* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Smaskiga "förbjudna" berättelser ..  (läst 3720 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Thaigurkan

• Nybörjare
  • Antal inlägg: 4
  • Kön: Man
Smaskiga "förbjudna" berättelser ..
« skrivet: 15 augusti 2011, 15:35:44 »
Hellloå alla thaijt thaiälskande medlemmar!

Jag är ganska ny på forumet och har aldrig gjort ett inlägg eller skrivit en kommentar förr, så detta blir mitt första..! Jag har läst om vissa berättelser här, en del sanna och en del som säkert är påhittade, men jag skulle vilja ha mer..!  :clap: Om jag börjar med min, så kanske någon mer hänger på..!?

Jag var nere i Pattaya 2010 i december med min flickvän på semester! Vi var vart ihop i snart 8år och har det bra på alla plan! Men vi har inte så mycket sex nu för tiden.. Och vad händer i byxan när man ser allt vackert i Tahiland, och Pattaya..? Ni vet vad! Man blir kåt som en jävla pungråtta när man ser alla små tajta tahi-flickor.. Eftersom vi bodde en bort från Pattaya, sökte jag lite på innternet för att få lite info om vart man skulle gå för att få massage, med det lilla extra.. Efter några tryckningar på musen hade tillräckligt mycket info gjort så jag vissste vart jag skulle.. Funderade dock länge på om jag skulle dit jag nu gick, eller om jag skulle smyga iväg en sväng till Pattis och byggnaden bredvid Big C.

Att dra till Big C såg jag som ett för riskabelt och stort äventyr, då det skulle ta lång tid och jag inte alls kunde komma på en realistisk anledning att vara borta så länge.. Så jag hade min plan B. Yellow House, alldeles intill Jomtien där vi slagga.. Jag sa till min flickvän att jag skulle ner och låna hotellets internet, satt där och läste jpbbmailen nån minut för att sedan smyga iväg till Soi 6. När jag kom dit började tjejerna riktigt skrika på mig.. Detta för att jag skulle gå in på just deras massagesalong (det låg en till alldeles bredvid). Men jag valde YH då jag läst om lite smaskigheter där..

Ok, oilmassage??
- Ok, follow me handsome man..!

Visst tänkte jag, absolut! Efter ha gått upp för alla trappsteg började jag klä av mig! Hon sa till mig att inte vara blyg utan att jag skulle ta av mig allt! Sagt och hjort! Hon började massera mig och efter att jag vänt mig om och legat på rygg ett tag kom frågan: massage, och en flörtning ner mot dicken.. Jag sa nej.. NOT! Yes, you suck to? Yes svarade hon. Jag sa åt henne att ta av sig naken som jag. Vilken kropp!!! Stora härliga fylliga bröst! En perfelt flicka i 26 års ålder..! Jag hade köpt med mig kondomer innan jag gick dit, och efter att hon sugit tills jag nästan kom, frågade jag om hon knullade också! Hon tvekade först men sa sen; ok, special for you! Visst tänkte jag.. Hon satt på kondomen och sög lite, sen började hon rida av mig. Efter att ha kommit i kondomen betta jag henne 1000b och 300 för "kroppsmasagen".. Lyckad kväll, Yes!  :D

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
SV: Smaskiga "förbjudna" berättelser ..
« Svar #1 skrivet: 15 augusti 2011, 19:20:44 »
Det är alltid uppskattat med berättelser, personligen föredrar jag lite längre och detaljrikare berättelser som man ansträngt sig lite med.

Tror också att jag inte tar i för mycket när jag säger att jag genom mina egna berättelser visat att jag inte bara begär av andra att bjuda på berättelser utan att själv ha skrivit ett antal. Man ger och man får.

Vad exakt menar du med "Smaskiga och förbjudna berättelser"?

Utloggad maffig

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 298
« Svar #2 skrivet: 15 augusti 2011, 20:19:56 »
Tja antagligen syftar han på att vi Svenskar inte får handla sex i Thailand för vår regering. :thumbsup

Utloggad Thaigurkan

• Nybörjare
« Svar #3 skrivet: 15 augusti 2011, 21:04:28 »
Ja, i mitt fall är det ganska förbjudet att smyga iväg så där som jag gjorde.. Eftersom det inte skulle vaa så uppskattat från min tjejs sida.. Jag tror dock inte det skulle bli nån större grej utav det, då hon känner mig vid det här laget!  :q men just då kändes det otroligt spännande och förbjudet..

