en liten surprise från Pu som hon skrev, jo hon skrev det.... Annars kunde jag också ha trott hon sa Bo ;) Kolla inkorgen kompis!

Skickade nyss hem tjejen jag hade för inatt. Inte världens snyggaste direkt, men jäklar vilken trevlig tjej alltså! En sån som hon hade jag litat på till 100%! 30 år gammal, inga barn och utan en massa spackel. Bild infogas självklart på tjejen senare! 300BF+1000LT, jag gav henne 140 THB extra, eftersom jag inte hade mer i mindre valörer, hade jag haft en hundring till hade hon fått den med pga att hon var den person hon var.

Hur som helst....
Gick till In Love-bar med ett uppdrag (åt the dude) Det var nära och bra dessutom, så jag tänkte stanna i soi Dianakomplexet igår i vilket fall som helst. Gick direkt till baren och frågade tjejen som såg äldst ut om hon var mamasan, hon såg trevlig ut och jag har kollat på dudens bilder, men jag mindes inte hennes utseende.

Hoppsan hejsan - Hon var inte det  :q Gottgjorde henne genom att förklara att jag hört att mamasan där skulle vara läcker och det gjorde henne glad såklart. Jag sa att jag hade en speciell hälsning från Sverige till mamasan och Pu, Pu kom efter ett par minuter och jag lämnade hälsningen medan jag tog en öl, vilket gjorde henne glad och hon minns duden mycket väl. Dessutom så har jag ju läst hans reserapport, så det stämde ju väldigt bra med vad hon berättade om + att hon berättade personligare saker om honom också :D eftersom jag bara sa att jag är god vän med honom, men inte på vilket sätt.... Nädå duden, inga hemska saker, bara trevliga och snälla! :yahoo

Jag snackade med Pu, skojade med ladyboysen i baren också och de var förbannat roliga att snacka med. Så jag stannade kvar där hela kvällen. En av LB i baren gick till toa samtidigt som mig när jag behövde lätta på trycket. Han/hon frågade om hon skulle hjälpa mig, och jag frågade om jag kunde hjälpa henne samtidigt och pekade mot den "manliga" delen av toaletten. Men hon gick in på damernas med ett brett leende. Eller hur ska man förklara det?...... Har ni inte varit där vet ni inte hur det ser ut, men för de som varit där tycker kanske min förklaring låter konstig? Jag sysslar inte med dass-spotting, men kanske jag kan ta en bild där nu under dagen eftersom jag misstänker att jag går till Bliss för att hyra Ann en stund  ::)

I vilket fall så sa jag åt Pu att jag letar efter en tjej som kunde ta den riktigt DT + var 3-holer och undrade om det jobbade nån sån där. Hon introducerade mig efter ett tag till Pat, tjejen som nyss gick hem. Det stämde inte alls med hur jag förväntade mig att nån som fixade det skulle se ut, men jag frågade efter priset (redan nämnt) och tänkte att det var nog dags att gå hem ändå, så jag tog med henne. Vilket jag i efterhand är väldigt glad att jag gjorde som sagt....

Hon var säkert inte 3-holer, jag ville inte ens fråga eftersom hon var en genuint fin människa. Så jag ville inte tvinga eller förnärma henne med att fråga ens. Och jag kanske tar med henne en dag till, hade kunnat tänka mig att tillbringa en heldag med henne utan problem! Bara för att hon är hon - det ni!

Men jag är ju på semester och jag misstänker att efter en sansad dag så är rock´n´roll läget påslaget. Nu är det dags för en öl, eller vad tycker ni? :hb

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #50 skrivet: 21 oktober 2011, 05:49:47 »
Ok jag har inte fått meddelande än men du kanske inte hunnit än?
Surprise? Hmm... Jag ville mest bara skicka en hälsning är ju intresserad av nåt vidare förhållande precis men lite nyfiken blir jag på vad hon sa om mig. Kul att höra att du har det bra!

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #51 skrivet: 21 oktober 2011, 05:52:41 »
Ok nu kom det nåt. Just det glömde en sak. Om du har lagt upp nån bild på imageshack så borde det väl bara vara att kopiera webadressen och klistra in i meddelandet? Url och Img med taggar är väl bara för att baka in det i meddelandet, har jag för mig?

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #52 skrivet: 21 oktober 2011, 06:08:22 »
Det var just vad jag gjorde förut dude! :)

Jag lovade ju bilder av min LT, här är hon!

[attachment deleted by admin]

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #53 skrivet: 21 oktober 2011, 09:08:46 »
Nu har jag gått en sväng igen. Först Kiss food, en pork cordon bleu med pommes och en chang gick på 180 THB, den testar jag nog igen. Sen orkade jag inte gå till bliss, så jag testade Lolitas och bad nån som kunde ta den djupt och hela vägen. Den första sa att hon kunde, och när jag sa att det skulle vara utan kondom så gick inte det för sig, de hämtade en annan tjej från utsidan, som väntat ingen skönhet.... Som sa att det kunde hon!

