* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nån annan som lyckats?  (läst 2573 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Starchild

• V.I.P
  • Antal inlägg: 141
SV: Nån annan som lyckats?
« Svar #20 skrivet: 11 augusti 2011, 11:25:27 »
Jag skulle nog aldrig gett nån pengar som jag inte visste säkert var ute efter det. Det kan nog kännas rätt kränkande för en (ursäkta) "normal" tjej att bli stämplad som att gå hem till folk för pengar.

Hade självklart erbjudit pengar till taxi eller liknande men hade inte dragit fram en tusenbattare...

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #21 skrivet: 11 augusti 2011, 11:29:55 »
Trevlig historia, inte alls vad man förväntade sig av slutet dock. Det måste ha varit en på miljonen i LOS?

Jag har träffat många tjejer i Pattaya som inte är bartjejer och har bra mycket mer pengar än mej.

Det kan kännas lite ovant när man vill bjuda på nåt men inte får det och istället blir bjuden själv.

Inloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Kön: Man
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #22 skrivet: 11 augusti 2011, 11:45:48 »
Jag har träffat många tjejer i Pattaya som inte är bartjejer och har bra mycket mer pengar än mej.

Det kan kännas lite ovant när man vill bjuda på nåt men inte får det och istället blir bjuden själv.
Det låter ju lite annorlunda än mina erfarenheter, så jag hade nog tyckt det var ovant jag med. Lite svårt att hantera också, speciellt första gången. Få se om man råkar ut för nåt sånt i Pattaya då, nu har man iaf hört talas om det :)
Jag drar juli/augusti 2012!

Utloggad Starchild

• V.I.P
« Svar #23 skrivet: 11 augusti 2011, 12:05:31 »
Det låter ju lite annorlunda än mina erfarenheter, så jag hade nog tyckt det var ovant jag med. Lite svårt att hantera också, speciellt första gången. Få se om man råkar ut för nåt sånt i Pattaya då, nu har man iaf hört talas om det :)

En som jag känner är fotomodell och hennes familj äger 2 hotell i Pattaya! Henne träffade jag på Insomnia...

Utloggad mp86

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 554
  • "Aha, vi har en äkta brat på forumet."
« Svar #24 skrivet: 11 augusti 2011, 12:08:41 »
Jag skulle nog aldrig gett nån pengar som jag inte visste säkert var ute efter det. Det kan nog kännas rätt kränkande för en (ursäkta) "normal" tjej att bli stämplad som att gå hem till folk för pengar.

ja, det kan ju gå såhär också:

Befinner mig i Pattaya 12/6-21/6 (preliminärt även 15-23/10 och 4-28/2 och Songkran (2-23/4(?) 2013)
Klart jag är ute efter sex, ibland är jag till och med ute efter midnatt

Utloggad Jompa

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 33
« Svar #25 skrivet: 14 augusti 2011, 09:39:09 »
Nja de med sverige kom väll upp under kvällen men ja mindes de bara vakt när hon hade dragit. Nja e inte helt säker på va vi pratade om var ju första kvällen där nere å ja va väll på sånt underbart humör den kvällen ni vet hur de att komma tillbaka efter att ha längtat ett år. Så de lär väll ha smittat av sej på henne me ja hade ju hennes mob nr men när ja försökte ringa de så fick ja alldrig nått svar men sånt e livet å när ja tänker efter så hade hon inte dom mest utmanande klädarna på sej heller.

Utloggad alexalexander

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 55
« Svar #26 skrivet: 18 oktober 2011, 20:42:34 »
pricken över i:et hade väl  varit om hon hade betalt dig också..

Utloggad Reboot

• V.I.P
  • Antal inlägg: 168
« Svar #27 skrivet: 26 oktober 2011, 17:29:17 »
Kommer i håg en grej sist ja va ner till pattis va första kvällen och vi skulle möta upp andra halvan av gänget vid bodegan lr va de nu hette. Ja ialfall så mötes vi upp där å polarna hade ju varit där i 2 veckor redan så dom hade ju sina donnor å så hade väll nån av dom skvalrat att de va första kvällen för oss å att polarn som åkte ner med mej hade alldrig varit där så brudarna kom med 1 extra för hans skull å ja tänkte väll inte sitta själv så jag såg en fruktansvärt fräsh puma utan för på väg ner för gatan å tänkte henne måste ja lära känna. sakt å gjort så gick ja fram mot henne å började surra lite grann va inte helt säker på va jag sa men de måste varit bra i alfall kommer ihåg att hon skratt å följde me ialfall. Bjöd na på nån öl där inne å skämtade lite. jaja polarna tyckte de va dags att röra sej vidare kvällen va ju ung å ja tänkte väll att den här puman släpper ja inte åsså skulle ja betala ut na å de visde sej att hon inte jobbade där. jaja tänkte ja skit samma hon ville ju me ialfall å de va ju huvudsaken vi drog vidare kommer inte riktigt ihåg vart vi rumlade runt men jag blev lite sugen å ville dra hemmåt å frågade om hon ville me. Hon va inge sugen sa hon så jag försökte med att ja inte hittade hem å att de va hennes kall att se till så att ja inte behövde sova i en gränd hon skrattde till å sa att jag nog hittar hem själv. Jag tänkte skam den som ger sej så jag sa vi behöver ju inte göra nått bara gosa å sova hon tänkte efter en stund å sa sedan okej hotellet e den vägen åsså gick vi. När vi kom till mitt rum tänkte ja ska väll ialfall försöka lite började smekana  lite i sängen å de tog fan inte mer en 15 s inannan hon var över mej som ett vild djur. när vi vaknade morren där på blev de åka av igen. Sedan sa hon att hon va tvungen att gå men att vi skulle träffas igen å jag tog fram en 1000 bathare å tänkte ge na den. Men döm av min förvåning när jag fick en utskällning de visade sej att hon hade tillräkligt med chash själv å att hon hade varit i sverige på semester och att hon ändast hade följt med mej runt för att hon gillade mej. Jag tappade hakan å hon drog hörde inte av na nå mer efter de vilket va jävlit tråkigt efter som hon va den snyggaste bruden ja sätt i thailand. men men sånt e väll livet =P

Kollade du plånboken på morgonen?
Hon hade kanske försett sej själv när du sågade timmerstockar.

Kanske dags att ta av dom rosafärgade glasögonen.

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 6
  • *Gäster: 20
  • *Totalt: 26