Jag kanske inte skrev så detaljrikt, ber om ursäkt för det, men även det lilla kan smaka gott!

Jag tyckte själv att det var en lite smaskig och horny handling, och rätt förbjudet som jag skrev ovan..! Jag kanske riktar in mig på par och deras berättelser, men jag förmedlade aldrig det..

Jag håller med dig Kurios, ge och ta!  :crazy:

Utloggad Aremak

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 513
« Svar #4 skrivet: 15 augusti 2011, 21:12:34 »
Fortsätt skriv, långt eller kort!  :hb  Själv står jag i skamvrån men skall skärpa mig...

Utloggad stekerik

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 30
« Svar #5 skrivet: 16 augusti 2011, 02:18:02 »
Alltid kul med berättelser, korta eller långa! Visst kunde den varit lite mer detaljerad men jaja alla skriver olika. Jag kan ibland bli för detaljerad när jag skriver. 8) Min story ligger dock i en annan kategori (LBs). Försök få med kärringen på tåget nästa gång så blir det nog riktigt trevligt! ^^ Hur kommer det sig att ni åkte till Pattaya? Visste du du/ni om hur mycket bartjejer etc det fanns där? Jag skulle nog inte välja Pattaya eller liknande delar av Thailand om jag hade med en flickvän. Såvida hon inte var sugen på lite skoj då! ^^

Utloggad Thaigurkan

• Nybörjare
« Svar #6 skrivet: 16 augusti 2011, 09:47:11 »
Skriv på bara! :)

Vi stannade i Jomtien endast två dagar, för att sedan åka ut till koh samet restrerande tid! Vi betade även av fler öar mot öst under vår månad där! Men under dagarna i Jomtien tyckte jag inte det var mycket bartjejer.. Iof så höll vi väl oss inte så långt bort från hotellet, och in på nå gator.. Men jo, vi visste att det var mycket damer där..  ;)

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #7 skrivet: 16 augusti 2011, 13:20:23 »
Alltså... Hur blir man avsugen som kvinna?   :q

Du har väl uppgett "Kvinna" som kön iaf som jag ser det här på forumet... :hmm

Missklickat eller körde du med strapon?
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad Thaigurkan

• Nybörjare
« Svar #8 skrivet: 16 augusti 2011, 15:29:39 »
Haha.. Det har du fan rätt i..! Jag körde inte med strapon .. Jag har ändrat nu! Fyll i med smaskisar nu grabbar!!!  :wank:

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #9 skrivet: 16 augusti 2011, 18:43:17 »
Smita ifrån frugan som allt funkar bra med på alla plan - (förutom sexet)? Jag kommer inte på nåt lika pikant att berätta, men jag tycker det är rätt kul att spotta på tummen och trycka upp den i arslet på intet ont anande tjejer när man tar dem bakifrån. Det har blivit mitt signum på nåt sätt och på nåt märkligt sätt så gillar de det mer än mig. Det kan du ju testa på frugan nästa gång du får komma till  :v
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #10 skrivet: 17 augusti 2011, 14:21:07 »
Mmmmmm Bakifrån......        Gudars vad lite det behövs för att man ska flyta iväg till något härligt semesterminne... Måste nog fan kastrera mig själv...  :crazy:
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad frewan

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #11 skrivet: 17 augusti 2011, 20:19:24 »
en bra början för den första gången

Utloggad Piotr_wielki

• ?wiata jest do szalen?twa!!/ Världen är galen!
  • Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 87
  • Piotr Boberg
    • DJ-SAITO best remixes in scandinavia n baltics
« Svar #12 skrivet: 18 augusti 2011, 06:31:31 »
thaigurkan: sicken lyckost du var bara gå in i vanligt massageställe, sj när jag ville ha massage gick jag till Sabailand där körde man med tvål massage och fick happy ending på slutet förvisso kostade mig 1600B + 300 i dricks men 90min behandling av dem var värt fräscha och ursnygga gick dit 9ggr ^__^'. men du sa din fjälla var med? blev inte hon misstänksam eller känner du inte ånger i dig? inte personlig bara tanken på din ställning men what ever jag ska inte säga nåt sj gjorde likadant sj men mitt förhållande var struligt så tom mina polare sa det klart värt om käringen inte gör dig glad nok. har en fjälla där nere nu så man kan säga dubbel brud min fjälla visste om vad jag sysslade med pga min farbror tjallade  >:( men hon sa bara vill jag fuck around gör det men inte hemma i sverige bara  ???.
trodde aldrig men mitt ordspråk är världen är galen.
har du fler historier eller berättelse ser fram emot att höra.
powiedz mi co czujesz kiedy świata jest do szalenśtwa!, Berätta vad du känner för när världen är galen!

