* Status

Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiverings-e-postmeddelande?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Författare Ämne: Thaidokumentär igen.  (läst 1103 gånger)

0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
SV: Thaidokumentär igen.
« Svar #20 skrivet: 15 juli 2011, 20:16:25 »
Om inte förr så vet vi ju nu vem den store romantikern på forumet är. ;) :D

Men jag håller med dig om tjejen, hon har något speciellt som det är svårt att sätta fingret på, tycker jag efter att bara ha sett början på filmen.
Ska se resten nu trots att man egentligen inte borde plåga sig. Längtan till LOS blir ju inte mindre när man ser sånt här. :'(
Nja kanske det. Faller väldigt lätt för tjejer i allmänhet och när det gäller snygga thaitjejer så är det ännu svårare att stå emot!
Varför stå emot? Jo pga att inte ser en möjlighet att fullfölja en relation med en tjej som jobbar i bar just nu i mitt liv.

Ja visst är det plågsamt att se de små liven på film men jag har ju inte så länge kvar tills jag är där igen. :D
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
  • Kön: Man
« Svar #21 skrivet: 15 juli 2011, 20:49:22 »
När jag tittar på detta klipp blir jag först kär i Ae, för att hon är min typ, sedan förbannad på snåljåpar. Antingen är det ömsesidig attraktion och allt är ok, eller så är det en respektfull deal.
Bra sagt. :clap:

En länk tack!!!!! Please!!
Jag tänkte detsamma. :D

Nja kanske det. Faller väldigt lätt för tjejer i allmänhet och när det gäller snygga thaitjejer så är det ännu svårare att stå emot!
Varför stå emot? Jo pga att inte ser en möjlighet att fullfölja en relation med en tjej som jobbar i bar just nu i mitt liv.

Ja visst är det plågsamt att se de små liven på film men jag har ju inte så länge kvar tills jag är där igen. :D
Ja vem kan låta bli att falla för de små liven. Det kan man få kosta på sig tycker jag. Bara man inte snubblar på vägen. :'(

Jag är inne på samma sak. Ska man ha en relation med någon så ska man ha tid med det. Något jag inte anser att jag har. Om det sedan är en barbrud eller sjuksköterska et.c. är för mig som lever i nuet helt oviktigt. Tills vidare får man fortsätta att sukta och längta tillbaka.

Utloggad the dude

• Surr medlem
  • Guld V.I.P
  • Antal inlägg: 1534
« Svar #22 skrivet: 15 juli 2011, 21:02:05 »

Jag tänkte detsamma. :D

Försöker googla fram nåt bra men inte hittat nåt än.

Jag är inne på samma sak. Ska man ha en relation med någon så ska man ha tid med det. Något jag inte anser att jag har. Om det sedan är en barbrud eller sjuksköterska et.c. är för mig som lever i nuet helt oviktigt. Tills vidare får man fortsätta att sukta och längta tillbaka.
För mig är det hela min livssituation just nu. Kan inte göra eller betala eller lägga den tid som krävs för att få det att funka med en thaitjej på andra sidan jordklotet. Kanske nån gång i framtiden men inte just nu iaf.
Vill ner till värmen igen! :(

Utloggad Kurios

• Global Moderator
  • Diamant VIP
  • Antal inlägg: 6295
« Svar #23 skrivet: 15 juli 2011, 21:27:00 »
Försöker googla fram nåt bra men inte hittat nåt än.

Hittade en sida men har inte läst den än. (Håller på att kolla på dokumentären och samtidigt se på "Seven" som visas på 3:an nu.)
http://www.wikihow.com/Win-at-Connect-4

En film på tuben, det finns fler relaterade.

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #24 skrivet: 16 juli 2011, 20:01:24 »
sweet, ska lära mig att bli mästare i 4irad kanske jag kan få mig fördelar för kvällen om jag vinner =))

Utloggad neuthrino

• V.I.P
  • Antal inlägg: 142
« Svar #25 skrivet: 16 juli 2011, 20:34:20 »
Här kan ni läsa om strategier för 4 i rad samt spela det, enjoy!

http://www.pomakis.com/c4/

* Info

• *Totala Poster: 110160
  • *Total Ämnen: 5344
  • *Online idag: 32
  • *Mest Online: 256
(28 april 2011, 12:48:13)
  • *Medlemmar: 5
  • *Gäster: 19
  • *Totalt: 24