0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Två nätter Dagge Då lär du inte hinna få upp din tappade haka Ingen idé att sova heller för den delen Jag skulle nog hoppa Devil's Den och fokusera på Soi 6 och Walking Street på två dagar På Soi 6 börjar ju ruljansen redan efter lunch och får du lite tid över så kan du ju beta av några soier på väg mot WS och kvälls- och nattaktiviteterna. Finns många ställen på dem också och vill du samla energi kan du ju spela lite biljard med någon dam. Gå gärna ner och pusta ut under parasollerna och kyl ner dig med några Singha på beachen Glöm ej att köpa ett gäng Kamagra Yelly som du bär med dig i din midjeväska Antar att du inte tänkt åka runt och titta på sevärdheter, men ifall att så har jag några tips till det också
På 2 dygn hinner du med vääääldigt mycket i Pattaya, ha det så trevligt
Själv har jag planerat in minst ett besök på Bliss Lounge och minst ett på Red point club förutom det på DD då. Sen fanns det ju en uppsjö till jag inte har helt klart för mig om jag ska besöka eller ej. My friend you kanske? Sen blir det väl lite strosande längs walking street. Soi 6 låter som om det vore värt flera besök? Sen blir det väl båt till Kho samet om jag känner för lite bad i havet, vilket jag tror jag vill göra en eller ett par dagar minst. Fiskeutflykter står också på schemat liksom shopping. Håller på att göra en lista faktiskt, vill ha några fasta mål, men mycket utrymme för att ta ut svängarna - fördelaktigast på kvällstid då Som Jannebananen skrev så tror jag det blir väldigt trevligt, frågan är om man orkar med alla dagarna och jag hoppas ju kunna hinna med lite vila också under tiden.... Har jobbat hårt för den här ledigheten när den väl kommer! Kommer att bli jävligt skoj, jag åker ju själv. Så denna gången är allt "up to me" Rock´n´roll!
verka fullspäckat schema Hur ska du hinna med allt ... bra med fast schema men svårt hålla!! Men det löser sig säkert... Kho samet får du ej missa , jag skulle vilja dyka där... och bara strossa runder... men det blir någon gång för mig också
Som sagt så åker jag till Thailand på tisdag och skall starta med 2 nätter i Pattaya. Det blir min fösta resa till Pattaya så jag håller på att kolla runt lite på vad man ska uppsöka när man kommer dit.Soi 6 pratar många om, vad är det som är specielt med soi 6?Devil's Den blir det kanske en runda till. Lite mer tips skulle uppskattas gärna med adress, även andra ställen som man kan kolla in dagtid Är bara där 2 nätter så tänkte göra en to do lista så man hinner med så mycket som möjligt PS: om någon är i Pattaya under tiden 3-5 aug så skulle det vara trevligt att träffas över en öl eller två
Dagge om du har möjlighet så stanna i alla fall minst ett dygn till så kan jag visa dig runt i Pattis! Please!!! Pattayas utbud är alldeles för stort för att hinna med på 2 dygn utan guide, det går inte att greppa detta galna ställe på den korta tiden. Risken är att du kommer att få ett dåligt intryck utan att förstå vad denna stad verkligen har att erbjuda om du inte träffar nån som kan visa dig runt. Jag hade turen att få guidning av Krille Thai och Eddi på min första kväll och en del andra kvällar och jag hade nog inte uppskattat detta ställe utan dem! Så om du har möjlighet så stanna lite längre, du hinner inte med detta galna ställe på den korta tiden!
Ok det är så mkt att skriva men så lite tid.
Är alla gogo-barer små?
Nej nej det är de inte. Min favorit i PTY är Angelwitch på Soi 15. Har t.o.m. varit med på scenen där två ggr.
Låter nice. Jag har faktiskt aldrig varit på angelwitch vad jag kommer ihåg men jag har varit uppe på scenen på Airport club =)
Airport är också bra, kul med damernas klädsel Angelwitch i PTY är mycket bättre än sin namne i , större och bättre show