Utloggad NGW

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 72
« Svar #13 skrivet: 11 september 2011, 17:26:41 »
En polare till mej va i Phuket med sin fru och barn. Han smet ut på ett ST, full och dum som han var hade han inte kollat pengarna, efter resan inga penger, två thaisnubbar dyker upp och blir hotfulla. Han blir tvungen att gå till hotellet med snubbarna och be frun om pengar. Not nice. Frun "sur", skilda nu.

Utloggad frewan

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
« Svar #14 skrivet: 12 september 2011, 21:10:18 »
oj snacka om maximal otur

Utloggad Maskenth

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 74
« Svar #15 skrivet: 15 september 2011, 23:20:15 »
Hellloå alla thaijt thaiälskande medlemmar!

Jag är ganska ny på forumet och har aldrig gjort ett inlägg eller skrivit en kommentar förr, så detta blir mitt första..! Jag har läst om vissa berättelser här, en del sanna och en del som säkert är påhittade, men jag skulle vilja ha mer..!  :clap: Om jag börjar med min, så kanske någon mer hänger på..!?

Jag var nere i Pattaya 2010 i december med min flickvän på semester! Vi var vart ihop i snart 8år och har det bra på alla plan! Men vi har inte så mycket sex nu för tiden.. Och vad händer i byxan när man ser allt vackert i Tahiland, och Pattaya..? Ni vet vad! Man blir kåt som en jävla pungråtta när man ser alla små tajta tahi-flickor.. Eftersom vi bodde en bort från Pattaya, sökte jag lite på innternet för att få lite info om vart man skulle gå för att få massage, med det lilla extra.. Efter några tryckningar på musen hade tillräckligt mycket info gjort så jag vissste vart jag skulle.. Funderade dock länge på om jag skulle dit jag nu gick, eller om jag skulle smyga iväg en sväng till Pattis och byggnaden bredvid Big C.

Att dra till Big C såg jag som ett för riskabelt och stort äventyr, då det skulle ta lång tid och jag inte alls kunde komma på en realistisk anledning att vara borta så länge.. Så jag hade min plan B. Yellow House, alldeles intill Jomtien där vi slagga.. Jag sa till min flickvän att jag skulle ner och låna hotellets internet, satt där och läste jpbbmailen nån minut för att sedan smyga iväg till Soi 6. När jag kom dit började tjejerna riktigt skrika på mig.. Detta för att jag skulle gå in på just deras massagesalong (det låg en till alldeles bredvid). Men jag valde YH då jag läst om lite smaskigheter där..

Ok, oilmassage??
- Ok, follow me handsome man..!

Visst tänkte jag, absolut! Efter ha gått upp för alla trappsteg började jag klä av mig! Hon sa till mig att inte vara blyg utan att jag skulle ta av mig allt! Sagt och hjort! Hon började massera mig och efter att jag vänt mig om och legat på rygg ett tag kom frågan: massage, och en flörtning ner mot dicken.. Jag sa nej.. NOT! Yes, you suck to? Yes svarade hon. Jag sa åt henne att ta av sig naken som jag. Vilken kropp!!! Stora härliga fylliga bröst! En perfelt flicka i 26 års ålder..! Jag hade köpt med mig kondomer innan jag gick dit, och efter att hon sugit tills jag nästan kom, frågade jag om hon knullade också! Hon tvekade först men sa sen; ok, special for you! Visst tänkte jag.. Hon satt på kondomen och sög lite, sen började hon rida av mig. Efter att ha kommit i kondomen betta jag henne 1000b och 300 för "kroppsmasagen".. Lyckad kväll, Yes!  :D

Jag och min tjej bodde på soi 12 Jomtien. På kvällen efter mat och några chang på soi 2  skulle vi tillbaka till hotellet. Min tirak tog bussen och jag ville promenera och få lite motion.   :-) När jag passerade soi 5 på beachroad stoppade en tjej mig. Hon var från Vietnam och hade ett rum i närheten. Nyfiken som jag är drog jag med henne till rummet och hade en liten herdestund, hehe.  :nono:
När jag senare gick "hemåt" hotellet mötte jag min tjej på en motorcykeltaxi och var väldigt ororlig. Hon hade åkt flera gånger fram och tillbaka utan att se mig.

