* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Nån annan som lyckats?  (läst 2573 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Crazy Joe Devola

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 14
  • Kön: Man
Nån annan som lyckats?
« skrivet: 15 juli 2011, 12:01:38 »
Sista kvällen senaste resan gick tänkte jag att jag skulle ta en massage i väntan på min LT.
Tjejen körde på den vanliga rutinen och ville att jag skulle pröjsa för en HE.
Det hade jag ingen större lust med eftersom jag bara var där för massage och dessutom snart skulle träffa en tjej.

Hon fortsatte tjata så jag tänkte att jag försöker vända det här.
Jag sa "No handjob, you pay ME and I fuck u."
Verkar inte va så vanligt att nån säger så för hon verkade jävligt förvånad.
Jag stod dock fast vid det jag sagt.

Hon: "Varför skulle jag betala dig"?
"För att du får bli knullad av mig".

Enda anledningen till att jag körde den där stilen var att jag tidigare dagar lagt märke till att hon och hennes kompis ofta brukade titta intresserat på mig när jag gick förbi.

Trot eller ej men till slut gick hon med på att knulla gratis. Men hon var jävligt nervös att nån i dom andra båsen skulle höra för då skulle hon få sparken sa hon.

Det här var en av dom salonger där sånt eg inte skulle försigå.

Nån annan som har liknande erfarenheter?

Utloggad frewan

• Hangaround
  • **
  • Antal inlägg: 50
SV: Nån annan som lyckats?
« Svar #1 skrivet: 15 juli 2011, 12:04:53 »
hnn  knepigt går tydligen bra att runka men inte knulla

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #2 skrivet: 15 juli 2011, 12:49:32 »
Det skulle aldrig hända mig av två anledningar.

1. Har jag gjort upp med en tjej om en träff så håller jag mig till henne tills dess att vi är klara med varandra. Den respekten tycker jag att man bör visa både henne och sig själv.

2. Skulle aldrig ens komma på tanken att försöka få ett gratisskjut av någon som försörjer sig på ett liknande sätt. Skulle det hända så bör man ändå erbjuda dem en generös dricks som minst motsvarar gängse taxa.

• Junior
  • *
« Svar #3 skrivet: 15 juli 2011, 14:07:42 »
1. Det var inte som att det fanns några känslor mellan mig och tjejen jag skulle träffa senare, vi hade bara bestämt att hon skulle sova över.

2. Det var mer hon som ville än jag, hon tyckte bara det var kul.

Men vi har alla våra olika regler..

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #4 skrivet: 15 juli 2011, 14:51:24 »
1. Det var inte som att det fanns några känslor mellan mig och tjejen jag skulle träffa senare, vi hade bara bestämt att hon skulle sova över.

2. Det var mer hon som ville än jag, hon tyckte bara det var kul.

Men vi har alla våra olika regler..
1. I min värld spelar det ingen roll. Man har ju ändå gjort upp om något.

2. Hon tyckte s ä k e r t att det var j ä t t e k u l att inte få betalt för utförd tjänst.

Ja vi har tydligt olika regler.
Jag anser att man ska göra rätt för sig och inte utnyttja andra personer enbart för egen vinnings skull.
Har man inte råd att göra rätt för sig så kanske man ska tänka efter före. :hmm

Nåja, up to you.

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 40
« Svar #5 skrivet: 15 juli 2011, 15:36:18 »
Men vänta nu, du går på krogen och får med en tjej eller två hem, inget snack om betalning, ni knullar och när hon går hem vill hon ha betalt? HAHA, ut med henne genom dörren bara.

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #6 skrivet: 15 juli 2011, 15:55:04 »
Men vänta nu, du går på krogen och får med en tjej eller två hem, inget snack om betalning, ni knullar och när hon går hem vill hon ha betalt? HAHA, ut med henne genom dörren bara.
Men på det här forumet pratar vi om hur det går till i Thailand och hur man bör bete sig där.

