0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej på er!blev lite förtjust i en tjej jag träffade i Pattaya, o hon i mig (fast det fattar jag iofs att de säger till alla då de nog önskar komma bort från fattigdommen i Thailand)iaf, så har vi haft lite bristfällig kommunikation via hotmail, o jag skulle vilja ringa henne, men vill inte använda företagsluren, eller köpa ett vanligt kontantkort som räcker i 3 minuter för 100 spänn.någon som har några tips? finns billiga kort att köpa som man kan tala en stund på för en rimlig peng och var köper man dem+tack på förhand!/Bananen
har nu försökt ringa med telez eller vad det hette som jag köpte via en tobaksaffär. får medelandet "misslyckat samtal" i min iphone, vilket dock inte är så ovanligt på dessa jäkla iphoner...får väl göra ett par nya försök.annars så var förslaget med en gammal lur o comviq Amigo inte helt fel! kan det verkligen stämma? Undrar om jag söp bort min extra mobil i pattaya? köpte iaf en thailandsk skitnokia av någon anledning... hm... shit, nu blir jag orolig för mitt minne. Har inte sovit ordentligt sen jag kom ´hem o nyktrade till för ett par dar sedan... som sagt tidigare så blir det nog helnyktert för min del framöver. men det ska väl gå att åka till Pattaya ändå?
Tjejjen jag har kontakt med, önskar tala med mig. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Ställer mig även frågan om jag som pattayagröngöling verkligen överhuvudtaget ska ha fortsatt kontakt med denna skönhet. Vad det kan leda till osv, och om det är reallistiskt...
mitt tips .-) När tjejen har skaffat PC.så löser du ett abb på www.phonzo.com eller annan voip, installerar mjukvaran i hennes PC, så ringer ni till varandra för svensk lokaltaxa.och för att du skall förstå delen med pengar till familjen.... så måste du veta mer om hennes familjestation. Det finns brudar som tvingas jobba i bar av familjen (Pappa beodrar!). Jag vet ju verkligen inget om henne... så du inte tror att jag försöker vara messersmitt Lite löneexempel:butiksbiträde på 7/11 = 32 bath / timme på PhucketPolis = 7000-10000 / månadjobba i bar = ingen lön, bara provision på försäljning som hon fixar, + betalning från kunder som hon knullar med.samt en artikel om minilöner i Thailand, Pattaya har mycket lägre löner än Phucket.http://www.phuketgazette.net/archives/articles/2011/article10662.html