* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Ny i Thailand, behöver lite tips..  (läst 6107 gånger)

0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Skytten

• Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 259
  • Kön: Man
SV: Ny i Thailand, behöver lite tips..
« Svar #40 skrivet: 08 augusti 2011, 16:44:48 »
Ok, har ingen direkt litet rum på hotellet men tror du att hon skulle börja fråga efter saker bara av just den anledningen? Menar i vissa sammanhang kan det ju betyda att man har pengar, men anledningen bakom detta är att jag fick rummet uppgraderat då jag samlat ihop ett visst antal poäng.

Hur faan har du kunnat samlat ihop poäng?
« Senast ändrad: 08 augusti 2011, 19:18:30 av Kurios »

Utloggad Ozz

• Global Moderator
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1558
« Svar #41 skrivet: 08 augusti 2011, 17:26:29 »
Citera
Han kanske bor på ett hotell som är med i en kedja och har intjänade poäng därigenom.
Men det kanske ligger utanför din spydiga attityd att tänka länge än vad fingrarna skriver... :coffee
//Ozz

Utloggad andlin

• Surr medlem
  • V.I.P
  • Antal inlägg: 234
« Svar #42 skrivet: 08 augusti 2011, 17:41:44 »

Han kan ha jobbat på ett företag där man får lägga ut för resor och hotell. inte helt ovanligt. Då blir poängen personliga, inte dumt. Kunde bli ganska bra om man låg ute mycket i veckorna.
Jag har även jobbat på företag som bokade sånt pga att chefen ville utnyttja bonusarna, lite tråkigare.

Utloggad Supernova

• V.I.P
  • Antal inlägg: 107
« Svar #43 skrivet: 09 augusti 2011, 00:55:21 »
Har en sak att säga och de är att detta gick mer än bedrövligt till. Fick bruden för 3000 bht och betala barfine på det, kan även pointera att de var en av dom snyggare tjejerna. Problemet som jag tycker är helt åt helvete är att hon inte suger kuk?!??? Vilken normal tjej gör inte det? Så jävla slöseri med energi skriver från telefonen skriver längre när jag vaknar

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #44 skrivet: 09 augusti 2011, 01:26:48 »
Ursäkta mig, men när det är dags att hyra jetski så ta en massa bilder av den INNAN du ger dig ut, ta av looserkepsen och läs vad vi skriver grabben, det låter ärligt talat som om du vore tappad bakom en vagn. Nu blir jag nästan förbannad på dig, så illa sköter du dig, men men det är inte mitt problem - egentligen. Du är troligen årets looser - big time!

Jag tycker inte synd om dig längre, it´s up to you!
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Starchild

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
« Svar #45 skrivet: 09 augusti 2011, 02:31:20 »
Har en sak att säga och de är att detta gick mer än bedrövligt till. Fick bruden för 3000 bht och betala barfine på det, kan även pointera att de var en av dom snyggare tjejerna. Problemet som jag tycker är helt åt helvete är att hon inte suger kuk?!??? Vilken normal tjej gör inte det? Så jävla slöseri med energi skriver från telefonen skriver längre när jag vaknar

Det är "vanligt" att dom inte gör det. Och varför tog du med henne om du tyckte att det var dyrt?

Tjejer från gogobarer i Bangkok tar nog rätt så ofta just 3000 ibland kanske även mer..

Du kommer se en helt annan prisbild sen när du kommer till Pattaya. Mitt tips är att ta de lite lugnt nu några dagar och lsa igenom detta forumet så du lär dej lite hur man ska göra för att lyckas..

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #46 skrivet: 09 augusti 2011, 06:26:34 »
Några gör det och andra inte, konstigare än så är det inte.
Varför inte fråga innan du tar med henne?
Men jag förstår din besvikelse..

Utloggad 6läraren

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 60
« Svar #47 skrivet: 09 augusti 2011, 07:05:45 »
Supernova >> vill du ha tips på bra tjejer så hör av dig privat till mig

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #48 skrivet: 09 augusti 2011, 10:39:20 »
Det är "vanligt" att dom inte gör det. Och varför tog du med henne om du tyckte att det var dyrt?

Tjejer från gogobarer i Bangkok tar nog rätt så ofta just 3000 ibland kanske även mer..