Vad som gäller här i Svedala gäller i de flesta fall inte där.

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
« Svar #7 skrivet: 15 juli 2011, 20:00:28 »
Men på det här forumet pratar vi om hur det går till i Thailand och hur man bör bete sig där.

Vad som gäller här i Svedala gäller i de flesta fall inte där.
Jaha jag trodde det handlade om en episod från Stockholm nyligen... sorry.

Om det vore här, så är det ju de som måste lära sig svenska seder.
« Senast ändrad: 15 juli 2011, 20:34:17 av Kurios »

• Junior
  • *
« Svar #8 skrivet: 15 juli 2011, 20:20:32 »
Nu jobbade hon alltså inte med att ligga med folk. Man behöver inte betala alla thailändska tjejer..

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
« Svar #9 skrivet: 15 juli 2011, 20:24:53 »
Herregud nej, jag har aldrig fått ens erbjudandet (eller kravet) att betala för thaitjej i Sverige, men jag förstår nog i så fall inte vad som hände. Hon jobbar inte med det men ville ha betalt denna enda gång?

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
« Svar #10 skrivet: 15 juli 2011, 20:38:03 »
Nu jobbade hon alltså inte med att ligga med folk. Man behöver inte betala alla thailändska tjejer..
Nej det har du helt rätt i.

Men för att få klarhet i det hela, talar vi om något som hänt i Thailand eller i Svedala?
Eftersom du nämnde LT antog jag att det var en händelse i Thailand som avsågs.

Utloggad Aremak

• Surr medlem
  • Silver V.I.P
  • Antal inlägg: 513
« Svar #11 skrivet: 15 juli 2011, 22:45:53 »
Har man fått något oavsett vad, behöver man ju inte va snål tillbaks. I TS fall vore nog enklast med lite dricks, med orden, köp nått snyggt till dig etc, i andra fall kan man bjuda på middag, köpa present eller vad som passar in. Ger man får man mycket tillbaks, men det gäller även det omvända får man, återgälda det! Allt står inte på en meny, men sunt förnuft räcker oftast långt.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #12 skrivet: 16 juli 2011, 21:25:37 »
nja, men däremot sunt förnuft, bärs och snus räcker långt  :D

Däremot hade jag en mycket pinsam episod i Stockholm för nåt år sedan...kan knappt fatta att jag drar upp det här, men okay here we go...

Jag och polarn gick ut för att röja en kväll på stan, efter olika pubar hamnade vi på en KÄND pub på gamla stan. Det kändes nästan som man hamnat i jurassic park   :crazy: men va fan, vi glada och västen var fylld till max  :drunk och jag höll på att fjanta mig med att spela italiensk don juan medan min vän som faktiskt är spansk spelade med, detta tyckte vi då var en oslagbar kombination för kvällen  :q
Vi gick mellan de olika dans golven i hopp om att finna något som inte hade passerat bäst före datum och fick i oss ytterligare några bärs innan min "horny" klocka började ljuda då en skönhet kom passerande. Självklart var det en thai tjej  :D

Raskt som räven över golvet gled jag upp jämn sides med henne, som ett rovdjur på jakt började jag slänga ut mina lock beten, som av en ren händelse/slump fungerade, betänk mitt tillstånd  :burp! Körde vidare och oljade upp henne med en massa vackra och vasselin fagra ord (tror jag). Det tragi komiska i det hela var att jag inte hade lagt av mig rollen som italienare. De ena ledde till de andra och hem till mig kom vi. Det jag hade glömt bort var att jag hade en god vän som bara skulle sova över en natt för att sedan åka vidare (skit samma lång historia).

Dagen därpå vaknade jag upp med värsta bak smällan samt att thai tjejen fortfarande var kvar i sängen. Nu till lite fakta....

