0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Hellloå alla thaijt thaiälskande medlemmar! Jag är ganska ny på forumet och har aldrig gjort ett inlägg eller skrivit en kommentar förr, så detta blir mitt första..! Jag har läst om vissa berättelser här, en del sanna och en del som säkert är påhittade, men jag skulle vilja ha mer..! Om jag börjar med min, så kanske någon mer hänger på..!? Jag var nere i Pattaya 2010 i december med min flickvän på semester! Vi var vart ihop i snart 8år och har det bra på alla plan! Men vi har inte så mycket sex nu för tiden.. Och vad händer i byxan när man ser allt vackert i Tahiland, och Pattaya..? Ni vet vad! Man blir kåt som en jävla pungråtta när man ser alla små tajta tahi-flickor.. Eftersom vi bodde en bort från Pattaya, sökte jag lite på innternet för att få lite info om vart man skulle gå för att få massage, med det lilla extra.. Efter några tryckningar på musen hade tillräckligt mycket info gjort så jag vissste vart jag skulle.. Funderade dock länge på om jag skulle dit jag nu gick, eller om jag skulle smyga iväg en sväng till Pattis och byggnaden bredvid Big C.Att dra till Big C såg jag som ett för riskabelt och stort äventyr, då det skulle ta lång tid och jag inte alls kunde komma på en realistisk anledning att vara borta så länge.. Så jag hade min plan B. Yellow House, alldeles intill Jomtien där vi slagga.. Jag sa till min flickvän att jag skulle ner och låna hotellets internet, satt där och läste jpbbmailen nån minut för att sedan smyga iväg till Soi 6. När jag kom dit började tjejerna riktigt skrika på mig.. Detta för att jag skulle gå in på just deras massagesalong (det låg en till alldeles bredvid). Men jag valde YH då jag läst om lite smaskigheter där.. Ok, oilmassage?? - Ok, follow me handsome man..! Visst tänkte jag, absolut! Efter ha gått upp för alla trappsteg började jag klä av mig! Hon sa till mig att inte vara blyg utan att jag skulle ta av mig allt! Sagt och hjort! Hon började massera mig och efter att jag vänt mig om och legat på rygg ett tag kom frågan: massage, och en flörtning ner mot dicken.. Jag sa nej.. NOT! Yes, you suck to? Yes svarade hon. Jag sa åt henne att ta av sig naken som jag. Vilken kropp!!! Stora härliga fylliga bröst! En perfelt flicka i 26 års ålder..! Jag hade köpt med mig kondomer innan jag gick dit, och efter att hon sugit tills jag nästan kom, frågade jag om hon knullade också! Hon tvekade först men sa sen; ok, special for you! Visst tänkte jag.. Hon satt på kondomen och sög lite, sen började hon rida av mig. Efter att ha kommit i kondomen betta jag henne 1000b och 300 för "kroppsmasagen".. Lyckad kväll, Yes!