0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Jag har följt det här forumet ett tag och har nu reggat mig för att bl.a. tacka för den här underhållande berättelsen. Jag hoppas komma iväg till i januari och då får jag användning för all info jag fått här.
Oj hur kan jag missat detta!!! Va kul med berättelse med bilder. ska läsa det senare. Verka helt underbart arbete Tomtebloss, tusen tack för din berättelse o bilder
Dock är det en avgift på 500 THB om man tar med 2 tjejer samtidigt och 1000 THB om man vill ta med 3 fick jag erfara.
Ah, så det är så avgiften funkar. trodde man betalade även om man bara hade en person i sällskap.Tack för en mycket trevlig reseberättelse. Det blir fem i betyg.
Fast jag tycker det verkar skumt att man överhuvudtaget behöver betala nån avgift alls i Pattaya oavsett hur många man tar med sig! Visst bor man på Hilton så kanske det inte är så konstigt men när det gäller vanliga hotell så är det lite dumsnålt eftersom de troligtvis tappar kunder i längden på avgifter. Fast de kanske inte tänker längre än för tillfället?
Ah, så det är så avgiften funkar. trodde man betalade även om man bara hade en person i sällskap på PBR.Tack för en mycket trevlig reseberättelse. Det blir fem i betyg.
Det är väl som på de flesta ställen, man försöker dra in lite kulor här och där. Många bäckar små....Fast lite korkat är det ju eftersom ruljansen i mycket handlar om tillfälliga sällskap på ställen som Pattaya.
Det är väl så att man bokar dubbelrum, alltså för två. Allt utöver detta kan hotellet dra in en slant på. Opey tar 300 för "extrasäng" och det är för barn över 8 år eller person över 130 cm.
Ingår frukost för andra tjejen på Opey för 300 THB då? Vet att du inte testade det (om inte jag missat nåt i din rapport) men det hade varit bra att veta för framtida bruk