1. hon var inte alls så vacker jag hade föreställt mig
2. min kompis påminde mig om italienaren som kom inrullande vid 03.30 snåret och undrade vad som hänt
3. hur blir jag av med henne på ett fint sätt (hon trodde att jag var italienare pga min lite mörka hud och mitt såååå fina roll spel från gårdagen)  :banghead :banghead :banghead :banghead

Jag insåg att jag måste få ut henne ur mitt hem fortast möjligen, ville bara vara ensam och tycka synd om mig själv. Så, nu till mitt master drag ( att jag aldrig kan göra någonting enkelt utan alltid tjorvar till saker, jag lär mig aldrig  fool) jag låtsades tappa rösten!!!

Visst, inte det finaste eller elegantaste manövern i mitt liv, eller något jag är speciellt stolt över.

Men, hon ville uppenbarligen inte gå utan ville ha frukost (damn) jag gav en henne något att äta och följde henne ut för att visa henne vart hon kunde ta sig hem. Allt var så totalt avslaget och tystnaden total när hon plötsligt ställer frågan, som en blixt från klar himmel  "how much you pay me"!!!!!

Sug på den ni mina kära TS vänner  :D

Utloggad fraud419

• Surr medlem
  • Brons V.I.P
  • Antal inlägg: 379
« Svar #13 skrivet: 16 juli 2011, 21:34:28 »
n

Men, hon ville uppenbarligen inte gå utan ville ha frukost (damn) jag gav en henne något att äta och följde henne ut för att visa henne vart hon kunde ta sig hem. Allt var så totalt avslaget och tystnaden total när hon plötsligt ställer frågan, som en blixt från klar himmel  "how much you pay me"!!!!!

Sug på den ni mina kära TS vänner  :D

:D du är nog inte den enda som fått den frågan :q

Utloggad kambodjakungen

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1082
« Svar #14 skrivet: 17 juli 2011, 17:17:12 »
Från en blåsning till att bli blåst =)   Hoppas det var värt det iaf ;)
Som namnet antyder är jag mer Kambodja än Thailands resenär.
3Dec - 29Feb  Kambodja.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #15 skrivet: 17 juli 2011, 19:19:31 »
heheh..så kan man säga, påminner om filmen med steve martin riviergossarna =)

Utloggad glad_lax

• Junior
  • *
« Svar #16 skrivet: 20 juli 2011, 00:58:44 »
Får be om ursäkt, min kommentar i den här tråden tillförde inget, vet inte hur jag blandade ihop det.

Det jag vill säga nu är istället att jag inte har något problem att betala om det är uppenbart att det är business enbart - om tjejen vill ha mig utan betalning så desto skönare upplevelse och inte vill jag då förstöra minnet genom att ändå betala. Däremot gärna bjuda på frukost eller taxi hem eller whatever.

Utloggad donbom

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 23
« Svar #17 skrivet: 21 juli 2011, 22:33:17 »
Sista kvällen senaste resan gick tänkte jag att jag skulle ta en massage i väntan på min LT.
Tjejen körde på den vanliga rutinen och ville att jag skulle pröjsa för en HE.
Det hade jag ingen större lust med eftersom jag bara var där för massage och dessutom snart skulle träffa en tjej.

Hon fortsatte tjata så jag tänkte att jag försöker vända det här.
Jag sa "No handjob, you pay ME and I fuck u."
Verkar inte va så vanligt att nån säger så för hon verkade jävligt förvånad.
Jag stod dock fast vid det jag sagt.

Hon: "Varför skulle jag betala dig"?
"För att du får bli knullad av mig".

Enda anledningen till att jag körde den där stilen var att jag tidigare dagar lagt märke till att hon och hennes kompis ofta brukade titta intresserat på mig när jag gick förbi.

Trot eller ej men till slut gick hon med på att knulla gratis. Men hon var jävligt nervös att nån i dom andra båsen skulle höra för då skulle hon få sparken sa hon.

Det här var en av dom salonger där sånt eg inte skulle försigå.

