0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Om inte förr så vet vi ju nu vem den store romantikern på forumet är. Men jag håller med dig om tjejen, hon har något speciellt som det är svårt att sätta fingret på, tycker jag efter att bara ha sett början på filmen. Ska se resten nu trots att man egentligen inte borde plåga sig. Längtan till blir ju inte mindre när man ser sånt här.
När jag tittar på detta klipp blir jag först kär i Ae, för att hon är min typ, sedan förbannad på snåljåpar. Antingen är det ömsesidig attraktion och allt är ok, eller så är det en respektfull deal.
En länk tack!!!!! Please!!
Nja kanske det. Faller väldigt lätt för tjejer i allmänhet och när det gäller snygga thaitjejer så är det ännu svårare att stå emot!Varför stå emot? Jo pga att inte ser en möjlighet att fullfölja en relation med en tjej som jobbar i bar just nu i mitt liv. Ja visst är det plågsamt att se de små liven på film men jag har ju inte så länge kvar tills jag är där igen.
Jag tänkte detsamma.
Jag är inne på samma sak. Ska man ha en relation med någon så ska man ha tid med det. Något jag inte anser att jag har. Om det sedan är en barbrud eller sjuksköterska et.c. är för mig som lever i nuet helt oviktigt. Tills vidare får man fortsätta att sukta och längta tillbaka.
Försöker googla fram nåt bra men inte hittat nåt än.