Livet i LOS har krydda varje dag.   :crazy:

Utloggad Thaihans

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #16 skrivet: 23 september 2011, 00:12:50 »
Dolphin Place i Jomtien.
Där kan det hände en hel del trevligt.
Nå, inledningen på denna kväll var inte så trevlig. Tjejen mådde dåligt och föredrog att stanna kvar i rummet när det var dags för kvällspilsnern.
Hon skickade ut mig ensam.
Tidigare på dan så hade vi shoppat en del- Bland annat ett par trasor till henne från en ung tjej som stod utanför en affär med en klädställning med saker till försäljning. Hon pratade dålig engelska så min långhåriga skötte snacket.
När jag då på aftonen vandrade ner mot nåt ställe med immande glas så träffade jag åter på försäljerskan. Hon höll på att packa ihop varorna för att gå hem. Jag stannade till för att försöka få ur henne några engelska ord och testade de nyligen inlärda fraserna på thai. Hon fattade inte någonting. Jo en sak fattade hon, jag förde handen mot min mun för att teckna mat/ätande och viftade ömsom mot henne och mot mig själv. OK, wait sa hon och rullade in varorna för att komma ut tio minuter senare. Jag ville inte äta och dricka ensam så sällskapet var välkommet. Vilket sällskap sen! Jag hade aldrig tidigare sett en ljuvligare varelse. Hon var liten, som så många andra men en sak skilde henne från mängden. Hon hade ingen BH under sin T-shirt. Hur jag kunde veta det? Bröstvåtorna! Ja jävlar vad de stack ut och hon gjorde inget för att dölja dem.
Längst ner i Jomtien finns en seafood restaurant. Det var dit hon tog mig och jag fick ett av de bättre målen i mitt liv. Vi blev där ganska länge även om jag inte pimplade i mig min sedvanliga dos Chang. Hon drack inget och jag ville inte göra det solo så jag avstod.
Det blev en nattlig vandring tillbaks mot mitt hotell med en del trevliga stopp på vägen.
Konversationen kom faktiskt igång. Hon var inte längre så blyg för sin dåliga engelska.
Vid varje stopp så blev det varḿare och varmare i luften. Nå, det var nog lille gubben som ordentligt börja spralla och värmen från den unga kvinnan som slog igenom.
100 meter från hotellet lät hon mig röra hennes bröst och det dröjde inte länge innan hon flämtade av min tungas behandlig av nipplarna.
- You have loom? -Yes I have but my GF is sleeping there, sa jag.
Many loom in hotell, sa hon och drog upp mig ur sanden.
Portiern tittade lite snett på mig när jag kom in och bad om ännu ett rum och ännu mer glodde han när jag kom ner med en annan, betydligt äldre kvinna morgen efter.
Tur att han inte glodde in i rummet:) Fast fan vet, stället var späckat med kameror.
Den natten var magisk. Jag är en något äldre herre med en tjej som sade sig vara 18. En tjej som jag inte sett maken till vare sig före eller efter. Ni vill ha detaljer men det får anstå till en annan gång. Jag hade dock aldrig tidigare varit så kåt som den natten.

Slutklämmen är dock lite rolig.
Efter att den unga donnan givit sig iväg på natten och jag vinkat av henne på gatan gick jag upp till min sovade, trodde jag, flickvän.