Du kommer se en helt annan prisbild sen när du kommer till Pattaya. Mitt tips är att ta de lite lugnt nu några dagar och lsa igenom detta forumet så du lär dej lite hur man ska göra för att lyckas..

Jag sa inte att det var dyrt, 3000 för en dag är ingenting. Ja, de flesta man frågade ville ha 4000+ för LT och typ 2500 ST men då var det bara 1-2 timmar. Trodde det var ganska standard att dom gör det mesta när dom får pengar i handen, men icke. Spelar ingen roll för mig endå, vi hade kul ändå drog till Insomnia och fucka ur, dock var hon jävligt blyg och gjorde inte så mycket sen hade jag väll lite otur att hon knappt snacka engelska. Körde i princip all in igår så blev lite dragen, språket hängde inte riktigt med där..

Tomtebloss, om du tycker att du har så mycket bättre erfarenhet så kan du väll tala om för mig VAD som gick fel? Visst, frågade inte om hon suger kuk men hon ville bli knullad, då enligt min erfarenhet från Sverige så brukar suga kuk vara standard. Ok, ska fråga vad hon gör nästa gång bara för dig Tomtebloss, eller så får du helt enkelt komma med en bättre idé.

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #49 skrivet: 09 augusti 2011, 10:43:30 »

Är Platinum medlem på Expedia, jobbade endel åt ett företag tidigare och reste mycket inom jobbet, men reser också en del på min fritid så poängen samlas ganska fort.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #50 skrivet: 09 augusti 2011, 10:50:57 »
Jag sa inte att det var dyrt, 3000 för en dag är ingenting. Ja, de flesta man frågade ville ha 4000+ för LT och typ 2500 ST men då var det bara 1-2 timmar. Trodde det var ganska standard att dom gör det mesta när dom får pengar i handen, men icke. Spelar ingen roll för mig endå, vi hade kul ändå drog till Insomnia och fucka ur, dock var hon jävligt blyg och gjorde inte så mycket sen hade jag väll lite otur att hon knappt snacka engelska. Körde i princip all in igår så blev lite dragen, språket hängde inte riktigt med där..

Tomtebloss, om du tycker att du har så mycket bättre erfarenhet så kan du väll tala om för mig VAD som gick fel? Visst, frågade inte om hon suger kuk men hon ville bli knullad, då enligt min erfarenhet från Sverige så brukar suga kuk vara standard. Ok, ska fråga vad hon gör nästa gång bara för dig Tomtebloss, eller så får du helt enkelt komma med en bättre idé.

Man behöver ju kanske inte så hemskt mycket erfarenhet för att en förstå att ALLA tjejer inte vill
utföra oralsex.  :coffee

Men TRO att det är STANDARD?   lol Ja då har man nog verkligen brist på erfarenhet...  :q

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #51 skrivet: 09 augusti 2011, 10:58:10 »
Man behöver ju kanske inte så hemskt mycket erfarenhet för att en förstå att ALLA tjejer inte vill
utföra oralsex.  :coffee

Men TRO att det är STANDARD?   lol Ja då har man nog verkligen brist på erfarenhet...  :q

Jag har aldrig träffat en tjej som inte suger kuk. Har knullat lesbiska, bisexuella och alla har sugit kuk. Brist på erfarenhet i Thailand, sure.

Men ska fråga nästa gång, tycker bara att det är konstigt som fan.

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #52 skrivet: 09 augusti 2011, 11:06:44 »

Men alla paratar genom sina egna erfarenheter och har man den turen att inte bli avfärdad att bli sugen så har man inga andra erfarenheter.

Själv vet jag att det inte är standard med att få BJ alltid. Men när jag är i LOS så vaknar jag till det varje morgon det är lite lyx tycker jag.

Men supernova gillar att läsa dina misstag....hoppas att du lär dig lite av dom också....och ha det skönt....för på något sätt så är det bara pengar ändå!!!

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #53 skrivet: 09 augusti 2011, 11:16:41 »
Men alla paratar genom sina egna erfarenheter och har man den turen att inte bli avfärdad att bli sugen så har man inga andra erfarenheter.

