0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nu tycker jag att du plitar ner några av de trevliga erfarenheterna du hade. Nån mer som håller med?
Hallå där unge man. Tror minsann du glömt att leverera en reserapport Du fick ju en massa goda råd i forumet tillsammans med vissa syrliga kommentarer förvisso. Men det hör till och du verkade ju ha förbannat trevligt mot slutet av din resa. Vi har bara fått höra om bravaderna på den mindre trevliga delen av densamma. Nu tycker jag att du plitar ner några av de trevliga erfarenheterna du hade. Nån mer som håller med?
Kommer till PTY den 1:a december
Har ganska mycket att göra nu förtiden, men ska nog allt hinna skriva liten kort berättelse snart.
Tycker det blev stiltje i den här tråden Det borde ju rimligtvis vara fler än jag och "lillgrabben" (Supernova) som ska till Pattis i december Själv ankommer jag den 1:a som jag tidigare skrivit och det vore ju kul att träffa nån och sänka några lövtunna a'la Ozz och surra lite Själv har jag damen med men det är absolut inget hinder för mig för då har ju jag mitt på det torra och slipper jaga "Jaga" är väl kanske inte rätt ord när det gäller Pattis utan då stämmer väl jagad bättre
Skall till Pattaya i Februari tips på boende, 300-600 kr klassen... Är det någon rutinerad som är där som gärna kan ägna en kväll åt en amatör så skicka pm..
Kommer ner runt nyår. Första gången i Thailand, ska bli spännande..