Hi love, sa hon. I am sooo horny. People have been making love in next room all night.
Really? var allt jag kunde säga. Come to me, make love to me. I dont want to touch myself more tonight, I want you my cute man...
Vad skulle man göra? Kunde jag en gång till? Ja, jag tänkte på att kvinnan vid min sida hade hört mig bröla halva natten och det tände mig att hon kanske förstod att det var jag som varit där inne.
Än idag, mer än ett år efteråt vet jag inte om hon fattat, jag har inte vågat fråga.
Jag sökte efter min unga älskarinna, fann henne inte igen.
Två dagar senare var jag i min tjejs hem I Phimai.
Lucky me - My Thai gf is gold since 3 years.WAS good in three years. Please, get me a new GF

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #17 skrivet: 23 september 2011, 00:22:21 »
Härlig berättelse, hoppas man får läsa mer snart!

MVH
Tomtebloss
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad peterparker

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 15
« Svar #18 skrivet: 09 oktober 2011, 18:43:56 »
För att få fram lite mer stories kan det inte vara en ide med fasta trådar som i andra forum? Tex OG-tråden, tulip-bkk tråd osv?

Lättare att fylla på utan att det blir problem med necromancy.

Utloggad Piotr_wielki

• ?wiata jest do szalen?twa!!/ Världen är galen!
  • Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 87
  • Piotr Boberg
    • DJ-SAITO best remixes in scandinavia n baltics
« Svar #19 skrivet: 09 oktober 2011, 19:58:16 »
spännande historier ni drar till men det har hänt mig också.
en gång jag var ute så var jag i White lotus vetifan om det var i soi 5 men gick man hela vägen framåt såg man Aussies bar men iallafall var jag på den baren för där fanns en liten favorit till mig som var snäll och go för vi hade lite dejter och så klar XXX den dagen var jag lite dåsig fökyld och hostig höll på att kolapsa i baren och de trodde jag var död men jag var bara lite vanglig vilket jag brukar var när jag är sjuk. men så kom hon som jag bruka va med och lyfte upp mig och frågade Are You Alright? No I'm bit ill need too rest, försökte gå själv men ramlade vid trappen och slog mig medvetslös och när jag vaknade upp så befann jag mig i ett rum och kände igen direkt att det var den rummet jag brukade hyra på soi 3 och hon stog där och la en blöt trasa över mig mitt huvud och blev glad när jag öppnade ögonen hon var verkligen orolig för mig och det kändes som man vet inte vad man ska säga himelen eller helvetet men välbehandlad blev jag och hon pussade mig hela ansiktet och jag sa hey i'm sick i might infect you, no worry i'm glad you ok. hade upptäckt jag hade en litet jack i pannan tydligen från trappen jag föll på och hon låg sidan om mig och masserade mig och det blev lite sex också men sj rörde jag inte mycket men hon gjorde det den lite vildingen  ;). morgonen därpå blev jag piggare och lite aning friskare men hade lite snuva och hosta kvar så man fick ge fan i att röka då. gick sen till baren igen och de bjöd på sån fantatisk god frukost och jag sa jag visste inte hur jag skulle tackar er och de sa don't worry you are nice guy and we like more to help you, och de frågade inte efter pengar på nåt av det men jag gav dem 2000B och de sa not neccesary, och jag sa oh yes i'm insist i dont like to be too much trouble just for me och de tackade ändå och kvällen därpå kom man tillbaka och vad de hälsade och frågade hur jag mådde Fine better than yesterday och min favvis var där och satt med mig hela kvällen och vi gick till hotellet igen för a-hem ja ni vet och sedan dess har jag aldrig känt mig så välkommen och omtyckt förvisso lite bränna i lomman men jag fick lite förmåner också så det var inte hela världen men jag säger bara att Thailand är the land of smile och har bra harmoni så om nån säger att thailand är worlds biggest whorehouse YOU got WRONG det finns människor som vill väl också.

det var min story det men har lite till att bjuda på om ni är sugna.

ha de bra alla där ute i forumet och lägg gärna fler historier.

mvh Piotr
powiedz mi co czujesz kiedy świata jest do szalenśtwa!, Berätta vad du känner för när världen är galen!

Utloggad LexAndreas

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 121
« Svar #20 skrivet: 09 oktober 2011, 22:51:49 »
Tack Thaihans och alla andra som skriver om era upplevelser.  :clap:

Instämmer - fler stories! Är fantastiskt upplivande att läsa, gör det också mer uthärdligt att vänta på att få komma iväg själv...

Längtar tillbaka!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 44
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 4
  • *Gäster: 38
  • *Totalt: 42