Själv vet jag att det inte är standard med att få BJ alltid. Men när jag är i LOS så vaknar jag till det varje morgon det är lite lyx tycker jag.

Men supernova gillar att läsa dina misstag....hoppas att du lär dig lite av dom också....och ha det skönt....för på något sätt så är det bara pengar ändå!!!

Bra sagt, äntligen någon som har nått vettigt att säga :)

Ska nog ta Starchilds råd också, om dom inte går med på priset vi diskuterade tidigiare så väntar jag nog till pattaya.

Utloggad krille thai

• Surr medlem
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 5109
« Svar #54 skrivet: 09 augusti 2011, 11:18:13 »

Ja det är det väl inget snack om..
Men att inte ha förmågan att kunna förstå att vissa gillar oralsex och andra inte, det kanske inte har så mycket med erfarenhet att göra då..  ;)

Utloggad jibber

• V.I.P
  • Antal inlägg: 231
« Svar #55 skrivet: 09 augusti 2011, 11:30:58 »
Ja det är det väl inget snack om..
Men att inte ha förmågan att kunna förstå att vissa gillar oralsex och andra inte, det kanske inte har så mycket med erfarenhet att göra då..  ;)

Kan mycket väl vara så  :D :D

Man får hoppas att han retunerar tjänsterna med samma frenesi som han själv vill ha dom. ;)

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #56 skrivet: 09 augusti 2011, 11:52:52 »
Jag kan säkert ge en massa råd, men erfarenhet har jag inte mer än det jag läst i olika forum, och en enda resa till LOS har jag gjort personligen. 2 veckor totalt i Januari detta året och jag åkte med en annan gröngöling. Jag har inte betalat mer än 1500 THB för en LT, 300 var standard BF och jag har hittills inte träffat nån som inte velat suga. Räknar inte med att de ska suga, jag frågar och det har inte varit några som helst problem med det och polaren som följde med kan skriva under på det (bikers heter han här i forumet)!

Tycker att mitt första råd får vara gällande. Gör en research, skaffa dig nån slags mål för din resa och ta reda på hur det fungerar. Läs i forumet bl.a om thaiares lynnen, hur det fungerar och olika sätt man kan bli rövknullad på i Thailand. Du kommer att bli rövknullad i vilket fall som helst. Och du är inte värd ett skit där!

Vad som är felet är ganska enkelt att svara på - det måste vara du själv. Vad är det för fel att fråga vad man kan förvänta sig om man tar henne hem? Det är tydligen inte "normalt" att suga kuk i Thailand, kuken och fötterna är de orenaste delarna på kroppen och i deras kultur så sitter det i deras sinnen tydligen. De enda som egentligen suger kuk är de som jobbar i barer och på agogos enl. en erfaren man jag träffade på flyget ner till LOS i Januari. Han hade åkt till LOS massor av ggr och hade träffat en tjej som jobbade på sina föräldrars risodling och han kunde berätta mycket minsann.

Han sa också att ju bättre engelska de kan, desto längre har de jobbat i sexindustrin (vilket jag tar med en nypa salt då det finns de som jobbar i t.ex hotellindustrin och sen finns det ju även företag som exporterar utomlands) men han sa så i vilket fall som helst. Blygheten är också ett tecken på hur länge de jobbat i en bar/agogo. Så leta efter den som pratar bäst engelska och fråga "do you smoke" det är deras slang för att suga. Och var ren, klä dig lite snyggt, ta på parfym så du luktar gott, duscha så fort ni kommer tillbaka till rummet innan det är dags för action, även om du inte tycker det behövs.

Jag är alltså inte alls erfaren och du verkar ju inte läst många av råden hittills, varför skulle jag tro att du ska börja med det nu? Haka på nån som är erfaren, eller tillbringa en dag med att läsa runt här på forumet. Kunskap är en lätt börda och den sparar dig från många dyra och potentiellt farliga situationer. Le och få ett leende tillbaka, riv åldersbarriären och prata med folk på plats.
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad 6läraren

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 60
« Svar #57 skrivet: 09 augusti 2011, 12:12:19 »
Jag har aldrig träffat en tjej som inte suger kuk. Har knullat lesbiska, bisexuella och alla har sugit kuk. Brist på erfarenhet i Thailand, sure.

