0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu när vi ändå är inne på ämnet om sexlagen, hur tror ni samhället skulle se ut om svenska lagarna tillåt sexhandel i from av bordeller som tyskland har. Jag tror någonstans att det är sunt med sexuella tjänster där både män och kvinnor får sina behov uppfyllda. Tänk er tanken, ni har varit ute på krogen och är sugen på en sötnos för kvällen så istället för att casha upp 2000 på krogen för att försöka locka hem en tjej med diverse drinkar osv. så tar ni en taxi till närmaste bordell och voila!!! Fan vad gött det hade varit Funderar ibland på att flytta till tyskland bara för den saken. Är det någon som vet om bordeller är tillåtna i finland, norge eller danmark?
I Sverige, Norge och Island är det olagligt att köpa sex. I Finland är det olagligt att köpa sex sedan 2006, men bara av kvinnor som fallit offer för koppleri eller människohandel.
Svenska sexköpslagen är fanimig det dummaste som finns... Du får sälja men inte köpa... Allt skapat av politiker som aldrig satt sin fot i riktiga världen utanför kostymmiddagar och 3rätters luncher för skattepengar.Kommer ihåg en scen med en cp skadad kille i rullstol som ifrågasätter hela lagen med en politiker, han undrar vad de har emot honom, då han inte kan få sex på normalt sätt utan måste köpa det, snacka om bortgjord politiker.. Vad ska han säga.. Att de inte tänkte så långt?Alla verkar tro att sexsäljare mår dåligt och knarkar, det är så det är... Verkligheten är lite annorlunda.
Vad händer om man köper sex åt en tredje part? Låt säga att jag vill överaska min kompis med en hederstund av ett proffs i födelsepresent, och han blir tagen på bar gärning. Vem blir skyldig då? Jag eller min kompis?
http://www.harem-pauschalclub.de/indexE.html är väl kanske ett ok ställe...