0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nån annan som har liknande erfarenheter?
1. Det var inte som att det fanns några känslor mellan mig och tjejen jag skulle träffa senare, vi hade bara bestämt att hon skulle sova över.2. Det var mer hon som ville än jag, hon tyckte bara det var kul.Men vi har alla våra olika regler..
Men vänta nu, du går på krogen och får med en tjej eller två hem, inget snack om betalning, ni knullar och när hon går hem vill hon ha betalt? HAHA, ut med henne genom dörren bara.
Men på det här forumet pratar vi om hur det går till i Thailand och hur man bör bete sig där.Vad som gäller här i Svedala gäller i de flesta fall inte där.
Nu jobbade hon alltså inte med att ligga med folk. Man behöver inte betala alla thailändska tjejer..
nMen, hon ville uppenbarligen inte gå utan ville ha frukost (damn) jag gav en henne något att äta och följde henne ut för att visa henne vart hon kunde ta sig hem. Allt var så totalt avslaget och tystnaden total när hon plötsligt ställer frågan, som en blixt från klar himmel "how much you pay me"!!!!! Sug på den ni mina kära vänner
Sista kvällen senaste resan gick tänkte jag att jag skulle ta en massage i väntan på min .Tjejen körde på den vanliga rutinen och ville att jag skulle pröjsa för en HE.Det hade jag ingen större lust med eftersom jag bara var där för massage och dessutom snart skulle träffa en tjej.Hon fortsatte tjata så jag tänkte att jag försöker vända det här. Jag sa "No handjob, you pay ME and I fuck u." Verkar inte va så vanligt att nån säger så för hon verkade jävligt förvånad. Jag stod dock fast vid det jag sagt. Hon: "Varför skulle jag betala dig"?"För att du får bli knullad av mig".Enda anledningen till att jag körde den där stilen var att jag tidigare dagar lagt märke till att hon och hennes kompis ofta brukade titta intresserat på mig när jag gick förbi.Trot eller ej men till slut gick hon med på att knulla gratis. Men hon var jävligt nervös att nån i dom andra båsen skulle höra för då skulle hon få sparken sa hon.Det här var en av dom salonger där sånt eg inte skulle försigå.Nån annan som har liknande erfarenheter?