* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Tips på städer, klubbar. eventuellt resesällskap  (läst 974 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Kön: Man
  • Pussi - As good as it looks.
SV: Tips på städer, klubbar. eventuellt resesällskap
« Svar #20 skrivet: 20 juli 2011, 22:19:19 »
Vill bara hänvisa till ett inlägg i en tidigare tråd, spruckna kådisar bör hålla forntiden till. MEN jag repeterar - ta ut all luften före så har du minskat risken för en sprucken kådis med 99,9% är den inte för gammal lär den hålla. Vi är vuxna människor de flesta här, men nåt har brustit i sexualkunskapsundervisningen för egen del, tror det gäller flera här. Inte fan är det samma sak att köra med gummi som utan, men man bör räkna med riskfaktorn i det man gör.

Jag tar aldrig en avsugning med gummi, inte en chans, men vid vaginalt eller analt i LOS så finns det inget alternativ. Det är min ståndpunkt i det hela, men alla är vi olika. Men sätt på kådisen med lite eftertanke och jag vågar lova ni slipper en massa obehagliga överraskningar med spräckta gummin i framtiden.

Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #21 skrivet: 21 juli 2011, 02:17:36 »
tack TS för att ni finns till.
skit också, jag måste verkligen ha missat något under mina 5 dagar i Koh Samui, jag höll nästan uteslutande till på Bophut beach (jefla familjeställe....) relativt sunkig bungalow också (Charlie villa, längst västerut)
det blev endast en kort tur till Chaweng för en kort ST. (jag behöde ändå vila upp mig så det var inte helt fel ändå)
nästa gång ska jag bo i Chaweng istället.

men om man åker 4 veckor, hur skulle ni fördela tiden på olika ställen? jag tänkte BKK, Pattaya, och Koh Samui (är det förresten värt att åka till Koh Pangang på full moon party?)

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad Zuta

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 35
« Svar #22 skrivet: 21 juli 2011, 05:52:10 »
Jag är precis hemkommen från Pattaya och vilket skit ställe det har blivit...Asså du får 10poängar LT i Phuket för runt 1500bhat...Vill du ha snygga brudar i Pattaya måste du in på en GOGO och på dom mindre populära ligger barfine på 1000bhat före midnatt och 600bhat efter midnatt...Minst 10 tjejer talade om för mig att dom inte går med någon LT för under 2500bhat...Helt sjukt Pattaya som varit känt för att vara det stället som fortfarande är billigt...Kommer aldrig sätta min fot där mer kommer från och med nu hålla mig till Phuket, Koh samui eller Angeles city om jag vill ha snygga tjejer...För vem vill pippa med en från soi6 eller Beach roaden? sprucken kondom och garanterat hiv....

Då var jag inte så "förvirrad" trotts allt" :P
Är på Koh Chang just nu o kan tala om att vädret är riktigt kasst! Det bästa är att jag fått ihop det med frun till ett engelskt par där snubben faktiskt frågade mig om jag fann hans fru vacker....... Sen gick det ena över till d andra.
Första natten villa han titta på o andra natten kom hon till mitt rum medan han tog me sig en brud fr baren till deras rum. Helt tokigt kan det låta men som de förklarade för mig har de haft den här överenskommelsen sedan många år o kan pga ff va ihop!
Måste säga att trots hennes 45 år har hon em mer vältränad o trimmad kropp än de flesta 25 åringar jag sett!

Må väl
/Z

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 25