0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Tänkte höra vad för sorts musik folket på forumet gillar, personligen är jag nog mer en punk/hårdrocks diggare än annat, men har allt från Veronica Maggio - Raised Fist i ipoden.
Om du gillar punk/hårdrock så "måste" du lyssna på Sator, bland det bästa i den genren tycker jag. Har för mig att dom åkte på en turné med Ramones en gång i tiden.
Att ingen sagt /DC ännu, Bon Scotts röst i lurarna och jag kan vandra flera mil.
Om ni gillar engelsk stand up comedy sånger så kan jag tipsa om "Stephen Lynch" , jag skrattade så jag grät första gångerna jag lyssnade igenom hans sånger, brutala med mycket ironi, så jävla bra helt enkelt.
Är det han som gjort "I´m an asshole" I´ll go to public toilet´s just to pee on the seat?Pratade om den på jobbet för ett tag sen och polaren tog fram den direkt på ajfånen, måste kolla med honom, sen garvade vi en bra stund åt den. För sjuk låt
För mig blir det lite Imperiet, Tatu, Guns and roses, Nickelback, Rihana, Takida, Clash (den Thailänska versionen ), Job 2 do, Tata Young, Metallica, Dio, Billy Idol, Alice Cooper, No doubt eller en ljudbok beroende på hummör och vad jag ska göra.Jag somnar gott till Tatu och det är bra i fall det inte är så tyst runt omkring mig
I"m an asshole är med Dennis Leary. Annars skulle jag gärna klämma ett par Breezers med Hud o lyssna på bl.a Alice C o Job 2 do. Lite Carabao är också härligt. Att hänga i en bar med gammal hårdrock i o checka damer är alltid en högtidsstund.Fan va ressugen jag blir
The monkees "I'm a beliver",
Nice nice, har glömt bort ett av punkens bästa : Rancid- med låtar som "Black Derby Jacket" (en av mina favoriter)"Time Bomb".
Finns en svensk snubbe som heter "Ludwig Bell" en trallvänlig trubadur som bla gjort låten "Jag är en idiot", den låten har tokfastnat på min hjärna och till slut var jag tvungen att beställa skivan... Youtuba den låten Ja fy fan!
Satt och lyssnade på bandit i kranradion när 3 doors down's senaste singel började spelas, deras mest punkinfluerade låt någonsin tyckte jag de sa när jag youbtubade låten, som är bland det bättre jag hört på senare dagar "Beliver" heter låten som har ett riktigt skönt gung.Denna kommer ljuda ganska mycket i mina öron om jag hittar mina iphonelurar igen Sjukt bra låt.Har annars setat och lyssnat på http://www.youtube.com/watch?v=cE1R-Az9PZA# är sedan ett antal år sedan sjukt förälskad i hans musik (black francis-frank black).
Fast bland det värsta jag vet är tjejer som snusar. Det slår fan rökning.