Jäkla snåljop. Går på en massage och får extra och ger inte damen nåt för det skitdåligt!!! Har hört många som är så stolta för att dom lyckats med detta och det är väl inget att vara stolt över din skit. Kan väl de flesta få till. men va fan tror du hon inte skulle bli gladare om du gav henne nåt för det dom jobbar för. Håll dig till sverige och skryt om dina erövringar!snucke

Utloggad Jompa

• Junior
  • *
  • Antal inlägg: 33
« Svar #18 skrivet: 11 augusti 2011, 11:01:09 »
Kommer i håg en grej sist ja va ner till pattis va första kvällen och vi skulle möta upp andra halvan av gänget vid bodegan lr va de nu hette. Ja ialfall så mötes vi upp där å polarna hade ju varit där i 2 veckor redan så dom hade ju sina donnor å så hade väll nån av dom skvalrat att de va första kvällen för oss å att polarn som åkte ner med mej hade alldrig varit där så brudarna kom med 1 extra för hans skull å ja tänkte väll inte sitta själv så jag såg en fruktansvärt fräsh puma utan för på väg ner för gatan å tänkte henne måste ja lära känna. sakt å gjort så gick ja fram mot henne å började surra lite grann va inte helt säker på va jag sa men de måste varit bra i alfall kommer ihåg att hon skratt å följde me ialfall. Bjöd na på nån öl där inne å skämtade lite. jaja polarna tyckte de va dags att röra sej vidare kvällen va ju ung å ja tänkte väll att den här puman släpper ja inte åsså skulle ja betala ut na å de visde sej att hon inte jobbade där. jaja tänkte ja skit samma hon ville ju me ialfall å de va ju huvudsaken vi drog vidare kommer inte riktigt ihåg vart vi rumlade runt men jag blev lite sugen å ville dra hemmåt å frågade om hon ville me. Hon va inge sugen sa hon så jag försökte med att ja inte hittade hem å att de va hennes kall att se till så att ja inte behövde sova i en gränd hon skrattde till å sa att jag nog hittar hem själv. Jag tänkte skam den som ger sej så jag sa vi behöver ju inte göra nått bara gosa å sova hon tänkte efter en stund å sa sedan okej hotellet e den vägen åsså gick vi. När vi kom till mitt rum tänkte ja ska väll ialfall försöka lite började smekana  lite i sängen å de tog fan inte mer en 15 s inannan hon var över mej som ett vild djur. när vi vaknade morren där på blev de åka av igen. Sedan sa hon att hon va tvungen att gå men att vi skulle träffas igen å jag tog fram en 1000 bathare å tänkte ge na den. Men döm av min förvåning när jag fick en utskällning de visade sej att hon hade tillräkligt med chash själv å att hon hade varit i sverige på semester och att hon ändast hade följt med mej runt för att hon gillade mej. Jag tappade hakan å hon drog hörde inte av na nå mer efter de vilket va jävlit tråkigt efter som hon va den snyggaste bruden ja sätt i thailand. men men sånt e väll livet =P

Utloggad Tomtebloss

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1460
  • Pussi - As good as it looks.
« Svar #19 skrivet: 11 augusti 2011, 11:18:46 »
Trevlig historia, inte alls vad man förväntade sig av slutet dock. Det måste ha varit en på miljonen i LOS?

Men ett par saker undrar jag över, vad pratade ni om hela kvällen? Fick du inte några fler indikationer att hon inte var bartjej än att du inte kunde betala BF för henne på baren? Ni måste väl ha surrat om det mesta av det före du ville betala för henne, för efter hon blivit sur berättade hon väl inte att hon hade tillräckligt med cash själv, att hon varit i Sverige och de bitarna? Det måste ni ha surrat om kvällen innan, eftersom du skrev att hon bara drog och aldrig hörde av sig igen.

Fast det låg kanske nåt annat i att hon drog så där apropå?
Jag drar juli/augusti 2012!

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 24