0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Din.......... gottegris! Jag får vänta några veckor till innan det är min tur, ha en trevlig vistelse!
Ha det så kul Hur flygar han om hans flyg tar längre tid
Ja ha det så bra. Har i dagarna passerat 4-månadersgränsen i min nedräkning men då har du ju redan varit hemma och dessutom hunnit åka tillbaka igen.Åker han med SAS är det via Kastrup och en lite längre väntetid där skulle jag tro.
Usch blir nästan sjuk när ja läser alt de här själv sitter man fast vid en gruva vid nordpolen å bara längtar ner till värmen å damerna. E fast här minst en månad till å väntar på att de ska bli den 13 november så att ja också får njuta några varma månader i solen med en liten donna. Hmp hade varmaste dan här idag på flera veckor å de va hela 5+ men dagarna tickar ialfall framåt...sakta men säkert.
Här har hänt en del sen man var här i vintras kan jag säga. "Nya" Tiger på Bangla börjar ta form och kommer nog bli snordyrt att vara på, bara keymoney(avgiften för att få hyra dom i 3 år) för dom yttersta barerna är på 15 miljoner baht och för dom längre in 8 miljoner sen kommer hyra på det, kommer ju aldrig gå, finns ju lediga barer inne på gamla Tiger nu ju, byggs även en del bredvid det mot Pizza Company hållet och inåt, troligtvis hotell.
Detta stämmer inte redigt. Jag va och kollade på en bar när jag va nere i Aug tillsammans med dom som hyr ut barerna. Baren som ligger i mitten precis när man kommer in skulle vara rätt stor och skulle kosta runt 14-15mil. Barerna på höger sida som ligger längs väggen kostade från 6mil (det är där nya Stockholm Bar ska ligga, 2 baren på höger sida) dom i mitten när man går in en liten bit kostar från 5mil+. Jag kollade på en bar på vänster sida som är lite mindre och dom i början kostade 3.4mil, dom barerna som ligger rätt långt in skulle kosta 3mil. Det dom håller på att bygge bredvid Pizza company är en ny seduction. Skulle vara en natt klubb på övervåningen typ som den andra, vad det skulel vara på markplan kommer jag inte ihåg. Det som byggs en bit in är ett nytt shopingcenter.
Välkommen hem, du kom precis lagom!
Och "Yo-lat", du måtte ha mer semester än arbete i ditt liv. Varför är livet så orättvist undrar jag i en stilla snyftning..