0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Tjejen åkte hem för 2 veckor sedan.Smagg
Nää fan dags för mig att säga... ÄNTLIGEN FREDAG.Förra veckan jobbade jag inte en timme.Fanns inget helt enkelt.Men denna vecka,,, gisses.... bara idag blev det från 0300 till 1800..Nu ska jag trycka i mig en flarra rött och några ostar jag handlade precis i affärn..Lär väl somna vid soffan strax,, gött heheSKÅL på er alla
jag firade ledigheten under natten som var med julmust+Rom nu sitter jag bara vid datorn och har ångest över att jag inte gör något vettigt...blir väl en vända på gymmet i alla fall.
Inte fan tänker jag sympatistäda för att du ska må bättre idag iallafall Städa på du och glöm inte bakom spisen.. Rom och julmust? Okej.. hehehe gott??Dude.. jag börjar 1300 på söndag.Så detta blir min "party" kväll..Ska ut med polarn och prova några nya bilar han lånat från sitt jobb.Så imorn ska vi gasa gärnet.. hehe
Rom och julmust? Okej.. hehehe gott??
Akta dig bara, du lär vakna upp med skallebank om du börjar blanda grogg med julmust och rätt vad det är så har du beställt en resa eller två, alternativt en subwoofer som väger 32 kg. Man får lätt ågren efter att ha blandat grogg på tomtesoda har jag fått erfara, måste vara allergisk mot enbär tror jag. Själv tog jag ett glas vitt och slappnar av lite i tv-soffan med telningen.
du talar av egen erfarenhet antar jag hoppas att du fick användning för subwoofern jag är mer eller mindre helt pankt nu (om man tittar på kontot i alla fall)så några inköp blir det nog inte (om jag inte plockar fram kreditkorten )känner att man måste sälja iväg lite begagnade saker för att få in pengar.(har även precis haft bilen på en 7000kr+ reparation )
checkade precis ut från den lokala baren. 1400 Thb. hur många Singa kan det ha varit? ja, damen fick viss några drinkar också. Men! man sitter en hel kväll på baren och kommer undan med 350 spänn, grymt!