MEN fy vad kass hon var, har de inget bättre att erbjuda om man ber om en DT så gå inte dit. Det var ju knappt hälften hon fick ner och för 700 THB dessutom. Det var inte värt nån dricks trots att vi fick VIP-rummet som annars kostat 1400 THB (pga strömavbrott). Bliss var dubbelt så bra för 100 THB mindre, jag ska se till att bli bra i fötterna snabbt, för den vägen det hade tagit att gå till Bliss hade varit värt varenda steg även med onda fötter.

Denna gången minns jag namnet, men jag tänkte efter efter att ha rättats dudens citat förut i tråden att jag inte skriver ut fler namn, även om jag glömmer de flesta med automatik.  :q

En sverkisk tumme ner för lolitas - minst! Varför ska det vara på detta viset, va va?

Träffade förresten 2 negresser på Kiss Food, Thailändarna verkar inte vilja se dem alls av nån anledning. Den ena gick från Kiss food efter de hade suttit där ett tag (de kom efter mig) Jag fick hjälpa henne få notan och så passade jag på att fråga om hon bodde i thailand för att komma fram till vad hon gjorde där (på ett icke-rasistiskt vis såklart är bäst att tillägga?) hon bodde i Pattaya och jag misstänker ju vad hon jobbar med eftersom hon inte kunde ett enda ord Thai själv. Men vi kom inte så mycket längre i diskussionen. Ska se om jag ser henne på beachroad nån dag när jag orkar gå lite längre  :q

Nu ska jag testa poolen lite, och ta en pilsner eller 7, trevlig helg på er!

Direkt från rum 511, Pattaya Bay resort, Pattaya, Thailand, asien, tellus, vintergatan!
Tomtebloss

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #54 skrivet: 21 oktober 2011, 16:39:57 »
Du har väl inte FÖR roligt därnere nu ;)

Tänk på att du ska hem till härliga varma sverige med sina villiga och billiga ... errr....
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad FrontLine

• V.I.P
  • Antal inlägg: 112
« Svar #55 skrivet: 21 oktober 2011, 16:48:37 »
Rolig läsning...Nu känns det väldigt låååångt till mars då
jag åker ner... :yahoo

Utloggad bikers

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 35
« Svar #56 skrivet: 21 oktober 2011, 19:56:24 »
ser att du har det bra. :clap: fan att jag åkte före dig. >:( :banghead  men vi se på jobbet snart.
jag kanske hänger med tomtebloss juli/ agusti

Utloggad noskar

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 59
« Svar #57 skrivet: 21 oktober 2011, 21:14:46 »
21 år gammal, Princess bar, second road :P

Tydligen hade jag tagit bilderna på den andra tjejen, vilken var 26 med det förvunna minneskortet. Men jag ska ta med dem båda två, kanske redan ikväll? Då ska jag ta nya foton tänkte jag, men jag brukar ju få annat att tänka på emellanåt.

Tänkte traska mot bliss om nån timme för att komma i form för kvällen :q Dom öppnar ju 12:00!

vilken pingla!!

grym post! en ny standard!

längtar till jag äntligen beställt nyårsbiljetten

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #58 skrivet: 22 oktober 2011, 00:56:46 »

vilken pingla!!

grym post! en ny standard!

längtar till jag äntligen beställt nyårsbiljetten
Tackar. Kul med feedback! Det kommer mer, har ju flera dagar kvar.....
ser att du har det bra. :clap: fan att jag åkte före dig. >:( :banghead  men vi se på jobbet snart.
TJENA! Men du har väl det finfint på jobbet? :D Japp, vi ses snart! Sköt om dig och hälsa grabbarna från mig att jag har det bra! ::)
Rolig läsning...Nu känns det väldigt låååångt till mars då
jag åker ner... :yahoo
Tack! Dagarna går allt för snabbt här och allt för sakta hemma - för att inte tala om de timmarna man är på jobbet... Önskar man kunde resa ner oftare och längre, men men.....
Du har väl inte FÖR roligt därnere nu ;)

Tänk på att du ska hem till härliga varma sverige med sina villiga och billiga ... errr....
Risken finns, tycker en viss skinnbit har börjat ömma lite. Men jag får se om dom har nåt mot det med på farmacian. :)

Har en läckerbit som sover bredvid mig, hon får gå efter ett morgonskjut och frukost. Inte speciellt aktiv i sängen, men det uppväger hon med skönhet. Dock har hon gett mig lite griller i huvudet. Mer om det senare!
« Senast ändrad: 22 oktober 2011, 01:00:44 av Tomtebloss »

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
« Svar #59 skrivet: 22 oktober 2011, 02:18:06 »
Hahaha, hon försöker sova ut tiden tror jag :) Skit samma, jag har skickat en förfrågan till DD och jag kommer att få ett 90 minuters besök runt 16 lokal tid - tror jag  ::)

Håller alla 3 tummarna för att det ska bli en äkta DT att rapportera om senare idag, eller imorgon.....  :yahoo

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 3
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 23