Men ska fråga nästa gång, tycker bara att det är konstigt som fan.

Okunskapen är skrämmande...
Lesbiska har inte sex med män..... det är liksom det som är grejjen med lesbiska :-)

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #58 skrivet: 09 augusti 2011, 12:29:59 »
Jag kan säkert ge en massa råd, men erfarenhet har jag inte mer än det jag läst i olika forum, och en enda resa till LOS har jag gjort personligen. 2 veckor totalt i Januari detta året och jag åkte med en annan gröngöling. Jag har inte betalat mer än 1500 THB för en LT, 300 var standard BF och jag har hittills inte träffat nån som inte velat suga. Räknar inte med att de ska suga, jag frågar och det har inte varit några som helst problem med det och polaren som följde med kan skriva under på det (bikers heter han här i forumet)!

Tycker att mitt första råd får vara gällande. Gör en research, skaffa dig nån slags mål för din resa och ta reda på hur det fungerar. Läs i forumet bl.a om thaiares lynnen, hur det fungerar och olika sätt man kan bli rövknullad på i Thailand. Du kommer att bli rövknullad i vilket fall som helst. Och du är inte värd ett skit där!

Vad som är felet är ganska enkelt att svara på - det måste vara du själv. Vad är det för fel att fråga vad man kan förvänta sig om man tar henne hem? Det är tydligen inte "normalt" att suga kuk i Thailand, kuken och fötterna är de orenaste delarna på kroppen och i deras kultur så sitter det i deras sinnen tydligen. De enda som egentligen suger kuk är de som jobbar i barer och på agogos enl. en erfaren man jag träffade på flyget ner till LOS i Januari. Han hade åkt till LOS massor av ggr och hade träffat en tjej som jobbade på sina föräldrars risodling och han kunde berätta mycket minsann.

Han sa också att ju bättre engelska de kan, desto längre har de jobbat i sexindustrin (vilket jag tar med en nypa salt då det finns de som jobbar i t.ex hotellindustrin och sen finns det ju även företag som exporterar utomlands) men han sa så i vilket fall som helst. Blygheten är också ett tecken på hur länge de jobbat i en bar/agogo. Så leta efter den som pratar bäst engelska och fråga "do you smoke" det är deras slang för att suga. Och var ren, klä dig lite snyggt, ta på parfym så du luktar gott, duscha så fort ni kommer tillbaka till rummet innan det är dags för action, även om du inte tycker det behövs.

Jag är alltså inte alls erfaren och du verkar ju inte läst många av råden hittills, varför skulle jag tro att du ska börja med det nu? Haka på nån som är erfaren, eller tillbringa en dag med att läsa runt här på forumet. Kunskap är en lätt börda och den sparar dig från många dyra och potentiellt farliga situationer. Le och få ett leende tillbaka, riv åldersbarriären och prata med folk på plats.

Bra, det finns ingen anledning att vara otrevlig men ska ta och läsa igenom forumet nu och ta ditt råd att fråga innan vad dom kan erbjuda om man tar med dom till hotellet. Klart att man klär sig snyggt och är ren, det är väll ganska självklart när man går ut. Jag har inga problem med åldern, och kan prata med vem som helst, träffade några koreaner och en österikare igår men dom var lika nya som mig i Thailand så de hade inte heller så bra erfarenheter. Men de är klart, om man gör fel så ser man till att inte upprepa det? Du måste väll också gjort många fel när du var här första gången, sen är du väll aningen äldre än mig och har en större världsuppfattning.

Jag kanske träffar Starchild när han kommer ner, om han inte ångrat sig nu då. Han kan ju lite mer om detta.

Utloggad Supernova

• V.I.P
« Svar #59 skrivet: 09 augusti 2011, 12:37:42 »
Okunskapen är skrämmande...
Lesbiska har inte sex med män..... det är liksom det som är grejjen med lesbiska :-)

Så du menar att två flickor som varit tillsammans i lite drygt 4 år inte kan ha sex med en kille utan att fortfarande vara lesbiska?

Dom kan fortfarande ha sex med en kille bara för att dom kan, det betyder inte att dom måste vara bisexuella bara för det.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 39
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 35
  • *Totalt: 40